Garami Zoli 50 éves!
Gratulálunk!
2008-09-23
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
765724469
Napi oldal:
33417
Jelenleg:
940
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Garami Zoltán élete talán egyik legszebb ajándékát kapta az ötödik X alkalmából… Történt egyszer, hogy otthon ücsörgött, és Forma-1-et nézett, mikor betoppant navigátora és legjobb barátja, Vajda Attila a családjával, és átnyújtottak neki valamit…
De innen mesélje ő:

- Megleptek egy Forma-1-es autózással. Le voltam döbbenve… A Hungaroringen mehettem háromszor három kört Forma 2000-es autóval, és kétszer négy kört egy igazi, Forma-1-es autóval, Takuma Sato 2002-es kocsijában ülhettem.

- Vigyázz, hülye kérdés jön! Milyen érzés volt?:)
- Bárki, aki még nem ült ilyen autóban, és elképzeli, hogy milyen gyors, azt szorozza meg tízzel...

- Neked egyébként ez régi álmod volt?
- Nem kimondottan, de kedvelem a Forma-1-et, és azért az ember néha eljátszik a gondolattal, hogy milyen jó lenne egy ilyen autót egyszer kipróbálni. Legalább annyit, hogy gyorsuljunk egyet a célegyenesben...

- Le lehet írni szavakkal, milyet gyorsul egy ilyen autó?
- Nehéz... :)
Az első körben csak nézegettem, tartanom kellett a testemet, helyezkedtem, mert nagyon szűk volt a hely, a menetszél meg majdnem levitte a fejemet... 4 másodperc alatt gyorsul 200-ra a kocsi!!! És ez még le volt korlátozva... Először a 200-as táblánál fékeztem, majd a 100-asnál, de szerintem nyugodtan lehetett volna később is. Nem ez volt a cél, csak meg akartam tapasztalni. Két perc körüli időt mentünk.

Szóval óriási érzés volt, és nagyon hálás vagyok Attilának és a családjának, hogy megadták ezt nekem. Meglehetősen sokféle autótípussal mehettem az elmúlt, közel húsz év alatt, de ez gyönyörű korona ez az eddigi össze ralis tevékenységemen, hihetetlenül élveztem! Komolyan meg is könnyeztem majdnem...
Ott voltak a barátaim, a családom... Nagyon jó nap volt. És nagyon boldog ember vagyok, hogy ilyen barátaim és családom van. (Benik) Balázs is meg volt őrülve, hogy hadd mehessen ő is, de mondtuk neki, hogy várjon még egy pár évet...:)

- Két formaautót említettél: egyik sem kétüléses volt, mindegyiket te vezetted, ugye?
- Igen. A Forma-2000 volt a bemelegítés, és utána jöhetett a Forma-1-es kocsi.

- Én nem biztos, hogy be mernék egy ilyen kocsiba ülni, mert egyfolytában az járna a fejemben, hogy ha bármi baja lesz, egy élet kevés volna, hogy kifizessem... Jó, most túlzok, de neked ez nem fordult meg a fejedben?
- Ha az ember így ül be egy kocsiba, akkor már régen rossz. De volt a kocsira egyébként biztosítás, és kauciót le kellett tenni, úgyhogy ilyen szempontból nem voltak rossz érzéseim. Egyébként az egész úgy történt, hogy nem egyedül voltam, hanem voltunk azt hiszem kilencen, és volt egy tréner, Johan Rajamäki, aki ment előttünk, és mutatta az íveket, diktálta a tempót. Ha jobban mentünk, ő is jobban ment, ha lassabban, akkor ő sem nyomta. Tehát ez egy komplett program volt, egy meglepetésnap, és mindent megmutattak, ami a Forma-1-hez kapcsolódik.
Sajnos volt olyan, aki kicsit erősebben nyomta meg a gázpedált, mint azt kellett volna... így az egyik Forma1-es autó meglehetősen hamar odalett, de gondolom DuEn fotói között erről lesznek részletek is...


- Most, hogy már ebbe is belekóstoltál, megbántad, hogy ralizni kezdtél, és nem a formaautók felé vitt a sorsod?
- Á, nem. Mentem én gyorsasági szakágban, bajnok is voltam, és az elég volt. Ide sem úgy mentem, hogy pályacsúcsokat fogok döntögetni, főleg a kanyarokban kellett óvatosan menni, mert egy pici gázfröccs elég volt, hogy rögtön keresztbeforduljon a kocsi. Ez nem raliautó. Pillanatok alatt a két hátsó keréken van az a hatszáz lóerő, és az ember csak tekergeti a kormányt... Nem, én azt gondolom, hogy jól döntöttem. A rali az improvizálás, ráadásul murván is mehetünk... azért az az igazi.


A fotóalbumban megnézhetitek, hogy is zajlott a Forma-1-es nap Zolinak, és annak is, aki biztosan nem kapja vissza a kaucióját...

Zoli! Mi is boldog születésnapot kívánunk!

Ez a hír most jelenik meg 6274. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k