KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Garami Zoli 50 éves!
Gratulálunk!
2008-09-23
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
685880738
Napi oldal:
46052
Jelenleg:
1654
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Garami Zoltán élete talán egyik legszebb ajándékát kapta az ötödik X alkalmából… Történt egyszer, hogy otthon ücsörgött, és Forma-1-et nézett, mikor betoppant navigátora és legjobb barátja, Vajda Attila a családjával, és átnyújtottak neki valamit…
De innen mesélje ő:

- Megleptek egy Forma-1-es autózással. Le voltam döbbenve… A Hungaroringen mehettem háromszor három kört Forma 2000-es autóval, és kétszer négy kört egy igazi, Forma-1-es autóval, Takuma Sato 2002-es kocsijában ülhettem.

- Vigyázz, hülye kérdés jön! Milyen érzés volt?:)
- Bárki, aki még nem ült ilyen autóban, és elképzeli, hogy milyen gyors, azt szorozza meg tízzel...

- Neked egyébként ez régi álmod volt?
- Nem kimondottan, de kedvelem a Forma-1-et, és azért az ember néha eljátszik a gondolattal, hogy milyen jó lenne egy ilyen autót egyszer kipróbálni. Legalább annyit, hogy gyorsuljunk egyet a célegyenesben...

- Le lehet írni szavakkal, milyet gyorsul egy ilyen autó?
- Nehéz... :)
Az első körben csak nézegettem, tartanom kellett a testemet, helyezkedtem, mert nagyon szűk volt a hely, a menetszél meg majdnem levitte a fejemet... 4 másodperc alatt gyorsul 200-ra a kocsi!!! És ez még le volt korlátozva... Először a 200-as táblánál fékeztem, majd a 100-asnál, de szerintem nyugodtan lehetett volna később is. Nem ez volt a cél, csak meg akartam tapasztalni. Két perc körüli időt mentünk.

Szóval óriási érzés volt, és nagyon hálás vagyok Attilának és a családjának, hogy megadták ezt nekem. Meglehetősen sokféle autótípussal mehettem az elmúlt, közel húsz év alatt, de ez gyönyörű korona ez az eddigi össze ralis tevékenységemen, hihetetlenül élveztem! Komolyan meg is könnyeztem majdnem...
Ott voltak a barátaim, a családom... Nagyon jó nap volt. És nagyon boldog ember vagyok, hogy ilyen barátaim és családom van. (Benik) Balázs is meg volt őrülve, hogy hadd mehessen ő is, de mondtuk neki, hogy várjon még egy pár évet...:)

- Két formaautót említettél: egyik sem kétüléses volt, mindegyiket te vezetted, ugye?
- Igen. A Forma-2000 volt a bemelegítés, és utána jöhetett a Forma-1-es kocsi.

- Én nem biztos, hogy be mernék egy ilyen kocsiba ülni, mert egyfolytában az járna a fejemben, hogy ha bármi baja lesz, egy élet kevés volna, hogy kifizessem... Jó, most túlzok, de neked ez nem fordult meg a fejedben?
- Ha az ember így ül be egy kocsiba, akkor már régen rossz. De volt a kocsira egyébként biztosítás, és kauciót le kellett tenni, úgyhogy ilyen szempontból nem voltak rossz érzéseim. Egyébként az egész úgy történt, hogy nem egyedül voltam, hanem voltunk azt hiszem kilencen, és volt egy tréner, Johan Rajamäki, aki ment előttünk, és mutatta az íveket, diktálta a tempót. Ha jobban mentünk, ő is jobban ment, ha lassabban, akkor ő sem nyomta. Tehát ez egy komplett program volt, egy meglepetésnap, és mindent megmutattak, ami a Forma-1-hez kapcsolódik.
Sajnos volt olyan, aki kicsit erősebben nyomta meg a gázpedált, mint azt kellett volna... így az egyik Forma1-es autó meglehetősen hamar odalett, de gondolom DuEn fotói között erről lesznek részletek is...


- Most, hogy már ebbe is belekóstoltál, megbántad, hogy ralizni kezdtél, és nem a formaautók felé vitt a sorsod?
- Á, nem. Mentem én gyorsasági szakágban, bajnok is voltam, és az elég volt. Ide sem úgy mentem, hogy pályacsúcsokat fogok döntögetni, főleg a kanyarokban kellett óvatosan menni, mert egy pici gázfröccs elég volt, hogy rögtön keresztbeforduljon a kocsi. Ez nem raliautó. Pillanatok alatt a két hátsó keréken van az a hatszáz lóerő, és az ember csak tekergeti a kormányt... Nem, én azt gondolom, hogy jól döntöttem. A rali az improvizálás, ráadásul murván is mehetünk... azért az az igazi.


A fotóalbumban megnézhetitek, hogy is zajlott a Forma-1-es nap Zolinak, és annak is, aki biztosan nem kapja vissza a kaucióját...

Zoli! Mi is boldog születésnapot kívánunk!

Ez a hír most jelenik meg 6197. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k