h i r d e t é s
Összes oldal:
791215576
Napi oldal:
170440
Jelenleg:
1283
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Elfyn Ewans |
|
198 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
191 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
189 |
4. |
Ott Tanak |
|
180 |
5. |
Thierry Neuville |
|
150 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
88 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
8. |
Oliver Solberg |
|
58 |
9. |
Sami Pajari |
|
56 |
1. |
Miko Marczyk |
|
122 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
111 |
3. |
Jon Armstrong |
|
81 |
4. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
7. |
Mille Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
135 |
2. |
Tóth Tibor |
|
99,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
92 |
4. |
Bodolai László |
|
71,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
71,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
65 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Vida Szabolcs |
|
33 |
9. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Rongits Attila |
|
70 |
3. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
5. |
Hinger Dávid |
|
49 |
6. |
Matics Mihály |
|
40 |
7. |
Kronome Ákos |
|
39 |
8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
9. |
Helgert Tamás |
|
22 |
1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
3. |
Hibján József |
|
22,5 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
20 |
5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
14 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
105 |
2. |
Várnai Dávid |
|
77 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
70 |
4. |
Huhák Csaba |
|
69 |
5. |
Molnár Zoltán |
|
69 |
6. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
7. |
Völcsey Viktor |
|
48 |
8. |
Kerekes Bence |
|
34 |
9. |
Fenyvesi Péter |
|
27 |
1. |
Auszmann Gy. |
|
62,5 |
2. |
Csukovics István |
|
60 |
3. |
Rácz Tibor |
|
52 |
1. |
Kelemen Csaba |
|
74 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
3. |
Póczik Ákos |
|
52 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Pehely Balázs |
|
30 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Mészáros Sanyi, akit sokan a kertépítő foglalkozása miatt Füvinek ismernek, már nagyon fiatalon, a ’90-es évek elejétől szerette volna rallyversenyzői álmait megvalósítani. Kezdetben szervízelt, majd rally 2-ben navigált. Ezután végre sofőrként is kipróbálhatta magát és a ’90-es évek közepén egy 2105-ös Ladával indult túraversenyeken. Sokoldalúságára jellemző, hogy 1996-ban Gödöllőn egy sikeres túraversenyt is rendezett.
Sajnos anyagi helyzete nem tette lehetővé a további versenyzést, ezért egy hosszú kényszerszünet után, csak 2010-ben térhetett vissza. Motorversenyzőként a Veterán Hegyi Felfutó OB futamain indult saját építésű Yamaha motorokkal. Itt versenyzőként több futamot is megnyert, motorépítésben pedig olyan sikeres lett, hogy volt olyan év, amikor négy versenyző neve mellett is a Füvi Yamaha márkanév szerepelt. Az utóbbi években a MAMI Kupában versenyzett, ahol több bajnoki címet szerzett.
Az idén végre visszatérhetett régi szerelméhez az autósporthoz. Így a motorozás mellett youngtimer BMW-jével több veterán versenyen indult, majd elrajtolt az SRT Laktanya Szlalomon, ahol a rajt után pár száz méterrel agyvérzést kapott.
Verhetetlen rajtoló és nagy küzdő volt, az utolsó tizedmásodpercek lefaragásáért is nagyon megdolgozott. A szlalom versenye után is még tíz napig küzdött. Két gyermekét és szerető feleségét hagyta itt.
Füvi, nyugodj békében!
Ez a hír most jelenik meg 11137. alkalommal
|