Gyorsabbak leszünk!
Friciék most debütáltak az új Peugeot-val
2014-06-18
interjú és videó • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
776382518
Napi oldal:
80977
Jelenleg:
921
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

gyorsabbak_leszunk_4

Friciék az új autóval az ötödik helyen végeztek. A pilóta már az első nap végén is önkritikusan nyilatkozott a nagyszervizben. a verseny után is hasonlóakat mondott a 208-as pilótája:


Nem tudtatok sokat menni a murvás teszten és a korábban a Rábaringen megtett pár kilométer összességében sem nevezhető soknak ezzel az új autóval. Hiányzott a tesztkilométer?
Biztos, hogy hiányzott. Nem tagadom, hogy nem életünk legjobb formáját autóztuk a hétvégén.
Több összetevője is volt. Az egyik mindenképp az, hogy kicsit keveset tudtunk menni a kocsival. Az időket nézve nincs ok panaszra, nem autóztunk rossz időket, a különbségeknek pedig tudjuk az okát.
 
Szombaton én voltam kicsit formámon kívül. Mindig becsúszott valami apró hiba vagy defekt. Kétszer megforogtunk, mind a kétszer én hibáztam. Nem az autóval volt gond, tökéletesen működött.
Vasárnap egyértelműen a rövid áttételnek volt köszönhető, hogy nem tudtunk se Oroszlányban, sem Csákberényben az első három helyért harcolni. Kőhányáson jókat mentünk, közben folyamatosan állítottunk az autón, tanuljuk még a Peugeot 208-as finomságait. A következő versenyre ha megjön a hosszú áttétel és a pályák olyanok lesznek, hogy szükséges lesz azzal menni, akkor azt hiszem, előrébb fogunk végezni.

gyorsabbak_leszunk_5
 
Te vagy a legautentikusabb, aki meg tudja mondani, hogy mi a különbség egy Super2000-es és egy R5-ös autó között, hiszen legutóbb, Miskolcon még S2000-es Peugeot-tal mentetek, most pedig a vadonatúj R5-ös Oroszlánnal.
A 207-es a Super2000-es autók között az egyik legjobb. Nagyon jó és nagyon kiforrott technika. Jól éreztük magunkat az autóban.
Az R5-ös nagyon jó és jó érzés vele versenyezni, de a közös kilométerek még hiányoztak. Úgy gondolom lényegesen gyorsabbak leszünk az autóval az év folyamán és gyorsabb lesz, mint az S2000.
Most még úgy éreztem, hogy azonos szinten tudunk vele menni, vagy még egy kicsit lassabban is, de ez nem az autó hibája volt. Nem akarom fogni semmire, ahogy korábban is mondtam: többször is hibáztam.
Fontos volt a számunkra, hogy okosan versenyezzünk és pontokat szerezzünk és az esélyeinket megtartsuk a bajnokságban. Ez az ötödik hely erre tökéletesen jó volt. Természetesen nem vagyunk elégedettek, szerettünk volna előrébb végezni. De bemutatkozásnak jó volt.
 
gyorsabbak_leszunk_1
A következő futam előtt többet fogunk tudni majd tesztelni. Az autónak nagyon sűrű volt a programja a fehérvári verseny előtt, nem nagyon volt lehetőségünk csak a hivatalos teszten menni vele pár kilométert. Tudjuk, hogy mire kell felkészülnünk, hogy tudunk jobban felkészülni és fel is fogunk készülni.
 
Beszéljünk egy kicsit a versenyről.
Voltak klasszikus pályák és voltak új szakaszok...
A rendezvény rendben volt, nagyon tetszett. Kicsit kevésnek tartottam a napi 6 gyorsasági szakaszt. Lehet, hogy azért, mert jól éreztük magunkat az autóban, de úgy mentünk volna még. Természetesen a csapatok és a rendezés költségvetését tekintve ez egy ideális verseny volt.

gyorsabbak_leszunk_2
 
Nekem is, de remélhetőleg a nézőknek is tetszett, hogy vegyes talajon kellett versenyeznünk.
 
Superspeciál?
Na, hát az nem tetszett... Azt tudni kell, hogy nem lehetett még gyalogosan sem bejárni a pályát. Úgy mentünk oda, hogy a rajz alapján felírtunk valamit, ami nagyjából olyan volt, de ott nem hasonlított semmire.
Hiba volt, hogy nem volt semmilyen elvárás a versenyzők felé. Nem volt időmérés, nem kellett jól teljesíteni a szakaszt, nem volt itiner. Igazából semmiről nem szólt, csak arról, hogy ott egy kicsit kocsizzunk.
Ráadásul a rendező helyében én a hatodik szakasz után, a nagyszerviz előtt tettem volna be a programba ezt a speciált. Sokkal látványosabb lett volna murvabeállításokon, kopott murvagumikon. A slick gumik sokkal jobban igénybe veszik az autókat...
Mi csináltunk pár fordulót és lejöttünk, hiszen csak az autót lehetett volna tönkretenni és tét nélkül nem sok értelme volt a dolognak.

 
A klasszikus gyorsaságik nekem sajnos nem klasszikusak, talán csak Kőhányáson mentem a Celicával, akkor is a másik irányban, de ebben sem vagyok biztos. A másik két aszfaltos szakaszon teljesen vakon voltunk a pályabejárás során. Kihasználtuk az időt és négyszer-ötször mentünk a gyorsaságikon. Jó itinert írtunk, semmi gond nem volt vele. Talán még az eltöltött kilométerek hiánya miatt nem éreztem magabiztosan magam az autóban. Hibázni nem szerettünk volna. Folyamatosan állítottunk az autón, sokat gyorsultunk.
 
Nem voltak nagy különbségek a gyorsaságikon. Ha négy perccel kikaptunk volna, akkor el lennénk keseredve. Debütáltunk egy új autóval és szerintem jó eredményt értünk el. A következő versenyen gyorsabbak leszünk!

Gyorsabbak_leszunk_1
>> a páros eredményei a Székesfehérvár Rallye-n <<


a csapat partnerei:


Gyorsabbak_leszunk_2

Ez a hír most jelenik meg 3773. alkalommal
Share |
Székesfehérvár • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k