Gyorsabbak leszünk!
Friciék most debütáltak az új Peugeot-val
2014-06-18
interjú és videó • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763321505
Napi oldal:
58962
Jelenleg:
914
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

gyorsabbak_leszunk_4

Friciék az új autóval az ötödik helyen végeztek. A pilóta már az első nap végén is önkritikusan nyilatkozott a nagyszervizben. a verseny után is hasonlóakat mondott a 208-as pilótája:


Nem tudtatok sokat menni a murvás teszten és a korábban a Rábaringen megtett pár kilométer összességében sem nevezhető soknak ezzel az új autóval. Hiányzott a tesztkilométer?
Biztos, hogy hiányzott. Nem tagadom, hogy nem életünk legjobb formáját autóztuk a hétvégén.
Több összetevője is volt. Az egyik mindenképp az, hogy kicsit keveset tudtunk menni a kocsival. Az időket nézve nincs ok panaszra, nem autóztunk rossz időket, a különbségeknek pedig tudjuk az okát.
 
Szombaton én voltam kicsit formámon kívül. Mindig becsúszott valami apró hiba vagy defekt. Kétszer megforogtunk, mind a kétszer én hibáztam. Nem az autóval volt gond, tökéletesen működött.
Vasárnap egyértelműen a rövid áttételnek volt köszönhető, hogy nem tudtunk se Oroszlányban, sem Csákberényben az első három helyért harcolni. Kőhányáson jókat mentünk, közben folyamatosan állítottunk az autón, tanuljuk még a Peugeot 208-as finomságait. A következő versenyre ha megjön a hosszú áttétel és a pályák olyanok lesznek, hogy szükséges lesz azzal menni, akkor azt hiszem, előrébb fogunk végezni.

gyorsabbak_leszunk_5
 
Te vagy a legautentikusabb, aki meg tudja mondani, hogy mi a különbség egy Super2000-es és egy R5-ös autó között, hiszen legutóbb, Miskolcon még S2000-es Peugeot-tal mentetek, most pedig a vadonatúj R5-ös Oroszlánnal.
A 207-es a Super2000-es autók között az egyik legjobb. Nagyon jó és nagyon kiforrott technika. Jól éreztük magunkat az autóban.
Az R5-ös nagyon jó és jó érzés vele versenyezni, de a közös kilométerek még hiányoztak. Úgy gondolom lényegesen gyorsabbak leszünk az autóval az év folyamán és gyorsabb lesz, mint az S2000.
Most még úgy éreztem, hogy azonos szinten tudunk vele menni, vagy még egy kicsit lassabban is, de ez nem az autó hibája volt. Nem akarom fogni semmire, ahogy korábban is mondtam: többször is hibáztam.
Fontos volt a számunkra, hogy okosan versenyezzünk és pontokat szerezzünk és az esélyeinket megtartsuk a bajnokságban. Ez az ötödik hely erre tökéletesen jó volt. Természetesen nem vagyunk elégedettek, szerettünk volna előrébb végezni. De bemutatkozásnak jó volt.
 
gyorsabbak_leszunk_1
A következő futam előtt többet fogunk tudni majd tesztelni. Az autónak nagyon sűrű volt a programja a fehérvári verseny előtt, nem nagyon volt lehetőségünk csak a hivatalos teszten menni vele pár kilométert. Tudjuk, hogy mire kell felkészülnünk, hogy tudunk jobban felkészülni és fel is fogunk készülni.
 
Beszéljünk egy kicsit a versenyről.
Voltak klasszikus pályák és voltak új szakaszok...
A rendezvény rendben volt, nagyon tetszett. Kicsit kevésnek tartottam a napi 6 gyorsasági szakaszt. Lehet, hogy azért, mert jól éreztük magunkat az autóban, de úgy mentünk volna még. Természetesen a csapatok és a rendezés költségvetését tekintve ez egy ideális verseny volt.

gyorsabbak_leszunk_2
 
Nekem is, de remélhetőleg a nézőknek is tetszett, hogy vegyes talajon kellett versenyeznünk.
 
Superspeciál?
Na, hát az nem tetszett... Azt tudni kell, hogy nem lehetett még gyalogosan sem bejárni a pályát. Úgy mentünk oda, hogy a rajz alapján felírtunk valamit, ami nagyjából olyan volt, de ott nem hasonlított semmire.
Hiba volt, hogy nem volt semmilyen elvárás a versenyzők felé. Nem volt időmérés, nem kellett jól teljesíteni a szakaszt, nem volt itiner. Igazából semmiről nem szólt, csak arról, hogy ott egy kicsit kocsizzunk.
Ráadásul a rendező helyében én a hatodik szakasz után, a nagyszerviz előtt tettem volna be a programba ezt a speciált. Sokkal látványosabb lett volna murvabeállításokon, kopott murvagumikon. A slick gumik sokkal jobban igénybe veszik az autókat...
Mi csináltunk pár fordulót és lejöttünk, hiszen csak az autót lehetett volna tönkretenni és tét nélkül nem sok értelme volt a dolognak.

 
A klasszikus gyorsaságik nekem sajnos nem klasszikusak, talán csak Kőhányáson mentem a Celicával, akkor is a másik irányban, de ebben sem vagyok biztos. A másik két aszfaltos szakaszon teljesen vakon voltunk a pályabejárás során. Kihasználtuk az időt és négyszer-ötször mentünk a gyorsaságikon. Jó itinert írtunk, semmi gond nem volt vele. Talán még az eltöltött kilométerek hiánya miatt nem éreztem magabiztosan magam az autóban. Hibázni nem szerettünk volna. Folyamatosan állítottunk az autón, sokat gyorsultunk.
 
Nem voltak nagy különbségek a gyorsaságikon. Ha négy perccel kikaptunk volna, akkor el lennénk keseredve. Debütáltunk egy új autóval és szerintem jó eredményt értünk el. A következő versenyen gyorsabbak leszünk!

Gyorsabbak_leszunk_1
>> a páros eredményei a Székesfehérvár Rallye-n <<


a csapat partnerei:


Gyorsabbak_leszunk_2

Ez a hír most jelenik meg 3750. alkalommal
Share |
Székesfehérvár • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k