LCH Tavaszi LADA találkozó
Gyorsabbak leszünk!
Friciék most debütáltak az új Peugeot-val
2014-06-18
interjú és videó • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685160710
Napi oldal:
3713
Jelenleg:
525
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

gyorsabbak_leszunk_4

Friciék az új autóval az ötödik helyen végeztek. A pilóta már az első nap végén is önkritikusan nyilatkozott a nagyszervizben. a verseny után is hasonlóakat mondott a 208-as pilótája:


Nem tudtatok sokat menni a murvás teszten és a korábban a Rábaringen megtett pár kilométer összességében sem nevezhető soknak ezzel az új autóval. Hiányzott a tesztkilométer?
Biztos, hogy hiányzott. Nem tagadom, hogy nem életünk legjobb formáját autóztuk a hétvégén.
Több összetevője is volt. Az egyik mindenképp az, hogy kicsit keveset tudtunk menni a kocsival. Az időket nézve nincs ok panaszra, nem autóztunk rossz időket, a különbségeknek pedig tudjuk az okát.
 
Szombaton én voltam kicsit formámon kívül. Mindig becsúszott valami apró hiba vagy defekt. Kétszer megforogtunk, mind a kétszer én hibáztam. Nem az autóval volt gond, tökéletesen működött.
Vasárnap egyértelműen a rövid áttételnek volt köszönhető, hogy nem tudtunk se Oroszlányban, sem Csákberényben az első három helyért harcolni. Kőhányáson jókat mentünk, közben folyamatosan állítottunk az autón, tanuljuk még a Peugeot 208-as finomságait. A következő versenyre ha megjön a hosszú áttétel és a pályák olyanok lesznek, hogy szükséges lesz azzal menni, akkor azt hiszem, előrébb fogunk végezni.

gyorsabbak_leszunk_5
 
Te vagy a legautentikusabb, aki meg tudja mondani, hogy mi a különbség egy Super2000-es és egy R5-ös autó között, hiszen legutóbb, Miskolcon még S2000-es Peugeot-tal mentetek, most pedig a vadonatúj R5-ös Oroszlánnal.
A 207-es a Super2000-es autók között az egyik legjobb. Nagyon jó és nagyon kiforrott technika. Jól éreztük magunkat az autóban.
Az R5-ös nagyon jó és jó érzés vele versenyezni, de a közös kilométerek még hiányoztak. Úgy gondolom lényegesen gyorsabbak leszünk az autóval az év folyamán és gyorsabb lesz, mint az S2000.
Most még úgy éreztem, hogy azonos szinten tudunk vele menni, vagy még egy kicsit lassabban is, de ez nem az autó hibája volt. Nem akarom fogni semmire, ahogy korábban is mondtam: többször is hibáztam.
Fontos volt a számunkra, hogy okosan versenyezzünk és pontokat szerezzünk és az esélyeinket megtartsuk a bajnokságban. Ez az ötödik hely erre tökéletesen jó volt. Természetesen nem vagyunk elégedettek, szerettünk volna előrébb végezni. De bemutatkozásnak jó volt.
 
gyorsabbak_leszunk_1
A következő futam előtt többet fogunk tudni majd tesztelni. Az autónak nagyon sűrű volt a programja a fehérvári verseny előtt, nem nagyon volt lehetőségünk csak a hivatalos teszten menni vele pár kilométert. Tudjuk, hogy mire kell felkészülnünk, hogy tudunk jobban felkészülni és fel is fogunk készülni.
 
Beszéljünk egy kicsit a versenyről.
Voltak klasszikus pályák és voltak új szakaszok...
A rendezvény rendben volt, nagyon tetszett. Kicsit kevésnek tartottam a napi 6 gyorsasági szakaszt. Lehet, hogy azért, mert jól éreztük magunkat az autóban, de úgy mentünk volna még. Természetesen a csapatok és a rendezés költségvetését tekintve ez egy ideális verseny volt.

gyorsabbak_leszunk_2
 
Nekem is, de remélhetőleg a nézőknek is tetszett, hogy vegyes talajon kellett versenyeznünk.
 
Superspeciál?
Na, hát az nem tetszett... Azt tudni kell, hogy nem lehetett még gyalogosan sem bejárni a pályát. Úgy mentünk oda, hogy a rajz alapján felírtunk valamit, ami nagyjából olyan volt, de ott nem hasonlított semmire.
Hiba volt, hogy nem volt semmilyen elvárás a versenyzők felé. Nem volt időmérés, nem kellett jól teljesíteni a szakaszt, nem volt itiner. Igazából semmiről nem szólt, csak arról, hogy ott egy kicsit kocsizzunk.
Ráadásul a rendező helyében én a hatodik szakasz után, a nagyszerviz előtt tettem volna be a programba ezt a speciált. Sokkal látványosabb lett volna murvabeállításokon, kopott murvagumikon. A slick gumik sokkal jobban igénybe veszik az autókat...
Mi csináltunk pár fordulót és lejöttünk, hiszen csak az autót lehetett volna tönkretenni és tét nélkül nem sok értelme volt a dolognak.

 
A klasszikus gyorsaságik nekem sajnos nem klasszikusak, talán csak Kőhányáson mentem a Celicával, akkor is a másik irányban, de ebben sem vagyok biztos. A másik két aszfaltos szakaszon teljesen vakon voltunk a pályabejárás során. Kihasználtuk az időt és négyszer-ötször mentünk a gyorsaságikon. Jó itinert írtunk, semmi gond nem volt vele. Talán még az eltöltött kilométerek hiánya miatt nem éreztem magabiztosan magam az autóban. Hibázni nem szerettünk volna. Folyamatosan állítottunk az autón, sokat gyorsultunk.
 
Nem voltak nagy különbségek a gyorsaságikon. Ha négy perccel kikaptunk volna, akkor el lennénk keseredve. Debütáltunk egy új autóval és szerintem jó eredményt értünk el. A következő versenyen gyorsabbak leszünk!

Gyorsabbak_leszunk_1
>> a páros eredményei a Székesfehérvár Rallye-n <<


a csapat partnerei:


Gyorsabbak_leszunk_2

Ez a hír most jelenik meg 3629. alkalommal
Share |
Székesfehérvár • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k