LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Gyorsan, de kockázatmentesen!
Vincze Feriék a harmadiknak járó pontoknak örülhettek!
2017-05-26
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770215132
Napi oldal:
162523
Jelenleg:
795
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Harmadikak lettek az idei harmadik versenyen és ezzel bebiztosították a harmadik helyüket a ponttáblázaton. Elég harmónikusan hangzik Vincze Feriék bepozícionálása, de itt egy sokkal részletesenn interjú a pilótával az ISEUM Rallye után.

Mennyire tetszett a kvalifikáció rendszere? Igazságosabbnak tartod, mint a régi rendszert?
Igazából a régiben sem mentem sokat… :) Amúgy ez biztos, hogy sokkal jobb dolog, így fair. Nem kell az elöl menőknek takarítani. Szoros volt, hiszen 1 másodpercen belül voltunk a legjobb idővel és így is csak 6.-nak tudtunk rajthelyet választani. Végül 13-nak rajtoltunk, azzal semmi gond nem volt.

gyorsan_de_kockazatmentesen_1

Nem lehetett, hiszen az első szakaszt meg is nyertétek…
Pedig ott nagyon gyengén mentünk, még magunkhoz képest is. De ezek szerint a többiek még bátortalanabbak voltak. Az azért látszott, hogy még a 13. autónál sem volt letakarítva rendesen az út, mint mondjuk a második vagy a harmadik körben. Már volt egy kis nyomvonal-kezdemény, de még nem volt az igazi. Nagyon el kellett spórolni a féktávokat.

Igazából nagyon meglepődtünk az eredményen! Adott egy kis önbizalmat, azt gondoltuk, nem lesz itt baj, főleg, ha még ennél gyorsabban is tudunk menni… Végül nem lett semmi, a többiek még többet gyorsultak, mint mi.
Másnap a sárban kaptunk nagyon sokat. Ez is az én hibám volt. Nem azt a gumit raktam fel, amit kellett volna. Ebből is tanultunk! Legközelebb ebbe a hibába már nem esünk bele…

gyorsan_de_kockazatmentesen_7

A két nap két különböző versenyt hozott.
Az első nap a második, harmadik körben már nem is poron, hanem szinte már aszfalton autóztunk. Ennek megfelelően viszonylag jó tapadással. Olyan kemény volt a talaj, hogy a murvagumi szinte úgy működött rajta, mint aszfalton. Lehetett nagy tempókat autózni.

gyorsan_de_kockazatmentesen_2

Másnap a sár teljesen más technikát igényelt. És ami még nehezítette a dolgunkat, hogy volt, ahol saras volt, volt, ahol nem. Attól függött, hogy épp milyen volt a talaj. A köves részen felszívta, ott nem volt sár, inkább sóderes jellege volt az útnak, ott volt is tapadás. Az erdős részeken, például Vashosszúfalunál, vagy akár Bögötének a nagy részén sár volt. A Farkas-erdő majdnem hogy száraz.

gyorsan_de_kockazatmentesen_3

25 kilométeres Power Stage. Hogy tetszett?
Nagyon jó volt! Egy apró momentum zavart csak meg. Egy hosszú egyenes közepén egy szarvas átszaladt előttünk az úton. Nem hagytunk ott sokat, kicsit megzavart, bele kellett fékezni és még újra gyorsítani, de nem ezen múlott. Nem volt benne annyi, mint amennyit kaptunk.
Valamiért a pálya nem feküdt nekem. Pedig belülről nagyon élveztük, de az idő nem ezt mutatta, hogy annyira jók lettünk volna rajta.

A kocsi nagyon jól működött, kifogásunk nem lehet. Bennünk volt a hiba. Ami hátrányt összeszedtünk, azt mind magunknak köszönhetjük.

gyorsan_de_kockazatmentesen_4

Az egész versenyen próbáltunk gyorsan menni, de nem kockáztattunk semmit. Úgy gondoltuk az utolsó gyors előtt is, hogy ha nem is tudjuk megfogni Bandit, akkor is meg lehetünk elégedve ezzel a harmadik hellyel. Messze még a szezon vége, kicsit most javítottunk a helyezésünkön az ózdi eset után.

Akkor elmondhatjuk, hogy elégedetten távoztatok Szombathelyről?
Ez így van! Jó kis verseny volt. Voltak kisebb hibáink, de összességében nem lehet okunk panaszra.

gyorsan_de_kockazatmentesen_6

Székesfehérvár Rallye. Újra aszfalt. Mi jut eszedbe leghamarabb a tavalyi versenyről?
Defektet kaptunk a Power Stage-n, ugyanúgy, mint Ózdon… És az is hasonló volt, hogy nem tudtam arról sem, hogy hol kaphattuk. Akkor az hátsó defekt volt, kicsit gyorsabban tudtunk vele lejönni, mint Ózdon és végül negyedik helyen értünk célba.

Reméljük idén elkerül már minket ez a ’hirtelen halál’ és ott szeretnénk menni az első háromban.

Néztem a tervezetet, vannak olyan szakaszok, amik teljesen ismeretlenek a számomra. Például Árki-puszta és Kincsesbánya teljesen új lesz, azt sem tudom pontosan, hogy hol vannak ezek a gyorsaságik. A Pusztavámot nem tudom még 16 kilométeren elképzelni és ahogy néztem Csákberény meg rövidebb lesz. Majd kiderül.

Attól függetlenül az első háromban szeretnénk végezni. Van már annyi rutin aszfalton a kocsival, hogy ez már ne legyen irreális elképzelés. A pályákat jól fel tudjuk dolgozni, nem kellene, hogy gond legyen.

Attilával megtaláltátok a közös hangot?
Abszolút! Tényleg minden rendben van! A navigálása, a motivációja példa értékű. Mindent meg tesz azért, hogy ott tudjunk menni az elejében!
 
gyorsan_de_kockazatmentesen_5 
Ez a hír most jelenik meg 2230. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k