h i r d e t é s
Összes oldal:
728829803
Napi oldal:
170885
Jelenleg:
1752
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Bükfürdőn nyertek, várják a második murvás futamot az MHH-Citroen Rallye Team versenyzői, Krózser Menyhért és Lovay Miklós, akik a Team Bútor Robi DS3-asával versenyeznek idén.
Hogyan sikerült a Bükfürdő Rallye?
Röviden összefoglalva azt kell mondjam, hogy mozgalmas és kalandos volt! Két hibát leszámítva viszont tényleg egy remek, jól sikerült versennyel nyitottuk a murvás sorozatot.
Mi volt a két hiba?
Szombaton zártgumikkal mentem ki és elkezdett szakadni az eső, így a kör első két gyorsaságiját vizes pályán kellett ezekkel a gumikkal teljesíteni, ami következtében elég sokat kaptunk. A kör harmadik gyorsaságiján újra mellénk szegődött a szerencse, hiszen száraz volt a pálya, így sokat vissza tudtunk adni a többieknek. Az első nap végén az élen zártunk, 10 másodperccel vezettük a kategóriánkat.
A második napi első gyorson tovább növeltük az előnyünket, így az ominózus horvátzsidányi gyorsra már úgy érkeztünk, hogy 17 másodperccel vezettünk, de ekkor túlcsúsztunk és ennek következtében 3,8 másodpercre csökkent az előnyünk. Szoros küzdelem következett ezután és így is álltunk oda az utolsó gyorsasági rajtjába, ahol sikerült egy jót autózni, remek időt futottunk, így végül megtartottuk az első helyezésünket, és megnyertük a Bükfürdő Rallye 5. kategóriáját. Nagyon izgalmas volt ez az egész!
Bár nagyon erős a kategóriátok mezőnye, most mégis csupán rólatok és Ollé Sasáékról szólt ez a verseny!
Igen, mások - a különféle problémáik miatt - most nem igazán tudtak beleszólni a csatározásba, és az időeredmények valóban azt mutatják, hogy mi ketten vívtunk az elsőségért. A verseny során csupán egy gyors erejéig adtuk át a vezető pozíciót, egyébként végig mi vezettünk, és szerencsére ez a verseny végére sem változott.
Túl vagytok egy murvás versenyen a Citorennel, azt hozta az autó, amire a teszt alapján is számítottál?
Bizakodó voltam nagyon a verseny előtti tesztelést követően, hiszen sikerült elérni, hogy egy kis kezesbárány legyen a kocsiból és mindemellett kellőképpen gyors is. A beállítások és az autó adottságai alapján azt éreztem, hogy jó esélyeink lehetnek. A Bükfürdő Rallye alatt semmilyen gond nem volt az autóval, és szokás szerint a csapat is kitűnően szerepelt, így nem volt más lehetőségünk, mint győzni… csak meg kellett csinálni!
Hétvégén más jellegű murvákon versenyeztek majd…
Igen, ezek elég változatosak, van benne elég durva gyors is, például a Sólyi erdő, az szerintem bevállalósabb, dobálósabb pálya. Van benne olyan is, ami kevésbé izgalmas, de összességében ezek mind jó gyorsasági szakaszok, úgyhogy egy nagyon pörgős és izgalmas verseny lesz ez!
Ezúttal a teszten mire helyezitek a hangsúlyt?
Próbálunk még egy kicsit finomítani az autón, nyilván a veszprémi pályákhoz kell igazítani, de szerintem nem nagyon fogunk eltérni a bükfürdői beállítástól. Van egy elképzelésünk, hogy min kellene még változtatni, de ez majd a pénteki teszten kiderül, hogy ez az elképzelés mennyire állja meg a helyét. 25 km-t fogunk menni, de ha úgy érezzük, hogy ez még nem elég, akkor természetesen megtoldjuk még pár kilométerrel!
Mi a cél a Veszprém Rallye-n?
Győzni megyünk ismét! Mindent meg fogunk tenni, hogy az élen zárjunk, így teljes erőbedobással készülünk!
Igazi nyári verseny következik…
35 fokot regélnek előre, úgyhogy nem fogunk fázni! Ez a Veszprém Rallye mindig ilyen meleg verseny volt, ilyenkor ritkán esik az eső…
Szerinted melyik pálya fog nektek a leginkább tetszeni?
Nem tudom! Ha gyorsan megyünk, akkor mindegyik jó lehet! :
A kategóriában hányan lesztek, mekkora lesz a harc ezúttal?
Úgy néztem, hogy akik szoktak, ők mind itt lesznek most is, így támadni kell, menni kell! Mindenkivel számolunk, hiszen bármikor, bármi lehet!
a csapat támogatói:
Ez a hír most jelenik meg 2193. alkalommal
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|