h i r d e t é s
Összes oldal:
605676919
Napi oldal:
138233
Jelenleg:
1010
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Martin Márkó |
|
774 |
2. |
Gál Krisztián |
|
651 |
3. |
Martinák Balázs |
|
631 |
4. |
Suborits Péter |
|
590 |
5. |
Szücs Benedek |
|
590 |
6. |
Nagy Máté |
|
546 |
7. |
Liktor Balázs |
|
536 |
8. |
Ivony Bálint |
|
518 |
9. |
Teglovics Kornél |
|
517 |
1. |
TMC Rallysport |
|
2905 |
2. |
Car-Go! Virtual RT |
|
2598 |
3. |
ARTEP HWR |
|
2515 |
4. |
helyi-sport.hu RT |
|
2507 |
5. |
BORÍTSATOK VISSZA |
|
2486 |
6. |
Pörge Mörge M |
|
2347 |
7. |
Car-Go! RT |
|
2297 |
8. |
ARTEP Racing |
|
2206 |
9. |
RTE Akadémia |
|
2156 |
1. |
Kalle Rovanpera |
|
120 |
2. |
Thierry Neuville |
|
65 |
3. |
Ott Tanak |
|
62 |
4. |
Craig Breen |
|
52 |
5. |
T. Katsuma |
|
47 |
6. |
Elfyn Ewans |
|
39 |
7. |
Dani Sordo |
|
34 |
8. |
Sebastian Loeb |
|
27 |
9. |
Gus Greensmith |
|
26 |
1. |
Efrén Llarena |
|
89 |
2. |
Nil Solans |
|
65 |
3. |
Simone Tempestini |
|
55 |
4. |
Armindo Araujo |
|
45 |
5. |
J. Pardo Siota |
|
44 |
6. |
Alberto Battistolli |
|
40 |
7. |
Simone Campedelli |
|
31 |
8. |
Miko Marczyk |
|
30 |
7. |
Bruno Magalhaes |
|
30 |
1. |
Vincze Ferenc |
|
121 |
2. |
Velenczei Ádám |
|
118 |
3. |
Mads Østberg |
|
114,4 |
4. |
Turán Frigyes |
|
73,6 |
5. |
Német Gábor |
|
72 |
6. |
Tóth Tibor |
|
57,2 |
4. |
Bodolai László |
|
54 |
8. |
Klausz Kristóf |
|
35,6 |
9. |
Trencsényi József |
|
29,6 |
1. |
Foczkó Ákos |
|
80 |
2. |
Galgóczi Norbert |
|
76,4 |
3. |
Bertalan Marci |
|
62,6 |
4. |
Határ Attila |
|
39,6 |
5. |
Karsai Zsolt |
|
37,8 |
6. |
Helembai Zsolt |
|
37 |
7. |
Friedmann Zsolt |
|
34 |
8. |
Veréb Zoltán |
|
33,6 |
9. |
Szőllősi Roland |
|
25,4 |
1. |
Hangodi Bendegúz |
|
48 |
2. |
Trencsényi Vince |
|
26,4 |
3. |
Berta László |
|
25 |
4. |
Vogel Adrienn |
|
18 |
5. |
Vida Péter |
|
11,8 |
6. |
Csoma András |
|
5 |
7. |
Viszló Csaba |
|
5 |
1. |
Spindler Jenö |
|
55 |
2. |
Ifj.Fogarasi Attila |
|
51 |
3. |
Fekete Gyula |
|
46 |
4. |
Zsebe Gábor |
|
43 |
5. |
Strider Zoltán |
|
34 |
6. |
Goller Ákos |
|
23 |
7. |
Baksai László |
|
19 |
8. |
Kocsis Imre |
|
18 |
9. |
Géringer Zoltán |
|
17 |
1. |
Zákányi János |
|
96,6 |
2. |
Geng Bence |
|
72,6 |
3. |
Takács István |
|
61,2 |
4. |
Békési Richárd |
|
51,2 |
5. |
Fábián Lóránt |
|
37,6 |
6. |
Spéder Bence |
|
30,0 |
7. |
Bíró Gergő |
|
29,0 |
8. |
Géczi László |
|
24,0 |
9. |
Téczely Tamás |
|
22,8 |
1. |
Kárai Tamás |
|
74 |
2. |
Benyó Máté |
|
59 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
59 |
4. |
Antal István |
|
50 |
5. |
Vass Csaba |
|
25 |
6. |
Z. Staniszewski |
|
24 |
7. |
Vass Zoltán |
|
19 |
8. |
Ales Fucik |
|
15 |
9. |
Ifj.Kiss László |
|
13 |
|

Matics Misiék ezúttal nem az élre akartak törni a hírhedt román pályákon, sokkal inkább a túlélésre játszottak, szem előtt tartva, hogy Pethőéket azért maguk mögött tartsák. A jó taktika eredményes volt, célba érkeztek… hamarabb, mint Pethőék. Cél teljesítve, jöhet a Barum, de előtte még Miskával beszélgettem az Arad Rallye-ról.

Beszéljünk egy kicsit az aradi versenyről!
Ettől féltem! :-)
Pedig, - ha jól tudom - te nem is keveredtél semmi zűrbe!
Nem most kezdtem a versenyzést, de még mindig azt mondhatom, hogy nem igazán szoktam ilyesmi szituációkba keveredni, amitől még utólag is hangos egy-egy verseny. És igen, most is kimaradtam minden problémás helyzetből, szerencsére. Bár a versenyen ott voltam, még így sem tudnám eldönteni, kinek van igaza…
Nektek milyen volt a verseny?
Amilyenre terveztük! Nem is igazából versenyezni mentünk, inkább úgy mondanám, hogy ezúttal teljesíteni akartuk a távot, a gyorsasági szakaszokat. Tavaly mi ezen az aradi versenyen nem indultunk, nem volt személyes tapasztalatunk, de nézve a tavalyi időket és a kiesettek számát, nekünk az volt a cél, hogy úgy végigguruljunk, hogy Pethő Tyutyuékat lehetőleg magunk mögött tartsuk. Ezt hoztuk is, de azért nem titok, hogy már eleve nem is nagy kedvem volt kimenni, mert ha már külföld irányába mozgunk, akkor inkább nyugat irányába támadjunk. A hírek is vegyesek voltak, hiszen többen állították, hogy nagyon jó, de a nagy többség inkább panaszkodott.

Milyennek láttad a román mezőnyt?
Olvasgatom, hogy többen leszólják a románokat, hogy a magyarok így megverik, úgy megverik őket. Véleményem szerint nem az van, hogy ők nem tudnak gyorsan menni, hanem az, hogy ők nem is akarnak! Ők tisztában vannak ezeknek a pályáknak az állagával, minőségével, és lehet nem az első tízben autóztak, nem abszolút időket mentek, de mégis ott voltak a célban, és volt végeredményük! A célba érkezők létszámát megnézve, arányaiban ők vezettek!
És milyen volt Románia?
Kellemesen csalódtam Romániában, mert annyira azért nem katasztrofális. Sőt! Arad kimondottan jól néz ki, az emberek is normálisak. A pályák pedig? Azt kell mondjam, hogy az 5-ből 4 tényleg nagyon jó! Az ötödik - a 22 km-es – egyik fele is teljesen jó, és igazából a második felének is nagyon jó a vonalvezetése, VB-s szintű, de a minősége az olyan szintű, hogy nincs az az autó, ami azt kibírja, ha ott átküldöd rajta. Az ötödik gyorson is kiestek többen, annak nagyon sok buktatója volt, a fűben a szélén a betonhidak, sziklák... de hát ugye erre van a pályabejárás!
Nektek mennyire volt elég a háromszori lehetőség?
Ehhez a tempóhoz még sok is volt! :-) Ha sokkal gyorsabban szerettünk volna menni, akkor nyilván ez kevés, de úgy gondolom, hogy háromból is fel lehet írni. Nem okozott ez akkora problémát, tavaly Barumon is kettőből írtunk itinert. Csak nem lehet ennyiből a topon menni, az első kör inkább az itiner javítgatására szolgál.

Most pedig egy másik országba készültök, jön a Barum Rallye! Ott mit szeretnétek menni?
Nem gyenge a mezőny, mint ahogyan tavaly sem volt az. Az IRC-n kívül rengeteg a cseh páros, akik nagyon régóta versenyeznek ezeken a pályákon, és tényleg jó versenyzők. Mint ahogy minket, magyarokat sem lehet hazai pályán megverni - kivéve az IRC mezőnyét -, rájuk is ez jellemző, hogy nagyon nehéz felvenni velük a versenyt. De ami a legfőbb, hogy tavaly is annyira szenzációsan éreztük magunkat, hogy emiatt megyünk vissza. Ott van rallye!

És ha már megszokod a külföldi légkört, szeptemberben Kassa Rallye-n is láthatunk?
Tervezzük... a bajnokság szempontjából muszáj menni. Bár év elején mi nem így terveztük, hogy rámegyünk a bajnokságra, akkor úgy gondoltuk, hogy inkább túraversenyeken megyünk és megcélzunk pár IRC futamot, de miután szembesültünk azzal, hogy bajban van a magyar rallye, megváltoztattuk a döntésünket, és inkább itthon versenyeztünk. Sajnos azt kell mondjam, hogy megbántam már ezt a döntésemet... mindegy, megpróbáltuk. Az pedig, hogy év közben így alakult, hogy így állunk a bajnokságban... természetesen, ezért most már megyünk! És mielőtt megkérdeznéd, ezúttal is szeretném megköszönni mindenkinek, aki bármilyen formában is támogatja a versenyzésünket, aki segít minket abban, hogy jól érezzük magunkat a futamokon, és eredményesen szerepelhessünk!
csapat támogatói



Ez a hír most jelenik meg 2209. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|