Ha nem is gyorsan, de biztosan!
Maticsék túlélték Aradot és mennek a Barumra
2012-08-27
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
605676919
Napi oldal:
138233
Jelenleg:
1010
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
duenShop.hu - a rallyongók boltja
AutoDekor
BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
a 4.futam után
1. Martin Márkó
774
2. Gál Krisztián
651
3. Martinák Balázs
631
4.
Suborits Péter
590
5. Szücs Benedek
590
6. Nagy Máté
546
7. Liktor Balázs
536
8. Ivony Bálint
518
9. Teglovics Kornél
517
teljes táblázat
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
Csapatok a 4.futam után
1. TMC Rallysport
2905
2. Car-Go! Virtual RT
2598
3. ARTEP HWR
2515
4. helyi-sport.hu RT
2507
5.
BORÍTSATOK VISSZA
2486
6. Pörge Mörge M
2347
7. Car-Go! RT
2297
8. ARTEP Racing
2206
9. RTE Akadémia
2156
teljes táblázat
World Rally Championship 2022
a 5. futam,
a Sardegna Rally után
1. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
120
2. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
65
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
62
4. Craig Breen
Ford Puma Rally1
52
5. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
47
6. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
39
7. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
34
8. Sebastian Loeb
Ford Puma Rally1
27
9. Gus Greensmith
Ford Puma Rally1
26
teljes táblázat
European Rally Championship
a 4. futam,
a Rally Poland után
1. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
89
2. Nil Solans
Volkswagen Polo GTi R5
65
3. Simone Tempestini
SKODA Fabia R5 Evo
55
4. Armindo Araujo
SKODA Fabia R5 Evo
45
5. J. Pardo Siota
SKODA Fabia R5 Evo
44
6. Alberto Battistolli
SKODA Fabia R5 Evo
40
7. Simone Campedelli
SKODA Fabia R5 Evo
31
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia R5 Evo
30
7. Bruno Magalhaes
Hyundai i20 R5
30
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2022
a negyedik futam,
a Mecsek Rallye után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
121
2. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
118
3.
Mads Østberg
Citroen C3 Rally2
114,4
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
73,6
5. Német Gábor
Skoda Fabia R5
72
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
57,2
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
54
8. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
35,6
9. Trencsényi József
Skoda Fabia R5
29,6
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2022
a harmadik futam,
a Dunakanyar Rally után
1. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo X
80
2. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
76,4
3. Bertalan Marci
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
62,6
4.
Határ Attila
Peugeot 306
39,6
5. Karsai Zsolt
Lada 2107
37,8
6. Helembai Zsolt
Lada VFTS
37
7. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
34
8. Veréb Zoltán
Lada VFTS
33,6
9. Szőllősi Roland
BMW
25,4
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a harmadik futam,
a Mecsek Rallye után
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
26,4
3.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
25
4.
Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
18
5. Vida Péter
Peugeot 208 Rally4
11,8
6. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
5
7. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2022
a második futam,
az Eger Rally után
1. Spindler Jenö
Peugeot 208 R2
55
2. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
51
3. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
46
4. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
43
5. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
34
6. Goller Ákos
Citroën C2R2 max
23
7. Baksai László
Lada VFTS
19
8. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
18
9. Géringer Zoltán
Honda Civic FN2
17
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2022
a harmadik futam,
a WATZ Rally után
1. Zákányi János
Lada 2105
96,6
2. Geng Bence
Honda Civic
72,6
3. Takács István
BMW E36
61,2
4. Békési Richárd
BMW 320
51,2
5. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
37,6
6. Spéder Bence
BMW E36
30,0
7. Bíró Gergő
Opel Astra
29,0
8. Géczi László
Lada 2107
24,0
9. Téczely Tamás
Honda Civic
22,8
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2021
a 3.futam után
1. Kárai Tamás
Audi S1
74
2. Benyó Máté
Ford Focus
59
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
59
4. Antal István
Mitsubishi Colt
50
5. Vass Csaba
Skoda Fabia
25
6. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
24
7. Vass Zoltán
Audi A1
19
8. Ales Fucik
Volkswagen Polo
15
9. Ifj.Kiss László
Peugeot 208 RX
13
teljes táblázat

 
 kalandok_es_gyorsulas_9

Matics Misiék ezúttal nem az élre akartak törni a hírhedt román pályákon, sokkal inkább a túlélésre játszottak, szem előtt tartva, hogy Pethőéket azért maguk mögött tartsák. A jó taktika eredményes volt, célba érkeztek… hamarabb, mint Pethőék. Cél teljesítve, jöhet a Barum, de előtte még Miskával beszélgettem az Arad Rallye-ról.

ha_nem_is_gyorsan_de_biztosan_1

Beszéljünk egy kicsit az aradi versenyről!
Ettől féltem! :-)

Pedig, - ha jól tudom - te nem is keveredtél semmi zűrbe!
Nem most kezdtem a versenyzést, de még mindig azt mondhatom, hogy nem igazán szoktam ilyesmi szituációkba keveredni, amitől még utólag is hangos egy-egy verseny. És igen, most is kimaradtam minden problémás helyzetből, szerencsére. Bár a versenyen ott voltam, még így sem tudnám eldönteni, kinek van igaza…

Nektek milyen volt a verseny?
Amilyenre terveztük! Nem is igazából versenyezni mentünk, inkább úgy mondanám, hogy ezúttal teljesíteni akartuk a távot, a gyorsasági szakaszokat. Tavaly mi ezen az aradi versenyen nem indultunk, nem volt személyes tapasztalatunk, de nézve a tavalyi időket és a kiesettek számát, nekünk az volt a cél, hogy úgy végigguruljunk, hogy Pethő Tyutyuékat lehetőleg magunk mögött tartsuk. Ezt hoztuk is, de azért nem titok, hogy már eleve nem is nagy kedvem volt kimenni, mert ha már külföld irányába mozgunk, akkor inkább nyugat irányába támadjunk. A hírek is vegyesek voltak, hiszen többen állították, hogy nagyon jó, de a nagy többség inkább panaszkodott.

ha_nem_is_gyorsan_de_biztosan_2

Milyennek láttad a román mezőnyt?
Olvasgatom, hogy többen leszólják a románokat, hogy a magyarok így megverik, úgy megverik őket. Véleményem szerint nem az van, hogy ők nem tudnak gyorsan menni, hanem az, hogy ők nem is akarnak! Ők tisztában vannak ezeknek a pályáknak az állagával, minőségével, és lehet nem az első tízben autóztak, nem abszolút időket mentek, de mégis ott voltak a célban, és volt végeredményük! A célba érkezők létszámát megnézve, arányaiban ők vezettek!

És milyen volt Románia?
Kellemesen csalódtam Romániában, mert annyira azért nem katasztrofális. Sőt! Arad kimondottan jól néz ki, az emberek is normálisak. A pályák pedig? Azt kell mondjam, hogy az 5-ből 4 tényleg nagyon jó! Az ötödik - a 22 km-es – egyik fele is teljesen jó, és igazából a második felének is nagyon jó a vonalvezetése, VB-s szintű, de a minősége az olyan szintű, hogy nincs az az autó, ami azt kibírja, ha ott átküldöd rajta. Az ötödik gyorson is kiestek többen, annak nagyon sok buktatója volt, a fűben a szélén a betonhidak, sziklák... de hát ugye erre van a pályabejárás!

Nektek mennyire volt elég a háromszori lehetőség?

Ehhez a tempóhoz még sok is volt! :-) Ha sokkal gyorsabban szerettünk volna menni, akkor nyilván ez kevés, de úgy gondolom, hogy háromból is fel lehet írni. Nem okozott ez akkora problémát, tavaly Barumon is kettőből írtunk itinert. Csak nem lehet ennyiből a topon menni, az első kör inkább az itiner javítgatására szolgál.

ha_nem_is_gyorsan_de_biztosan_3

Most pedig egy másik országba készültök, jön a Barum Rallye! Ott mit szeretnétek menni?
Nem gyenge a mezőny, mint ahogyan tavaly sem volt az. Az IRC-n kívül rengeteg a cseh páros, akik nagyon régóta versenyeznek ezeken a pályákon, és tényleg jó versenyzők. Mint ahogy minket, magyarokat sem lehet hazai pályán megverni - kivéve az IRC mezőnyét -, rájuk is ez jellemző, hogy nagyon nehéz felvenni velük a versenyt. De ami a legfőbb, hogy tavaly is annyira szenzációsan éreztük magunkat, hogy emiatt megyünk vissza. Ott van rallye!

ha_nem_is_gyorsan_de_biztosan_4

És ha már megszokod a külföldi légkört, szeptemberben Kassa Rallye-n is láthatunk?
Tervezzük... a bajnokság szempontjából muszáj menni. Bár év elején mi nem így terveztük, hogy rámegyünk a bajnokságra, akkor úgy gondoltuk, hogy inkább túraversenyeken megyünk és megcélzunk pár IRC futamot, de miután szembesültünk azzal, hogy bajban van a magyar rallye, megváltoztattuk a döntésünket, és inkább itthon versenyeztünk. Sajnos azt kell mondjam, hogy megbántam már ezt a döntésemet... mindegy, megpróbáltuk. Az pedig, hogy év közben így alakult, hogy így állunk a bajnokságban... természetesen, ezért most már megyünk! És mielőtt megkérdeznéd, ezúttal is szeretném megköszönni mindenkinek, aki bármilyen formában is támogatja a versenyzésünket, aki segít minket abban, hogy jól érezzük magunkat a futamokon, és eredményesen szerepelhessünk!

csapat támogatói

 

kalandok_es_gyorsulas_11

 


kalandok_es_gyorsulas_12

 

aliter

  kalandok_es_gyorsulas_18 

combit



fel_nap_kuzdelem_egy_nap_jutalomjatek_8


kalandok_es_gyorsulas_15
Ez a hír most jelenik meg 2209. alkalommal
Share |
2012-08-17
Románia, Arad • rally ob
2012.08.17-18.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Arad Rallye 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 010203
04 05 06 07 080910
1112 13 14151617
18 19 20 21 222324
2022.06.23-26.

részletes infóink

2022.06.23-25.

részletes infóink

2022.06.25.

részletes infóink

2022.06.26.

részletes infóink

2022.06.26.

részletes infóink

2022. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k