
Hadik Andrisékat a Barum Rallye-n egy fa állította meg. Sajnos az autó annyira összetört, hogy a számukra fontos Kassa Rallye-t is ki kellett hagyniuk. Most a Croatia Rally-n versenyez a miskolci duó:
Az én autómon karosszériát kell cserélni, nem akartam megjavítani azt a bódét. Vettünk egy újat, majd így legalább majd új lesz, ha kész lesz az a kocsi. Most Bodolai Laci segített, aki az ORB futamokon előfutni szokott a matt fekete Subaruval. Abba a karosszériába átpakoltuk az R4-es cuccokat és azzal indulunk most.
Mi a program, milyenek a pályák?
Hát ez a verseny is elég komoly… Nagyon sok a kanyar, de mégis tempósak a pályák. Van két darab 30 kilométeres gyorsasági, ami nehéz lesz. Mindenhol fehér, csúszós aszfalt, ami még jobban megnehezíti a dolgunkat. Remélem, most nem megyünk neki semminek.
Ma reggel gépátvétel volt, utána shakedown.
Egy 1.7 kilométeres 'Plazaparkoló' szerű szakaszon kell ma egyet autóznunk, ami majd az utolsó gyorsasági is lesz.
Voltam többször is ezen a versenyen, keskeny, falvakon átvezető utakra emlékszem.
Keskenyek, valóban. Csak egyetlen széles szakasz van, az majd holnap lesz a második a körben, az a hetvehelyi pályára emlékeztet engem, annyi különbséggel, hogy megdöbbentő szintkülönbség van. A pályabejáró Skodával kettesben alig tudtunk felmenni, utána pedig annyira lejt, hogy még szerintem sosem versenyeztem ennyire 'lefelé', nehéz lesz, hamarabb kell majd fékezni.
Jó páran vagytok a 2-es kategóriában. Jó lenne z EuroSport közvetítésében más aspektusban látni Benneteket, mint legutóbb a Barumon.
:-) Szeretném én is befejezni ezt a versenyt. Ezt a Barumot kicsit elkapkodtuk, nagyon gyorsan akartam menni már az elején, fel akartam venni a harcot mindenkivel. De talán még a tempóval nem is lett volna baj, egy kicsit figyelmetlen voltam abban a kanyarban. Most megpróbálok még jobban figyelni, mivel egyáltalán nem ismerjük a pályákat, muszáj vagyunk itinerből menni, nagyon oda kell figyelni a navigátorra. Talán ez a Barumon nem volt megfelelő, most megpróbálok még jobban összpontosítani.
