h i r d e t é s
Összes oldal:
728895008
Napi oldal:
236090
Jelenleg:
1451
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Ahogy korábban már beszámoltunk róla: Hangodi Bendegúz és Petrovszki Dániel idén a német Opel Rally-e Cup-ban folytatják a versenyzésüket. Az elektromos Opel Corsák kupájában népes az indulók száma, a bajnokság győztese egy teljes Rally4-es szezont nyer.
Beniéknek megvolt az első versenyük, a dobogóra tudtak állni és a céljuk továbbra sem változott: meg szeretnék nyerni a Kupát!
Hogy éreztétek Magatokat az első futamotokon, a német a Rally Sulingenen?
Keretbefoglaltuk a versenyt, hiszen megnyertük az első és az utolsó gyorsasági szakaszt is. Mindkettő nagyon fontos volt, hiszen az első szakasz meghozta az önbizalmunkat és a jó hangulatot a futamra, az utolsó pedig fontos volt a powerstage pontok miatt. Harmadikak lettünk a futamon és megnyertük a powert, így erős a helyünk a bajnokság szempontjából.
Jó volt azt érezni, hogy nem lőttünk olyan messze az elképzeléseinkkel a valóságtól, van helyünk ebben a kupában. Próbálunk már a következő futamra készülni és arra koncentrálni.
Az mikor is lesz?
A hónap végén, Eindhovenben az ELE Rally lesz (egy időben a Diósgyőr Rally-vel.)
Milyen ez az autó versenykörülmények között?
Minden tűz és víz! Az autó gyári, de meglepően gyorsan lehet vele menni! Nyilván egy Rally4-es autóhoz viszonyítva a kigyorsítás és a féktáv nem ugyanaz, de a kanyarsebesége - az alacsony súlypont miatt – elképesztően jó! Úgy gondolom, hogy van olyan szituáció, amikor gyorsabban lehet vele fordulni, mint egy Rally4-es autóval, amivel korábban versenyeztem.
Nyilván vannak utcai betegségei, már a pályabejáráson is foszlik az autó rendesen, figyelni kell pár dologra. Például nem lehet vele akkorát ugratni! Volt egy szituáció, amikor próbáltam elspórolni, de nem eléggé, a jobb első kerékre érkeztünk, nagyobb terhelést kapott, megváltozott a futómű-geometria, de a szerviz megoldotta.
Az akkumulátor túlmelegedése tud még problémát okozni, de ez is menedzselhető. A hosszabb, teligázas szakaszokon többször elvette a teljesítményt az autó. De ez a többieknek is hasonló, hiszen teljesen egyforma autókkal versenyzünk.
Már van rálátásod, milyen egy rally kupasorozatban versenyezni. Milyen a hangulat ebben az ADAC Opel Rally-e Cup-ban?
Itt is hasonló a helyzet! Folyamatosan változik a gyűjtő, a szerviz, az etap, hiszen a töltési időhöz próbálják optimalizálni a dolgokat. Kicsit olyan, mintha káosz lenne, de valahogy minden mindig megoldódik. Kevesebb gyorsaságit megyünk, mint amit az adott futamon a ’normál’ mezőny teljesít, ezért még fontosabb minden szakasz.
Gyorsan mennek a többiek is, vannak már rutinos párosok, akik évek óta itt mennek és persze jönnek mindig újak is. Nekem nagyon tetszik a légkör is, a pályák is!
Ez a lényeg!! Jól kezdtetek!
Igen, azt gondolom én is! Danival nagyon jól tudunk együtt dolgozni! Megyünk előre, igyekszünk mindig jobbak és jobbak lenni!
Köszönöm az interjút!
Szurkolunk és figyeljük az eredményeiteket folyamatosan!
>> Rallye Sulingen eredmények <<
Ez a hír most jelenik meg 898. alkalommal
|