Hankó Laci - Szalto mortale
műtét után már otthon gyógyul a pilóta
2009-04-10
interjú • RallyRacing - Grátz Kata
h i r d e t é s
Összes oldal:
687129890
Napi oldal:
29143
Jelenleg:
1012
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

A rajtszám kiosztás nem volt igazán tökéletes, legalábbis Hankó Laci szemszögéből. Az első nap ez be is igazolódott, hiszen 26 hellyel előrébb végeztek, mint a rajtszámuk. Innen kezdték a második napot, és minden jól alakult, egészen az utolsó előtti gyorsasági szakaszig.
 
Hogy érzed magad, hogy van a vállad?
Köszönöm szépen, a műtéten már túl vagyok. A kulcscsontom tört el és a törésnél 2 centire eltávolodott egymástól. Vasárnap mikor hazajöttem, úgy éreztem, hogy egy kicsit fáj, és bementem a baleseti sebészetre, ott megröntgenezték, majd megállapították a törést. Én feltettem a keresztkérdést, hogy ilyenkor mi a teendő, mert kiderült, hogy pont 31 évvel ezelőtt voltam utoljára kórházba. Úgyhogy sűrűn nem látogatom ezt az egységet. Az orvos mondta, hogy összeforrna magától is, de mivel aktív sportoló vagyok így ajánlatos megműteni. Hétfőn bementem a kórházba, kedden megműtöttek, szerdán már itthon is voltam. Jól érzem magam. Igazából igyekszem nem tudomást venni a sérülésemről. Nem foglalkozom a fájdalmaimmal. Kedden kell visszamennem kötözésre, és akkor fogja megmondani a doktor úr, hogy mikor ülhetek vissza az autóba.

Mi történt pontosan a 11-es gyorson?
Az első nap én egy kicsit mérges voltam a 48-as rajtszámért, mert szerintem nem illett rám. Nagyon sok olyan ember ment előttem, akik életükben most mentek először Egerben rali egyben, ráadásul tavalyi évben pontom is volt. Ezen túllépve úgy gondoltam, hogy majd megmutatjuk az első nap, hogy lehet gyorsan menni ezzel a rajtszámmal is. Második nap a 22. helyről rajtoltunk, ha jól emlékszem. Úgy gondoltam, hogy mivel előző nap mentem kategória harmadik, negyedik helyeket, így feljogosítva éreztem magam arra, hogy lépést tartsak a kategóriatársakkal.
Ebben az ominózus kanyarban, amiben a baleset történt, nagyobb tempóval érkezhettem meg, mint kellett volna. Behúztam tőre az autót és az két kerékre állt. A belső felvételen lehet látni, hogy amikor két keréken áll az autó még belekormányzok, hogy visszabillenjen - viszont a sebesség ehhez túl nagy volt -, majd megakadt a teteje a jobboldali partoldalba és hosszába szaltózott. Kettőt fordulhatott a tetején, majd a talpán állt meg. Szerencsére a navigátorom nem sérült súlyosabban, csak a kézfeje duzzadt be. 
 
Az autó mennyire sérült?
Jelentős a kár. Nem foglalkoztam még vele, én itthon fekszem, ő meg bent a műhelyben az emelőn. Megy ki Franciaországba, ott fogják megcsinálni. Minél hamarabb szeretném trélerre tenni és kiszállítani.
 
Egész versenyen hullámzó teljesítményt nyújtottatok. Volt abszolút 32. és abszolút 12. helyezésetek is. Ez minek tudható be?
Azon a gyorsaságin, ahol 32. időt mentünk, rajtolás után úgy éreztük, hogy nem megyünk rosszul, mikor is egy csattanást hallottunk, és a kormány elkezdett rezonálni a kezemben. Rögtön arra gondoltunk, hogy defektet kaptunk. Pont azon a részen történt mindez Egerbaktán, ahol majdhogynem folyamatosan végsebességgel megy az autó. Mire rájöttem, hogy nem defektet kaptunk, kiértünk a gyorsról. Így sikeredett a 32. hely. A csattanást az okozta, hogy a szélvédő keretnek a felső gumirésze odacsattant a tátikához, és pont ugyanekkor a gumi szálszakadt lett egy fékezés következményeként és az okozta a rezonanciát. Ezt kellett ledolgozni.
 
Hol láthatunk benneteket legközelebb?
Nem tudok ebben semmi biztosat mondani sajnos. Az orvosomtól függ, kedden kell visszamennem kötözésre, és akkor fogja megmondani a doktor úr, hogy mikor ülhetek vissza az autóba, meddig tart a felépülés.

Köszönöm a beszélgetést, és mielőbbi gyógyulást kívánok!


 

Ez a hír most jelenik meg 5726. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
27 28 29 30310102
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k