SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
Hankó Laci - Szalto mortale
műtét után már otthon gyógyul a pilóta
2009-04-10
interjú • RallyRacing - Grátz Kata
h i r d e t é s
Összes oldal:
773647396
Napi oldal:
49681
Jelenleg:
1511
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A rajtszám kiosztás nem volt igazán tökéletes, legalábbis Hankó Laci szemszögéből. Az első nap ez be is igazolódott, hiszen 26 hellyel előrébb végeztek, mint a rajtszámuk. Innen kezdték a második napot, és minden jól alakult, egészen az utolsó előtti gyorsasági szakaszig.
 
Hogy érzed magad, hogy van a vállad?
Köszönöm szépen, a műtéten már túl vagyok. A kulcscsontom tört el és a törésnél 2 centire eltávolodott egymástól. Vasárnap mikor hazajöttem, úgy éreztem, hogy egy kicsit fáj, és bementem a baleseti sebészetre, ott megröntgenezték, majd megállapították a törést. Én feltettem a keresztkérdést, hogy ilyenkor mi a teendő, mert kiderült, hogy pont 31 évvel ezelőtt voltam utoljára kórházba. Úgyhogy sűrűn nem látogatom ezt az egységet. Az orvos mondta, hogy összeforrna magától is, de mivel aktív sportoló vagyok így ajánlatos megműteni. Hétfőn bementem a kórházba, kedden megműtöttek, szerdán már itthon is voltam. Jól érzem magam. Igazából igyekszem nem tudomást venni a sérülésemről. Nem foglalkozom a fájdalmaimmal. Kedden kell visszamennem kötözésre, és akkor fogja megmondani a doktor úr, hogy mikor ülhetek vissza az autóba.

Mi történt pontosan a 11-es gyorson?
Az első nap én egy kicsit mérges voltam a 48-as rajtszámért, mert szerintem nem illett rám. Nagyon sok olyan ember ment előttem, akik életükben most mentek először Egerben rali egyben, ráadásul tavalyi évben pontom is volt. Ezen túllépve úgy gondoltam, hogy majd megmutatjuk az első nap, hogy lehet gyorsan menni ezzel a rajtszámmal is. Második nap a 22. helyről rajtoltunk, ha jól emlékszem. Úgy gondoltam, hogy mivel előző nap mentem kategória harmadik, negyedik helyeket, így feljogosítva éreztem magam arra, hogy lépést tartsak a kategóriatársakkal.
Ebben az ominózus kanyarban, amiben a baleset történt, nagyobb tempóval érkezhettem meg, mint kellett volna. Behúztam tőre az autót és az két kerékre állt. A belső felvételen lehet látni, hogy amikor két keréken áll az autó még belekormányzok, hogy visszabillenjen - viszont a sebesség ehhez túl nagy volt -, majd megakadt a teteje a jobboldali partoldalba és hosszába szaltózott. Kettőt fordulhatott a tetején, majd a talpán állt meg. Szerencsére a navigátorom nem sérült súlyosabban, csak a kézfeje duzzadt be. 
 
Az autó mennyire sérült?
Jelentős a kár. Nem foglalkoztam még vele, én itthon fekszem, ő meg bent a műhelyben az emelőn. Megy ki Franciaországba, ott fogják megcsinálni. Minél hamarabb szeretném trélerre tenni és kiszállítani.
 
Egész versenyen hullámzó teljesítményt nyújtottatok. Volt abszolút 32. és abszolút 12. helyezésetek is. Ez minek tudható be?
Azon a gyorsaságin, ahol 32. időt mentünk, rajtolás után úgy éreztük, hogy nem megyünk rosszul, mikor is egy csattanást hallottunk, és a kormány elkezdett rezonálni a kezemben. Rögtön arra gondoltunk, hogy defektet kaptunk. Pont azon a részen történt mindez Egerbaktán, ahol majdhogynem folyamatosan végsebességgel megy az autó. Mire rájöttem, hogy nem defektet kaptunk, kiértünk a gyorsról. Így sikeredett a 32. hely. A csattanást az okozta, hogy a szélvédő keretnek a felső gumirésze odacsattant a tátikához, és pont ugyanekkor a gumi szálszakadt lett egy fékezés következményeként és az okozta a rezonanciát. Ezt kellett ledolgozni.
 
Hol láthatunk benneteket legközelebb?
Nem tudok ebben semmi biztosat mondani sajnos. Az orvosomtól függ, kedden kell visszamennem kötözésre, és akkor fogja megmondani a doktor úr, hogy mikor ülhetek vissza az autóba, meddig tart a felépülés.

Köszönöm a beszélgetést, és mielőbbi gyógyulást kívánok!


 

Ez a hír most jelenik meg 5767. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k