h i r d e t é s
Összes oldal:
773647396
Napi oldal:
49681
Jelenleg:
1511
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
A rajtszám kiosztás nem volt igazán tökéletes, legalábbis Hankó Laci szemszögéből. Az első nap ez be is igazolódott, hiszen 26 hellyel előrébb végeztek, mint a rajtszámuk. Innen kezdték a második napot, és minden jól alakult, egészen az utolsó előtti gyorsasági szakaszig. Hogy érzed magad, hogy van a vállad?
Köszönöm szépen, a műtéten már túl vagyok. A kulcscsontom tört el és a törésnél 2 centire eltávolodott egymástól. Vasárnap mikor hazajöttem, úgy éreztem, hogy egy kicsit fáj, és bementem a baleseti sebészetre, ott megröntgenezték, majd megállapították a törést. Én feltettem a keresztkérdést, hogy ilyenkor mi a teendő, mert kiderült, hogy pont 31 évvel ezelőtt voltam utoljára kórházba. Úgyhogy sűrűn nem látogatom ezt az egységet. Az orvos mondta, hogy összeforrna magától is, de mivel aktív sportoló vagyok így ajánlatos megműteni. Hétfőn bementem a kórházba, kedden megműtöttek, szerdán már itthon is voltam. Jól érzem magam. Igazából igyekszem nem tudomást venni a sérülésemről. Nem foglalkozom a fájdalmaimmal. Kedden kell visszamennem kötözésre, és akkor fogja megmondani a doktor úr, hogy mikor ülhetek vissza az autóba.
Mi történt pontosan a 11-es gyorson? Az első nap én egy kicsit mérges voltam a 48-as rajtszámért, mert szerintem nem illett rám. Nagyon sok olyan ember ment előttem, akik életükben most mentek először Egerben rali egyben, ráadásul tavalyi évben pontom is volt. Ezen túllépve úgy gondoltam, hogy majd megmutatjuk az első nap, hogy lehet gyorsan menni ezzel a rajtszámmal is. Második nap a 22. helyről rajtoltunk, ha jól emlékszem. Úgy gondoltam, hogy mivel előző nap mentem kategória harmadik, negyedik helyeket, így feljogosítva éreztem magam arra, hogy lépést tartsak a kategóriatársakkal. Ebben az ominózus kanyarban, amiben a baleset történt, nagyobb tempóval érkezhettem meg, mint kellett volna. Behúztam tőre az autót és az két kerékre állt. A belső felvételen lehet látni, hogy amikor két keréken áll az autó még belekormányzok, hogy visszabillenjen - viszont a sebesség ehhez túl nagy volt -, majd megakadt a teteje a jobboldali partoldalba és hosszába szaltózott. Kettőt fordulhatott a tetején, majd a talpán állt meg. Szerencsére a navigátorom nem sérült súlyosabban, csak a kézfeje duzzadt be.
Az autó mennyire sérült? Jelentős a kár. Nem foglalkoztam még vele, én itthon fekszem, ő meg bent a műhelyben az emelőn. Megy ki Franciaországba, ott fogják megcsinálni. Minél hamarabb szeretném trélerre tenni és kiszállítani. Egész versenyen hullámzó teljesítményt nyújtottatok. Volt abszolút 32. és abszolút 12. helyezésetek is. Ez minek tudható be? Azon a gyorsaságin, ahol 32. időt mentünk, rajtolás után úgy éreztük, hogy nem megyünk rosszul, mikor is egy csattanást hallottunk, és a kormány elkezdett rezonálni a kezemben. Rögtön arra gondoltunk, hogy defektet kaptunk. Pont azon a részen történt mindez Egerbaktán, ahol majdhogynem folyamatosan végsebességgel megy az autó. Mire rájöttem, hogy nem defektet kaptunk, kiértünk a gyorsról. Így sikeredett a 32. hely. A csattanást az okozta, hogy a szélvédő keretnek a felső gumirésze odacsattant a tátikához, és pont ugyanekkor a gumi szálszakadt lett egy fékezés következményeként és az okozta a rezonanciát. Ezt kellett ledolgozni. Hol láthatunk benneteket legközelebb? Nem tudok ebben semmi biztosat mondani sajnos. Az orvosomtól függ, kedden kell visszamennem kötözésre, és akkor fogja megmondani a doktor úr, hogy mikor ülhetek vissza az autóba, meddig tart a felépülés.
Köszönöm a beszélgetést, és mielőbbi gyógyulást kívánok!

Ez a hír most jelenik meg 5767. alkalommal
|