Harc a bajnoki címért: Herczig Norbi
Herczig Norbi
2004-10-20
riport • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
785689811
Napi oldal:
163376
Jelenleg:
1705
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Herczig Norbert.
Tavaly a Saxoval ment egy sikeres évet, aztán nagy megdöbbenésre élete legsikeresebb évadja után nem talált szponzort, akivel kamatoztathatta volna a népszerûségét, sikereit.
Az évadnyitó elõtt a legelkeseredettebb pilóták közé tartozott, aztán a második futam után meseszerûen alakult az esztendõje...
Egy Skoda Octavia WRC-vel már a harmadik versenyén futamgyõzelmet mondhatott magának és a rutinos navigátor, Tóth Imi navigálása mellett ezt a gyõzelmet sikerült aszfaltos versenyen is megismételnie Budapesten...




Norbi! Biztos láttad, hogy egy riportsorozattal próbáltam körbejárni a bajnokesélyesek között és Te is ebben a csoportban vagy, hiszen egy futamgyõzelemmel akár bajnok is lehetsz...

Azt gondolom, hogy nekem a legkevesebb az esélyem,
az is inkább csak matematikai, de megértettem :)
Technikai sport, bármi lehet...

Ahogy indult Neked ez az év, ahhoz képest azt hiszem megelégedett lehetsz...
Igen, nagyon is.

A Saxo-s év után idén a bajnoki rajt elõtt kiderült, hogy nem sikerült szponzort találni és kevés volt minden igyekezet, nem fogsz tudni rajthoz állni. Aztán jött az Octavia és meseszerû lett a történeted...
Nagyon jól alakult valóban. Legmerészebb álmomban sem gondoltam azt, ami lett belõle.
Egy kicsit én is meg voltam lepve. Az ember titkon úgy gondolja, hogy tud, csak jusson oda, majd õ megmutatná, ezt mindenki így éli meg belülrõl, de azt, hogy futamot nyerhetek, ezt még legbelül sem gondoltam.

Jó pilóta vagy!
Köszönöm szépen! :)
Azt mondom, hogy tanulom.
Ahogy Tóth Imi szokott fogalmazni: helyenként már mentünk gyorsan.
Ez a összkerekes dolog nem egyszerû ügy, kimaradt az iskola, ami idáig vezet.
Nem mentem ezelõtt semennyit négykerekes kocsival.

Ezek szerint jó diák is vagy... :)
Valószínû kevés példa volt arra, hogy valaki a 3. versenyen, amin összkerekes autóval indult, futamgyõzelmet tudott szerezni.
Nem tudom ezt pontosan.
Kiss Ferit tudnám hozni példának.
Azért nekem hiányzott a négykerekes elõélet, viszont egy N-es kocsival menni, azt nem kívánta a szervezetem semennyire, de nem akarom, hogy nagyképûen hangozzon, hiszen úgy érzem, könnyebb WRCvel menni, mert ha egy N-es autóval mennék, az nem egyszerû feladat, ha belekezdek egy kanyarba, azt végig kell csinálni ugyanúgy, mint ahogy belekezdtél, míg a WRCnél, vagy a Super1600-os autónál nem feltétlenül bosszulja meg magát, ha nem ugyanúgy fejezed be a kanyart, mint ahogy elkezdted, hiszen van lóerõ és lehet korrigálni, míg egy N-esnél kevésbé.
Meggyõzõdésem, hogy egy N csoportos autót nehezebb vezetni, mint egy WRC-t!

Visszakanyarodva a bajnokságra, ha matekból feltételezzük, hogy jók vagyunk, akkor tudjuk, hogy egy futamgyõzelemmel és beleszámítva, hogy ez technikai sport, még bajnok is lehetsz.
Gondolom úgy álltok oda, hogy ne rajtatok múljon...
Eleve minden versenyt úgy csinálok meg, hogy nem foglalkozok vele, hogy hogyan állok akár a bajnokságban, akár az adott versenyen.
Megpróbálok ugyanúgy teljesíteni az elsõ gyorsaságin, mint az utolsón.
Ugyanígy lesz ez most is, megcsináltuk tisztességgel a tréninget, az autónk is rendben van, azt gondolom nem múlhat máson, mint elsõsorban rajtunk, kíváncsian várom, hogy mi lesz.

Ahogy az elsõ versenyen is mondtam, nem nekünk kell itt sietni.
Nekünk ez az év már jól sült el!
Azt gondolom, sokkal nagyobb nyomás alatt versenyeznek a többiek, mind a Turi Tomi, a Balázs vagy az Asi.

Kiváncsian várom a mérkõzésüket és ebben természetesen benne van amit mondtál, hogy technikai sport, akár még mi is mosolyoghatunk a végén, de akkor sem leszek csalódott, ha egy év végi harmadik hely jut nekünk, de még akkor sem, ha a negyedik megmarad, hiszen már annak örülök, hogy itt lehetek, versenyezhetek.
Néha kaptam ilyet az arcomra, hogy milyen álszerény vagyok, de tényleg ezt gondolom.
Nem gondolom, hogy én vagyok Juha Kankkunen... :)

Hanem? Auriol? :)
Nem, neeem :)))
Most komolyan, félretéve a tréfát: addig a pontig, amíg érzem azt, hogy még mindig van, és lehetne gyorsabban menni, addig nem foglalkozok mással.

De az jó, ha még érzed...
Igen, csak hogy most az érzékszerveimmel érzem, azt tudod, hogy csak egy dolog...
Attól még az nem biztos, hogy kivitelezni is tudom.
Remélem, hogy egyszer majd elkerülök egy ilyen autónak a határaihoz...

Jövõre lesz mód ezt a tudásod csiszolni?
Ugyanúgy érzem, mint tavaly...
Akkor az volt a cél, hogy a Saxoval tudjak tovább menni, nem tudtam,
de szerencsésen alakult az évem a harmadik versenytõl.
Nem tudom igazából, hogy mit kivánjak magunknak a jövõ évre...
Nagyon képlékeny minden. A támogatókon múlik...

Azt gondolom, hogy új páros révén megtettünk mindent amit meglehetett és amit kitûztünk célul.

Ha tetszik nekik, akkor nagyon szeretném ezt jövõre is továbbcsinálni, egy kicsivel jobb feltételek között, hogy már az elsõ versenytõl tudjunk a bajnoki címért menni.
Ez lehet a cél, ez nem kérdés.

Még egy kérdést szeretnék feltenni, amit már akkor feltettem, mikor szerencsésen újra autóba ültél idén, de újra és újra felteszik ezt mások is:
Miért nincs Herczig Norbinak weblapja?
Jövõre lesz! Ez a legkevesebb és egyértelmû!
De ahogy mondtam Neked, nem az elkészítésen múlott, hanem folyamatosan derültek ki a dolgaink, folyamatosan jöttek a támogatók...
Feltett szándékunk, hogy lesz, sõt meg is ígérhetem a duen.hu olvasóinak, ha jövõre megyünk, akkor az a legelsõ, hogy lesz saját weblapunk!

Ez a hír most jelenik meg 2282. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k