Harc a bajnoki címért: Herczig Norbi
Herczig Norbi
2004-10-20
riport • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
776182688
Napi oldal:
9725
Jelenleg:
1326
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Herczig Norbert.
Tavaly a Saxoval ment egy sikeres évet, aztán nagy megdöbbenésre élete legsikeresebb évadja után nem talált szponzort, akivel kamatoztathatta volna a népszerûségét, sikereit.
Az évadnyitó elõtt a legelkeseredettebb pilóták közé tartozott, aztán a második futam után meseszerûen alakult az esztendõje...
Egy Skoda Octavia WRC-vel már a harmadik versenyén futamgyõzelmet mondhatott magának és a rutinos navigátor, Tóth Imi navigálása mellett ezt a gyõzelmet sikerült aszfaltos versenyen is megismételnie Budapesten...




Norbi! Biztos láttad, hogy egy riportsorozattal próbáltam körbejárni a bajnokesélyesek között és Te is ebben a csoportban vagy, hiszen egy futamgyõzelemmel akár bajnok is lehetsz...

Azt gondolom, hogy nekem a legkevesebb az esélyem,
az is inkább csak matematikai, de megértettem :)
Technikai sport, bármi lehet...

Ahogy indult Neked ez az év, ahhoz képest azt hiszem megelégedett lehetsz...
Igen, nagyon is.

A Saxo-s év után idén a bajnoki rajt elõtt kiderült, hogy nem sikerült szponzort találni és kevés volt minden igyekezet, nem fogsz tudni rajthoz állni. Aztán jött az Octavia és meseszerû lett a történeted...
Nagyon jól alakult valóban. Legmerészebb álmomban sem gondoltam azt, ami lett belõle.
Egy kicsit én is meg voltam lepve. Az ember titkon úgy gondolja, hogy tud, csak jusson oda, majd õ megmutatná, ezt mindenki így éli meg belülrõl, de azt, hogy futamot nyerhetek, ezt még legbelül sem gondoltam.

Jó pilóta vagy!
Köszönöm szépen! :)
Azt mondom, hogy tanulom.
Ahogy Tóth Imi szokott fogalmazni: helyenként már mentünk gyorsan.
Ez a összkerekes dolog nem egyszerû ügy, kimaradt az iskola, ami idáig vezet.
Nem mentem ezelõtt semennyit négykerekes kocsival.

Ezek szerint jó diák is vagy... :)
Valószínû kevés példa volt arra, hogy valaki a 3. versenyen, amin összkerekes autóval indult, futamgyõzelmet tudott szerezni.
Nem tudom ezt pontosan.
Kiss Ferit tudnám hozni példának.
Azért nekem hiányzott a négykerekes elõélet, viszont egy N-es kocsival menni, azt nem kívánta a szervezetem semennyire, de nem akarom, hogy nagyképûen hangozzon, hiszen úgy érzem, könnyebb WRCvel menni, mert ha egy N-es autóval mennék, az nem egyszerû feladat, ha belekezdek egy kanyarba, azt végig kell csinálni ugyanúgy, mint ahogy belekezdtél, míg a WRCnél, vagy a Super1600-os autónál nem feltétlenül bosszulja meg magát, ha nem ugyanúgy fejezed be a kanyart, mint ahogy elkezdted, hiszen van lóerõ és lehet korrigálni, míg egy N-esnél kevésbé.
Meggyõzõdésem, hogy egy N csoportos autót nehezebb vezetni, mint egy WRC-t!

Visszakanyarodva a bajnokságra, ha matekból feltételezzük, hogy jók vagyunk, akkor tudjuk, hogy egy futamgyõzelemmel és beleszámítva, hogy ez technikai sport, még bajnok is lehetsz.
Gondolom úgy álltok oda, hogy ne rajtatok múljon...
Eleve minden versenyt úgy csinálok meg, hogy nem foglalkozok vele, hogy hogyan állok akár a bajnokságban, akár az adott versenyen.
Megpróbálok ugyanúgy teljesíteni az elsõ gyorsaságin, mint az utolsón.
Ugyanígy lesz ez most is, megcsináltuk tisztességgel a tréninget, az autónk is rendben van, azt gondolom nem múlhat máson, mint elsõsorban rajtunk, kíváncsian várom, hogy mi lesz.

Ahogy az elsõ versenyen is mondtam, nem nekünk kell itt sietni.
Nekünk ez az év már jól sült el!
Azt gondolom, sokkal nagyobb nyomás alatt versenyeznek a többiek, mind a Turi Tomi, a Balázs vagy az Asi.

Kiváncsian várom a mérkõzésüket és ebben természetesen benne van amit mondtál, hogy technikai sport, akár még mi is mosolyoghatunk a végén, de akkor sem leszek csalódott, ha egy év végi harmadik hely jut nekünk, de még akkor sem, ha a negyedik megmarad, hiszen már annak örülök, hogy itt lehetek, versenyezhetek.
Néha kaptam ilyet az arcomra, hogy milyen álszerény vagyok, de tényleg ezt gondolom.
Nem gondolom, hogy én vagyok Juha Kankkunen... :)

Hanem? Auriol? :)
Nem, neeem :)))
Most komolyan, félretéve a tréfát: addig a pontig, amíg érzem azt, hogy még mindig van, és lehetne gyorsabban menni, addig nem foglalkozok mással.

De az jó, ha még érzed...
Igen, csak hogy most az érzékszerveimmel érzem, azt tudod, hogy csak egy dolog...
Attól még az nem biztos, hogy kivitelezni is tudom.
Remélem, hogy egyszer majd elkerülök egy ilyen autónak a határaihoz...

Jövõre lesz mód ezt a tudásod csiszolni?
Ugyanúgy érzem, mint tavaly...
Akkor az volt a cél, hogy a Saxoval tudjak tovább menni, nem tudtam,
de szerencsésen alakult az évem a harmadik versenytõl.
Nem tudom igazából, hogy mit kivánjak magunknak a jövõ évre...
Nagyon képlékeny minden. A támogatókon múlik...

Azt gondolom, hogy új páros révén megtettünk mindent amit meglehetett és amit kitûztünk célul.

Ha tetszik nekik, akkor nagyon szeretném ezt jövõre is továbbcsinálni, egy kicsivel jobb feltételek között, hogy már az elsõ versenytõl tudjunk a bajnoki címért menni.
Ez lehet a cél, ez nem kérdés.

Még egy kérdést szeretnék feltenni, amit már akkor feltettem, mikor szerencsésen újra autóba ültél idén, de újra és újra felteszik ezt mások is:
Miért nincs Herczig Norbinak weblapja?
Jövõre lesz! Ez a legkevesebb és egyértelmû!
De ahogy mondtam Neked, nem az elkészítésen múlott, hanem folyamatosan derültek ki a dolgaink, folyamatosan jöttek a támogatók...
Feltett szándékunk, hogy lesz, sõt meg is ígérhetem a duen.hu olvasóinak, ha jövõre megyünk, akkor az a legelsõ, hogy lesz saját weblapunk!

Ez a hír most jelenik meg 2228. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k