Harc a bajnoki címért: Herczig Norbi
Herczig Norbi
2004-10-20
riport • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
763470468
Napi oldal:
81318
Jelenleg:
908
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Herczig Norbert.
Tavaly a Saxoval ment egy sikeres évet, aztán nagy megdöbbenésre élete legsikeresebb évadja után nem talált szponzort, akivel kamatoztathatta volna a népszerûségét, sikereit.
Az évadnyitó elõtt a legelkeseredettebb pilóták közé tartozott, aztán a második futam után meseszerûen alakult az esztendõje...
Egy Skoda Octavia WRC-vel már a harmadik versenyén futamgyõzelmet mondhatott magának és a rutinos navigátor, Tóth Imi navigálása mellett ezt a gyõzelmet sikerült aszfaltos versenyen is megismételnie Budapesten...




Norbi! Biztos láttad, hogy egy riportsorozattal próbáltam körbejárni a bajnokesélyesek között és Te is ebben a csoportban vagy, hiszen egy futamgyõzelemmel akár bajnok is lehetsz...

Azt gondolom, hogy nekem a legkevesebb az esélyem,
az is inkább csak matematikai, de megértettem :)
Technikai sport, bármi lehet...

Ahogy indult Neked ez az év, ahhoz képest azt hiszem megelégedett lehetsz...
Igen, nagyon is.

A Saxo-s év után idén a bajnoki rajt elõtt kiderült, hogy nem sikerült szponzort találni és kevés volt minden igyekezet, nem fogsz tudni rajthoz állni. Aztán jött az Octavia és meseszerû lett a történeted...
Nagyon jól alakult valóban. Legmerészebb álmomban sem gondoltam azt, ami lett belõle.
Egy kicsit én is meg voltam lepve. Az ember titkon úgy gondolja, hogy tud, csak jusson oda, majd õ megmutatná, ezt mindenki így éli meg belülrõl, de azt, hogy futamot nyerhetek, ezt még legbelül sem gondoltam.

Jó pilóta vagy!
Köszönöm szépen! :)
Azt mondom, hogy tanulom.
Ahogy Tóth Imi szokott fogalmazni: helyenként már mentünk gyorsan.
Ez a összkerekes dolog nem egyszerû ügy, kimaradt az iskola, ami idáig vezet.
Nem mentem ezelõtt semennyit négykerekes kocsival.

Ezek szerint jó diák is vagy... :)
Valószínû kevés példa volt arra, hogy valaki a 3. versenyen, amin összkerekes autóval indult, futamgyõzelmet tudott szerezni.
Nem tudom ezt pontosan.
Kiss Ferit tudnám hozni példának.
Azért nekem hiányzott a négykerekes elõélet, viszont egy N-es kocsival menni, azt nem kívánta a szervezetem semennyire, de nem akarom, hogy nagyképûen hangozzon, hiszen úgy érzem, könnyebb WRCvel menni, mert ha egy N-es autóval mennék, az nem egyszerû feladat, ha belekezdek egy kanyarba, azt végig kell csinálni ugyanúgy, mint ahogy belekezdtél, míg a WRCnél, vagy a Super1600-os autónál nem feltétlenül bosszulja meg magát, ha nem ugyanúgy fejezed be a kanyart, mint ahogy elkezdted, hiszen van lóerõ és lehet korrigálni, míg egy N-esnél kevésbé.
Meggyõzõdésem, hogy egy N csoportos autót nehezebb vezetni, mint egy WRC-t!

Visszakanyarodva a bajnokságra, ha matekból feltételezzük, hogy jók vagyunk, akkor tudjuk, hogy egy futamgyõzelemmel és beleszámítva, hogy ez technikai sport, még bajnok is lehetsz.
Gondolom úgy álltok oda, hogy ne rajtatok múljon...
Eleve minden versenyt úgy csinálok meg, hogy nem foglalkozok vele, hogy hogyan állok akár a bajnokságban, akár az adott versenyen.
Megpróbálok ugyanúgy teljesíteni az elsõ gyorsaságin, mint az utolsón.
Ugyanígy lesz ez most is, megcsináltuk tisztességgel a tréninget, az autónk is rendben van, azt gondolom nem múlhat máson, mint elsõsorban rajtunk, kíváncsian várom, hogy mi lesz.

Ahogy az elsõ versenyen is mondtam, nem nekünk kell itt sietni.
Nekünk ez az év már jól sült el!
Azt gondolom, sokkal nagyobb nyomás alatt versenyeznek a többiek, mind a Turi Tomi, a Balázs vagy az Asi.

Kiváncsian várom a mérkõzésüket és ebben természetesen benne van amit mondtál, hogy technikai sport, akár még mi is mosolyoghatunk a végén, de akkor sem leszek csalódott, ha egy év végi harmadik hely jut nekünk, de még akkor sem, ha a negyedik megmarad, hiszen már annak örülök, hogy itt lehetek, versenyezhetek.
Néha kaptam ilyet az arcomra, hogy milyen álszerény vagyok, de tényleg ezt gondolom.
Nem gondolom, hogy én vagyok Juha Kankkunen... :)

Hanem? Auriol? :)
Nem, neeem :)))
Most komolyan, félretéve a tréfát: addig a pontig, amíg érzem azt, hogy még mindig van, és lehetne gyorsabban menni, addig nem foglalkozok mással.

De az jó, ha még érzed...
Igen, csak hogy most az érzékszerveimmel érzem, azt tudod, hogy csak egy dolog...
Attól még az nem biztos, hogy kivitelezni is tudom.
Remélem, hogy egyszer majd elkerülök egy ilyen autónak a határaihoz...

Jövõre lesz mód ezt a tudásod csiszolni?
Ugyanúgy érzem, mint tavaly...
Akkor az volt a cél, hogy a Saxoval tudjak tovább menni, nem tudtam,
de szerencsésen alakult az évem a harmadik versenytõl.
Nem tudom igazából, hogy mit kivánjak magunknak a jövõ évre...
Nagyon képlékeny minden. A támogatókon múlik...

Azt gondolom, hogy új páros révén megtettünk mindent amit meglehetett és amit kitûztünk célul.

Ha tetszik nekik, akkor nagyon szeretném ezt jövõre is továbbcsinálni, egy kicsivel jobb feltételek között, hogy már az elsõ versenytõl tudjunk a bajnoki címért menni.
Ez lehet a cél, ez nem kérdés.

Még egy kérdést szeretnék feltenni, amit már akkor feltettem, mikor szerencsésen újra autóba ültél idén, de újra és újra felteszik ezt mások is:
Miért nincs Herczig Norbinak weblapja?
Jövõre lesz! Ez a legkevesebb és egyértelmû!
De ahogy mondtam Neked, nem az elkészítésen múlott, hanem folyamatosan derültek ki a dolgaink, folyamatosan jöttek a támogatók...
Feltett szándékunk, hogy lesz, sõt meg is ígérhetem a duen.hu olvasóinak, ha jövõre megyünk, akkor az a legelsõ, hogy lesz saját weblapunk!

Ez a hír most jelenik meg 2204. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k