LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Harc a bajnoki címért: Turi Tomi
Turi Tomi
2004-10-13
riport • szerzo
h i r d e t é s
Összes oldal:
770263631
Napi oldal:
42311
Jelenleg:
770
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Turi Tamás.
Amikor azzal a mérges Nissannal ment, már akkor lehetett érezni, ügyes keze van...
Több versenyzõ mellett, ismerve az RSB állásfoglalását, a legtöbb pont birtokában vághat neki a 2004-es esztendõ utolsó bajnoki futamának...

A legközelebb állsz most ahhoz, ami egy rallyversenyzõ egyik álma lehet, hogy abszolút bajnoki címet nyerjen.
Igen, már régóta hajtunk erre...

Mesélj egy kicsi arról, hogy milyen autókon át vezetett az utad!
Mentem már egy pár autóval...

Kereklámpás Zsigulival kezdtem nagyon régen, aztán jöttek a kockalámpás évek. Ezzel lettem másodosztályban magyar bajnok. Mentem vagy három, de talán négy évet is a kockaladával, már nem tudom.

Aztán váltottam a Suzukira, azzal is mentem egy jó pár évet.
Utána jött egy Mazda 323 GTR, az N csoportban, azzal mindig sok volt a problémám.
Aztán jött a Nissan, azzal is 4 év szereplés volt, amibõl 3x lettem bajnok és a negyedik évben semmilyen számszerû eredményem nem volt, mindig megállt.
A Nissanozás elõtt mentem egy évet Astra Kupában, ez most jutott eszembe.

Aztán a Corollával mentél egy felejthetetlent, az elsõ versenyed elsõ gyorsaságiján adtál néhány másodpercet Janikának, a következõ versenyen pedig sikerült látványosan összehajtani az autót.
Mindig valami baja volt annak az autónak. :)

Ez a Skoda most úgy néz ki, hogy bevált...
Nagyon bízom benne, hogy az utolsó verseny is jól fog sikerülni.
Mi minden tõlünk telhetõt megteszünk a pályán annak érdekében, hogy a bajnokságot megnyerjük. Bízom benne, hogy az autónk is megfelelõképpen lesz felkészítve.

Már a pécsi versenyen látszott, hogy a csehek nem bízzák a véletlenre, volt a szervizparkban egy tartalékautó, ha bármilyen alkatrészre lenne szükség...
Nem rajtuk múlott, mi mondtuk nekik.
Elhozták az éles autót és a teszten már nem akart mûködni, nem tudtam vele egy normálisat menni sem. A csehek erre éjszaka hoztak egy autót, ha nem tudják addig helyreállítani, akkor ezzel tudjak menni. Hála istennek a gépátvétel elõtt egy fél órával sikerült kicserélni a hibás benzinszivattyút és megoldódott a mechanikus probléma.
Nem is szívesen mentem volna azzal a másikkal, az egy EvoII-es Octavia volt, szerencsére nem volt rá szükség.

Hogy van az, hogy aszfalton ennyire képbe vagy?
Nem tudom igazándiból, szerintem a murván is képbe lennék, ha megfelelõ lenne a technikánk hozzá.
Sajnos az autónkhoz semmi hajtásprogram nincs a cseheknek, ez az autó murván még életében soha nem ment.
Én is meglepõdve állok az elõtt, hogy a murván nem jöttek az eredmények, talán ennek tudnám be, hiszen mindig azt gondoltam magamról, hogy a murván jobb vagyok.

Most aszfaltos versenyen fog eldõlni a bajnoki cím sorsa és idén aszfalton nem volt legyõzõd, ha nem volt gondja az autónak...
Igen, aszfaltos lesz, bizakodunk!

Az Octavia meghozhatja Neked a rég várt sikert.
Jobb autónak tartod, mint például a Corolla volt?
Nem jobb ez.
Aszfalton meg vagyok vele elégedve. Motorerõ nem erõs, de a futómûve nagyon jó.
Egy klasszissal rosszabb, mint a többi Skoda a mezõnyben. Legalábbis úgy érzem és a mérések is ezt támasztják alá, és elég ha csak benézel az utastérbe is... Teljesen más. Azok tényleg gyári autók, ez pedig egy összetákolt valami.

Az eredményt hozza...
Igen, azon vagyunk, hogy a maximálisat teljesítsük,
az a baj, hogy jövõre ez az autó kevés lesz ide...

Hátha egy bajnoki cím elõre viszi a tárgyalásokat...
Reménykedünk.
Nagyon szeretnénk megnyerni a bajnokságot!
Remélem ki fog tudni derülni, hogy mennyi pluszt tud az adni, ha bajnok az ember :)

Mit szólsz az RSB határozatához?
Úgy gondolom, hogy ennek ilyen egyértelmûnek kellett volna lenni már az elsõ pillanattól kezdve. Ez az egész világon így mûködik.
Ennek nem most kellett volna kiderûlni, de az biztos, hogy ez a jó döntés.
Sajnálatos módon nem volt egyértelmû a szabálykönyv, de ha nem is volt benne, miért lenne másképpen.

Azt gondolom, még mindig jobb, mintha a verseny után hangzanak el ezek a hivatalos értelmezések...
Igen.
Elvileg nekünk most már így nem kell annyira sietni, nem feltétlenül kell megnyerni a versenyt.

A pályákról tudsz valamit?
2003-ban abszolút 3.-ok voltunk, elõtte nem mentem ezen a versenyen, végülis tavaly mentem rajta elõször.
Jó pályák és jó verseny lesz!

Ez a hír most jelenik meg 2290. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k