Harmadik helyen állnak Vincze Feriék
Két futam után az abszolútban a dobogón. Jöhet a murva!
2016-05-16
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763319419
Napi oldal:
56876
Jelenleg:
977
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

harmadik_helyen_allnak_vincze_feriek_1

Vincze Feri nagyon tehetséges pilóta. Idén ezt egy jól felkészített autóval tudja is bizonyítani! Egerben és Miskolcon is abszolút negyedik helyen végeztek. Ferivel a 22.Miskolc Rallye után beszélgettünk

A bajnokságban negyedikek voltatok a futam előtt, mégis kilencediknek indultatok Miskolcon. Miért?
Az arany-licenszesek miatt. Nem örültem annyira ennek, igazságosabbnak tartanám, ha a bajnokság állása szerint rajtolhatnánk, de talán majd murván egy kicsit kompenzálni fog, hogy nem kell elöl söprögetni…

harmadik_helyen_allnak_vincze_feriek_3

Az első nap négy rövid gyorsasági szakasz volt a miskolci programban. Ti milyen gumit választottatok? 
Nem jót! De szerintem senki sem. Az első kör még vizes volt, a másodikban felszáradt, oda már a slick kellett volna.
Mi vizes gumival mentünk, ami a második körben már nem volt jó. Első gyorson sikerült egy abszolút második időt, annak örültünk. De összességében nem siettük el a pénteki napot, feleslegesen nem akartunk kockáztatni. Az egyértelmű volt, hogy a szombati napon, a sok hosszú gyorsaságin fog eldőlni a verseny. Végülis a harmadik helyen fordultunk, ami jó volt, hiszen másnap már ez volt a rajtsorrend.
 
Mindenki azt mondta, hogy a két hosszú gyorsasági a legfontosabb ezen a versenyen. Ti hogyan készültetek rá? Volt valami különleges ezeknek a szakaszoknak a felírásában?
Talán az volt a különleges, hogy nem mentem még ezeken a szakaszokon…
Amikor már egyszer versenytempóban végigmegy az ember egy-egy gyorsaságin, az nagyon nagy előny tud lenni. Nekünk ez hiányzott, nem tudtam elvállalni, ahogyan kellett volna, éreztem, hogy hagyok bent időt. Igazából nem is nagyon tudtam gyorsulni, tudtam, hogy hol lehetne még, de nem mertem gyorsítani. Éreztem, hogy nem vagyok százas, nem is tudtunk száz százalékon autózni. Ez sajnos meg is látszott az időkülönbségeken. A két hosszún elég sokat kaptunk.

harmadik_helyen_allnak_vincze_feriek_4
 
Találkoztunk a verseny előtti teszten, nem voltál jól, panaszkodtál, hogy beteg vagy.
Sajnos a verseny előtt elkaptam egy torokgyulladás szerű dolgot. Szombatra már teljesen kifárasztott, magas volt a lázam, nem nagyon tudtam száz százalékosan koncentrálni a versenyzésre. Ez meg oda vezetett, hogy nem tudtunk tovább harcolni a mezőny elejével, de a verseny végi negyedik helynek nagyon örülünk!
 
Az autóval minden rendben volt?
Igen! Még nem is nagyon volt vele ilyen versenyünk, hogy semmi baja nem volt, tényleg csak át kellett néznünk a szervizekben.

harmadik_helyen_allnak_vincze_feriek_5
 
Negyedikek lettetek úgy, hogy beteg voltál, egy olyan versenyen, ahol mindenki a hazaiak sikerét várta. Odafértetek közéjük.
Ez nagy boldogsággal töltött el! Mályinkán is csak 3-4 másodpercet kaptam a kategóriatársaktól. A realitás talaján maradva ennél többre számítottam…
 
Jönnek a murvák! Te nem vagy nagy murva menő… Pontosabban: nem mentél még murván!
Tavaly 50 kilométert tudtam menni murván a Székesfehérvár Rallye-n, ahol egy dupladefekt megállított minket és ennyi murvás tapasztalatom van csak…
Biztatnak azért, azt mondják sokan, hogy aki aszfalton tud menni, annak a murva is menni fog. Remélem, hogy ez tényleg így van…
Próbálok majd precízen menni ezeken a számomra ismeretlen. Nem mentem még itt.
Nézegettem belsőket már. Ezek a szakaszok talán egyszerűbbek, mint amilyenek a veszprémi pályák lesznek. Talán a pályabejárással nem lesz gond, a rutin, a murvás rutin kell majd.

harmadik_helyen_allnak_vincze_feriek_6
 
Azt gondolom menni fog ez is Neked. Találkozunk a teszten!
 
Még egy szó: úgy számoltam, hogy az abszolút harmadik helyen álltok a bajnokságban…
Mi is így számoltuk! :) Felülmúlta a várakozásainkat és nagyon boldogok vagyunk. Szeretnénk megtartani ezt a helyezést. Ha így maradna az év végéig, ezt már most aláírnánk! :)


A csapat partnerei: CONFECTOR, Hungarobiomed Kft, ZÖLD ÚT Építő Kft, BARTRON-07 Kft, Várkert-97 Kft, NORTH FORCE HUNGARY KFT, Palócker Kft, HYDROPROFIL KFT, HEDEX Emeléstechnika, GARDEN, Hartmann Építész Kft, Faragó Zsolt fuvarozó, Full General Building Kft, DMKER, EUBYNOR-West Zrt, GOLD STONE TRANS Kft, Petrovics Csaba CNC, BS-TEL Kft

Ez a hír most jelenik meg 2845. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k