|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Június utolsó hétvégéjén Nyergesújfalu, Lábatlan felé vette az irányt a ralisok apraja-nagyja, hiszen itt került sor a Young&Partners Rali Túra Bajnokság III. futamának a megrendezésére, ahol nem csak az időjárás, hanem az egyes kategóriákban kialakult szoros küzdelem is hozzájárult a meglehetősen forró hangulathoz. ![]() Az utolsó körben a hatos gyorsaságin volt, akinél kiszakadt az egyik kerék, voltak akik az utolsó kanyart elrontották, de a nézők és a fotósok segítségével még be tudtak gurulni a Parc Fermébe. ![]() Az abszolút időket tekintve Vincze Marci - Szedő Csaba páros volt a leggyorsabb. Már az első körben elindult a küzdelem, hiszen a Nagy testvérpárral ment az adok-kapok (4 tized másodperces különbség volt a két gyors után), de ők a második körben kiestek. Ezután tettek nagyobb előnyre szert Marciék és próbáltak a nézőknek autózni, aminek végül meg is lett az eredménye. Egy derékszögű kanyart a negyedik gyorson elrontottak, beforogtak, és még a motor is leállt, de az előny még így is elég volt a legnagyobb kupához. A dobogó második fokára a Borbás Szabolcsék állhattak fel, akik a második gyorsasági szakaszon kettőt is hibáztak és ez némi riadalommal is járt – de a végére sikerült visszaállni a megfelelő tempóra. Abszolútban harmadik helyezettként és H4-ben elsőként végezett ifj. Kiss László - Varga Zsuzsanna, 17 másodperccel lemaradva pedig másodikként Domonkos Lászlóék autóztak. ![]() H3-ban ismét elég izgalmasan kezdődött a verseny, hiszen elég szorosan ment egymás után a mezőny eleje. Végül győztesként – a puhább gumik ellenére is – a Gyarmati - Bibliák kettős került ki a megmérettetésből. Közel 5 másodperces hátránnyal másodikként Nemerey Ádám - Kőszegi Ferenc értek a célba. ![]() A H2-es mezőnynek a fele nem tudta befejezni a versenyzést, főleg műszaki problémák miatt. Az első helyet a kategóriában 9 tized másodperces előnnyel Csomós Miklós - Varga Gábor páros érdemelte ki. Ez volt még csak a második versenyük a túrában és ami még érdekességként elmondható: a sofőr csak most töltötte be a 19. életévét. A második helyen kicsivel lemaradva – akik az Ózdi esések emlékeit próbálták elfeledni – a Papp testvérpáros ralizott. ![]() H1-ben igen nagy előnnyel, két kiesés után végre a legjobbnak bizonyult a Jobbágy Péter - Bertók Tamás kettős, akik hibátlanul autózták végig a vasárnapi gyorsokat. Az ezüstérmet pedig a Forgács Istvánék vihették haza. ![]() Az N3-as kategóriában is az első 5 helyért folyt az igazi küzdelem. Végül közel 14 másodperces előnnyel Hidegkúti Balázs - Kőhegyi József páros vihette el az aranyérmet és az N-es abszolút kupát is. Másodikként Kondella Péter - Fülep Edina kettős autózott, akinek több kalandjuk is akadt. Az első gyorson kicsatolódott az öve a navigátornak, a második gyorson nem nagyon találták meg a saját tempójukat, de a végére belejöttek. ![]() A legelőkelőbb helyen N1-ben Barna Krisztián, navigátorával Pálinkás Beátával végzett, akik az első gyorsnál annyira siettek, hogy a gyors végénél megforogtak és becsúsztak az árokba, de a nézők segítségével végül tudták folytatni a versenyzést. 30 másodperces hátránnyal másodikként ért a célba az Aczél András - Major Imre formáció. ![]() Az A3-as kategóriában az utolsó gyors előtt négyen 5 másodpercen belül voltak. A győzelmet végül Kondor Lajos - Dara Róbert páros ünnepelhette, akik idei legélvezetesebb versenyükön vannak túl. 2,5 másodperces hátránnyal Toma Zoltánék másodikként értek a célba. ![]() Az első helyet A2-ben szép előnnyel a Fodor Gábor - Maldrik Zsolt kettős érdemelte ki, maguk mögé utasítva az Ifj. Fogarasi - Toloczkó duót. ![]() Végre egy trabantos versenyző páros, Balázs Kornél – Szabó László is erősítette a túra mezőnyét, egyedül indulva A1-ben. Az autó éppen hogy kész lett a versenyre, és így sem lett tökéletes, mert túl sok benzint kap a motor. De ennek ellenére célba értek. és ami még érdekes, hogy a Trabant 24 éves, a sofőre pedig két évvel fiatalabb… Ez a hír most jelenik meg 4156. alkalommal
![]() ![]() ![]() 2012.06.30-07.01.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |