Három dudás, Ózd után
interjú a listavezetőkkel
2008-09-03
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
783890566
Napi oldal:
48491
Jelenleg:
1397
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A III.HELL Energy Drink Ózd Rallye után kérdeztük a triót, akik két versennyel ezelőtt még fej fej mellett küzdöttek. Most sincsenek nagy különbségek, kemény csatát várhatunk az utolsó két futamra...

Spici:
"Nagyon szeretem a gyors pályákat, mindig is kedveltem, de valahogy eddig aszfalton sosem tudtunk bizonyítani. De nem így indult a verseny, mert az első körben például rossz volt a guminyomásunk, és egy hátsó-kerékagycsapágy problémánk is volt. Aztán kaptunk egy lassú defektet, egy tök nevetséges hiba miatt: a kerékben lévő szelep közepe kicsúszott.
De hál'Istennek nem tudott senki nagyon elhúzni, és nagyon nagy csatába kezdtünk. Balázs rettenetesen gyors volt, és amikor ki kellett, hogy álljon, nagyon-nagyon sajnáltam, mert nagyon jó csatát vívtunk, és jó lett volna, hogy ha partiban marad ő is végig. Fricivel szemben volt a nap végén 17 másodperc előnyünk, és ezt picit növeltük, és meg tudtuk tartani a verseny végéig.
Tavaly a nyirádi futamon N-es autóval mentem, de nagyon jól sikerült, jó volna azt a formánkat átmenteni mostanra is. Nem tudom, hogy idén ugyanazok a pályák lesznek-e vagy sem, de akkor szenzációs verseny volt, igazi rali. Az, hogy átvettük a vezetést, inkább lélektani terhet ró majd ránk, hiszen a murván mehetünk előre takarítani. Ez mindenképpen hátrány lesz, de megpróbáljuk teljesíteni."

Turán Frici:
"Fantasztikus autónk volt ismét, nagyon szerencsés vagyok, hogy ilyen autónk van. A felkészülésünk nagyon jól sikerült, a Bozian és Tagai Tomi is rengeteget segített, és azt gondolom, minden rendben volt a rajtra.
A pályák nagyon gyorsak voltak, de én nagyon szeretem az ilyet. Az első kör abszolút úgy sikerült, ahogy vártam - próbáltunk egy nagyon picit taktikázni. Kíváncsi voltam a srácokra, hogy mennyire gurul el a gyógyszerük… Spiciékkel szinte tizedre ugyanazt autóztuk, Balázs viszont nagyon elhúzott az első kör végére. A második körre nem a legjobb gumit választottuk, és kaptunk azért. Aztán Balázs kiesett sajnos, és mire megtaláltuk a beállításokat, Spicit már nem lehetett utolérni, bár végig nagyon közeli időket autóztunk. De most sokkal szorosabb volt: Norbiék is csak 28-ra voltak a végén.
Picit csalódott is vagyok, de alapvetően megelégedett, hiszen mindenféle technikai hiba nélkül és karcmentesen teljesítettük a hétvégét. Csalódottak vagyunk, hiszen nyerni mentünk - mint mindenki, de aztán jobban belegondoltunk, és azt gondolom, hogy ez talán előnyünkre is válhat, hiszen Nyirádon, a murván, Spici fog elsőnek rajtolni, és ez talán könnyebbséget okoz majd, hisz egy autó is nagyon sokat takarít a pályán. Most ugyan Spici áll egy picit jobban, ettől függetlenül azt gondolom, hogy még minden rendben lehet az év végén. De annyi minden, annyi fordulat történt már a magyar raliban, és annyi minden történhet még bármelyikünkkel, hogy igazán azt mondhatom, hogy aki az utolsó két futamon jobban teljesít, az lehet a magyar bajnok év végén.
Nagyon kedvelem a murvát, és a nyirádi futamot, tavaly az egyik legjobban sikerült versenyünk volt a Skodával. Ha ebből indulok ki, és abból, hogy idei autónk lényegesen jobb, mint tavaly, akkor azt gondolom, joggal lehetünk optimisták."

Benik Balázs:
"Nem vagyunk túl boldogok… Pedig nagyon jól indult. A pályabejárástól a tesztig, a prológon, a rajtnál, azonkívül, hogy nagyon jó hangulatunk volt, nagyon jó formában is voltunk mindketten.
Nagyon jó itinert sikerült írnunk, a teszten is két angol mérnök segítségével nagyon hasznos és jó beállítást tudtunk az autónak találni. Ez meglátszott az időeredményeken is: az első két kör után az élen állhattunk. Aztán jött a hetedik szakasz, ahol a hajtásláncunk meghibásodott, és ha ki akarjuk vesézni: eltört egy féltengelyünk. Ez még nem is lett volna olyan nagy probléma, hiszen talán tudtunk volna menni összezárt differenciálművekkel, viszont a féltengely kettétört. Ez okozott olyan károkat a jobb elejében, hogy a hetedik gyors céljából nem tudtunk elindulni, akármennyit próbálkoztunk. Így ki kellett állnunk.
Nagyon el vagyok keseredve… Jobban viselném, ha árokba estünk volna, és összetöröm az autót. De nem ez történt, hanem műszaki hiba miatt álltunk meg, és még szerencsénk sem volt, mert ha eljutunk a szervizig, ott volt egy másik… Azért vagyok szomorú, mert rengeteg energiát, pénzt, időt öltünk a felkészülésbe, mert tudtuk, hogy ez vízválasztó futam lesz. Hát az is lett… De természetesen nem adtuk fel, hiszen matematikai esélyünk az még van, úgyhogy ott leszünk a két futamon, és mindent megteszünk majd a minél jobb eredményért."

Ez a hír most jelenik meg 5993. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728
293001 02 030405

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k