Háromszor, egyhuzamban bajnok
Kazár Mikit inspirálta az új autó és az újabb bajnoki cím
2014-11-25
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
776244554
Napi oldal:
71591
Jelenleg:
1193
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

haromszor_egyhuzamban_2

A Waldviertel Rallye-n szerezte meg a harmadik bajnoki címét pilótaként a miskolci Kazár Miklós. Navigátorával, Szőke Tomival másodszor ünnepelhették ezt. Mikivel beszélgettünk az évzáróról, az inspirációról, a csapatról és sok mindenről...

Egy porcikád sem kívánta ezt a futamot.
Nagyon beharangozták, hogy milyen jó futam lesz. Egy színvonaltalan, semmitmondó verseny volt. Soha nem indultam még ilyen futamon, még a magyar túra versenyek is színvonalasabbak.. Folyamatos csúszások voltak, 25 perc, fél óra... egyik gyorsasági sem kezdődött időben.
Már mondtam korábban is, de most is elmondom: nagyon zavaró volt, hogy odaállunk egy szuper autóval, a legmodernebb technikával és azt kell megvárnunk, hogy a hátsókerekes Volvo - amit meg nem mondok, hogy hány éves - lemenjen a pályáról... Ez picit megalázó volt...

haromszor_egyhuzamban_7

A pályák nehezek voltak, sokan nem látták meg a célt... 
Mi volt a taktika, lassan mentetek?
Olyan lassan nem mehettünk, abszolút idővel kezdtünk :)
Megint a szervezés ütött be a következő rajtban, ahol mondta a sportbíró, hogy 'five minits more', utána 'two minits ' és mindig kellett még és még várni. Fogalma sem volt, hogy mikor rajtolunk majd el, a legtöbbet az 'i don't know' -t mondogatta. Már sokadszorra kapcsoltam be és le azt a gombot, amit fél perccel a rajt előtt kell... Untam már ott magam nagyon, volt, hogy már fáztunk. Aztán egyszer csak 40 másodpercnél visszaadta a menetlevelet, mert akkor már annyira sürgős volt, hogy elrajtoljunk. 25 perc késésnél már az az egy perc nagyon sokat számított volna... Elfelejtettem benyomni azt a bizonyos R5 gombot... Volt ugyan valami ALS, de 100 lóerővel volt kb. kevesebb. Úgy rajtoltunk el és még egy elagázasban is túlcsúsztunk és még újra kellett indítani. Ott kaptunk sokat.
A szervizben láttuk, hogy a második helyre jók vagyunk így is.

A következőt meg akartam húzni, mert tetszett nekem az a körgyors, megint mentünk egy abszolút időt.
Mondták a célban, hogy Norbiék kiestek. Kérdezték, hogy megyünk e tovább. Ha az ember nem akarja, hogy ezt visszakapja az élettől, akkor nyilván tovább kell menni.

haromszor_egyhuzamban_3

Persze már nem mentünk száz százalékon, de nem is tudsz túlságosan lassan menni, mert akkor meg kizökkensz a ritmusból és azért hibázol. Versenytempóban, biztonságosan mentünk, már ha ez a két szó összeilleszthető ilyen formán :)

Az utolsó gyors már ködben volt, nagyon sok volt az előnyünk, azon tényleg nem mentünk gyorsan.


Sok néző volt kint, meglepően sok magyar, amit nagyon köszönünk. Azt gondolom sokat nyert azzal az osztrák rendező, hogy ott voltunk, talán egy kicsit többet kellett volna kapnunk.

Mindenképp a helyünkön kellett volna mennünk, össze kellett volna fésülni a két mezőnyt. Na de mindegy .... 
Megnyertük a versenyt is. A bajnokságot is. Örültünk.
 
Ramon egy igazi profi sportoló! Két év után egy ilyen kocsiba beülni és hiba nélkül végigmenni... nem akármi. Köszönöm itt is a munkáját!
Nagyon sajnáltam, de nagyon, hogy Tomi nem lehetett ott, megkoronázni az évünket. Rengeteget dolgozott az autóban is, a csapatban is.
Ezért is volt keserű az a hétvége... Nagyon nehéz lehetett az interneten keresztül bajnoknak lenni... Sosem felejti el. Külföldön volt, munkaügyben. Megbeszélések között figyelte a neten az egészet.

haromszor_egyhuzamban_1
 
Ez a harmadik bajnoki címed...
Negyedik! :)
Bocsánat, igazad van!
 
Mi inspirált év elején?
Megint egy új kihívás volt és ez inspirált.
A Mitsubishivel nagyon küzdelmes volt, a Citroënnel nem lett volna küzdelmes, ha nem áll meg ott Veszprémben.
Ha tudnánk jövőre ugyanezzel az autóval menni, az óriási előny lenne. Év elején Miskolcon, mikor Bükkszenten fékeztem egy kanyar előtt, utána még gázt adtam... mindent máshogy kellett csinálni.
Azt gondolom, hogy ez az év is arról szólt, hogy sokat tudtam fejlődni. A végére már könnyedén vezettem, megszoktam.
Vicces, de mégis a Waldviertelen történt először, hogy félreváltottam... pontosabban ahelyett, hogy felváltottam volna, ahelyett a kéziféket rántottam meg :) Jót kuncogtam magamon... Persze rázkódott a kocsi, meg ilyenek :) :)
 
Mi ösztönöz a 2015-ös esztendőre?
A csapatom és a körülöttünk állók idén valahogy nagyon fényt kaptak. Már korábban is összeszokott volt a társaság, de valahogy idén kezdte el mindenki ugyanolyan hévvel hajtani ezt az egészet. Jó volt a lendület...
Amikor benne vagy valamiben, észre sem veszed, hogy mennyi ereje van ennek. De már kezdünk rájönni, hogy ez egy érték. A csapatunkról beszélek, zsinórban a harmadik bajnoki címmel a hátunk mögött.
 
Nézegettük a Wikipédiát... Még vannak dolgok, amiket el lehetne érnünk...
Benik Balázs üzent, ami nagyon jól esett, hogy utolértem.
Nem tudom, hogy meddig tudjuk és meddig akarjuk csinálni.
Nyilván attól is függ, hogy mi lesz jövőre. Úgy látom, hogy vannak akarások, a szakágvezető váltás is pozitív, sok verseny be van jelentve, még jó dolgok is lehetnek...

haromszor_egyhuzamban_4

Amikor azt kérdezik, kérdezed, hogy mi lesz jövőre, akkor könnyű a válaszom, mert visszakérdezek: Miért, mi lesz? Milyen autóval, hány versenyen lehet majd indulni? Mennyi pénz kell, hogy elindulj egy versenyen, egy bajnokságban... Most 11 verseny van bejelentve. Sok kérdés nincs még tisztázva...
 
Külföldi versenyeket nem néztek?
Egyszerűbb itt indulni, közelebb van.
Borzasztó nehéz amúgy elmenni és otthagyni a családot.
Nem is csak az a baj, hogy sokkal többe kerül egy külföldi futam, de sokkal több időt is elvesz. Cyprusra elmenni... az egy hét... Nekem annyit nem ér egy verseny...
 
Néha mondják, hogy unalmas ugyanazokon a pályákon menni...
Amikor azt mondják, hogy 5, 4, 3, 2, 1... onnantól mindig izgalmas.
 
A múlt hétvégén a Mammutban volt kiállítva az autótok... nem tudom, hogy volt e rajta árcédula :) Tegnap pedig a partnereiteknek tartottatok egy pezsgős ünneplést.
Naponta 50 ezer ember látta kint az autót, sokan fotózták. Tomi ott volt, vele lehetett fotózkodni is... :) Letette az irodáját oda lentre :) :)

haromszor_egyhuzamban_5
 
Még lesz két verseny idén...
Gondolkoztunk, hogy el kellene indulni... csak a buli kedvéért.

A Waldviertel nem volt betervezve. Két hete hétvégén megint megnyertem a quadbajnokságot, azzal is elment egy kis idő. Még nem volt rá időnk foglalkozni vele. 

haromszor_egyhuzamban_6

 

Ez a hír most jelenik meg 3733. alkalommal
Share |
Szentendre, Ford Hovány • egyéb
Ausztra, Krems • rally ob
2014.11.06-08.
Österreichischen Rallye Staatsmeisterschaft 2014
Rallye Waldviertel 2014
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k