Határ Ati egy újabb határkőhöz ért
Peugeot-val, de immár egy kupás 208 Rally4-el fognak versenyezni!
2023-03-10
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
790138216
Napi oldal:
64674
Jelenleg:
1414
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

hatar_ati_egy_ujabb_hatarkohoz_ert_1

Határ Attila régóta versenyzik. Mindig otthon faragták a versenyautójukat, most sem lesz ez másképp, mégis, valami egészen új dologba kezd ebben a szezonban.

Végre révbe értél, a márka eddig is adott volt, csak szélesebb és erősebb volt. 
Lóerőben biztosan erősebb volt a korábbi autónk, de nyomatékban nem. De így, hogy már mentem a turbóssal, közel hasonlónak mondanám ahogyan működik, de nyilván sokkal kezesebb amiatt, hogy jó nagy a nyomaték tartománya. Az enyém hiába nagyon nyomatékos, de jobban kellett illeszteni, forgatnom kellett. 

Ez a saját autótok, és Ti fogjátok szervizelni? 
Igen, most is éppen azt csinálom. :)

Hogy látod az évet?
Én azt gondolom ennél mélyebb vízbe nehéz lett volna beleugrani. 

Pontosan. :) Mind a gazdasági helyzet, mind a kategória társak szempontjából nehéz év lesz. De nyilván így a jó belekerülni ilyen kupába, mert ha egy dobogó összejön, akkor annak már elég nagy értéke lesz. Úgy gondolom, hogy nívós emberek jöttek össze, de így az igazi. Mint ahogyan tavaly a P13 csoport volt, ott is az volt a jó, hogy sok egyforma kezű embernek kellett megvívni egymással a csatát. 

Most az autók teljesen egyformák lesznek, nehéz lesz magyarázkodni, nyomni kell neki?  
Itt tényleg azon fog múlni, hogy ki a legtökösebb. De azért a rali ennél összetettebb, nem csak azon múlik, hogy ki milyen bátor. De nyilván az is számít, hogy ki tudja majd az évet, a versenyeket, napokat, a gyorsokat úgy összerakni, hogy mindig célra törekvő legyen. 

Jól tudom, hogy nincs murva futóművetek?
De azért ugye ott lesztek az első versenyen? 

Nekünk nincs, de szeretnénk megköszönni Zagyva Laliéknak, hogy amíg nekik nincs kocsijuk, addig tudják mellőzni, így tőlük kölcsön tudjuk venni. Viszont emiatt a Veszprém nagyon kérdőjeles, mert nem tudom ott hogyan lesz majd futóművünk, hogy tudunk-e bérelni, vagy esetleg addigra megerősödünk, és tudunk venni? Ebből a szempontból az a verseny nagyon képlékeny még. 

Én nem emlékszem, hogy mikor láthattunk téged utoljára murván? 
Nagyon jól emlékszel, mert egyszer sem láthattál. Most fogok először menni!

hatar_ati_egy_ujabb_hatarkohoz_ert_2

Kívánom nektek, hogy rakjátok össze, és gyertek, mert szerintem élvezni fogod. 
Biztos, mindenki azt mondja, hogy murván menjek vele. Ami így is lesz, mert ez az első, menni fogunk. Előtte még 25.-én lesz egy teszt, amit mi is beterveztünk, de lehet még a verseny előtti teszten is mennénk. 

Mivel lennétek Éhn Danival, a navigátoroddal elégedettek az év végén? 
Nyilván a bajnoki címmel, de már a dobogó, tisztes helytállás is nagyon tetszene, pláne első évben egy új kocsival. Tavaly mentünk Rally1-ben, volt sok ’sprintfutam’, de ez most idén rendes Rally1 lesz, ez most más kávéház lesz. Hiába nagyon régóta benne vagyok már ebben a sportban, sok részeredményem van, de kilométer még mindig kevés bennem, mert keveset tudtunk célba érni. Mindig az első helyért mentünk, nem tudom, hogy idén hogyan fog sikerülni. 

Az ózdi eset megtanított arra, hogy örülni kell minden napnak, minden percnek, így vagyok ezzel is. Van egy ilyen kocsi nálunk, a másik pedig még romokban, de az is itt van, ezért úgy érzem, most kicsit ránk mosolygott a szerencse, talán az élet valamit visszaad. Úgy szeretnék ezzel a lehetőséggel élni, ahogyan te is mondtad, hogy megélni minden pillanatot. Az idősek is mindig azt mondják, hogy azt bánják, hogy nem élték úgy meg a dolgokat, nem nyomták el jobban. Mi próbáljuk kicsit földhözragadtabban, családiasabban felfogni ezt az egészet. Egy ilyen jó kocsival bárhol menni minden kilométer élmény lesz. 

nagy_matyi_is_a_peugeot_kupat_valaszotta_3>> Peugeot Sport Hungary a facebookon <<

Ez a hír most jelenik meg 2319. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
060708 09 101112
131415 16171819
20 21 22 2324 2526
27 28 29 30 310102
030405 06070809

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k