Határ Ati egy újabb határkőhöz ért
Peugeot-val, de immár egy kupás 208 Rally4-el fognak versenyezni!
2023-03-10
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
772702430
Napi oldal:
66153
Jelenleg:
662
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

hatar_ati_egy_ujabb_hatarkohoz_ert_1

Határ Attila régóta versenyzik. Mindig otthon faragták a versenyautójukat, most sem lesz ez másképp, mégis, valami egészen új dologba kezd ebben a szezonban.

Végre révbe értél, a márka eddig is adott volt, csak szélesebb és erősebb volt. 
Lóerőben biztosan erősebb volt a korábbi autónk, de nyomatékban nem. De így, hogy már mentem a turbóssal, közel hasonlónak mondanám ahogyan működik, de nyilván sokkal kezesebb amiatt, hogy jó nagy a nyomaték tartománya. Az enyém hiába nagyon nyomatékos, de jobban kellett illeszteni, forgatnom kellett. 

Ez a saját autótok, és Ti fogjátok szervizelni? 
Igen, most is éppen azt csinálom. :)

Hogy látod az évet?
Én azt gondolom ennél mélyebb vízbe nehéz lett volna beleugrani. 

Pontosan. :) Mind a gazdasági helyzet, mind a kategória társak szempontjából nehéz év lesz. De nyilván így a jó belekerülni ilyen kupába, mert ha egy dobogó összejön, akkor annak már elég nagy értéke lesz. Úgy gondolom, hogy nívós emberek jöttek össze, de így az igazi. Mint ahogyan tavaly a P13 csoport volt, ott is az volt a jó, hogy sok egyforma kezű embernek kellett megvívni egymással a csatát. 

Most az autók teljesen egyformák lesznek, nehéz lesz magyarázkodni, nyomni kell neki?  
Itt tényleg azon fog múlni, hogy ki a legtökösebb. De azért a rali ennél összetettebb, nem csak azon múlik, hogy ki milyen bátor. De nyilván az is számít, hogy ki tudja majd az évet, a versenyeket, napokat, a gyorsokat úgy összerakni, hogy mindig célra törekvő legyen. 

Jól tudom, hogy nincs murva futóművetek?
De azért ugye ott lesztek az első versenyen? 

Nekünk nincs, de szeretnénk megköszönni Zagyva Laliéknak, hogy amíg nekik nincs kocsijuk, addig tudják mellőzni, így tőlük kölcsön tudjuk venni. Viszont emiatt a Veszprém nagyon kérdőjeles, mert nem tudom ott hogyan lesz majd futóművünk, hogy tudunk-e bérelni, vagy esetleg addigra megerősödünk, és tudunk venni? Ebből a szempontból az a verseny nagyon képlékeny még. 

Én nem emlékszem, hogy mikor láthattunk téged utoljára murván? 
Nagyon jól emlékszel, mert egyszer sem láthattál. Most fogok először menni!

hatar_ati_egy_ujabb_hatarkohoz_ert_2

Kívánom nektek, hogy rakjátok össze, és gyertek, mert szerintem élvezni fogod. 
Biztos, mindenki azt mondja, hogy murván menjek vele. Ami így is lesz, mert ez az első, menni fogunk. Előtte még 25.-én lesz egy teszt, amit mi is beterveztünk, de lehet még a verseny előtti teszten is mennénk. 

Mivel lennétek Éhn Danival, a navigátoroddal elégedettek az év végén? 
Nyilván a bajnoki címmel, de már a dobogó, tisztes helytállás is nagyon tetszene, pláne első évben egy új kocsival. Tavaly mentünk Rally1-ben, volt sok ’sprintfutam’, de ez most idén rendes Rally1 lesz, ez most más kávéház lesz. Hiába nagyon régóta benne vagyok már ebben a sportban, sok részeredményem van, de kilométer még mindig kevés bennem, mert keveset tudtunk célba érni. Mindig az első helyért mentünk, nem tudom, hogy idén hogyan fog sikerülni. 

Az ózdi eset megtanított arra, hogy örülni kell minden napnak, minden percnek, így vagyok ezzel is. Van egy ilyen kocsi nálunk, a másik pedig még romokban, de az is itt van, ezért úgy érzem, most kicsit ránk mosolygott a szerencse, talán az élet valamit visszaad. Úgy szeretnék ezzel a lehetőséggel élni, ahogyan te is mondtad, hogy megélni minden pillanatot. Az idősek is mindig azt mondják, hogy azt bánják, hogy nem élték úgy meg a dolgokat, nem nyomták el jobban. Mi próbáljuk kicsit földhözragadtabban, családiasabban felfogni ezt az egészet. Egy ilyen jó kocsival bárhol menni minden kilométer élmény lesz. 

nagy_matyi_is_a_peugeot_kupat_valaszotta_3>> Peugeot Sport Hungary a facebookon <<

Ez a hír most jelenik meg 2267. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k