TBR RACING NYÍLT NAP - 2025.10.24. - Gödöllő, Ipari Park
Hátulról előre fuss!
Pécsett a törött főtengely miatt kellett hajrázniuk, Mikulásra nyerni mennek!
2014-11-25
interjú • RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
792495165
Napi oldal:
61564
Jelenleg:
1324
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

hatulrol_elore_fuss_1

Szabó Laci egy rendkívül jó programot talált ki a Lada VFTS számára az idei esztendőben, hiszen az aszfaltos futamokon a Historic bajnokság Replica kategóriájában riogatja az ellenfeleket. Sok márkatársával szemben Ladája a murvás versenyeken sem pihen, az idén életre hívott ORB Murva Kupában is látványos autózással versenyzett és állhat fel a Lada Kupa dobogó első fokára.
 
Kezdjük a legutóbbi fellépéssel! Annak ellenére, hogy nem sikerült győznötők, mindenképpen kiemelkedett a teljesítményetek a mezőnyből
A Mecsek Rali nekünk hazai pálya, így természetes volt hogy indulunk, ráadásul személy szerint a szűk pécsváradi gyorsasági az egyik nagy kedvencem. Nagyon vártuk a versenyt és jól kezdtük a futamot, hiszen az első szakaszt magabiztosan megnyertük, de éppen akkor amikor átmentünk a fotocellán, a motor felől egy nem túl egészséges hangot hallottunk.

hatulrol_elore_fuss_4

Mi történt pontosan?
Ekkor még nem gondoltunk a legrosszabbra, de a cél után félre állva kiderült, hogy eltört a főtengely, így a motorunk tulajdonképpen eldobóssá vált.

hatulrol_elore_fuss_2

Más ilyenkor csomagol és hazamegy, és ti?
Ilyen könnyen azért nem adtuk fel! Mivel a szuperrali szabályainak megfelelően lehetőség volt arra, hogy a következő szakasz kezdetéig újjáépítjük a motort, akkor több perces büntetés hátrányára de folytathatjuk, úgyhogy minden lehetőséget megragadva megpróbáltuk a lehetetlent és csináltunk egy új motort a második versenynapra az este folyamán.

hatulrol_elore_fuss_3

Miképpen alakult a folytatás?
Nem lehet okunk a panaszra, hiszen az összes gyorsasági szakaszt megnyerve, három percet ledolgozva a második helyig sikerült feljönnünk. Igaz. közben a rossz rajt sorrendnek köszönhetően egy szakaszt etapként teljesítettünk a mezőny végén, így itt is egy perc hátrányt szereztünk köszönhetően valakinek az íróasztal mögül. Gondolatban az első hely is megvolt, viszont az utolsó gyorsasági szakaszon, egy lassítóban a Lada lefulladt és kellett vagy 30 másodperc mire újra elindult az autó. Mivel a végelszámolásnál mindössze 2,7 másodperccel maradtunk el a győzelemtől, így mondhatom, hogy tulajdonképpen kezünkben volt a futam. Talán jobb is így, túl tökéletes lett volna, hogy a versenyből kiesve és visszaállva több perc hátrányt ledolgozva megnyerjük a versenyt.

És mit szóltak mindehhez a többiek?
A többiek egyöntetűen elismerően nyilatkoztak a teljesítményünkről és mindenki gratulált a remek eredményhez.

Év végi elszámolásban ez mire volt elég?
Sajnos a szezont mi késve kezdtük, kimaradt a Miskolc Rali, amely 2 versenynek számított, így a többiek elhúztak a bajnokságban és a mecseki szereplésért is csak felezett pontokat kaptunk a szuperrali szabálya miatt, de Historicban a Replica 1 kategóriában díjazottak leszünk és az ORB Murva Kupában a Lada Kupát megnyertük. Nem vagyok egy serlegvadász, de 4-5 serleggel biztosan többel térünk majd haza az év végi díjkiosztóról.

Lesz még verseny az idén?
A Waldviertel Ralin szerettünk volna indulni, de a motor azért nem élte túl károsodás nélkül az éjszakai, mecseki szerelést, nem akartunk kapkodni, ezért már csak a Mikulás Rali van hátra nekünk az idei évből.

hatulrol_elore_fuss_5

Nektek verseny vagy szórakózás a Mikulás?
Komolyan készülünk a Mikulás Ralira, a veszprémi gyorsasági szakaszokat köztudottan nagyon szeretjük, megszokott navigátorommal indulok, célunk ismét megnyerni a versenyt a Ladák között.

Zárszó gyanánt?
Az idei évünket sikeresnek tekinthetem, lényegében ahol elindultunk legyen az murva vagy aszfalt verseny, a szakaszok közel kilencvenkilenc százalékát megnyertük. Négy első helyezést szereztünk a versenyeken és csupán egy másodikat. Szerintem ez egy nagyon jó kombináció a versenyzés tekintetében, hogy a Historic Replica kategóriában aszfaltos, az ORB Murva Kupában pedig murvás versenyeken indulunk. Szeretném csábítani a többi Ladás kollegát, osszák be így az évüket, csatlakozzanak akár az ORB vagy II.osztályú mezőnyből, legyünk akár 15-20-an is a kategóriában, hiszen mégis csak más népes mezőnyben autózni, küzdeni és akár győzni!

a csapat partnerei:
hatulrol_elore_fuss_7
Ez a hír most jelenik meg 3152. alkalommal
Share |
2014.10.17-19.
Országos Rallye Bajnokság 2014
Mecsek Rallye 2014
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
13141516171819
20 21 22 23242526
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06070809
101112 13 141516

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k