LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Hátulról előre fuss!
Pécsett a törött főtengely miatt kellett hajrázniuk, Mikulásra nyerni mennek!
2014-11-25
interjú • RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
770135232
Napi oldal:
82623
Jelenleg:
1174
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

hatulrol_elore_fuss_1

Szabó Laci egy rendkívül jó programot talált ki a Lada VFTS számára az idei esztendőben, hiszen az aszfaltos futamokon a Historic bajnokság Replica kategóriájában riogatja az ellenfeleket. Sok márkatársával szemben Ladája a murvás versenyeken sem pihen, az idén életre hívott ORB Murva Kupában is látványos autózással versenyzett és állhat fel a Lada Kupa dobogó első fokára.
 
Kezdjük a legutóbbi fellépéssel! Annak ellenére, hogy nem sikerült győznötők, mindenképpen kiemelkedett a teljesítményetek a mezőnyből
A Mecsek Rali nekünk hazai pálya, így természetes volt hogy indulunk, ráadásul személy szerint a szűk pécsváradi gyorsasági az egyik nagy kedvencem. Nagyon vártuk a versenyt és jól kezdtük a futamot, hiszen az első szakaszt magabiztosan megnyertük, de éppen akkor amikor átmentünk a fotocellán, a motor felől egy nem túl egészséges hangot hallottunk.

hatulrol_elore_fuss_4

Mi történt pontosan?
Ekkor még nem gondoltunk a legrosszabbra, de a cél után félre állva kiderült, hogy eltört a főtengely, így a motorunk tulajdonképpen eldobóssá vált.

hatulrol_elore_fuss_2

Más ilyenkor csomagol és hazamegy, és ti?
Ilyen könnyen azért nem adtuk fel! Mivel a szuperrali szabályainak megfelelően lehetőség volt arra, hogy a következő szakasz kezdetéig újjáépítjük a motort, akkor több perces büntetés hátrányára de folytathatjuk, úgyhogy minden lehetőséget megragadva megpróbáltuk a lehetetlent és csináltunk egy új motort a második versenynapra az este folyamán.

hatulrol_elore_fuss_3

Miképpen alakult a folytatás?
Nem lehet okunk a panaszra, hiszen az összes gyorsasági szakaszt megnyerve, három percet ledolgozva a második helyig sikerült feljönnünk. Igaz. közben a rossz rajt sorrendnek köszönhetően egy szakaszt etapként teljesítettünk a mezőny végén, így itt is egy perc hátrányt szereztünk köszönhetően valakinek az íróasztal mögül. Gondolatban az első hely is megvolt, viszont az utolsó gyorsasági szakaszon, egy lassítóban a Lada lefulladt és kellett vagy 30 másodperc mire újra elindult az autó. Mivel a végelszámolásnál mindössze 2,7 másodperccel maradtunk el a győzelemtől, így mondhatom, hogy tulajdonképpen kezünkben volt a futam. Talán jobb is így, túl tökéletes lett volna, hogy a versenyből kiesve és visszaállva több perc hátrányt ledolgozva megnyerjük a versenyt.

És mit szóltak mindehhez a többiek?
A többiek egyöntetűen elismerően nyilatkoztak a teljesítményünkről és mindenki gratulált a remek eredményhez.

Év végi elszámolásban ez mire volt elég?
Sajnos a szezont mi késve kezdtük, kimaradt a Miskolc Rali, amely 2 versenynek számított, így a többiek elhúztak a bajnokságban és a mecseki szereplésért is csak felezett pontokat kaptunk a szuperrali szabálya miatt, de Historicban a Replica 1 kategóriában díjazottak leszünk és az ORB Murva Kupában a Lada Kupát megnyertük. Nem vagyok egy serlegvadász, de 4-5 serleggel biztosan többel térünk majd haza az év végi díjkiosztóról.

Lesz még verseny az idén?
A Waldviertel Ralin szerettünk volna indulni, de a motor azért nem élte túl károsodás nélkül az éjszakai, mecseki szerelést, nem akartunk kapkodni, ezért már csak a Mikulás Rali van hátra nekünk az idei évből.

hatulrol_elore_fuss_5

Nektek verseny vagy szórakózás a Mikulás?
Komolyan készülünk a Mikulás Ralira, a veszprémi gyorsasági szakaszokat köztudottan nagyon szeretjük, megszokott navigátorommal indulok, célunk ismét megnyerni a versenyt a Ladák között.

Zárszó gyanánt?
Az idei évünket sikeresnek tekinthetem, lényegében ahol elindultunk legyen az murva vagy aszfalt verseny, a szakaszok közel kilencvenkilenc százalékát megnyertük. Négy első helyezést szereztünk a versenyeken és csupán egy másodikat. Szerintem ez egy nagyon jó kombináció a versenyzés tekintetében, hogy a Historic Replica kategóriában aszfaltos, az ORB Murva Kupában pedig murvás versenyeken indulunk. Szeretném csábítani a többi Ladás kollegát, osszák be így az évüket, csatlakozzanak akár az ORB vagy II.osztályú mezőnyből, legyünk akár 15-20-an is a kategóriában, hiszen mégis csak más népes mezőnyben autózni, küzdeni és akár győzni!

a csapat partnerei:
hatulrol_elore_fuss_7
Ez a hír most jelenik meg 3091. alkalommal
Share |
2014.10.17-19.
Országos Rallye Bajnokság 2014
Mecsek Rallye 2014
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k