|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Szabó Laci egy rendkívül jó programot talált ki a Lada VFTS számára az idei esztendőben, hiszen az aszfaltos futamokon a Historic bajnokság Replica kategóriájában riogatja az ellenfeleket. Sok márkatársával szemben Ladája a murvás versenyeken sem pihen, az idén életre hívott ORB Murva Kupában is látványos autózással versenyzett és állhat fel a Lada Kupa dobogó első fokára. Kezdjük a legutóbbi fellépéssel! Annak ellenére, hogy nem sikerült győznötők, mindenképpen kiemelkedett a teljesítményetek a mezőnyből
A Mecsek Rali nekünk hazai pálya, így természetes volt hogy indulunk, ráadásul személy szerint a szűk pécsváradi gyorsasági az egyik nagy kedvencem. Nagyon vártuk a versenyt és jól kezdtük a futamot, hiszen az első szakaszt magabiztosan megnyertük, de éppen akkor amikor átmentünk a fotocellán, a motor felől egy nem túl egészséges hangot hallottunk.
![]() Mi történt pontosan? Ekkor még nem gondoltunk a legrosszabbra, de a cél után félre állva kiderült, hogy eltört a főtengely, így a motorunk tulajdonképpen eldobóssá vált.
![]() Más ilyenkor csomagol és hazamegy, és ti? Ilyen könnyen azért nem adtuk fel! Mivel a szuperrali szabályainak megfelelően lehetőség volt arra, hogy a következő szakasz kezdetéig újjáépítjük a motort, akkor több perces büntetés hátrányára de folytathatjuk, úgyhogy minden lehetőséget megragadva megpróbáltuk a lehetetlent és csináltunk egy új motort a második versenynapra az este folyamán.
![]() Miképpen alakult a folytatás? Nem lehet okunk a panaszra, hiszen az összes gyorsasági szakaszt megnyerve, három percet ledolgozva a második helyig sikerült feljönnünk. Igaz. közben a rossz rajt sorrendnek köszönhetően egy szakaszt etapként teljesítettünk a mezőny végén, így itt is egy perc hátrányt szereztünk köszönhetően valakinek az íróasztal mögül. Gondolatban az első hely is megvolt, viszont az utolsó gyorsasági szakaszon, egy lassítóban a Lada lefulladt és kellett vagy 30 másodperc mire újra elindult az autó. Mivel a végelszámolásnál mindössze 2,7 másodperccel maradtunk el a győzelemtől, így mondhatom, hogy tulajdonképpen kezünkben volt a futam. Talán jobb is így, túl tökéletes lett volna, hogy a versenyből kiesve és visszaállva több perc hátrányt ledolgozva megnyerjük a versenyt.
És mit szóltak mindehhez a többiek? A többiek egyöntetűen elismerően nyilatkoztak a teljesítményünkről és mindenki gratulált a remek eredményhez.
Év végi elszámolásban ez mire volt elég? Sajnos a szezont mi késve kezdtük, kimaradt a Miskolc Rali, amely 2 versenynek számított, így a többiek elhúztak a bajnokságban és a mecseki szereplésért is csak felezett pontokat kaptunk a szuperrali szabálya miatt, de Historicban a Replica 1 kategóriában díjazottak leszünk és az ORB Murva Kupában a Lada Kupát megnyertük. Nem vagyok egy serlegvadász, de 4-5 serleggel biztosan többel térünk majd haza az év végi díjkiosztóról.
Lesz még verseny az idén? A Waldviertel Ralin szerettünk volna indulni, de a motor azért nem élte túl károsodás nélkül az éjszakai, mecseki szerelést, nem akartunk kapkodni, ezért már csak a Mikulás Rali van hátra nekünk az idei évből.
![]() Nektek verseny vagy szórakózás a Mikulás? Komolyan készülünk a Mikulás Ralira, a veszprémi gyorsasági szakaszokat köztudottan nagyon szeretjük, megszokott navigátorommal indulok, célunk ismét megnyerni a versenyt a Ladák között.
Zárszó gyanánt? Az idei évünket sikeresnek tekinthetem, lényegében ahol elindultunk legyen az murva vagy aszfalt verseny, a szakaszok közel kilencvenkilenc százalékát megnyertük. Négy első helyezést szereztünk a versenyeken és csupán egy másodikat. Szerintem ez egy nagyon jó kombináció a versenyzés tekintetében, hogy a Historic Replica kategóriában aszfaltos, az ORB Murva Kupában pedig murvás versenyeken indulunk. Szeretném csábítani a többi Ladás kollegát, osszák be így az évüket, csatlakozzanak akár az ORB vagy II.osztályú mezőnyből, legyünk akár 15-20-an is a kategóriában, hiszen mégis csak más népes mezőnyben autózni, küzdeni és akár győzni!
a csapat partnerei:
![]() Ez a hír most jelenik meg 3084. alkalommal
![]() 2014.10.17-19.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |