Hátulról előre fuss!
Pécsett a törött főtengely miatt kellett hajrázniuk, Mikulásra nyerni mennek!
2014-11-25
interjú • RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763311240
Napi oldal:
48697
Jelenleg:
813
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

hatulrol_elore_fuss_1

Szabó Laci egy rendkívül jó programot talált ki a Lada VFTS számára az idei esztendőben, hiszen az aszfaltos futamokon a Historic bajnokság Replica kategóriájában riogatja az ellenfeleket. Sok márkatársával szemben Ladája a murvás versenyeken sem pihen, az idén életre hívott ORB Murva Kupában is látványos autózással versenyzett és állhat fel a Lada Kupa dobogó első fokára.
 
Kezdjük a legutóbbi fellépéssel! Annak ellenére, hogy nem sikerült győznötők, mindenképpen kiemelkedett a teljesítményetek a mezőnyből
A Mecsek Rali nekünk hazai pálya, így természetes volt hogy indulunk, ráadásul személy szerint a szűk pécsváradi gyorsasági az egyik nagy kedvencem. Nagyon vártuk a versenyt és jól kezdtük a futamot, hiszen az első szakaszt magabiztosan megnyertük, de éppen akkor amikor átmentünk a fotocellán, a motor felől egy nem túl egészséges hangot hallottunk.

hatulrol_elore_fuss_4

Mi történt pontosan?
Ekkor még nem gondoltunk a legrosszabbra, de a cél után félre állva kiderült, hogy eltört a főtengely, így a motorunk tulajdonképpen eldobóssá vált.

hatulrol_elore_fuss_2

Más ilyenkor csomagol és hazamegy, és ti?
Ilyen könnyen azért nem adtuk fel! Mivel a szuperrali szabályainak megfelelően lehetőség volt arra, hogy a következő szakasz kezdetéig újjáépítjük a motort, akkor több perces büntetés hátrányára de folytathatjuk, úgyhogy minden lehetőséget megragadva megpróbáltuk a lehetetlent és csináltunk egy új motort a második versenynapra az este folyamán.

hatulrol_elore_fuss_3

Miképpen alakult a folytatás?
Nem lehet okunk a panaszra, hiszen az összes gyorsasági szakaszt megnyerve, három percet ledolgozva a második helyig sikerült feljönnünk. Igaz. közben a rossz rajt sorrendnek köszönhetően egy szakaszt etapként teljesítettünk a mezőny végén, így itt is egy perc hátrányt szereztünk köszönhetően valakinek az íróasztal mögül. Gondolatban az első hely is megvolt, viszont az utolsó gyorsasági szakaszon, egy lassítóban a Lada lefulladt és kellett vagy 30 másodperc mire újra elindult az autó. Mivel a végelszámolásnál mindössze 2,7 másodperccel maradtunk el a győzelemtől, így mondhatom, hogy tulajdonképpen kezünkben volt a futam. Talán jobb is így, túl tökéletes lett volna, hogy a versenyből kiesve és visszaállva több perc hátrányt ledolgozva megnyerjük a versenyt.

És mit szóltak mindehhez a többiek?
A többiek egyöntetűen elismerően nyilatkoztak a teljesítményünkről és mindenki gratulált a remek eredményhez.

Év végi elszámolásban ez mire volt elég?
Sajnos a szezont mi késve kezdtük, kimaradt a Miskolc Rali, amely 2 versenynek számított, így a többiek elhúztak a bajnokságban és a mecseki szereplésért is csak felezett pontokat kaptunk a szuperrali szabálya miatt, de Historicban a Replica 1 kategóriában díjazottak leszünk és az ORB Murva Kupában a Lada Kupát megnyertük. Nem vagyok egy serlegvadász, de 4-5 serleggel biztosan többel térünk majd haza az év végi díjkiosztóról.

Lesz még verseny az idén?
A Waldviertel Ralin szerettünk volna indulni, de a motor azért nem élte túl károsodás nélkül az éjszakai, mecseki szerelést, nem akartunk kapkodni, ezért már csak a Mikulás Rali van hátra nekünk az idei évből.

hatulrol_elore_fuss_5

Nektek verseny vagy szórakózás a Mikulás?
Komolyan készülünk a Mikulás Ralira, a veszprémi gyorsasági szakaszokat köztudottan nagyon szeretjük, megszokott navigátorommal indulok, célunk ismét megnyerni a versenyt a Ladák között.

Zárszó gyanánt?
Az idei évünket sikeresnek tekinthetem, lényegében ahol elindultunk legyen az murva vagy aszfalt verseny, a szakaszok közel kilencvenkilenc százalékát megnyertük. Négy első helyezést szereztünk a versenyeken és csupán egy másodikat. Szerintem ez egy nagyon jó kombináció a versenyzés tekintetében, hogy a Historic Replica kategóriában aszfaltos, az ORB Murva Kupában pedig murvás versenyeken indulunk. Szeretném csábítani a többi Ladás kollegát, osszák be így az évüket, csatlakozzanak akár az ORB vagy II.osztályú mezőnyből, legyünk akár 15-20-an is a kategóriában, hiszen mégis csak más népes mezőnyben autózni, küzdeni és akár győzni!

a csapat partnerei:
hatulrol_elore_fuss_7
Ez a hír most jelenik meg 3084. alkalommal
Share |
2014.10.17-19.
Országos Rallye Bajnokság 2014
Mecsek Rallye 2014
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k