LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
He is the man to beat
Kerényi Ádámot akarja mindenki legyőzni!
2011-11-01
interjú • RiKA
h i r d e t é s
Összes oldal:
770144192
Napi oldal:
91583
Jelenleg:
984
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

he_is_the_man_to_beat_1

Kerényi Ádámot mindig úgy jellemzik, hogy "hátul ül, de nem háttal ülve vezet". :)   Ádám az egyik legismertebb, legelismertebb drifter mind Magyarországon, mind Európában - és nem ok nélkül...

Ha pár szóval kellene jellemeznthumb_he_is_the_man_to_beat_8ed mindössze a 2011-es idényt, akkor mi lenne az a két szó? :)
Egyre erősebb csapat, egyre gyengébb autó :(

Mi alapján döntöttél úgy, hogy inkább a külföldi futamokat részesíted előnyben a hazaiakkal szemben?
Igazság szerint nem köthető konkrét döntéshez. 2009-ben végigversenyeztem a magyar és a King of Europe bajnokságot is és a 2010-es szezonra a szponzoraim inkább már csak a külföldi sorozatban szerettek volna látni és ez azóta sem változott.

Miben jobb és miben rosszabb egy külföldi megmérettetés?
A kinti versenyeken nagyon jó a hangulat, mindig jól érezzük magunkat. Viszont a helyszínek 500 és 2000 km között vannak, így nagyon sok időt töltünk utazással, ami költséges és fárasztó is, ellenben sok időnk van a csapattal megbeszélni a történteket, soha nem unatkozunk.

he_is_the_man_to_beat_6

Mely versenyekre emlékszel vissza legszívesebben és miért?
Idén még világosabbá vált, hogy a 4-5 évvel ezelőtt épült autóm egyre kevésbé versenyképes a nemzetközi mezőnyben. Kint az élmezőnynek nagyon erős autói vannak, találkoztam 700LE-s driftautóval is. Egy ideig lehet a lóerőhiányt tapasztalattal és vezetéstechnikával kompenzálni, de vannak olyan pályák, ahol egyszerűen nem tudtam mit csinálni. Idén két vizes versenyünk volt és mindkettőt sikerült megnyernem. Nem szeretek vízen autózni, de itt kijött az, hogy én már négy éve ülök ugyanabban az autóban, így nagyon összeszoktam már vele.

Melyik eredményedre vagy a legbüszkébb?
Az utolsó futamon Krétán nagyon kemény csatáim voltak. Igaz, hogy végül csak második lettem, de sokszor egy jó csata egy komoly ellenféllel többet ér mint a győzelem. :) Itt is 5-600LE-s autók voltak és végül csak a döntő csatában maradtam alul, pedig a pálya is tempós volt. Mondjuk a kuplungommal nem cseréltem volna azon a hétvégén. :)

he_is_the_man_to_beat_2

Minden futamon melletted van párod és veled vannak a barátaid. Mennyire fontos ez a jó eredmények eléréséhez?
A párom sajnos nem minden versenyen van velem, sajnos nincs elég szabadsága, hogy mindenhova velünk tartson. Nagyon szerencsés vagyok, mert a csapatom tagjai egyben a barátaim is, így egészen más légkör vesz körül a versenyek alatt. A jó eredményekhez pedig nagyban hozzájárul az, hogy akik mellettem állnak önzetlenül segítenek, így a versenyeknek nincs "izzadságszaga" :)

he_is_the_man_to_beat_4

Mire gondolsz a tsuiso előtti utolsó pillanatokban a rajtban várakozva?
Talán a legtöbb drift versenykilométert én teljesítettem a magyar mezőnyből az elmúlt években. A tsuiso csaták előtt már nem a versenydrukkal telik az idő, hanem a pálya és a mellettem álló versenyző vezetési és versenyzési stílusának végiggondolásával. Versenynapokon szoktam nézni az ellenfeleket, így amikor mellettem áll a rajtban már tudom mire számíthatok tőle.

he_is_the_man_to_beat_10

Ismert, elismert versenyző lettél az évek folyamán, akitől mindig jó eredményeket várnak el - mind a nézők, mind a szponzorok. Hogy lehet elviselni ezt a nyomást?
Igazság szerint igazi nyomást nem érzek, de sajnos évek óta tapasztalom, hogy amikor nyerek, akkor mindenki legyint, de ha valaki megver engem, az nagy eredményt jelent számára. Nem a legkellemesebb a "he is the man to beat" pozíció, ahogy az egyik külföldi cikkben említettek korábban. :D

Mennyire hat a versenyzésedre a magyarországi drift élet megosztottsága?
Napi szinten követem a hazai eseményeket. Remélem, hogy hamarosan újból egységes irányt vesz a drift szakág fejlődése és újra láthatjuk az összes tehetséges magyar pilótát egy pályán.

he_is_the_man_to_beat_9

Szinte minden versenyző új autóval indult el idén, ha tudott, te maradtál a régi jól bevált BMW-dnél.
Jövőre is vele állsz majd rajthoz?
Mindenképpen marad a BMW. Négy éven keresztül nem hagyott cserben, pedig nagyon sok versenykilométer van már benne. Az átalakítás mértéke nagyban függ a jövő évi támogatásoktól, de ha minden úgy alakul, ahogy tervezzük, akkor olyan autóm lesz, amivel a világ bármely versenyére elmehetek majd szégyenkezés nélkül. :D Persze sajnos van B és C tervünk is, a következő hónapokban dől el a megújulás mértéke.

he_is_the_man_to_beat_5

Vannak már konkrét terveid a 2012-es idényre vonatkozóan?
Mindenképpen maradok a King of Europe sorozatban. Jövőre 7-8 országban rendezik meg ismét a sorozatot, így megint sok jó versenyzővel és akár újabb helyszínekkel is találkozhatunk. Illetve vannak még féltitkos tervek is, de elképzelhető, hogy összejön egy kontinensek közötti "Exhibition Match", ami a világon egyedülálló lenne és a legjobb KOE pilóták természetesen ott lesznek!

Ezúton szeretnék köszönetet mondani támogatóimnak: Dotz Tuning Wheels, Federal Tire, Monster Energy, Motul, TomiWorkshop, otthonifogfeherites.hu valamint duen.hu.


Továbbá köszönöm a családom és barátaim támogatását az egész szezonban, valamint csapatom segítségét, akik nélkül nem érhetnék el ilyen kiemelkedő eredményeket és nagy segítséget jelentenek a versenyzésben!

he_is_the_man_to_beat_12  he_is_the_man_to_beat_13


írta: RiKA (2011)

fotók: FB, rperformance, Michel Truong, fotoHD.sk

Ez a hír most jelenik meg 4702. alkalommal
címkék: RiKa, Kerényi, drift
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k