h i r d e t é s
Összes oldal:
770143900
Napi oldal:
91291
Jelenleg:
979
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Holczer Dani egy tesztre invitált a Boldogkő Rally előtt. Megepődtem, mikor azt láttam, hogy a pilótája nem jött el. Aztán hamar kiderült: Dani újra kormány mögé ül
Mióta nem versenyeztél pilótaként és miért pont most újra?
Az idei év számunkra egy csonka idény lesz. Sajnos több tényező is akadályoz minket a komplett szezon teljesítésében. Így hát szemezgetünk. És ha már így alakult, akkor el jött az idő, hogy végre én is a versenyautó volánja mögé üljek újra. Amikor a döntést meghoztam, számomra evidencia volt, hogy ezt feladatot azzal a versenyző társammal teljesítsem, akivel az elmúlt évtizedben együtt versenyeztünk. Szerintem volt kitől megtanulnia navigálni. A viccet félretéve, az elmúlt 10 évünk sikerei, köztük a két bajnoki címünk ís bizonyítja, hogy remekül tudunk együtt dolgozni, és amint a mondás is tartja: nyerő csapaton ne változtass!
És vajon Janinak is ilyen egértelmű volt, h neki kell navigálni?
Nem nagyon volt más választása... Az elmúlt években hűséges társa voltam jóban rosszban. Össze nőttünk, mint borsó meg a héjja. Gyakoroltuk többször a tükörre üvegre nemlépünk játékot, olykor figyelmeztettük egymást, hogy csak akkor kapcsold ki az övet, ha már jól megtámaszkodtál a tetőn meg ilyenek.
De gondolom, nem ezt akarjátok gyakorolni....
Mire kellett leginkább figyelned a felkészülés során?
Leginkább csak önmagamra, mivel pontosan 12 éve, a Miskolc Rally-n vezettem utoljára rally versenyen versenyautót. Rég volt... Akkor ezt egy kis időre felfüggesztettem, mert egy sokkal fontosabb dolog dominált az életemben, ami új kihívásokat és egy teljesen más fajta örömforrast tartogatott a számomra. A “visszatérés” során a felkészülés nagyon egyszerű volt, mert kerékpározni sem felejt el az ember soha, nem hogy versenyautót vezetni. Szerencsésnek mondhatom magam, mert az ország egyik legjobb és legtapasztaltabb pilótája, Bútor Robi volt a mentorom, aki önzetlenül és tényleg barátilag segített mindenben a felkészülés során, és a legjobb iskolát végzett “navigátor”, Balogh Jani a társam a pályák feldolgozásában és a versenyzésben, aki minden rezdülésemet ismeri. Ennél tökéletesebb instruktorok számomra nem léteznek.
Milyen az autó, mik a benyomások a teszt után?
Minden fantasztikus és tökéletes! Az autónk egy 2021-es, legújabb fejlesztesű Skoda Fabia Rally2 EVO. Csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni. Az autó felkészítését végző Eurosol Rally Team Hungary pedig egy világhírű, igazán profi csapat.
Esős vagy száraz versenyt szeretnél? Minek örülnél jobban?
Teljesen mindegy. Alkalmazkodunk! A rally nem a kisasszonyok sportja. Ha esik, ha száraz a pirelli versenyabroncsai biztosítják a megfelelő tapadást, és a többi már csak rajtunk múlik!
Mi a foglalkozás célja?
Mi kell ahhoz, hogy vasárnap este elégedettek legyetek?
Egyszerűen nincsenek elvárások. Minden pillanatát élvezni szeretném és élvezni is fogom a versenyzésnek. Ez most kizárólag erről szol, és ehhez minden feltétel biztosított is. Bárhogy is legyen, ez az én jutalom játékom, és mindenkinek hála és köszönet a segítségért, aki részt vesz ebben a projectben.
Ez a hír most jelenik meg 2775. alkalommal
Országos Rally1 Bajnokság 2021
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok
|