Hiányzó láncszemek
Balogh Jani
2011-11-23
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763299433
Napi oldal:
36890
Jelenleg:
639
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Nem úgy alakult a 2011-es szerzon Balogh Janiéknak ahogyan év elején elképzelték, így ők már most határozottan a jövő évi célkitűzésekre koncentrálnak, de a tökéletes projekt megvalósulásáig még akad egy-két tennivaló. Janival beszélgettem a tervekről, múltról és jövőről.


hianyzo_lancszemek_2

Mi újság veled? Közeleg a Mikulás Rallye!
Szerettem volna menni ezen a futamon, és igaz, hogy van még pár nap a nevezési zárlatig, de most nem tudnám megmondani, hogy lesz-e ott menet, vagy sem. Egy biztos, hogy ott leszünk a versenyen, valamilyen szerepben!

A jövő év sincs már olyan messze… mi lesz veled 2012-ben?
Ez egy fogós, ravasz kérdés! :-)
Mindenképpen az a fő cél, hogy menni szeretnék, de egy biztos, hogy így – mint idén – nem akarom ezt csinálni! Sajnos a versenyzői minőség rovására megy az anyagi háttér megteremtésével kapcsolatos teendő, mert azt a szintet, amit az évek során tudásban, tapasztalatban és az eredmények alapján szeretnék hozni, az a jelenlegi erőforrások mellett lehetetlen. Idén ebbe beletört a bicskám. Ez egy mélypont, és idén kétszer is sikerült egy kiadós pofonba beleszaladni. Hasonlóképpen már nem szeretnék járni. Habár ez mindig benne van…

hianyzo_lancszemek_3

Csalódottság van benned az idei év miatt?
Igen, mert igyekeztem a maximumot kihozni abból a történetből, ami a rendelkezésünkre állt. Az idei év arról szólt, hogy nem akartam - és nem is tudtam - megalkudni. Dani néhányszor próbált a bölcsességeivel a versenyeken helyes irányban tartani. Sosem fogom elfelejteni a veszprémi futamnak azt a gyorsaságiját, ahol nem úgy jött a ritmus, ahogyan kellett volna, voltak apróbb hibák, az autó sem úgy viselkedett, és egyszerűen nem tudtam úgy menni, ahogyan én szerettem volna, majd elkezdtem görcsölni, feszíteni. Dani pedig rám szólt, hogy „ne feszítsd!”, amikor már fenn voltam a gumifalon, meg mindenhol jártam, csak a pályán nem. Amikor lejöttünk, mondta is, hogy „János, van úgy, hogy nem megy, de akkor minek feszítgeted?” Igen, feszítgettem, pedig nem kellett volna. Aztán később sikerült is elesni. :-)

Biztos, hogy bennem is volt hiba az idén, hiszen 10 év alatt négy totálkárt csináltam, és ebből kettőt az idén. Ez pedig roppant elgondolkodtató!
Elvesztette azt a varázsát az egész, amiért mentünk, amiért energiát fektettünk bele… nem volt meg a sikerélmény…
Néhány szép pillanat azért volt 2011-ben, tudtunk jó időket autózni, az élmezőnnyel együtt mentünk, szóval bizakodni van okom.

Hianyzo_lancszemek_2

Hogyan tovább?
Úgy gondolom, hogy a jövőben félmegoldásokra nem leszek vevő. Csak úgy nekiindulni, hogy majd lesz még belőle valami... az már idén sem működött, és a jövőben sem fog. Egy tök jó gárdával vagyok körülvéve, lehetne ebből bármi is, de sokkal jobban át kell gondolni, ha ilyen szinten, vagy ettől jobban akarjuk ezt csinálni. És én sikerorientált vagyok!
Ezt a sportágat nem lehet befejezni, csak abbahagyni, de én kellőképpen elvetemült vagyok ahhoz, hogy abbahagyni se akarjam! Szóval, teljes erőbedobással dolgozni kell egy sikeres jövőért. A legfontosabb feladat, hogy a meglévő partnereink révén biztosított forrásokat ki tudjuk egészíteni és egy teljes évadot mehessünk néhány tesztversenyt is beleértve.

2012-re nézve mi az, ami már biztos?
Például az autó, mert azt látom, hogy a Mitsubishis tapasztalatokat nem kellene sutba dobni, de hogy ez N-es, vagy R4-es, az már teljesen mindegy. A személyi feltételekben még vannak kérdőjelek. Nyilatkoztam én már korábban azt, hogy „már csak egy kicsi hiányzik”, de most azt kell mondjam, hogy úgy nem lehet sikeres az ember, ha egy kicsi is hiányzik. Mindennek „klappolnia” kell, és túl sok negatívum volt az idén ahhoz, hogy jövőre is az legyen! Ha szerencsém van, összeáll, ha nincs szerencsém...
Nyilván arra törekszem, hogy összeálljon, és van még idő márciusig.

hianyzo_lancszemek_1

Szerinted az idei navigátorod beülne még melléd, ha szépen megígérnéd neki, hogy többé nem borítod fel? :-)
Remélem a (ki)borításokat letudtuk már idén, lógattam már a feje tetején is, és valóban kétszer-háromszor ki kellett már pakolnia a kocsiból... Dani egyébként nagyon komótos srác, mert amikor már benn vagyunk a fák között, vagy valami árokban, akkor már nagyon nem rohan, szép lassan összeszedegeti a cuccait, és ismeri Szajky Pisti mondását is, hogy „tükörre, üvegre nem lépünk”. Örülnék neki, ha a jövőben is tudnánk együtt dolgozni, de hogy ennek mekkora esélye van, ez még abszolút nyitott kérdés.

Hianyzo_lancszemek_1

Balázs Öcsiékkel tervezed a jövő évet?   
Elsődlegesen igen! Nyilván, ha valami rózsaszín álomba csöppennék, ha valaki megkeresne, hogy levesz minden terhet a vállamról, én csak versenyezgessek, nem nekem kell összerakni ezt az egész történetet, akkor nagyon nehéz döntést kellene hoznom. Öcsivel nagyon jól megértjük egymást, most már egy tízéves barátságról van szó, nagyon jól tudunk együtt dolgozni, ami mostanában úgy módosult, hogy ő dolgozik miattam. Remélem, még bírja cérnával! Bízom benne, hogy meg tudjuk mutatni, hogy mi együtt mire vagyunk képesek! Az ő szakmai tudása, amit a szervizparkban megkapok tőle, az perpillanat pótolhatatlannak tűnik, és nagyon érezném a hiányát. Ha az optimális megoldást nézzük, és maradunk a kitűzött célnál, akkor igen, velük szeretném, de majd a sors megírja ezt a forgatókönyvet!

 

apa_kocsit_hajt_7

Ez a hír most jelenik meg 4737. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k