Hiányzó láncszemek
Balogh Jani
2011-11-23
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
616411889
Napi oldal:
14687
Jelenleg:
486
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
duenShop.hu - a rallyongók boltja
AutoDekor
BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
az 7.futam után
1. Martin Márkó
1150
2. Gál Krisztián
1101
3. Martinák Balázs
1094
4. Péntek Ádám
1056
5.
Fónagy Kristóf
994
6. Teglovics Kornél
943
7. Molnár Alex
907
8. Markó Zoltán
886
9. Budai Csaba
873
teljes táblázat
World Rally Championship 2022
a 11. futam,
a Rally New Zealand után
1. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
237
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
173
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
144
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
116
5. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
100
6. Craig Breen
Ford Puma Rally1
77
7. Esapekka Lappi
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
55
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
49
teljes táblázat
European Rally Championship
a 7. futam,
a Barum Rally után
1. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
137
2. Simone Tempestini
SKODA Fabia R5 Evo
79
3. J. Pardo Siota
SKODA Fabia R5 Evo
76
4. Nil Solans
Volkswagen Polo GTi R5
70
5. S. Campedelli
SKODA Fabia R5 Evo
70
6. Alberto Battistolli
SKODA Fabia R5 Evo
57
7. Ken Torn
Ford Fiesta Rally2
55
8. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
55
9. Yoann Bonato
SKODA Fabia R5 Evo
54
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2022
az ötödik futam,
a Veszprém Rallye után
1.
Mads Østberg
Citroen C3 Rally2
165,4
2.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
164,5
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
149,5
4. Német Gábor
Skoda Fabia R5
85,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
79,7
6.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
73,6
7. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
64,1
8. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5
56,9
9. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
54
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2022
az ötödik futam,
a Veszprém Rallye után
1. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo X
119
2. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
105,2
3. Bertalan Marci
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
104,6
4. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
83,5
5. Karsai Zsolt
Lada 2107
60,6
6. Veréb Zoltán
Lada VFTS
54
7. Helembai Zsolt
Lada VFTS
50,2
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
42
9.
Határ Attila
Peugeot 306
39,6
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
43
3.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
38,4
4.
Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
18
5. Vida Péter
Peugeot 208 Rally4
11,8
6. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
5
7. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2022
a negyedik futam,
a Veszprém Rally után
1. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
77
2. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
70
3. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
64
4. Spindler Jenö
Peugeot 208 R2
55
5. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
43
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
34
7. Ruszkai Attila
Lada 2101
37,4
8. Krehlik Nándor
Lada VFTS
33
9. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
31
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2022
a 6. futam,
a Mediterrán Rally után
1. Zákányi János
Lada 2105
196,6
2. Geng Bence
Honda Civic
138,6
3. Takács István
BMW E36
87,2
4. Bíró Gergő
Opel Astra
85
5. Jóna Gábor
Lada 2107
59
6. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
52,6
7. Géczi László
Lada 2107
52
8. Békési Richárd
BMW 320
51,2
9. Tejcsi
Lada VFTS
46
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a 6.futam után
1. Kárai Tamás
Audi S1
151
2. Benyó Máté
Ford Focus
119
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
113
4. Antal István
Mitsubishi Colt
97
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
35
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
29
7. Vass Csaba
Skoda Fabia
25
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
25
9. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
24
teljes táblázat

Nem úgy alakult a 2011-es szerzon Balogh Janiéknak ahogyan év elején elképzelték, így ők már most határozottan a jövő évi célkitűzésekre koncentrálnak, de a tökéletes projekt megvalósulásáig még akad egy-két tennivaló. Janival beszélgettem a tervekről, múltról és jövőről.


hianyzo_lancszemek_2

Mi újság veled? Közeleg a Mikulás Rallye!
Szerettem volna menni ezen a futamon, és igaz, hogy van még pár nap a nevezési zárlatig, de most nem tudnám megmondani, hogy lesz-e ott menet, vagy sem. Egy biztos, hogy ott leszünk a versenyen, valamilyen szerepben!

A jövő év sincs már olyan messze… mi lesz veled 2012-ben?
Ez egy fogós, ravasz kérdés! :-)
Mindenképpen az a fő cél, hogy menni szeretnék, de egy biztos, hogy így – mint idén – nem akarom ezt csinálni! Sajnos a versenyzői minőség rovására megy az anyagi háttér megteremtésével kapcsolatos teendő, mert azt a szintet, amit az évek során tudásban, tapasztalatban és az eredmények alapján szeretnék hozni, az a jelenlegi erőforrások mellett lehetetlen. Idén ebbe beletört a bicskám. Ez egy mélypont, és idén kétszer is sikerült egy kiadós pofonba beleszaladni. Hasonlóképpen már nem szeretnék járni. Habár ez mindig benne van…

hianyzo_lancszemek_3

Csalódottság van benned az idei év miatt?
Igen, mert igyekeztem a maximumot kihozni abból a történetből, ami a rendelkezésünkre állt. Az idei év arról szólt, hogy nem akartam - és nem is tudtam - megalkudni. Dani néhányszor próbált a bölcsességeivel a versenyeken helyes irányban tartani. Sosem fogom elfelejteni a veszprémi futamnak azt a gyorsaságiját, ahol nem úgy jött a ritmus, ahogyan kellett volna, voltak apróbb hibák, az autó sem úgy viselkedett, és egyszerűen nem tudtam úgy menni, ahogyan én szerettem volna, majd elkezdtem görcsölni, feszíteni. Dani pedig rám szólt, hogy „ne feszítsd!”, amikor már fenn voltam a gumifalon, meg mindenhol jártam, csak a pályán nem. Amikor lejöttünk, mondta is, hogy „János, van úgy, hogy nem megy, de akkor minek feszítgeted?” Igen, feszítgettem, pedig nem kellett volna. Aztán később sikerült is elesni. :-)

Biztos, hogy bennem is volt hiba az idén, hiszen 10 év alatt négy totálkárt csináltam, és ebből kettőt az idén. Ez pedig roppant elgondolkodtató!
Elvesztette azt a varázsát az egész, amiért mentünk, amiért energiát fektettünk bele… nem volt meg a sikerélmény…
Néhány szép pillanat azért volt 2011-ben, tudtunk jó időket autózni, az élmezőnnyel együtt mentünk, szóval bizakodni van okom.

Hianyzo_lancszemek_2

Hogyan tovább?
Úgy gondolom, hogy a jövőben félmegoldásokra nem leszek vevő. Csak úgy nekiindulni, hogy majd lesz még belőle valami... az már idén sem működött, és a jövőben sem fog. Egy tök jó gárdával vagyok körülvéve, lehetne ebből bármi is, de sokkal jobban át kell gondolni, ha ilyen szinten, vagy ettől jobban akarjuk ezt csinálni. És én sikerorientált vagyok!
Ezt a sportágat nem lehet befejezni, csak abbahagyni, de én kellőképpen elvetemült vagyok ahhoz, hogy abbahagyni se akarjam! Szóval, teljes erőbedobással dolgozni kell egy sikeres jövőért. A legfontosabb feladat, hogy a meglévő partnereink révén biztosított forrásokat ki tudjuk egészíteni és egy teljes évadot mehessünk néhány tesztversenyt is beleértve.

2012-re nézve mi az, ami már biztos?
Például az autó, mert azt látom, hogy a Mitsubishis tapasztalatokat nem kellene sutba dobni, de hogy ez N-es, vagy R4-es, az már teljesen mindegy. A személyi feltételekben még vannak kérdőjelek. Nyilatkoztam én már korábban azt, hogy „már csak egy kicsi hiányzik”, de most azt kell mondjam, hogy úgy nem lehet sikeres az ember, ha egy kicsi is hiányzik. Mindennek „klappolnia” kell, és túl sok negatívum volt az idén ahhoz, hogy jövőre is az legyen! Ha szerencsém van, összeáll, ha nincs szerencsém...
Nyilván arra törekszem, hogy összeálljon, és van még idő márciusig.

hianyzo_lancszemek_1

Szerinted az idei navigátorod beülne még melléd, ha szépen megígérnéd neki, hogy többé nem borítod fel? :-)
Remélem a (ki)borításokat letudtuk már idén, lógattam már a feje tetején is, és valóban kétszer-háromszor ki kellett már pakolnia a kocsiból... Dani egyébként nagyon komótos srác, mert amikor már benn vagyunk a fák között, vagy valami árokban, akkor már nagyon nem rohan, szép lassan összeszedegeti a cuccait, és ismeri Szajky Pisti mondását is, hogy „tükörre, üvegre nem lépünk”. Örülnék neki, ha a jövőben is tudnánk együtt dolgozni, de hogy ennek mekkora esélye van, ez még abszolút nyitott kérdés.

Hianyzo_lancszemek_1

Balázs Öcsiékkel tervezed a jövő évet?   
Elsődlegesen igen! Nyilván, ha valami rózsaszín álomba csöppennék, ha valaki megkeresne, hogy levesz minden terhet a vállamról, én csak versenyezgessek, nem nekem kell összerakni ezt az egész történetet, akkor nagyon nehéz döntést kellene hoznom. Öcsivel nagyon jól megértjük egymást, most már egy tízéves barátságról van szó, nagyon jól tudunk együtt dolgozni, ami mostanában úgy módosult, hogy ő dolgozik miattam. Remélem, még bírja cérnával! Bízom benne, hogy meg tudjuk mutatni, hogy mi együtt mire vagyunk képesek! Az ő szakmai tudása, amit a szervizparkban megkapok tőle, az perpillanat pótolhatatlannak tűnik, és nagyon érezném a hiányát. Ha az optimális megoldást nézzük, és maradunk a kitűzött célnál, akkor igen, velük szeretném, de majd a sors megírja ezt a forgatókönyvet!

 

apa_kocsit_hajt_7

Ez a hír most jelenik meg 4360. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
19 20 21 22 232425
2627 28 29300102
03 04 05 06 070809
1011 12 13141516
17 18 19 20212223
2022.10.07-08.

részletes infóink

2022.10.07-08.

részletes infóink

2022.10.07-09.

részletes infóink

2022.10.13-16.

részletes infóink

2022.11.11-13.

részletes infóink

2022. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Országos Rally1 Bajnokság 2022
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k