h i r d e t é s
Összes oldal:
791152926
Napi oldal:
107790
Jelenleg:
1452
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Elfyn Ewans |
|
198 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
191 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
189 |
4. |
Ott Tanak |
|
180 |
5. |
Thierry Neuville |
|
150 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
88 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
8. |
Oliver Solberg |
|
58 |
9. |
Sami Pajari |
|
56 |
1. |
Miko Marczyk |
|
122 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
111 |
3. |
Jon Armstrong |
|
81 |
4. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
7. |
Mille Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
135 |
2. |
Tóth Tibor |
|
99,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
92 |
4. |
Bodolai László |
|
71,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
71,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
65 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Vida Szabolcs |
|
33 |
9. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Rongits Attila |
|
70 |
3. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
5. |
Hinger Dávid |
|
49 |
6. |
Matics Mihály |
|
40 |
7. |
Kronome Ákos |
|
39 |
8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
9. |
Helgert Tamás |
|
22 |
1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
3. |
Hibján József |
|
22,5 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
20 |
5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
14 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
105 |
2. |
Várnai Dávid |
|
77 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
70 |
4. |
Huhák Csaba |
|
69 |
5. |
Molnár Zoltán |
|
69 |
6. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
7. |
Völcsey Viktor |
|
48 |
8. |
Kerekes Bence |
|
34 |
9. |
Fenyvesi Péter |
|
27 |
1. |
Auszmann Gy. |
|
62,5 |
2. |
Csukovics István |
|
60 |
3. |
Rácz Tibor |
|
52 |
1. |
Kelemen Csaba |
|
74 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
3. |
Póczik Ákos |
|
52 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Pehely Balázs |
|
30 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Hatodik helyen zárta a 47. Cyprus Rally első versenynapját a Botka Dávid – Mesterházi Márk duó. A Botka Rally Team párosa a nagy meleg és a híresen autógyilkos pályák ellenére karcmentesen hozta be a szombati célba Skoda Fabia R5 versenyautóját. Vasárnap még nehezebb gyorsasági szakaszok, még több versenykilométer vár a mezőnyre. Dávid szeretné a larnakai tengerparti sétányon felállított céldobogón befejezni a futamot.
Az ERC sorozat egyik legnehezebb versenyének kikiáltott ciprusi futam rendezői nem akarták szétoszlatni a kételyeket és idén is nagyon kemény programot állítottak össze. Rengeteg páros küzdött a nap folyamán defekttel, a mezőny ötöde nem tudta befejezni a szombatot. „Az első körben zárt gumikkal mentünk ki, azt gondoltam, hogy az aszfaltos részeken ezzel majd jobban tudunk menni.” – kezdte az esti beszámolóját a pilóta. „A murván, főleg a nagy levágásokban ez hátrányt okoz, de összességében jól tudunk vele haladni. Nincsenek kiemelkedő időink, de stabilan tudunk menni a saját tempónkban, ami az azori esés és a kanári szigeteken a ’szédült’ vezetés után már önmagában siker most nekünk. Nyugodt vagyok, jól működik minden.”
Az autó tökéletesen teszi a dolgát, egyedül a pop-off szelepre panaszkodott Dávid : „Néha hamarabb nyit ki, mint azt gondolnánk, emiatt veszít kicsit a nyomatékából a motor, pedig pont az az erőssége. Ilyenkor változtatni kell a vezetési stíluson, jobban kell forgatni. A nap végén kicseréltük, talán ezzel sem lesz gond vasárnap. De persze nem fogok erre semmit, most ide voltunk jók!”
Hatodik helyen áll a legénység, nincs ok szégyenkezni. „Jól érezzük magunkat! Próbálunk egy erős tempót menni, szem előtt tartva azt, amit minden pilóta lenyilatkozott már a futam kezdetén és a gyorsasági szakaszok céljában: ez valóban egy túlélő verseny, ahol nem szabad 100 százalékon autózni!”
Fülledt, meleg időben kell a versenyzőknek a pályán, a szerelőknek a szervizparkban helyt állniuk. „Kicsit féltem a futam előtt, hogy majd ez nagyban visszaveti a teljesítményünket, de Márkkal és a csapattal együtt a legjobbunkat tudjuk nyújtani még ezek között a nehéz körülmények között is.” – mondta Dávid. „Örülök annak, hogy itt vagyunk az első napi célban és csak egy apró túlcsúszással megoldottuk ezt a versenynapot. Pedig volt sok lehetőség hibázni…”
Vasárnap hat nehéz gyorsasági szakasz szerepel a programban és a hegyek közötti száguldás közben még Nicosia lezárt utcáin is teljesíteni kell egy superspeciált. Hogy legyen még egy csavar a történetben: az utolsó két szakaszt külön is értékelik a rendezők és az úgynevezett Golden Stage legjobbjai külön pénzjutalomban részesülnek. Természetesen ez a két gyorsasági a verseny leggyilkosabb szakasza… „Tényleg kifejezetten nehezek ezek a pályák, a helyi versenyzők nem győzik felhívni mindenki figyelmét, hogy ne feltétlenül a pénzdíj lebegjen a szemünk előtt… Próbáljuk a legjobbat kihozni magunkból és talán megérdemelnénk már idén egy célba érkezést, jó eredménnyel. Ezért dolgozunk mindannyian a csapatból!”
Ez a hír most jelenik meg 1834. alkalommal
Ciprus, Larnaka • külföldi rally
European Rally Championship 2018
hírek • fotóalbumok • fórumok
|