h i r d e t é s
Összes oldal:
763353479
Napi oldal:
90936
Jelenleg:
783
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
N.Gryazin |
|
34 |
2. |
Yoann Bonato |
|
26 |
3. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
4. |
Jose Suarez |
|
22 |
5. |
Miko Marczyk |
|
20 |
6. |
Pepe López |
|
15 |
7. |
M.Johansson |
|
13 |
8. |
Mads Ostberg |
|
11 |
9. |
Stefan Lefebvre |
|
9 |
1. |
Turán Frigyes |
|
35 |
2. |
Tóth Tibor |
|
25 |
3. |
Bodolai László |
|
24 |
4. |
Trencsényi V. |
|
21 |
5. |
Német Gábor |
|
19 |
6. |
Trencsényi V. |
|
17 |
7. |
Ollé Sasa |
|
13 |
8. |
Vida Szabolcs |
|
11 |
9. |
Ifj.Fogarasi A. |
|
9 |
1. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
2. |
Hinger Dávid |
|
28 |
3. |
Kronome Ákos |
|
23 |
4. |
Molnár Attila |
|
20 |
5. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
6. |
Petróczy Péter |
|
16 |
7. |
Hulmann Gábor |
|
15 |
1. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
2. |
Viszló Csaba |
|
10 |
3. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
4. |
Tellér Antal |
|
5 |
5. |
Hibján József |
|
0 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Hatodik helyen zárta a 47. Cyprus Rally első versenynapját a Botka Dávid – Mesterházi Márk duó. A Botka Rally Team párosa a nagy meleg és a híresen autógyilkos pályák ellenére karcmentesen hozta be a szombati célba Skoda Fabia R5 versenyautóját. Vasárnap még nehezebb gyorsasági szakaszok, még több versenykilométer vár a mezőnyre. Dávid szeretné a larnakai tengerparti sétányon felállított céldobogón befejezni a futamot.
Az ERC sorozat egyik legnehezebb versenyének kikiáltott ciprusi futam rendezői nem akarták szétoszlatni a kételyeket és idén is nagyon kemény programot állítottak össze. Rengeteg páros küzdött a nap folyamán defekttel, a mezőny ötöde nem tudta befejezni a szombatot. „Az első körben zárt gumikkal mentünk ki, azt gondoltam, hogy az aszfaltos részeken ezzel majd jobban tudunk menni.” – kezdte az esti beszámolóját a pilóta. „A murván, főleg a nagy levágásokban ez hátrányt okoz, de összességében jól tudunk vele haladni. Nincsenek kiemelkedő időink, de stabilan tudunk menni a saját tempónkban, ami az azori esés és a kanári szigeteken a ’szédült’ vezetés után már önmagában siker most nekünk. Nyugodt vagyok, jól működik minden.”
Az autó tökéletesen teszi a dolgát, egyedül a pop-off szelepre panaszkodott Dávid : „Néha hamarabb nyit ki, mint azt gondolnánk, emiatt veszít kicsit a nyomatékából a motor, pedig pont az az erőssége. Ilyenkor változtatni kell a vezetési stíluson, jobban kell forgatni. A nap végén kicseréltük, talán ezzel sem lesz gond vasárnap. De persze nem fogok erre semmit, most ide voltunk jók!”
Hatodik helyen áll a legénység, nincs ok szégyenkezni. „Jól érezzük magunkat! Próbálunk egy erős tempót menni, szem előtt tartva azt, amit minden pilóta lenyilatkozott már a futam kezdetén és a gyorsasági szakaszok céljában: ez valóban egy túlélő verseny, ahol nem szabad 100 százalékon autózni!”
Fülledt, meleg időben kell a versenyzőknek a pályán, a szerelőknek a szervizparkban helyt állniuk. „Kicsit féltem a futam előtt, hogy majd ez nagyban visszaveti a teljesítményünket, de Márkkal és a csapattal együtt a legjobbunkat tudjuk nyújtani még ezek között a nehéz körülmények között is.” – mondta Dávid. „Örülök annak, hogy itt vagyunk az első napi célban és csak egy apró túlcsúszással megoldottuk ezt a versenynapot. Pedig volt sok lehetőség hibázni…”
Vasárnap hat nehéz gyorsasági szakasz szerepel a programban és a hegyek közötti száguldás közben még Nicosia lezárt utcáin is teljesíteni kell egy superspeciált. Hogy legyen még egy csavar a történetben: az utolsó két szakaszt külön is értékelik a rendezők és az úgynevezett Golden Stage legjobbjai külön pénzjutalomban részesülnek. Természetesen ez a két gyorsasági a verseny leggyilkosabb szakasza… „Tényleg kifejezetten nehezek ezek a pályák, a helyi versenyzők nem győzik felhívni mindenki figyelmét, hogy ne feltétlenül a pénzdíj lebegjen a szemünk előtt… Próbáljuk a legjobbat kihozni magunkból és talán megérdemelnénk már idén egy célba érkezést, jó eredménnyel. Ezért dolgozunk mindannyian a csapatból!”
Ez a hír most jelenik meg 1784. alkalommal
Ciprus, Larnaka • külföldi rally
European Rally Championship 2018
hírek • fotóalbumok • fórumok
|