h i r d e t é s
Összes oldal:
681207966
Napi oldal:
58079
Jelenleg:
1101
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Molnár Alex |
|
1298 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
1284 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
1241 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Martin Márkó |
|
1215 |
6. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1210 |
7. |
Budai Csaba |
|
1188 |
8. |
Péntek Ádám |
|
1093 |
9. |
Juhász Ferenc |
|
1081 |
1. |
Thierry Neuville |
|
48 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
45 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
29 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
24 |
5. |
Ott Tanak |
|
21 |
6. |
Esapekka Lappi |
|
19 |
7. |
T. Katsuma |
|
12 |
8. |
Kalle Rovanpera |
|
11 |
9. |
Oliver Solberg |
|
8 |
1. |
Hayden Paddon |
|
163 |
2. |
Martin Seks |
|
134 |
3. |
Mads Ostberg |
|
115 |
4. |
Efrén Llarena |
|
88 |
5. |
Yoann Bonato |
|
84 |
6. |
M. Franceschi |
|
81 |
7. |
Filip Mares |
|
71 |
8. |
Simon Wagner |
|
64 |
9. |
Csomós Mixi |
|
49 |
1. |
Vincze Ferenc |
|
130 |
2. |
Turán Frigyes |
|
89 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
65 |
4. |
Ranga Péter |
|
62 |
5. |
Német Gábor |
|
60 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
56 |
7. |
Tóth Tibor |
|
45 |
8. |
László Martin |
|
44 |
9. |
Csomós Miklós |
|
44 |
1. |
Bacsa Tamás |
|
74,5 |
2. |
Szilágyi Patrik |
|
62 |
3. |
Kovács Zoltán |
|
58 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
48,5 |
5. |
Helembai Zsolt |
|
45 |
6. |
Galgóczi Norbert |
|
41 |
7. |
Balla Tamás |
|
35 |
8. |
Matics Mihály |
|
34 |
9. |
Hevesi István |
|
34 |
1. |
Bertalan Márton |
|
45 |
2. |
Berta László |
|
40 |
3. |
Határ Attila |
|
23 |
4. |
Vogel Adrienn |
|
19 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19 |
6. |
Németh 8V Péter |
|
19 |
7. |
Ifj.Kanyik Antal |
|
10 |
8. |
Trencsényi Vince |
|
9 |
9. |
Tóth-Gili Tamás |
|
5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
125 |
2. |
Kocsis Imre |
|
104 |
3. |
Lakatos Tamás |
|
102 |
4. |
Zoltán Kevin |
|
100 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
98 |
6. |
Strider Zoltán |
|
91 |
7. |
Szetei Norbert |
|
80 |
8. |
Baksai László |
|
55 |
9. |
Jóna Gábor |
|
47 |
1. |
Lenkey Ákos |
|
121 |
2. |
Péter Pál |
|
121 |
3. |
Tamás Gyula |
|
104 |
4. |
Békési Richárd |
|
100 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Borza Balázs |
|
64 |
8. |
Takács István |
|
56 |
9. |
Mogyorósi Zoltán |
|
55 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
Hatodik helyen zárta a 47. Cyprus Rally első versenynapját a Botka Dávid – Mesterházi Márk duó. A Botka Rally Team párosa a nagy meleg és a híresen autógyilkos pályák ellenére karcmentesen hozta be a szombati célba Skoda Fabia R5 versenyautóját. Vasárnap még nehezebb gyorsasági szakaszok, még több versenykilométer vár a mezőnyre. Dávid szeretné a larnakai tengerparti sétányon felállított céldobogón befejezni a futamot.
Az ERC sorozat egyik legnehezebb versenyének kikiáltott ciprusi futam rendezői nem akarták szétoszlatni a kételyeket és idén is nagyon kemény programot állítottak össze. Rengeteg páros küzdött a nap folyamán defekttel, a mezőny ötöde nem tudta befejezni a szombatot. „Az első körben zárt gumikkal mentünk ki, azt gondoltam, hogy az aszfaltos részeken ezzel majd jobban tudunk menni.” – kezdte az esti beszámolóját a pilóta. „A murván, főleg a nagy levágásokban ez hátrányt okoz, de összességében jól tudunk vele haladni. Nincsenek kiemelkedő időink, de stabilan tudunk menni a saját tempónkban, ami az azori esés és a kanári szigeteken a ’szédült’ vezetés után már önmagában siker most nekünk. Nyugodt vagyok, jól működik minden.”
Az autó tökéletesen teszi a dolgát, egyedül a pop-off szelepre panaszkodott Dávid : „Néha hamarabb nyit ki, mint azt gondolnánk, emiatt veszít kicsit a nyomatékából a motor, pedig pont az az erőssége. Ilyenkor változtatni kell a vezetési stíluson, jobban kell forgatni. A nap végén kicseréltük, talán ezzel sem lesz gond vasárnap. De persze nem fogok erre semmit, most ide voltunk jók!”
Hatodik helyen áll a legénység, nincs ok szégyenkezni. „Jól érezzük magunkat! Próbálunk egy erős tempót menni, szem előtt tartva azt, amit minden pilóta lenyilatkozott már a futam kezdetén és a gyorsasági szakaszok céljában: ez valóban egy túlélő verseny, ahol nem szabad 100 százalékon autózni!”
Fülledt, meleg időben kell a versenyzőknek a pályán, a szerelőknek a szervizparkban helyt állniuk. „Kicsit féltem a futam előtt, hogy majd ez nagyban visszaveti a teljesítményünket, de Márkkal és a csapattal együtt a legjobbunkat tudjuk nyújtani még ezek között a nehéz körülmények között is.” – mondta Dávid. „Örülök annak, hogy itt vagyunk az első napi célban és csak egy apró túlcsúszással megoldottuk ezt a versenynapot. Pedig volt sok lehetőség hibázni…”
Vasárnap hat nehéz gyorsasági szakasz szerepel a programban és a hegyek közötti száguldás közben még Nicosia lezárt utcáin is teljesíteni kell egy superspeciált. Hogy legyen még egy csavar a történetben: az utolsó két szakaszt külön is értékelik a rendezők és az úgynevezett Golden Stage legjobbjai külön pénzjutalomban részesülnek. Természetesen ez a két gyorsasági a verseny leggyilkosabb szakasza… „Tényleg kifejezetten nehezek ezek a pályák, a helyi versenyzők nem győzik felhívni mindenki figyelmét, hogy ne feltétlenül a pénzdíj lebegjen a szemünk előtt… Próbáljuk a legjobbat kihozni magunkból és talán megérdemelnénk már idén egy célba érkezést, jó eredménnyel. Ezért dolgozunk mindannyian a csapatból!”
Ez a hír most jelenik meg 1678. alkalommal
Ciprus, Larnaka • külföldi rally
European Rally Championship 2018
hírek • fotóalbumok • fórumok
|