|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Talán sokan nem emlékeznek rá, Fiestával vívott nagy meccseket az N/3-as kategóriában Hibján Józsi az akkori ellenfeleivel. Volt előtte egy év Lada 2107, aztán volt a Fiesta után újra Lada, egy VFTS-el riogatták az árkokat, majd újra elsőkerekes autóba ült és a Rallye2 után most újra első osztályban versenyez. Mesélj egy kicsit a múltról, Józsi! Volt két év, amikor a Bzz-vel nagyon jókat versenyeztünk, 2010-ben megnyertük az N3-as kategóriát, majd egy évre rá már a 8.kategóriának nevezett sorozatot a Fiestával. ![]() Aztán kimaradt pár év, építettük a családot, az üzletet, dolgoztunk, belemerültünk a munkába. Mindig is bennem volt a bugi, és csak nem bírtam a véremmel. Az autóversenyzés maximalista embert igényel. Próbáltam így élni a vállalkozásomban és a családban is, mindig azt mondtam: ezt is úgy kell csinálni, mint a rallyt és akkor jó lesz! Kimaradt pár év, volt egy VFTS, amivel elindulgattunk túraversenyeken, később Rallye2-ben is… ![]() Aztán beültem egy versenyre Bakó Laciék Citroënjébe és onnantól már megint nem volt visszaút. Elkezdtük újra a Rallye2-őt, ahol 2016-ban a 6-os kategóriát megnyertük a kis C2R2 Max-al, Szurovcsák Istvánnal. Végigversenyeztük a 2017-et is, akkor valahogy nem jött össze semmi sem. ![]() 2018-ban újra ORB-ben versenyezhettünk, ami óriási élmény volt! Ennyi idő után nagyon jó érzés volt újra első osztályban menni! Másodikak tudtunk lenni a kis Citroënnel a 6-os kategóriában a 208 Kupa bajnokai mögött. ![]() Most pedig a tavalyi bajnok autóval vágtok neki a Peugeot 208 Rally Cup Hungary-nak... Nagyon sokat gondolkoztam rajta… Úgy érzem még nem vagyok túl öreg ehhez! Legalábbis nem érzem még magam annak! Igaz, hogy az utánpótlásról szól alapvetően ez a történet, de így alakult az életem, hogy most jött el ez az időszak, most tudok beülni egy ilyen autóba és menni vele.
![]() 7-8 szinte biztosan, optimista számítások szerint akár 10 autó is lesz a kupasorozatban… Mindenképp kemény csaták várhatóak! Az első háromban kellene kerülnötök, ugye? Köszönöm, hogy ezt mondod! Tavaly egész jól tudtuk tartani a lépést a Citroënnel is. Bízom benne és nagyon örülnék neki ha sokan lennénk. Biztos vagyok benne, hogy jó lesz!
Tavaly volt szerencsém mindig viszonylag közel lenni a Kupás Peugeot-k szervizéhez, láttam azt a háttérmunkát, azt a profizmust, ahogy a Tagai Tomiék kezelték ezt az egészet. Borzasztóan tetszik, ahogy kiszolgálják a sorozatot. Egy gyári háttérrel versenyezni… Azt gondolom ez minden versenyző álma lehet.
![]() Egyforma autók versenye… ez mindig izgalmas. Igen! Egy igazi profi ralis közegbe fogunk becsöppenni! Már nagyon várom!
Az autó már itt van nálunk, ahogy mondtam is korábban, ez Jánosa Ákos autója volt. 10 versenyt futott, most kapott egy váltórevíziót, a futóművét rendbe raktuk kicsit átsimogatjuk és gyakorlatilag az autó már kész.
Lesz egy komolyabb tesztünk, ahol a Csomós Mixiékkel közösen próbálgatjuk majd az autót és a C2 R2-őt is rendbe raktuk, reményeink szerint egy nagyon tehetséges versenyző fog majd vele menni Rallye2-ben az idei szezonban. ![]() Nem sokat mentem még vele, itt a telepen belül fordultam vele párat, de biztos vagyok benne, hogy nagyon jó autó! A Citroënnel is nagyon szerettem versenyezni. 24 centivel hosszabb a tengelytávja, a futóműve komolyabban beállítható. Ezek szerint a teljes szezonban ott lesztek a Peugeot 208 R2 Kupában, ugye? Igen! Sőt, tervezzünk menni a többi futamon is és a 6-os kategóriában az ORB-ben is minél több pontot gyűjteni.
Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy azokon a futamokon is elindulsz az autóval, amik nem tartoznak bele a kupába? Így van! Próbálunk ott lenni minden versenyen.
Csapat, navigátor?
Az autó mellett a navigátor is új lesz. István barátom (Szurovcsák István – a szerk.) marad a csapatban. Ő fogja felügyelni a szervizt, Ő lesz a csapatfőnök, mert a mi autónk mellett a Citroënünket is versenyeztetjük. Egy régi cimborám, Szolár Csabi fog navigálni.
Köszönöm szépen az interjút! Ez a hír most jelenik meg 1891. alkalommal
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |