LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Támadááás!
Hideg Krisztián 120 százalékon!
2011-03-17
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
770128809
Napi oldal:
76200
Jelenleg:
1344
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Hideg Krisztián dobta az eddigi taktikai elképzeléseit, és most egészen más célokkal, egészen új szemlélettel veti bele magát az idei évi bajnokságba. És hogy hogyan? Erről beszélgettem vele.

hideg_-_tamadaaas_1

Mi lesz veled idén?
Indulni fogunk mindenképpen, a Botka-féle csapatban. Egy ugyanolyan EVO IX-est bérlünk Botka Dávidtól, mint amivel tavaly is mentünk. Az autóról annyit kell tudni, hogy ez az autó Szabó Gergő tavalyi autója, amivel megnyerte a Román Bajnokságot. A kocsi fel lett újítva, fel lett matricázva kevlár-fehérre...

Mi miatt van ez a változás?
15 éve nálam dolgozott az egyik szerelőm, Pásztor Jancsika és ő most elszegődött Botkáékhoz, én meg követtem őt! Ragaszkodom a jól megszokott dolgaimhoz!

Ezek szerint a navigátorod személye sem változik?
Ez idén változni fog és most. 30 év után újra lesz Hideg-Kecskeméti páros a magyar mezőnyben. Édesapám az egyik bajnoki címét Kecskeméti Zoltánnal az oldalán szerezte meg 1983-ban, és valójában a '84-es bajnoki címének a megszerzése is félig még a Kecskeméti névhez fűződik, mivel Bán Attila az év második felében ült be mellé. Az idei évben én Kecskeméti Zoltán fiával, Balázzsal fogok indulni.

Merre felé fogtok versenyezni?
A hat bajnoki futamon mindenképp fogunk menni, ezen kívül pedig még 6 kisebb versenyt tervezünk. Voltunk a Rábaringen, utána indulunk Orfűn, majd következik az Eger Rallye és a többi bajnoki futam. Közben pedig még mindenképp versenyezni fogunk a Baranya Kupán, hiszen ott már évek óta indulunk. Kaposvár mellett rendez évek óta Markó Tibi - a Tamási Motorsporttal együtt - egy sprint futamot, remélem idén is lesz ilyen és akkor azon is szeretnénk indulni. Év végén biztos programunk lesz a Mikulás Rallye és a Szilveszter Rallye. És akkor még van egy futam a levegőben... de már ezek alapján is látszik, hogy elég mozgalmas évünk lesz. Mindig próbálunk úgy indulni ezeken a kisebb versenyeken, hogy általában a bajnoki futamok előtt legyenek, nem titkolt tesztelési és autókázási szándékkal.

hideg_-_tamadaaas_2

Idén akkor nagy hangsúlyt fektettek a tesztelésre is?
Mindenre nagy hangsúlyt fektetünk, a tesztre, a gumira, az autóra, súlyra... Az van most bennem, hogy most vagy soha! Balázsnak is megmondtam, hogy készüljön fel, mert annyira fogunk menni, hogy ilyet még életében nem érzett!

Cél a bajnoki cím?
Mindig ez a cél! Tavaly is ez volt, bár a harmadik verseny után a 15. helyen pompáztunk a bajnokságban. Idén mindenképp egy jobb évkezdést szeretnénk, kevesebb műszaki problémával, és hát nem tudom, hogy ezt most ki lehet-e így mondani, de igen, mindenféleképp szeretnénk megnyerni a bajnokságot... amire én sok reális esélyt azért nem látok, de ettől függetlenül megpróbáljuk! Különben mi értelme is lenne menni? Az utóbbi években eddig mindig az volt, hogy csak baj ne legyen, nagyon vigyázva, óvatosan, gyűjtögetve a pontokat autókáztunk, hogy akkor majd év végén jó legyen. Végül is ez mindig be is jött, 80-90 %-ban, de most egy új év elé nézünk, és most nem ez a terv. Most azt mondom, hogy inkább essek ki ötször az első-második helyről, mintsem hogy kullogjak a hetedik-nyolcadik helyen. Teljesen más szemlélettel vágunk neki 2011-nek! Nagyon-nagyon fontos az eredmény, és persze, érdekel a pontgyűjtögetés is, de inkább boruljak fel az utolsó gyorsaságin az első helyért küzdve, mintsem a hetedik helyen kelljen mennem.

hideg_-_tamadaaas_3

Új taktika, új autó, új navigátor, és a tavalyi súlyunkhoz képest 70-80 kg-mal könnyebbek tudunk lenni versenysúlyban. Balázs 65 kiló, én most 10 kilót dobok le egy hónap alatt, aminek most már a felénél járok. Azt a súlyt szeretnénk elérni, ahol Asi versenyez, mert amíg minden egyes mérlegelésen 80-100 kg-mal nehezebbek vagyunk nála, az olyan, mintha úgy versenyeznénk Asi ellen, hogy DuEn-t mindig vinnénk magunkkal és mi hárman ülnénk az autóban. Ha ezt a súlyt nem is látni, az óra azért nagyon jól látja ezt a különbséget!

A költségvetésünk is kicsit jobb lesz talán, több pénzünk lesz gumira, minden körben, minden szervizparkban új gumit tudunk majd feltenni, ugyanúgy, mint ahogy az ellenfeleink. Remélem, hogy kicsit kiegyenlítettebbek lesznek a feltételek, mint az előző években voltak.

Mondhatnám ezt az elcsépelt szlogent, hogy "győzelem vagy halál", de meghalni nem akarunk... Vagyok most már 37 éves, itt az idő, hogy egyszer mindent egy lapra feltegyek, mert az utóbbi idő azért nem volt túl eredményes, még ha nyertem közben két bajnoki címet is. Karcolást nem ejtettem versenyautón már 3 éve... de ez nem azt jelenti persze, hogy most ez a terv, hogy rommá összetörjem a kocsit, sőt, jó lenne úgy megvalósítani, hogy ne hibázzak. Nem szeretnék 200 %-on menni, csak mondjuk 120-on. Próbálunk vigyázni, de nem ez az elsődleges terv most.

hideg_-_tamadaaas_4

Az elsődleges cél, a minél jobb eredmény elérése és ezen dolgozunk maximálisan, és minden ez alá van rendelve abszolút, a magánéletemtől elkezdve az edzés, úszás, masszőr, hogy a lábam jól működjön... Elég sok mindent megtettünk már most is érte, sok szponzori tárgyalást lefolytattunk, mindenkinek elmondtuk ezt a tervet, aztán, hogy mit hoz a jövő és az idei év? Majd kiderül! Az önbizalmam kicsit elment a tavalyi évtől, főképp az évkezdéstől. Évvégére találtuk meg a megfelelő versenytempót, így most ezt kellene tartani és fokozni még egy kicsit, és ha így tudnánk kezdeni és sikerülne év elején néhány jó eredményt elérni, akkor akár... akármi is lehet!

hideg_-_tamadaaas_5

Mentél már az autóval?
Pesten a forgalomban kipróbáltam, a csepeli rendőrök legnagyobb örömére. Hétvégén már a Rábaringen autóztunk vele és azt már most látom, hogy rendben lesz a kocsi, amit kérek, az megvan, Dávid nem sajnálja a pénzt az autóra. A saját szerelőmmel dolgozhatok majd - akivel 15 éve dolgozom - úgyhogy ez is egy nagy előny, és a többi szerelőm is ugyanúgy jön most is, mint ahogy az előző csapatnál is. Velük csak elég egymásra néznünk, és tudjuk, hogy ki-mit akar, megvan az összhang közöttünk. Dávidnak egy nagyon erős csapatot sikerült összeraknia. Nagyon bízom a csapatban, a műhelyben is azt láttam, hogy alkatrész az autóhoz van itt most rogyásig, azzal sem lesz gond. A motorvezérlő-elektronika is változott... az igazság az, hogy mindenből a topot kapjuk!

R4?
Nagyon nagy dilemma volt ez az R4 váltás, hogy mi legyen, de úgy döntöttünk, hogy mi maradunk a hármas kategóriában, mert az EVO IX-esből 10 kilóval lehet könnyebbet csinálni, és az nem egy túlságosan nagy előny. A S2000-es autókat idén szinte lehetetlen lesz megverni, ha nem rontanak. Ez egy gazdasági megfontolás csupán részünkről, mert az, hogy 10 kg-mal könnyebb a kocsi, 30 ezer euróért, az szerintem egy nagyon rossz ár-érték arány. 30 ezer euróért nagyon szívesen fogyok én is tíz kilót! Amit itt beharangoztak, hogy R4... az szerintem egy vicc! Aztán majd meglátjuk! Egy EVO X-esből azért már más lenne R4-es varázsolni, hiszen ott 50 kilót lehet lekönnyíteni és kicsit erősebb a motorja is.... Így mi ezek alapján úgy döntöttünk, hogy év elején biztosan nem lesz R4-es. Reméljük, hogy valaki majd megcsinálja és akkor majd látjuk, hogy milyen, érdemes-e váltani!

apa_kocsit_hajt_7

Ez a hír most jelenik meg 7786. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k