Hideg Krisztián A-s bérlete
teljes szezonra tervez
2008-03-18
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
783830803
Napi oldal:
152297
Jelenleg:
1100
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Hideg Krisztiánt hívtuk fel az évad előtt:

- Mi lesz Veled idén?
- A szokásos. Indulunk a magyar bajnokságban, az összes futamon. Teljes mellszélességgel, és A/8-as Mitsubishivel, és Kerék Pistivel.

- Más valamiben ez az autó, mint a tavalyi?
- Semmiben az égvilágon. Teljesen ugyanaz, mint tavaly volt.

- Minden versenyen ott lesztek, ugye?
- Így van, komplett évet tervezünk.

- A tavalyi utolsó futam óta ültél versenyautóban?
- Nem, Mecsek Rallye óta nem ültem versenyautóban. Mentem egy kört az autóval, kipróbáltam, minden rendben van vele. De például még a beállítások is ugyanazok maradtak, ahogy tavaly hagytuk őket.

- Múlt héten már kerestelek, akkor még síeltél. Ez már a fizikai felkészülés volt az idei évre, vagy épp a rápihenés volt?
- A fizikumom mindig a toppon van… :)
Vagy inkább fogalmazzunk úgy, hogy mindig ugyanúgy van. Edzeni nem nagyon tudok, ennek ellenére úgy érzem, hogy szoktam bírni ezeket a versenyeket, sőt, ennél hosszabbakat is. Szóval a kondíciómmal sosem volt problémám.

- Lesz még lehetőséged kipróbálni Eger előtt az autót?
- Tesztelni nem fogunk sajnos. Ott, az első gyorson, az első versenyen. Az lesz a teszt. Megnézzük, hogy az autó egyáltalán milyen állapotban van a tavalyi felkészítés után, és a Miskolc Rallye előtt próbáljuk majd igazán rendbe szedni az autót.

- Asi kiszállt az A/8-ból, azért ez változtat valamennyit a kategóriátok felállásán. De változtat ez valamit az elvárásokon?
- Nem, a helyezés nem a legfontosabb. Természetesen minél tovább szeretnénk jutni, minél jobb eredményt szeretnénk elérni, de kockáztatni nem fogunk, az biztos. Egyelőre úgy beszéltük meg, hogy az első verseny a célba érés jegyében fog eltelni. És ha esetleg itt sikerülne célba érni a kategória első három helyén, és az abszolút első tízben, akkor már nagyon elégedettek lennénk. Aztán pedig a Miskolc Rallye-n, ami egyébként is egy nagy kedvenc, szóval ott, onnan próbálnánk meg egy kicsit beleerősíteni.

- Asi azt nyilatkozta, azért tért vissza az N kategóriához, mert fennáll a lehetősége, hogy a WRC-n kívül az A csoport is háttérbe szorulhat a későbbiekben. Te nem tartasz ettől?
- Tulajdonképpen mindegy, hogy tartok, vagy nem tartok a dologtól. Ebbe sok beleszólásunk nincs, majd megmondják, hogy lehet-e ezekkel az autókkal menni, vagy sem. Amíg lehet, én mindenképpen az A-s autóval fogok menni, mert nagyon jó fílinget ad, tényleg, WRC-közeli az élmény. És nem mellesleg az abszolútban is jó eredményeket lehet elérni vele. Ha meg majd azt mondják, hogy nem lehet vele menni, akkor betesszük a garázsba és nézegetjük… :)

- Ez azt jelenti, hogy akkor nem is fogsz versenyezni…?
- Dehogynem fogok. Csak ott, ahol engedik ezeket az autókat. Majd megyek külföldön. Volt már ilyen…:) Szóval kétségbe esni nem fogok. Egy biztos: én nem tudok, és nem is fogok elkölteni 20-25 millió forintot egy N-es autóra, ami jóval gyengébb technika, mint ez.

- A büdzsétek mennyire biztos?
- A büdzsé, az sosem biztos. Az mindig olyan, amilyen. Annyi pénzből megyünk, amennyi van, ebből kifolyólag amin tudunk, spórolunk. Nem megyünk versenybenzinnel, csak utcaival. Amikor etap-versenyek vannak, amikor 600-800 kilométereket kocsizunk, akkor az ember azért meggondolja azt az 1500 forintos benzint…

- Külföldi kiruccanást ezek szerint nem nagyon terveztek 2008-ra…
- Nem. Amíg lehet, addig inkább itthon megyünk az A-s autóval. Ha meg nem lehet már, akkor megyünk majd külföldre, olyan versenyekre, ahol ezeket az autókat értékelik majd.

Ez a hír most jelenik meg 6501. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728
293001 02 030405

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k