|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() - Mi lesz Veled idén? - A szokásos. Indulunk a magyar bajnokságban, az összes futamon. Teljes mellszélességgel, és A/8-as Mitsubishivel, és Kerék Pistivel. ![]() - Semmiben az égvilágon. Teljesen ugyanaz, mint tavaly volt. - Minden versenyen ott lesztek, ugye? - Így van, komplett évet tervezünk. ![]() - Nem, Mecsek Rallye óta nem ültem versenyautóban. Mentem egy kört az autóval, kipróbáltam, minden rendben van vele. De például még a beállítások is ugyanazok maradtak, ahogy tavaly hagytuk őket. - Múlt héten már kerestelek, akkor még síeltél. Ez már a fizikai felkészülés volt az idei évre, vagy épp a rápihenés volt? - A fizikumom mindig a toppon van… :) Vagy inkább fogalmazzunk úgy, hogy mindig ugyanúgy van. Edzeni nem nagyon tudok, ennek ellenére úgy érzem, hogy szoktam bírni ezeket a versenyeket, sőt, ennél hosszabbakat is. Szóval a kondíciómmal sosem volt problémám. - Lesz még lehetőséged kipróbálni Eger előtt az autót? ![]() - Asi kiszállt az A/8-ból, azért ez változtat valamennyit a kategóriátok felállásán. De változtat ez valamit az elvárásokon? - Nem, a helyezés nem a legfontosabb. Természetesen minél tovább szeretnénk jutni, minél jobb eredményt szeretnénk elérni, de kockáztatni nem fogunk, az biztos. Egyelőre úgy beszéltük meg, hogy az első verseny a célba érés jegyében fog eltelni. És ha esetleg itt sikerülne célba érni a kategória első három helyén, és az abszolút első tízben, akkor már nagyon elégedettek lennénk. Aztán pedig a Miskolc Rallye-n, ami egyébként is egy nagy kedvenc, szóval ott, onnan próbálnánk meg egy kicsit beleerősíteni. - Asi azt nyilatkozta, azért tért vissza az N kategóriához, mert fennáll a lehetősége, hogy a WRC-n kívül az A csoport is háttérbe szorulhat a későbbiekben. Te nem tartasz ettől? ![]() - Ez azt jelenti, hogy akkor nem is fogsz versenyezni…? - Dehogynem fogok. Csak ott, ahol engedik ezeket az autókat. Majd megyek külföldön. Volt már ilyen…:) Szóval kétségbe esni nem fogok. Egy biztos: én nem tudok, és nem is fogok elkölteni 20-25 millió forintot egy N-es autóra, ami jóval gyengébb technika, mint ez. - A büdzsétek mennyire biztos? ![]() - Külföldi kiruccanást ezek szerint nem nagyon terveztek 2008-ra… - Nem. Amíg lehet, addig inkább itthon megyünk az A-s autóval. Ha meg nem lehet már, akkor megyünk majd külföldre, olyan versenyekre, ahol ezeket az autókat értékelik majd. Ez a hír most jelenik meg 6496. alkalommal
|
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.07.12-13.
![]() részletes infóink ![]() 2025.07.12-13.
![]() részletes infóink ![]() 2025.07.19-20.
![]() részletes infóink ![]() 2025.07.19.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |