ŐSZI LADA TALÁLKOZÓ - 2025.10.19. - Mogyoród, Autós Mozi
Hidegék célba hozták az EvoX-est
Második versenyükön már meglátta a céldobogót az R4-es
2011-07-26
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
790936631
Napi oldal:
84604
Jelenleg:
1113
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

thumb_hidegek_celba_hoztak_az_evox-est_7Hideg Krisztiánék végre célba értek az Evo X-essel, és bár az elért eredménnyel cseppet sem elégedettek, már pontjuk is van a bajnokságban. Krisztián mesélt a Veszprém Rallye-ról, ahogyan ő látta…és ahogyan olykor nem látta.

Örömmel láttunk a célban az Evo X-essel, te mennyire vagy elégedett?

Annak én is nagyon tudok örülni, hogy célba értünk, mert a vártakkal ellentétben nagyon autógyilkos pályák voltak ezek, főképp a Sólyi erdő háromszor. A második napi pályák sokkal jobbak voltak, de igazából a versenyről sok jót mondani nem tudok! Örülünk, hogy a X-est a célba vittük, de sajnos abszolút nem olyan eredménnyel, mint ahogyan azt szerettük volna. Volt pár apróbb hátráltató tényező, és szerintem nem is fogtam ki túl jó napot az eredményes teljesítményhez. A sólyi gyors abszolút tönkretette az idegeimet! :-)
Szombaton eléggé elbizonytalanított egy apróbb műszaki probléma, de másnapra ez is rendeződött, utána viszont már felesleges lett volna erőltetni bármit. Mentünk abszolút második időt is, ami azért jól mutatja, hogy ha rendben vannak a dolgok, akkor lehet ezzel valóban nagyon szépen és nagyon gyorsan autózni, de a mostani teljesítményünkkel abszolút nem vagyunk elégedettek.

hidegek_celba_hoztak_az_evox-est_1

Sólyi erdő, harmadszor… avagy mit szólsz az ötödik gyorshoz?
Nagyon szívesen felajánlom, hogy hasonló körülmények között megautóztatok ott bárkit, hogy át tudja élni, amit mi átéltünk! De most tényleg! Lezárjuk a pályát szélcsendben, felveri előttünk 3-4 autó a port, és én végigviszem... ha csak nem könyörögne másfél kilométer után, hogy álljunk meg! Tennék egy ilyen próbát az illetékesekkel és állok a rendelkezésükre egy ilyen teszt erejéig! Ezt azonnal le kellett volna állítani, nem átküldeni rajta a mezőnyt. Nem is értem, hogy miért nem így tettek, ha látták, hogy mi a helyzet. Elmentek a mezőny előtt az előfutók, ők nem mondtak semmit, vagy nekik mi a dolguk?

hidegek_celba_hoztak_az_evox-est_2

Ezek után hogyan értékelted, hogy utólag még törölték is ezt a gyorsot?
Most kaptam meg a listát az anyagi károkról... egyszerűen nem kapok szikrát! Egy törölt gyorsasági szakasz került nekünk... ááá, meg sem mondom mennyibe! Erre nem tudok mit mondani! Ennyi. Reprodukáljuk a körülményeket és én meg elviszem a versenyigazgatót, Robit, vagy bárkit! Az, hogy nem történt ott tragédia, az csak a szerencsének köszönhető... Várom a fejleményeket, hogy mi lesz még ez ügyben! Utólag még arra sem vettem a fáradtságot, hogy kiszámoljam, hogy mi mivel járnánk jobban, ha így marad, vagy ha mégis beleszámít az értékelésbe? Itt nem ez a gond, az már sokkal mélyebbről gyökerezik.

hidegek_celba_hoztak_az_evox-est_3

Milyen volt a második nap?
Ott már rendben volt minden, jó pörgős, rövid etapidős, jól tervezett verseny volt. Külön kell venni ezt a kettőt, az első és a második napot szerintem, mintha két külön futam lett volna. Vasárnap is volt azért por, de ott legalább el lehetett érni, hogy 2 percre rajtoljunk, amiről egyébként nem is értetettem, hogy miért kérdéses, ha mindössze 32-en maradtunk? Biztos mindennek megvan az oka és a magyarázata, én ezt is elhiszem, csak egyszerűen nem értem! Csak reprodukáljuk az eseményeket, mert azt nagyon-nagyon szeretném! :-) De ne is ezzel foglalkozzunk, mert nem ez a lényeg. Végre vannak pontjaink, kategóriában és abszolútban is, úgyhogy nem vagyunk már utolsók! Sikerült versenyt befejeznünk idén, amúgy is a négyes a kedvenc számom, így most a negyedik versenyen be is értünk.

hidegek_celba_hoztak_az_evox-est_4

Volt egy kis problémátok is az autóval, ami hátráltatott...
Az első nap elromlott a kéziféknek a kapcsolója és az autó azt érzékelte, mikor padlógázt nyomtam, hogy húzom a kéziféket is, ebből kifolyólag elég sokszor hátsókerekes volt, ráadásul ezt teljesen ötletszerűen csinálta. Volt pár olyan kanyar, amikor tökéletesen működött a hajtás, aztán pedig nem, és na az kalandos volt! Ez azért úgy visszavetett a tempóból és emellé még bekombinálva a por és a meleg... nem volt egy egyszerű verseny!

hidegek_celba_hoztak_az_evox-est_5

Megúsztuk komolyabb kaland és defekt nélkül, és lehet, hogy régen mentem már ennyire rosszul, de nagyon régen volt ekkora önuralmam is, mert egyszer-kétszer nagyon szívesen mentem volna gyorsabban, de amikor semmit nem látok, akkor nem fogok kockáztatni. Nem fogok egy ilyen drága autót egy fára rácsavarni! Ne kelljen már nekem a kellőnél nagyobb kockázatot vállalni! Hagyjuk is ezt, egy laza szemgyulladással, valamint tetemesebb anyagi kárral megúsztam ezt a versenyt, és még kaptunk egy serleget is a nem tudom mennyi mellé. Nagyon boldogok vagyunk, hogy az Evo X-es is célba ért, tehát a megbízhatósága is rendben van. Ha nem lett volna technikai gondunk, valószínűleg az első helyért akkor sem tudtunk volna harcba szállni, valami most hiányzott, de majd Mecsekre megkeressük!

Te vagy az első hazai pilóta, aki Mitsubishi Evo X-essel célba ért!
Spici jobban állt, mint mi, de a célig mégis mi értünk el. Lassú víz, partot mos! :-) Jobb a statisztikánk is, mint neki, hiszen neki négyből semmi, nekünk pedig kettőből egy! Na, de ez csak játék a számokkal és ettől mi még nem mentünk jobban egy kicsivel sem!

hidegek_celba_hoztak_az_evox-est_6

Hol láthatunk legközelebb?
Következő fellépésnek a pécsi IRC futam van megcélozva, közben pedig a VFTS-sel az árpádtetői sprinten fogunk versenyezni. Az IRC-re teljes erőbedobással készülünk, nagyon szeretnénk, ha tökéletesen működne az autó és mi is!

a csapat támogatói:

extrem_teszt_5


hidegek_evox-essel_murvaznak_3


extrem_teszt_7



extrem_teszt_8



extrem_teszt_9



extrem_teszt_10



extrem_teszt_11



extrem_teszt_12




extrem_teszt_13





extrem_teszt_14




extrem_teszt_15




extrem_teszt_16




extrem_teszt_17

Ez a hír most jelenik meg 3345. alkalommal
Share |
2011.07.08-10.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Veszprém Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
060708 09 101112
13141516171819
20 21 22 23242526
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06070809

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k