Hidegék célba hozták az EvoX-est
Második versenyükön már meglátta a céldobogót az R4-es
2011-07-26
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763317547
Napi oldal:
55004
Jelenleg:
989
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

thumb_hidegek_celba_hoztak_az_evox-est_7Hideg Krisztiánék végre célba értek az Evo X-essel, és bár az elért eredménnyel cseppet sem elégedettek, már pontjuk is van a bajnokságban. Krisztián mesélt a Veszprém Rallye-ról, ahogyan ő látta…és ahogyan olykor nem látta.

Örömmel láttunk a célban az Evo X-essel, te mennyire vagy elégedett?

Annak én is nagyon tudok örülni, hogy célba értünk, mert a vártakkal ellentétben nagyon autógyilkos pályák voltak ezek, főképp a Sólyi erdő háromszor. A második napi pályák sokkal jobbak voltak, de igazából a versenyről sok jót mondani nem tudok! Örülünk, hogy a X-est a célba vittük, de sajnos abszolút nem olyan eredménnyel, mint ahogyan azt szerettük volna. Volt pár apróbb hátráltató tényező, és szerintem nem is fogtam ki túl jó napot az eredményes teljesítményhez. A sólyi gyors abszolút tönkretette az idegeimet! :-)
Szombaton eléggé elbizonytalanított egy apróbb műszaki probléma, de másnapra ez is rendeződött, utána viszont már felesleges lett volna erőltetni bármit. Mentünk abszolút második időt is, ami azért jól mutatja, hogy ha rendben vannak a dolgok, akkor lehet ezzel valóban nagyon szépen és nagyon gyorsan autózni, de a mostani teljesítményünkkel abszolút nem vagyunk elégedettek.

hidegek_celba_hoztak_az_evox-est_1

Sólyi erdő, harmadszor… avagy mit szólsz az ötödik gyorshoz?
Nagyon szívesen felajánlom, hogy hasonló körülmények között megautóztatok ott bárkit, hogy át tudja élni, amit mi átéltünk! De most tényleg! Lezárjuk a pályát szélcsendben, felveri előttünk 3-4 autó a port, és én végigviszem... ha csak nem könyörögne másfél kilométer után, hogy álljunk meg! Tennék egy ilyen próbát az illetékesekkel és állok a rendelkezésükre egy ilyen teszt erejéig! Ezt azonnal le kellett volna állítani, nem átküldeni rajta a mezőnyt. Nem is értem, hogy miért nem így tettek, ha látták, hogy mi a helyzet. Elmentek a mezőny előtt az előfutók, ők nem mondtak semmit, vagy nekik mi a dolguk?

hidegek_celba_hoztak_az_evox-est_2

Ezek után hogyan értékelted, hogy utólag még törölték is ezt a gyorsot?
Most kaptam meg a listát az anyagi károkról... egyszerűen nem kapok szikrát! Egy törölt gyorsasági szakasz került nekünk... ááá, meg sem mondom mennyibe! Erre nem tudok mit mondani! Ennyi. Reprodukáljuk a körülményeket és én meg elviszem a versenyigazgatót, Robit, vagy bárkit! Az, hogy nem történt ott tragédia, az csak a szerencsének köszönhető... Várom a fejleményeket, hogy mi lesz még ez ügyben! Utólag még arra sem vettem a fáradtságot, hogy kiszámoljam, hogy mi mivel járnánk jobban, ha így marad, vagy ha mégis beleszámít az értékelésbe? Itt nem ez a gond, az már sokkal mélyebbről gyökerezik.

hidegek_celba_hoztak_az_evox-est_3

Milyen volt a második nap?
Ott már rendben volt minden, jó pörgős, rövid etapidős, jól tervezett verseny volt. Külön kell venni ezt a kettőt, az első és a második napot szerintem, mintha két külön futam lett volna. Vasárnap is volt azért por, de ott legalább el lehetett érni, hogy 2 percre rajtoljunk, amiről egyébként nem is értetettem, hogy miért kérdéses, ha mindössze 32-en maradtunk? Biztos mindennek megvan az oka és a magyarázata, én ezt is elhiszem, csak egyszerűen nem értem! Csak reprodukáljuk az eseményeket, mert azt nagyon-nagyon szeretném! :-) De ne is ezzel foglalkozzunk, mert nem ez a lényeg. Végre vannak pontjaink, kategóriában és abszolútban is, úgyhogy nem vagyunk már utolsók! Sikerült versenyt befejeznünk idén, amúgy is a négyes a kedvenc számom, így most a negyedik versenyen be is értünk.

hidegek_celba_hoztak_az_evox-est_4

Volt egy kis problémátok is az autóval, ami hátráltatott...
Az első nap elromlott a kéziféknek a kapcsolója és az autó azt érzékelte, mikor padlógázt nyomtam, hogy húzom a kéziféket is, ebből kifolyólag elég sokszor hátsókerekes volt, ráadásul ezt teljesen ötletszerűen csinálta. Volt pár olyan kanyar, amikor tökéletesen működött a hajtás, aztán pedig nem, és na az kalandos volt! Ez azért úgy visszavetett a tempóból és emellé még bekombinálva a por és a meleg... nem volt egy egyszerű verseny!

hidegek_celba_hoztak_az_evox-est_5

Megúsztuk komolyabb kaland és defekt nélkül, és lehet, hogy régen mentem már ennyire rosszul, de nagyon régen volt ekkora önuralmam is, mert egyszer-kétszer nagyon szívesen mentem volna gyorsabban, de amikor semmit nem látok, akkor nem fogok kockáztatni. Nem fogok egy ilyen drága autót egy fára rácsavarni! Ne kelljen már nekem a kellőnél nagyobb kockázatot vállalni! Hagyjuk is ezt, egy laza szemgyulladással, valamint tetemesebb anyagi kárral megúsztam ezt a versenyt, és még kaptunk egy serleget is a nem tudom mennyi mellé. Nagyon boldogok vagyunk, hogy az Evo X-es is célba ért, tehát a megbízhatósága is rendben van. Ha nem lett volna technikai gondunk, valószínűleg az első helyért akkor sem tudtunk volna harcba szállni, valami most hiányzott, de majd Mecsekre megkeressük!

Te vagy az első hazai pilóta, aki Mitsubishi Evo X-essel célba ért!
Spici jobban állt, mint mi, de a célig mégis mi értünk el. Lassú víz, partot mos! :-) Jobb a statisztikánk is, mint neki, hiszen neki négyből semmi, nekünk pedig kettőből egy! Na, de ez csak játék a számokkal és ettől mi még nem mentünk jobban egy kicsivel sem!

hidegek_celba_hoztak_az_evox-est_6

Hol láthatunk legközelebb?
Következő fellépésnek a pécsi IRC futam van megcélozva, közben pedig a VFTS-sel az árpádtetői sprinten fogunk versenyezni. Az IRC-re teljes erőbedobással készülünk, nagyon szeretnénk, ha tökéletesen működne az autó és mi is!

a csapat támogatói:

extrem_teszt_5


hidegek_evox-essel_murvaznak_3


extrem_teszt_7



extrem_teszt_8



extrem_teszt_9



extrem_teszt_10



extrem_teszt_11



extrem_teszt_12




extrem_teszt_13





extrem_teszt_14




extrem_teszt_15




extrem_teszt_16




extrem_teszt_17

Ez a hír most jelenik meg 3282. alkalommal
Share |
2011.07.08-10.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Veszprém Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k