Hó vagy sár? 1-re megy!
Kazár Miki élete első győzelme után
2011-06-06
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763354627
Napi oldal:
92084
Jelenleg:
800
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

ho_vagy_sar__1-re_megy_9

Kazár Mikiék folyamatosan gyorsulnak és a dobogón is egyre feljebb kapaszkodnak. Bükfürdőn egészen a legfelső fokáig jutottak, és bár csak 7 tizeddel, de nyerték az abszolút értékelést! Hogy mennyi is ez a 7 tizedmásodperc és hogyan jutottak idáig, arról Mikivel beszélgettem.


Kipihented már magad? Feldolgoztad már a végeredményt?
Igen, már kipihentem magam, de hogy feldolgoztam volna, azt azért még nem mondanám! Egyre több információ van már a kezemben, egész délelőtt ezzel foglalkoztam otthon, kiszámolgattam mindent…

Mire jutottál?
22,7 méterrel nyertünk! Forma-1-es futamon ez 5 kocsihosszt jelent és ott nem is mondják rá, hogy szoros verseny lett volna, nem?

ho_vagy_sar__1-re_megy_5

Hogy kezdődött a futam?
Asi segítségével sikerült nagyon jól beállítanunk az autót, és nagyon jól felkészültünk a száraz pályákra… majd persze jött az eső. Az első körben nagyon szoros volt minden. A 4-es rajtszámnak köszönhetően mi is nagyon az elején mentünk, és szinte még mi is csak takarítottuk a pályákat. Az első kör végén az abszolút hetedik helyen álltunk, és mindössze 6 másodpercre volt a második hely.

ho_vagy_sar__1-re_megy_2

A második kört a káldi gyorson kezdtük, ahová mi nagyon jó gumiválasztással mentünk ki. Négy nyitott gumival vágtunk neki, és nekem ez a sáros murva olyan, mint a hó! Itt rögtön sikerült egy abszolút időt autóznunk, 17 másodperccel jobbat, mint amit Asiék mentek. Ezzel az eredménnyel mi egy gyorsasági alatt felugrottunk a hetedik helyről a harmadikra, sőt, úgy a harmadik helyre, hogy az első helyezéstől is csak 3,7 másodpercre voltunk. Itt mi beleugrottunk a versenybe!

Korábban is mondtad már, hogy hóban sokat autóztál, most ennek volt köszönhető ez a szenzációs előrelépés?
Igen, konkrétan ennek! Káldon én teljesen elmebeteg stílusban - de pontosan - kezdtem el menni és ez meg is hozta az eredményét.

ho_vagy_sar__1-re_megy_6

Visszaugrottunk a versenybe, megnőtt az önbizalmunk.
Hosszúperesztegen ugyan kaptunk három másodpercet Asitól, de az inkább annak volt köszönhető, hogy ő előtte még nem volt Herczig Norbi, elénk meg már kiugrott az út közepére, lassítottunk, és csak a kanyar végén láttuk, hogy nem az út kellős közepén állnak, meg ott már mutatták az OK táblát… szerintem ott ennek volt köszönhető az a három másodperc.
Söptére bevállaltuk, hogy két pótkerékkel mentünk ki, de bíztunk abban, hogy jó lesz ez így. A két zárt gumi elől valami hihetetlen volt! Tényleg hihetetlen! Olyan féktávokat lehetett vele venni! Ezzel még nagyot ugrottunk előre az eredménylistán, és elsők lettünk.

ho_vagy_sar__1-re_megy_3

Milyen volt úgy lepihenni szombaton, hogy másnap mindenki mögötted fog autózni?
Engem ez egyáltalán nem zavart! Odaálltam az első gyors rajtjába, és arra gondoltam, hogy olyan, mintha harmadiknak rajtolnék. Ezt végiggondoltam és nem foglalkoztam vele tovább, de végül is a rajtban úgyis mindig egyedül áll az ember, nem? :-)

Második napi folytatás?
Az első körben elég húzósakat jöttünk szerintem, így mi nem voltunk megijedve, de mindenki azt hitte, hogy vissza fogják venni tőlünk a vezető pozíciót. Én meg mondtam, hogy várjunk már azzal! Az első kör végén még mindig mi vezettünk, 10 másodperccel álltunk Asiék előtt, majd következett a második kör, ahol hibáztam egy kicsit. Felraktuk a zárt gumikat, aminek nincs oldaltartása és én ezt egyszerűen elfelejtettem és tolatnunk kellett kétszer is. A szelestei gyors után már csak 2 és fél másodpercre volt mögöttünk Asi, majd jött megint a söptei pálya. Elmebeteg módon át bírtam nyomni újra, megint adtunk 4,9-et Asiéknak... Végig ez volt, hogy eltávolodtunk Asitól, visszajött, megint eltávolodott... A legizgalmasabb verseny volt! Nándi épp az előbb hívott és azt mondta, hogy nem volt még ilyen, hogy ha megy egy bajnokságban S2000-es, R4-es és célba is érnek, akkor egy N4-es nyerjen! Szerinte ez egyedülálló! Nagyon örülök, hogy megmaradt az előnyünk és sikerült az első helyen zárnunk ezt a futamot!

ho_vagy_sar__1-re_megy_7

Láttam, hogy a célban nagyon vidámak voltatok, Asiékkal karöltve. Szerinted is tényleg őszinte volt Asi mosolya? :-)
Őszinte, persze! :-)
Ő bajnok akar lenni, és ő most ezzel nagyon nagy lépést tett a cél elérésének érdekében. Asi célja az volt, hogy jöjjek be második helyre, hogy minél több pontot tudjunk rabolni Bútorék elől. Végül én nyertem, de sok-sok pontot vittünk el együtt! :-)

Hogyan tetszett a Bükfürdő Rallye?
A verseny nagyon jó volt, Markó Tibi nagyon ügyesen összerakta ezt, és az is sokat elárul, hogy senki nem kapott defektet, senkinek nem volt a pálya minőségéből adódó technikai problémája, és ez egyúttal még jobban emeli az értékét a dolgoknak, hiszen nem azon múlt a végeredmény, hogy a pályák állapotából adódóan kipotyog a fele mezőny!

ho_vagy_sar__1-re_megy_8

Ennek tükrében, hogyan várod a folytatást?
Irány Veszprém, aztán majd meglátjuk!

Nagyon fontos még, és ezt feltétlenül írd le, kérlek:

Nándival együtt nagyon köszönjük azt a rengeteg szurkolást, amit kapunk és amivel lépten nyomon találkozunk!

A partnereinknek óriási köszönet jár azért, mert lehetőséget adtak céljaink eléréséhez!

Asinak, Zsuzsinak, a csapatnak, a szervizeseknek az elmondhatatlanul sok segítséget!

Mindenkinek hatalmas köszönet jár, aki bízott bennünk!

És persze Vezérünknek, aki kitalálta, hogy üljek eggyel odébb, mint a moziban... :)

ho_vagy_sar__1-re_megy_9

Ez a hír most jelenik meg 5665. alkalommal
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k