RS-EVENT - 2025.08.23. - MVM Dome, Budapest
Hó vagy sár? 1-re megy!
Kazár Miki élete első győzelme után
2011-06-06
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
779180298
Napi oldal:
144666
Jelenleg:
1277
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
az 5.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
883
2. Balassa Balázs
806
3. Gönczi Dániel
746
4. Rási László
710
5. Csáki Ottó
605
6. Kasza Kristóf
599
7. Somogyi Máté
597
8. Suborits Péter
586
9.
Nagy Balázs
583
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 9.futam,
a Rally Finnland után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
176
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
173
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
163
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
163
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
125
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
87
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
48
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

ho_vagy_sar__1-re_megy_9

Kazár Mikiék folyamatosan gyorsulnak és a dobogón is egyre feljebb kapaszkodnak. Bükfürdőn egészen a legfelső fokáig jutottak, és bár csak 7 tizeddel, de nyerték az abszolút értékelést! Hogy mennyi is ez a 7 tizedmásodperc és hogyan jutottak idáig, arról Mikivel beszélgettem.


Kipihented már magad? Feldolgoztad már a végeredményt?
Igen, már kipihentem magam, de hogy feldolgoztam volna, azt azért még nem mondanám! Egyre több információ van már a kezemben, egész délelőtt ezzel foglalkoztam otthon, kiszámolgattam mindent…

Mire jutottál?
22,7 méterrel nyertünk! Forma-1-es futamon ez 5 kocsihosszt jelent és ott nem is mondják rá, hogy szoros verseny lett volna, nem?

ho_vagy_sar__1-re_megy_5

Hogy kezdődött a futam?
Asi segítségével sikerült nagyon jól beállítanunk az autót, és nagyon jól felkészültünk a száraz pályákra… majd persze jött az eső. Az első körben nagyon szoros volt minden. A 4-es rajtszámnak köszönhetően mi is nagyon az elején mentünk, és szinte még mi is csak takarítottuk a pályákat. Az első kör végén az abszolút hetedik helyen álltunk, és mindössze 6 másodpercre volt a második hely.

ho_vagy_sar__1-re_megy_2

A második kört a káldi gyorson kezdtük, ahová mi nagyon jó gumiválasztással mentünk ki. Négy nyitott gumival vágtunk neki, és nekem ez a sáros murva olyan, mint a hó! Itt rögtön sikerült egy abszolút időt autóznunk, 17 másodperccel jobbat, mint amit Asiék mentek. Ezzel az eredménnyel mi egy gyorsasági alatt felugrottunk a hetedik helyről a harmadikra, sőt, úgy a harmadik helyre, hogy az első helyezéstől is csak 3,7 másodpercre voltunk. Itt mi beleugrottunk a versenybe!

Korábban is mondtad már, hogy hóban sokat autóztál, most ennek volt köszönhető ez a szenzációs előrelépés?
Igen, konkrétan ennek! Káldon én teljesen elmebeteg stílusban - de pontosan - kezdtem el menni és ez meg is hozta az eredményét.

ho_vagy_sar__1-re_megy_6

Visszaugrottunk a versenybe, megnőtt az önbizalmunk.
Hosszúperesztegen ugyan kaptunk három másodpercet Asitól, de az inkább annak volt köszönhető, hogy ő előtte még nem volt Herczig Norbi, elénk meg már kiugrott az út közepére, lassítottunk, és csak a kanyar végén láttuk, hogy nem az út kellős közepén állnak, meg ott már mutatták az OK táblát… szerintem ott ennek volt köszönhető az a három másodperc.
Söptére bevállaltuk, hogy két pótkerékkel mentünk ki, de bíztunk abban, hogy jó lesz ez így. A két zárt gumi elől valami hihetetlen volt! Tényleg hihetetlen! Olyan féktávokat lehetett vele venni! Ezzel még nagyot ugrottunk előre az eredménylistán, és elsők lettünk.

ho_vagy_sar__1-re_megy_3

Milyen volt úgy lepihenni szombaton, hogy másnap mindenki mögötted fog autózni?
Engem ez egyáltalán nem zavart! Odaálltam az első gyors rajtjába, és arra gondoltam, hogy olyan, mintha harmadiknak rajtolnék. Ezt végiggondoltam és nem foglalkoztam vele tovább, de végül is a rajtban úgyis mindig egyedül áll az ember, nem? :-)

Második napi folytatás?
Az első körben elég húzósakat jöttünk szerintem, így mi nem voltunk megijedve, de mindenki azt hitte, hogy vissza fogják venni tőlünk a vezető pozíciót. Én meg mondtam, hogy várjunk már azzal! Az első kör végén még mindig mi vezettünk, 10 másodperccel álltunk Asiék előtt, majd következett a második kör, ahol hibáztam egy kicsit. Felraktuk a zárt gumikat, aminek nincs oldaltartása és én ezt egyszerűen elfelejtettem és tolatnunk kellett kétszer is. A szelestei gyors után már csak 2 és fél másodpercre volt mögöttünk Asi, majd jött megint a söptei pálya. Elmebeteg módon át bírtam nyomni újra, megint adtunk 4,9-et Asiéknak... Végig ez volt, hogy eltávolodtunk Asitól, visszajött, megint eltávolodott... A legizgalmasabb verseny volt! Nándi épp az előbb hívott és azt mondta, hogy nem volt még ilyen, hogy ha megy egy bajnokságban S2000-es, R4-es és célba is érnek, akkor egy N4-es nyerjen! Szerinte ez egyedülálló! Nagyon örülök, hogy megmaradt az előnyünk és sikerült az első helyen zárnunk ezt a futamot!

ho_vagy_sar__1-re_megy_7

Láttam, hogy a célban nagyon vidámak voltatok, Asiékkal karöltve. Szerinted is tényleg őszinte volt Asi mosolya? :-)
Őszinte, persze! :-)
Ő bajnok akar lenni, és ő most ezzel nagyon nagy lépést tett a cél elérésének érdekében. Asi célja az volt, hogy jöjjek be második helyre, hogy minél több pontot tudjunk rabolni Bútorék elől. Végül én nyertem, de sok-sok pontot vittünk el együtt! :-)

Hogyan tetszett a Bükfürdő Rallye?
A verseny nagyon jó volt, Markó Tibi nagyon ügyesen összerakta ezt, és az is sokat elárul, hogy senki nem kapott defektet, senkinek nem volt a pálya minőségéből adódó technikai problémája, és ez egyúttal még jobban emeli az értékét a dolgoknak, hiszen nem azon múlt a végeredmény, hogy a pályák állapotából adódóan kipotyog a fele mezőny!

ho_vagy_sar__1-re_megy_8

Ennek tükrében, hogyan várod a folytatást?
Irány Veszprém, aztán majd meglátjuk!

Nagyon fontos még, és ezt feltétlenül írd le, kérlek:

Nándival együtt nagyon köszönjük azt a rengeteg szurkolást, amit kapunk és amivel lépten nyomon találkozunk!

A partnereinknek óriási köszönet jár azért, mert lehetőséget adtak céljaink eléréséhez!

Asinak, Zsuzsinak, a csapatnak, a szervizeseknek az elmondhatatlanul sok segítséget!

Mindenkinek hatalmas köszönet jár, aki bízott bennünk!

És persze Vezérünknek, aki kitalálta, hogy üljek eggyel odébb, mint a moziban... :)

ho_vagy_sar__1-re_megy_9

Ez a hír most jelenik meg 5694. alkalommal
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
040506 07 08 0910
11 12 13 14151617
18 19 20 21222324
252627 28293031
010203 04050607
2025.08.15-17.

részletes infóink

2025.08.14-16.

részletes infóink

2025.08.21-24.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.08.23.

részletes infóink

2025.08.29-30.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k