h i r d e t é s
Összes oldal:
770231734
Napi oldal:
10414
Jelenleg:
1053
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Mindenki a Budapest Rallye-val volt elfoglalva, de az Elnökség közben már a jövőt tervezgeti...
Íme az Elnökségi közlemény:
Az MNASZ Elnökségének közleménye a rallyesport 2014. évi szabályozásáról
34/3/2013 elnökségi határozat / 2013.10.01.
Az MNASZ Elnöksége tudomásul veszi a nagykállói baleset kivizsgálására megalakított bizottság jelentését. A bizottság vezetőjének határozati javaslatait támogatja, egyidejűleg felkéri az IB vezetőjét a javaslatok végrehajtásának biztosítására, az RSB-n keresztül.
A fenti határozat értelmében a rallye versenyek 2014. évi szabályozásával kapcsolatos, elnökség által jóváhagyott tennivalók.
1. 2014. évtől a magyarországi összes rallye verseny és versenysorozat kiírását, a Sporttörvény előírásainak megfelelően, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség ellenőrzi, azok lebonyolítását csak az érvényes és vonatkozó sportszabályok figyelembevétele mellett engedélyezi.
2. Az ORB, Historic és Rallye2 Bajnokságok mellett megrendezésre kerülő valamennyi egyéb hazai szervezésű rallye versenyen illetve versenysorozatban, a 2014. évtől, egységesen kell alkalmazni a biztonsági, technikai és lebonyolítási szabályokat.
3. Bármely hazai rallye versenyen használt versenygépjárműnek MNASZ gépkönyvvel kell rendelkeznie.
4. Az MNASZ ORB, Historic és Rallye2 versenyeken kívül más, hazai rallye versenyen, a továbbiakban maximum 1.600 cm3-t meg nem haladó lökettérfogatú, feltöltés nélküli motorokkal szerelt, kétkerék hajtású versenygépjárművek használhatóak, beleértve a meghívásos kategóriákat is.
5. Az ORB, Historic és Rallye2 versenyeken kívül, az egyéb rallye versenyek tekintetében nem tervezhető olyan gyorsasági szakasz, ahol az elérhető átlagsebesség meghaladja a 100 km/h sebességet.
6. 2014. évtől, bármely rallye sorozatra érvényes új licenc kiadása csak gyakorlati és elméleti képzés és vizsga teljesítése után lehetséges.
7. ORB, Historic és Rallye2 licences versenyzők az egyéb típusú hazai rallye versenyeken csak külön engedéllyel, értékelésen kívül, teszt jelleggel vehetnek részt.
8. Az Elnökség felkéri a Rallye Szakági Bizottságot, hogy 2013. december 1. napjáig dolgozza ki és terjessze az Intéző Bizottság elé a fent jelölt módosításokat is tartalmazó 2014. évre vonatkozó Rallye Versenyek Szabályait.
9. Az elnökség felkéri dr. Szél Attilát a Rallye Biztonsági Bizottság megalakítására, mely bizottság feladata az IB mellett a továbbiakban a rallye versenyeken való előzetes ellenőrzés (inspekció), verseny közbeni ellenőrzés és közreműködés is.
2013. október 3 |
Tehát 1600 köbcenti és kétkerék hajtás...
Csak néhány autó, amit jövőre a tervezet szerint nem láthatunk rali-túra versenyen:
Mitsubishi Lancer EvoIX, EvoVI, Subaru Impreza, BMW M3, Opel Astra GSI, Opel Corsa opc, BMW E30, Volkswagen Golf GTi, Renault Megane, Volvo C30, Lada VFTS H2, Honda Civic, Lada 2107 H2, Lada 2101 H2, Honda Civic Type-R, Peugeot 306...
(forrás: www.rallylive.hu - Vác Rallye)
Akarsz róla beszélni?
Használd a fórumot, írd le a véleményed!
U P D A T E :
RTE Közlemény:
Az RTE dolgozik a kialakult helyzet megoldásán, a megfelelő személyek bevonásával.
Sporttársi üdvözlettel:
Mészáros Iván
RTE Elnök
2013-10-08
Ez a hír most jelenik meg 12565. alkalommal
|