|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
A Balogh Jani navigátorát a szombathelyi murvás versenyen elért kimagasló, abszolút harmadik helyezésük után kérdeztük a veszprémi pályákról.
Számunkra meglehetősen izgalmasan indul a verseny, mert az idei teljesítményünk alapján hármas rajtszámmal vághatunk neki a veszprémi viadalnak. Ennek tükrében némileg átértékelődnek majd bizonyos taktikai elemek, és ebből a szempontból külön hangsúlyt fektetünk a pályák feldolgozására.
Várpalota, szombat ORB 9:53, 13:15
A várpalotai gyorsasági egy 11 km hosszúságú lazább talajú szakasz, mely már több alkalommal szerepelt mind a Veszprém-, mind a Mikulás Rallye-k programjában. A pálya elég egzakt körülményeket kínál, nem nagyon van benne meglepetés. Technikás és gyors részek váltogatják egymást, és elég nagy az átlagsebesség is. Meglehetősen tempós gyorsasági szakasz, ezért is a kedvenceink közé tartozik. Figyelni kell a nagytempóról való féktávokra, befordulásokra, és kiemelt hangsúlyt kapnak a nagytempónál történő levágások is. A nézőknek a cél előtti technikás visszafordítós részt ajánlanám.
Jutaspuszta, szombat ORB 10:44, 14:06, 16:22
A nézők kedvence! Sajnos ez a szakasz nem túl emlékezetes a számunkra, hiszen több alkalommal kellett itt feladnunk a küzdelmet, de idén ez másképpen lesz! Az érdes betonjával leginkább a gumikat veszi igénybe. Kifejezetten technikás, nézőcsalogató helyszín. Aki sokat szeretne látni a szombati napból, azoknak ezt a helyszínt ajánlom, annál is inkább, mert itt megfelelő infrastruktúrális körülmények fogadják majd a nézőket. Az ide kilátogatók egész nap ki lesznek szolgálva, hiszen háromszor is teljesítjük majd a szakaszt, ráadásul mind három alkalommal két kört megyünk.
![]() Kislőtér, szombat ORB 11:02, 14:24
Na, ez az egyik kedvencünk. Itt már szóhoz jutnak a navigátorok is, hiszen ezt a 15 km-t annak ellenére, hogy évek óta megyünk rajta, nem lehet fejből abszolválni, sőt: be kell osztani a gumikat és technikát is. Igazi autót és embert próbáló szakasz. Ha száraz marad az idő, talán a nagy vizes árkot sem kell kikerülni, azonban ha esősre fordul az időjárás, szép képeket lehet készíteni majd a pocsolyás részen. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy ellentétes irányban én jobban szeretem ezt a pályát, de a mostani irány sem rossz.
![]() Kislőd, vasárnap ORB, ORC 8:02, 12:50, R2 10:22, 15:10
Az elmúlt években sokat mentünk rajta. Az első fele az a „mumus” számunkra. Ezen a részen tavaly amikor Bútor Robival mentem, Janiék majdnem oda is lettek, és mi is megvizsgáltuk néhányszor itt a pálya széli bukszust… Nagyon gyors az eleje, aztán befordulunk az erdőbe, és szűk részek következnek, ahol nagyon pontosan kell (kéne) menni. A szombathelyi verseny erre a részre jó tréning volt. Most hogy láttam a „ifjú titánok” belső kamerás felvételeit, érzem, hogy még nekünk is szelídíteni kell Jani stílusán, hogy nem menjünk még egyszer szakaszonként úgy 100 méterrel többet, mint a fiatalok. :)
Hegyesd vasárnap ORB, ORC 9:00, 13:48, R2 11:20, 16:08
Igazi rallye pálya! Szeretem. :)
Ismét a navigációé a főszerep. Gyors és technikás részek váltogatják egymást. Figyelni kell. Ráadásul a nézők elöl elzárt szakasz, úgyhogy ha valaki itt rumlizik, az végig nézheti a versenyt.
Különleges a talaja, amihez külön alkalmazkodni kell, és a gumiválasztás is meghatározó lehet.
Ez a verseny egyik legjobb pályája!
Hajmáskér vasárnap ORB, ORC 10:31, 15:19, R2 12:51, 17:39
A nagylőtér igazi kihívásokat kínál. Talán ez a leggyilkosabb rész. Hatalmas tempóval kell ugrálni, így sokszor vagyunk a levegőben, ahol már nem lehet korrigálni. Ez megint egy embert és gépet próbáló szakasz. könnyen előfordulhatnak nagyobb kövek is az úton, amik miatt sokszor improvizálni kell.
![]() A maga majd 20 km -es hosszával, a verseny leghosszabb gyorsasági szakasza. Nagyon összeszedetten kell menni, és mindenre fel kell készülni. Bútor Robival egy defekt miatt tavaly, majdnem itt ment el a versenyünk. Rallye lesz a javából! Kellemes időtöltést, jó szurkolást és sikeres felkészülést mindenkinek,
Bessenyey Zolinak pedig mielőbbi jobbulást és felépülést kívánunk!
Ez a hír most jelenik meg 3747. alkalommal
címkék: Holczer Dani
![]() 2016.06.10-12.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |