Jól kezdődött a miskolci futam a Lévai Ferenc - Schweighardt Gábor párosnak, a Honda is szépen muzsikált, egy kisebb hiba mégis visszavetette őket a kategória harmadik helyről. Lévai Ferkóval beszélgettem a bajnokság második futamának eseményeiről.

Milyen volt a Miskolc Rally?
Hosszú és fárasztó! :-) A prológ a szokásos volt, körözgettünk a salakon, eléggé hosszadalmasra sikerült már ez is. Nem igazán voltak tekintettel arra, hogy másnap korán lesz az ébresztő a mezőnynek, meglehetősen elnyújtották szokás szerint a pénteki programot. A verseny jó volt, de azt hiszem, hogy ez már feszegette azért némileg a fizikai határainkat! Aki ezt az egészet végig tudta versenyezni, már az önmagában egy nagy teljesítmény volt.
Hogyan sikerült számotokra a korán kelés után a versenyzés?
Jól kezdtünk, hiszen már az első gyorsaságin rögtön a harmadik időt futottuk Ollé Sasáék és Krózser Menyáék mögött, majd az első körben a további gyorsaságikon is tartottuk ezt az időeredményünket.
A második körre ennek tudatában egészen nyugodtan mentünk ki, de ott nálunk következett egy hullámvölgy. Bealudtunk, azt hiszem, hogy ekkor ütött ki rajtunk a fáradtság, minket itt ért el a holtpont. Néhány másodpercet vesztettünk az előnyünkből, de a tervünk az volt, hogy ezt a harmadik helyet megtartsuk, ne engedjük, hogy Puskádiék megelőzzenek, és ezt egészen a 11-es gyorsasági szakaszig tudtuk is tartani. Ott hibáztunk egyet, kaptunk egy defektet, pedig a gumiválasztásunk a hektikus időjárás ellenére is tökéletes volt. Ugyanott ütöttem oda az autót, ahol előtte Bútor Robi is, bár nekünk annyival nagyobb szerencsénk volt, hogy mi egy defekttel megúsztuk. Tizenvalahány kilométert autóztunk felnin, közel másfél percet benn hagytunk, de legalább le tudtunk jönni és egészen a nap végi célig eljutottunk.

Ismét pontot szereztünk, és ez azért fontos ebben a szoros mezőnyben. Az autó tökéletesen működött, a legkisebb hiba vagy probléma sem volt vele, így például a 30 perces szervizben 15 percet beszélgetéssel töltöttünk! :-) Jól éreztük magunkat ezen a futamon, és bár voltak apróbb dolgok, melyek nem igazán tetszettek, de hát ez van!
Elégedett vagy?
Valójában a végeredménnyel nem vagyok elégedett, hiszen látszott, hogy az a harmadik hely is meglehetett volna, ha nem hibázok, ha nem kapunk defektet. A saját teljesítményemmel viszont elégedett vagyok, ha azt nézzük, hogy a hibázásig folyamatosan tudtunk a harmadik helyen autózni. A saját teljesítményem lényegesen jobb volt, mint az Eger Rallye-n, sokkal jobban is éreztük magunkat a kocsiban. Az irány tehát jó, a defekt nélkül pedig maximálisan elégedett lehettem volna! Tudjuk most már azt, hogy nem csak az autó, hanem mi is képesek lehetünk a dobogós helyezésre, csak most már valahogy össze kellene hangolni ezt az egészet.

Jön a murva, talán majd ott?
Nagyon készülünk rá, a kocsinak ott talán nagyobb esélye lehet az ellenfelek autóival szemben, bár igazából most az aszfalton is szépen teljesített. Mindenképpen szükség lesz egy murvás tesztre, és ezúttal nem versenyre megyünk, hanem saját szervezésben bonyolítjuk le a tesztet, május második felében valamikor.