Hosszú és fárasztó
Lévai Ferkóék miskolci élményei
2011-05-17
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
794779929
Napi oldal:
112734
Jelenleg:
1277
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Jól kezdődött a miskolci futam a Lévai Ferenc - Schweighardt Gábor párosnak, a Honda is szépen muzsikált, egy kisebb hiba mégis visszavetette őket a kategória harmadik helyről. Lévai Ferkóval beszélgettem a bajnokság második futamának eseményeiről.

hosszu_es_faraszto_1

Milyen volt a Miskolc Rally?
Hosszú és fárasztó! :-) A prológ a szokásos volt, körözgettünk a salakon, eléggé hosszadalmasra sikerült már ez is. Nem igazán voltak tekintettel arra, hogy másnap korán lesz az ébresztő a mezőnynek, meglehetősen elnyújtották szokás szerint a pénteki programot. A verseny jó volt, de azt hiszem, hogy ez már feszegette azért némileg a fizikai határainkat! Aki ezt az egészet végig tudta versenyezni, már az önmagában egy nagy teljesítmény volt.

Hogyan sikerült számotokra a korán kelés után a versenyzés?
Jól kezdtünk, hiszen már az első gyorsaságin rögtön a harmadik időt futottuk Ollé Sasáék és Krózser Menyáék mögött, majd az első körben a további gyorsaságikon is tartottuk ezt az időeredményünket.

A második körre ennek tudatában egészen nyugodtan mentünk ki, de ott nálunk következett egy hullámvölgy. Bealudtunk, azt hiszem, hogy ekkor ütött ki rajtunk a fáradtság, minket itt ért el a holtpont. Néhány másodpercet vesztettünk az előnyünkből, de a tervünk az volt, hogy ezt a harmadik helyet megtartsuk, ne engedjük, hogy Puskádiék megelőzzenek, és ezt egészen a 11-es gyorsasági szakaszig tudtuk is tartani. Ott hibáztunk egyet, kaptunk egy defektet, pedig a gumiválasztásunk a hektikus időjárás ellenére is tökéletes volt. Ugyanott ütöttem oda az autót, ahol előtte Bútor Robi is, bár nekünk annyival nagyobb szerencsénk volt, hogy mi egy defekttel megúsztuk. Tizenvalahány kilométert autóztunk felnin, közel másfél percet benn hagytunk, de legalább le tudtunk jönni és egészen a nap végi célig eljutottunk.

hosszu_es_faraszto_2

Ismét pontot szereztünk, és ez azért fontos ebben a szoros mezőnyben. Az autó tökéletesen működött, a legkisebb hiba vagy probléma sem volt vele, így például a 30 perces szervizben 15 percet beszélgetéssel töltöttünk! :-) Jól éreztük magunkat ezen a futamon, és bár voltak apróbb dolgok, melyek nem igazán tetszettek, de hát ez van!

Elégedett vagy?
Valójában a végeredménnyel nem vagyok elégedett, hiszen látszott, hogy az a harmadik hely is meglehetett volna, ha nem hibázok, ha nem kapunk defektet. A saját teljesítményemmel viszont elégedett vagyok, ha azt nézzük, hogy a hibázásig folyamatosan tudtunk a harmadik helyen autózni. A saját teljesítményem lényegesen jobb volt, mint az Eger Rallye-n, sokkal jobban is éreztük magunkat a kocsiban. Az irány tehát jó, a defekt nélkül pedig maximálisan elégedett lehettem volna! Tudjuk most már azt, hogy nem csak az autó, hanem mi is képesek lehetünk a dobogós helyezésre, csak most már valahogy össze kellene hangolni ezt az egészet.

hosszu_es_faraszto_3

Jön a murva, talán majd ott?
Nagyon készülünk rá, a kocsinak ott talán nagyobb esélye lehet az ellenfelek autóival szemben, bár igazából most az aszfalton is szépen teljesített. Mindenképpen szükség lesz egy murvás tesztre, és ezúttal nem versenyre megyünk, hanem saját szervezésben bonyolítjuk le a tesztet, május második felében valamikor.



a csapat támogatói:

levaiek_egerszalokja_1

 

levaiek_egerszalokja_2

 

levaiek_egerszalokja_3

 

levaiek_egerszalokja_4

 

levaiek_egerszalokja_6

 

levaiek_egerszalokja_7

 

levaiek_egerszalokja_8

 

levaiek_egerszalokja_9

 

levaiek_egerszalokja_10

Ez a hír most jelenik meg 4231. alkalommal
Share |
2011.04.28-30.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
18. HELL Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k