Hosszú és fárasztó
Lévai Ferkóék miskolci élményei
2011-05-17
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
766102087
Napi oldal:
86129
Jelenleg:
1520
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Jól kezdődött a miskolci futam a Lévai Ferenc - Schweighardt Gábor párosnak, a Honda is szépen muzsikált, egy kisebb hiba mégis visszavetette őket a kategória harmadik helyről. Lévai Ferkóval beszélgettem a bajnokság második futamának eseményeiről.

hosszu_es_faraszto_1

Milyen volt a Miskolc Rally?
Hosszú és fárasztó! :-) A prológ a szokásos volt, körözgettünk a salakon, eléggé hosszadalmasra sikerült már ez is. Nem igazán voltak tekintettel arra, hogy másnap korán lesz az ébresztő a mezőnynek, meglehetősen elnyújtották szokás szerint a pénteki programot. A verseny jó volt, de azt hiszem, hogy ez már feszegette azért némileg a fizikai határainkat! Aki ezt az egészet végig tudta versenyezni, már az önmagában egy nagy teljesítmény volt.

Hogyan sikerült számotokra a korán kelés után a versenyzés?
Jól kezdtünk, hiszen már az első gyorsaságin rögtön a harmadik időt futottuk Ollé Sasáék és Krózser Menyáék mögött, majd az első körben a további gyorsaságikon is tartottuk ezt az időeredményünket.

A második körre ennek tudatában egészen nyugodtan mentünk ki, de ott nálunk következett egy hullámvölgy. Bealudtunk, azt hiszem, hogy ekkor ütött ki rajtunk a fáradtság, minket itt ért el a holtpont. Néhány másodpercet vesztettünk az előnyünkből, de a tervünk az volt, hogy ezt a harmadik helyet megtartsuk, ne engedjük, hogy Puskádiék megelőzzenek, és ezt egészen a 11-es gyorsasági szakaszig tudtuk is tartani. Ott hibáztunk egyet, kaptunk egy defektet, pedig a gumiválasztásunk a hektikus időjárás ellenére is tökéletes volt. Ugyanott ütöttem oda az autót, ahol előtte Bútor Robi is, bár nekünk annyival nagyobb szerencsénk volt, hogy mi egy defekttel megúsztuk. Tizenvalahány kilométert autóztunk felnin, közel másfél percet benn hagytunk, de legalább le tudtunk jönni és egészen a nap végi célig eljutottunk.

hosszu_es_faraszto_2

Ismét pontot szereztünk, és ez azért fontos ebben a szoros mezőnyben. Az autó tökéletesen működött, a legkisebb hiba vagy probléma sem volt vele, így például a 30 perces szervizben 15 percet beszélgetéssel töltöttünk! :-) Jól éreztük magunkat ezen a futamon, és bár voltak apróbb dolgok, melyek nem igazán tetszettek, de hát ez van!

Elégedett vagy?
Valójában a végeredménnyel nem vagyok elégedett, hiszen látszott, hogy az a harmadik hely is meglehetett volna, ha nem hibázok, ha nem kapunk defektet. A saját teljesítményemmel viszont elégedett vagyok, ha azt nézzük, hogy a hibázásig folyamatosan tudtunk a harmadik helyen autózni. A saját teljesítményem lényegesen jobb volt, mint az Eger Rallye-n, sokkal jobban is éreztük magunkat a kocsiban. Az irány tehát jó, a defekt nélkül pedig maximálisan elégedett lehettem volna! Tudjuk most már azt, hogy nem csak az autó, hanem mi is képesek lehetünk a dobogós helyezésre, csak most már valahogy össze kellene hangolni ezt az egészet.

hosszu_es_faraszto_3

Jön a murva, talán majd ott?
Nagyon készülünk rá, a kocsinak ott talán nagyobb esélye lehet az ellenfelek autóival szemben, bár igazából most az aszfalton is szépen teljesített. Mindenképpen szükség lesz egy murvás tesztre, és ezúttal nem versenyre megyünk, hanem saját szervezésben bonyolítjuk le a tesztet, május második felében valamikor.



a csapat támogatói:

levaiek_egerszalokja_1

 

levaiek_egerszalokja_2

 

levaiek_egerszalokja_3

 

levaiek_egerszalokja_4

 

levaiek_egerszalokja_6

 

levaiek_egerszalokja_7

 

levaiek_egerszalokja_8

 

levaiek_egerszalokja_9

 

levaiek_egerszalokja_10

Ez a hír most jelenik meg 4140. alkalommal
Share |
2011.04.28-30.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
18. HELL Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k