|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Herczig Norbert és Bacigál Igor a második győzelmet szerzi meg. Eger után Miskolcon is a leggyorsabbak voltak a Škoda Fabia S2000-es autójukkal. Norbival beszélgettünk a 21.Steelvent Miskolc Rally után. Az első után, jött a második… Kisebb különbséggel, nagyobb csatában sikerült megszereznetek a második győzelmet idén. Kemény volt, ugye? Azt mondtam neked korábban is, hogy nincs akkora különbség, mint ami az Eger Rallye-n kialakult. Ott kaotikus volt az időjárás, különbözőek voltak a szakaszok és azért tudtunk egy kicsit nagyobb előnyt kiépíteni. Pontosan tudtuk, hogy nincs ekkora különbség.
A verseny nagyon élvezhető volt. Még akkor is, ha voltak kisebb anomáliák a gumikkal kapcsolatban. A padkavédelmet át kell gondolni a jövőben és muszáj, hogy nagyobb abroncsokkal védjék meg a kanyarokat a rendezők.
![]() Jól indult a futam. Az elsőn még óvatosabb voltam, de a másodiktól kezdve elkaptuk a fonalat és tudtuk a saját tempónkat autózni. A harmadik szakasztól átvettük a vezetést és azt a végéig tudtuk tartani. Ettől függetlenül az elő kör után a szervizparkban váltócsere mellett döntöttünk. A rövid váltóval kezdtünk, úgy ítéltük meg, hogy ez jó lesz ide, de menet közben úgy éreztük, hogy fogunk tudni egy kicsivel gyorsabban menni a hosszú áttétellel. Ez be is igazolódott, jól döntöttünk.
Fontos kiemelnem a BRR csapatát, hiszen ismét egy szenzációsan felkészített autót hoztak és a szervizben is komoly munkát végeztek. Három emberrel 13 perc alatt cserélték ki a váltót! Az egyik BRR-es srác a szombat reggelt nem a szervizparkban kezdte, hanem a miskolci kórházban. Kijöttek a vesekövei, infúziót kapott, így ő nem volt ott a váltócserénél. A srác becsületére legyen mondva, a fájdalmai ellenére a második szervizparkban már ott volt.
![]() Volt arról szó, hogy Ogier autójával mentek… Szerintem nem ezen múlott :) Mennyire figyeltetek rá, hogy milyen komoly csaták alakultak ki mögöttetek?
Alapvetően úgy szeretek versenyezni, hogy legfőképp saját magunkkal foglalkozom. Ha jól megyünk, jól érezzük magunkat, az látszik az eredményekben is. Első körben most is arra törekedtem, hogy azt, amit mi kitaláltunk a pályabejárás során, az süljön. Próbálom kizárni a ’versenyt’. Ez ment is egészen az utolsó gyorsaságiig. Végig húzós tempót diktáltunk és az utolsó gyorsasági volt, ahol már kicsit óvatosabban mentünk.
Valahogy a PowerStage-ek idén nem ülnek…
Jól látod. Átjövünk egy viszonylag húzós tempót, de a többi srác valahogy jobban siet :)
Igazából örülök, hogy megváltoztatták a pontrendszert. Buta dolognak tartottam, hogy tavaly előfordulhatott olyan eset, hogy ha valaki megnyeri a versenyt, az nem feltétlenül a legtöbb pontot szerzi meg, ha esetleg a PowerStage-en mások több pontot tudnak gyűjteni.
![]() Miközben versenyeztetek, kiraktam a szombathelyi futam kiírását. Volt időd ránézni?
Most, a verseny után tudtam vele igazán foglalkozni.
Nincs új a nap alatt. Ahogy néztem hasonló lesz a futam, mint 3 éve volt.
Én örültem volna, ha elmegyünk az Őrségi pályákra, ott több a kanyar :)
Azzal tisztában vagyunk, hogy itt most nem nekünk áll a zászló. A féktávokon és a végsebességen múlik majd. A végsebességben nem állunk túl jól, majd a féktávokat próbáljuk hevíteni.
![]() Mivel ez az első murvás verseny idén, egy hosszabb teszttel vágunk majd neki a futamnak. A BRR-el három évvel ezelőtt pont ezen a versenyen kezdtük el velük dolgozni és Igorral is ez volt az első közös ORB futamunk. Van kellemes emlékünk. Akkor másodikak lettünk a végén, tehát semmiképp sem feltartott kézzel indulunk, de azzal tisztában vagyunk, hogy ez nem az a futam, mint az egri, vagy a miskolci volt, ahol számíthattunk a jobb eredményre.
![]() Ez a hír most jelenik meg 3497. alkalommal
![]() 2015.04.24-25.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |