Végső Összecsapás - 2021.szeptember 25. Tököl KEVIÉP Rallycross Fesztivál - 2021.szeptember 25-26. RabócsiRing
Idén ez volt a második győzelem
Herczig Norbert és Bacigál Igor Miskolcon is a legjobb volt
2015-04-29
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
577257392
Napi oldal:
17502
Jelenleg:
794
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
AutoHifiStudio
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a 7. futam után
1.
Suborits Péter
Volkswagen Polo GTi R5
566
2. Bíró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
489
3. Tóth Patrik
Volkswagen Polo GTi R5
414
4. Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
405
5. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
357
6. Szöcs Attila
Volkswagen Polo GTi R5
346
7. Martinák Balázs
Mitsubishi Space Star R5
337
8. Varga Gergely
Ford Fiesta R5 MkII
318
9. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
316
teljes táblázat
World Rally Championship 2021
a 9. futam,
az Acropolis Rally után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
180
2. Elfyn Evans Toyota Yaris WRC
136
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
130
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
129
5.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
106
6. T. Katsuma Toyota Yaris WRC
66
7. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
60
8. Gus Greensmith
Ford Fiesta WRC
44
9. Dani Sordo Hyundai i20 Coupe WRC
43
teljes táblázat
European Rally Championship
az 5. futam,
az 55.Azores Rally után
1. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
136
2. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
102
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia R5 Evo
95
4. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
67
5. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
67
6. Craig Breen
Hyundai i20 R5
43
7. Nikolay Gryazin
Volkswagen Polo GTi R5
39
8. G. Basso
SKODA Fabia R5 Evo
39
9. Jan Kopecky
SKODA Fabia R5 Evo
39
teljes táblázat
World Rallycross Championship
az 5.futam, Riga után
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
130
2. Kevin Hansen
Peugeot 208
113
3. J.Kristoffersson
Audi S1
110
4. N. Grönholm
Hyundai i20
107
5. Szabó Krisztián
Hyundai i20
88
6. Kevin Abbring
Renault Megane RS
79
7. Timo Scheider
Seat Ibiza
64
7. Enzo Ide
Audi S1
57
9. Juha Rytkönen
Ford Fiesta
43
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
164
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
155
3.
Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
134
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
131
5. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
93
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
66
7. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
65
8. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
6.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
55
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
115
2.
Kronome Ákos
SKODA Fabia
68
3. Ráti Gergő
Ford Escort MkII
61
4. Helembai Zsolt
Lada VFTS
55
5. Szőllősi Roland
BMW
52
6.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
7. Bartha Aurél
Honda Civic
49
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
47,5
9. Ifj.Kerék György
Lada VFTS
47
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
40
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 Rally4
38
4.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
29
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
17
6. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
14
7. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
10
8. Schubert István
Peugeot 208 Rally4
2
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2021
a 3.futam,
a Vértes Rallye után
1. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
103
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
71
3. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
65
4. Vitek Viktor
Peugeot 208 R2
43
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
31
6. Ruszkai Attila
Lada 2101
31
7. Péter Pál
Honda Civic Type-R
27
8. Czékmány Norbert
Lada VFTS
24
9. Baksai László
Lada VFTS
20
teljes táblázat
Országos Rallye3 Bajnokság 2021
a 4.futam,
a Bakonya Rally után
1. Nagy Dávid
Lada 21053
116
2. Bíró Gergő
Opel Astra GSi
116
3. Zákányi János
Lada 2107
69
4. Mihálszki Csaba
Renault Clio
65
5. Pallaghy Botond
Peugeot 205
64,5
6. Dénes Szabolcs
Lada 21013
51
7. Dugo
Volkswagen Golf
48,5
8. Spéder Bence
BMW E36
40,5
9. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
39,5
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2021
az 5.futam,
a Vértes Rallye után
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escport MkII
70
2. Csukovics István
Lada 21013
31
3. Kalapács Zsolt
Opel Kadett
28
4. Magoss Péter
Subaru Legacy
27
5. Zsírpapa
Lada VFTS
20
6. Fehérvári Csaba
Mitsubishi Galant GTi
16
7. Müller Roland
Lada 21011 Gr2
13
8. Mang Huba
SKODA Favorit
12
9. Komjáti Ákos
Lada 2105
10
teljes táblázat

iden_ez_volt_a_masodik_gyozelem_1

Herczig Norbert és Bacigál Igor a második győzelmet szerzi meg. Eger után Miskolcon is a leggyorsabbak voltak a Škoda Fabia S2000-es autójukkal. Norbival beszélgettünk a 21.Steelvent Miskolc Rally után.


Az első után, jött a második… Kisebb különbséggel, nagyobb csatában sikerült megszereznetek a második győzelmet idén. Kemény volt, ugye?
Azt mondtam neked korábban is, hogy nincs akkora különbség, mint ami az Eger Rallye-n kialakult. Ott kaotikus volt az időjárás, különbözőek voltak a szakaszok és azért tudtunk egy kicsit nagyobb előnyt kiépíteni. Pontosan tudtuk, hogy nincs ekkora különbség.
 
A verseny nagyon élvezhető volt. Még akkor is, ha voltak kisebb anomáliák a gumikkal kapcsolatban. A padkavédelmet át kell gondolni a jövőben és muszáj, hogy nagyobb abroncsokkal védjék meg a kanyarokat a rendezők.

iden_ez_volt_a_masodik_gyozelem_2
 
Jól indult a futam. Az elsőn még óvatosabb voltam, de a másodiktól kezdve elkaptuk a fonalat és tudtuk a saját tempónkat autózni. A harmadik szakasztól átvettük a vezetést és azt a végéig tudtuk tartani. Ettől függetlenül az elő kör után a szervizparkban váltócsere mellett döntöttünk. A rövid váltóval kezdtünk, úgy ítéltük meg, hogy ez jó lesz ide, de menet közben úgy éreztük, hogy fogunk tudni egy kicsivel gyorsabban menni a hosszú áttétellel. Ez be is igazolódott, jól döntöttünk.
 
Fontos kiemelnem a BRR csapatát, hiszen ismét egy szenzációsan felkészített autót hoztak és a szervizben is komoly munkát végeztek. Három emberrel 13 perc alatt cserélték ki a váltót! Az egyik BRR-es srác a szombat reggelt nem a szervizparkban kezdte, hanem a miskolci kórházban. Kijöttek a vesekövei, infúziót kapott, így ő nem volt ott a váltócserénél. A srác becsületére legyen mondva, a fájdalmai ellenére a második szervizparkban már ott volt.

iden_ez_volt_a_masodik_gyozelem_5
 
Volt arról szó, hogy Ogier autójával mentek… Szerintem nem ezen múlott :) Mennyire figyeltetek rá, hogy milyen komoly csaták alakultak ki mögöttetek?
Alapvetően úgy szeretek versenyezni, hogy legfőképp saját magunkkal foglalkozom. Ha jól megyünk, jól érezzük magunkat, az látszik az eredményekben is. Első körben most is arra törekedtem, hogy azt, amit mi kitaláltunk a pályabejárás során, az süljön. Próbálom kizárni a ’versenyt’. Ez ment is egészen az utolsó gyorsaságiig. Végig húzós tempót diktáltunk és az utolsó gyorsasági volt, ahol már kicsit óvatosabban mentünk.
 
Valahogy a PowerStage-ek idén nem ülnek…
Jól látod. Átjövünk egy viszonylag húzós tempót, de a többi srác valahogy jobban siet :)
Igazából örülök, hogy megváltoztatták a pontrendszert. Buta dolognak tartottam, hogy tavaly előfordulhatott olyan eset, hogy ha valaki megnyeri a versenyt, az nem feltétlenül a legtöbb pontot szerzi meg, ha esetleg a PowerStage-en mások több pontot tudnak gyűjteni.

iden_ez_volt_a_masodik_gyozelem_3
 
Miközben versenyeztetek, kiraktam a szombathelyi futam kiírását. Volt időd ránézni?
Most, a verseny után tudtam vele igazán foglalkozni.
Nincs új a nap alatt. Ahogy néztem hasonló lesz a futam, mint 3 éve volt.
Én örültem volna, ha elmegyünk az Őrségi pályákra, ott több a kanyar :)
Azzal tisztában vagyunk, hogy itt most nem nekünk áll a zászló. A féktávokon és a végsebességen múlik majd. A végsebességben nem állunk túl jól, majd a féktávokat próbáljuk hevíteni.

iden_ez_volt_a_masodik_gyozelem_4
 
Mivel ez az első murvás verseny idén, egy hosszabb teszttel vágunk majd neki a futamnak. A BRR-el három évvel ezelőtt pont ezen a versenyen kezdtük el velük dolgozni és Igorral is ez volt az első közös ORB futamunk. Van kellemes emlékünk. Akkor másodikak lettünk a végén, tehát semmiképp sem feltartott kézzel indulunk, de azzal tisztában vagyunk, hogy ez nem az a futam, mint az egri, vagy a miskolci volt, ahol számíthattunk a jobb eredményre.

Iden_ez_volt_a_masodik_gyozelem_1
Ez a hír most jelenik meg 2974. alkalommal
címkék: SRTH, Herczig, ©KODA, S2000
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2015
21. Steelvent Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
13 14 15 16171819
20 21 22 23 242526
272829 30 010203
04 05 06 07080910
11 12 13 14 15 1617
2021.09.24-27.

részletes infóink

2021.09.25.

részletes infóink

2021.09.25-26.

részletes infóink

2021.09.28.

részletes infóink

2021.10.03.

részletes infóink

2021.10.07-10.

részletes infóink

2021.10.09-10.

részletes infóink

2021.10.09.

részletes infóink

2021.10.09.

részletes infóink

2021.10.10.

részletes infóink

2021.10.16-17.

részletes infóink

2021.10.22-24.

részletes infóink

2021.10.22-24.

részletes infóink

2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k