LCH Tavaszi LADA találkozó
Idén ez volt a második győzelem
Herczig Norbert és Bacigál Igor Miskolcon is a legjobb volt
2015-04-29
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685035806
Napi oldal:
136470
Jelenleg:
1475
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

iden_ez_volt_a_masodik_gyozelem_1

Herczig Norbert és Bacigál Igor a második győzelmet szerzi meg. Eger után Miskolcon is a leggyorsabbak voltak a Škoda Fabia S2000-es autójukkal. Norbival beszélgettünk a 21.Steelvent Miskolc Rally után.


Az első után, jött a második… Kisebb különbséggel, nagyobb csatában sikerült megszereznetek a második győzelmet idén. Kemény volt, ugye?
Azt mondtam neked korábban is, hogy nincs akkora különbség, mint ami az Eger Rallye-n kialakult. Ott kaotikus volt az időjárás, különbözőek voltak a szakaszok és azért tudtunk egy kicsit nagyobb előnyt kiépíteni. Pontosan tudtuk, hogy nincs ekkora különbség.
 
A verseny nagyon élvezhető volt. Még akkor is, ha voltak kisebb anomáliák a gumikkal kapcsolatban. A padkavédelmet át kell gondolni a jövőben és muszáj, hogy nagyobb abroncsokkal védjék meg a kanyarokat a rendezők.

iden_ez_volt_a_masodik_gyozelem_2
 
Jól indult a futam. Az elsőn még óvatosabb voltam, de a másodiktól kezdve elkaptuk a fonalat és tudtuk a saját tempónkat autózni. A harmadik szakasztól átvettük a vezetést és azt a végéig tudtuk tartani. Ettől függetlenül az elő kör után a szervizparkban váltócsere mellett döntöttünk. A rövid váltóval kezdtünk, úgy ítéltük meg, hogy ez jó lesz ide, de menet közben úgy éreztük, hogy fogunk tudni egy kicsivel gyorsabban menni a hosszú áttétellel. Ez be is igazolódott, jól döntöttünk.
 
Fontos kiemelnem a BRR csapatát, hiszen ismét egy szenzációsan felkészített autót hoztak és a szervizben is komoly munkát végeztek. Három emberrel 13 perc alatt cserélték ki a váltót! Az egyik BRR-es srác a szombat reggelt nem a szervizparkban kezdte, hanem a miskolci kórházban. Kijöttek a vesekövei, infúziót kapott, így ő nem volt ott a váltócserénél. A srác becsületére legyen mondva, a fájdalmai ellenére a második szervizparkban már ott volt.

iden_ez_volt_a_masodik_gyozelem_5
 
Volt arról szó, hogy Ogier autójával mentek… Szerintem nem ezen múlott :) Mennyire figyeltetek rá, hogy milyen komoly csaták alakultak ki mögöttetek?
Alapvetően úgy szeretek versenyezni, hogy legfőképp saját magunkkal foglalkozom. Ha jól megyünk, jól érezzük magunkat, az látszik az eredményekben is. Első körben most is arra törekedtem, hogy azt, amit mi kitaláltunk a pályabejárás során, az süljön. Próbálom kizárni a ’versenyt’. Ez ment is egészen az utolsó gyorsaságiig. Végig húzós tempót diktáltunk és az utolsó gyorsasági volt, ahol már kicsit óvatosabban mentünk.
 
Valahogy a PowerStage-ek idén nem ülnek…
Jól látod. Átjövünk egy viszonylag húzós tempót, de a többi srác valahogy jobban siet :)
Igazából örülök, hogy megváltoztatták a pontrendszert. Buta dolognak tartottam, hogy tavaly előfordulhatott olyan eset, hogy ha valaki megnyeri a versenyt, az nem feltétlenül a legtöbb pontot szerzi meg, ha esetleg a PowerStage-en mások több pontot tudnak gyűjteni.

iden_ez_volt_a_masodik_gyozelem_3
 
Miközben versenyeztetek, kiraktam a szombathelyi futam kiírását. Volt időd ránézni?
Most, a verseny után tudtam vele igazán foglalkozni.
Nincs új a nap alatt. Ahogy néztem hasonló lesz a futam, mint 3 éve volt.
Én örültem volna, ha elmegyünk az Őrségi pályákra, ott több a kanyar :)
Azzal tisztában vagyunk, hogy itt most nem nekünk áll a zászló. A féktávokon és a végsebességen múlik majd. A végsebességben nem állunk túl jól, majd a féktávokat próbáljuk hevíteni.

iden_ez_volt_a_masodik_gyozelem_4
 
Mivel ez az első murvás verseny idén, egy hosszabb teszttel vágunk majd neki a futamnak. A BRR-el három évvel ezelőtt pont ezen a versenyen kezdtük el velük dolgozni és Igorral is ez volt az első közös ORB futamunk. Van kellemes emlékünk. Akkor másodikak lettünk a végén, tehát semmiképp sem feltartott kézzel indulunk, de azzal tisztában vagyunk, hogy ez nem az a futam, mint az egri, vagy a miskolci volt, ahol számíthattunk a jobb eredményre.

Iden_ez_volt_a_masodik_gyozelem_1
Ez a hír most jelenik meg 3330. alkalommal
címkék: SRTH, Herczig, ©KODA, S2000
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2015
21. Steelvent Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k