Idén is lesz Mikulás!
Interjú a rendezővel, még a kiírások előtt
2012-11-07
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
795092197
Napi oldal:
425002
Jelenleg:
944
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

 iden_is_lesz_mikulas_1

Nehézkesen indult az év a hazai rallyesport szempontjából, de az év végi Mikulás Rallye semmiképp sem maradhat el, mely ezúttal az osztrák-magyar Murva Kupa záró futamának szerepét is betölti. Hogy milyen lesz a mezőny, az manapság előre megjósolhatatlan, de reméljük a rendezvény idén is remek lesz! A verseny rendezőjével, Lakatos Robival beszélgettem.

Milyen verseny lesz idén a Mikulás Rallye?
December 8-9-én kerül megrendezésre, és hogy milyen lesz? Nem tudom! Próbálunk az elmúlt években megszokott színvonalú versenyt rendezni, reméljük az érdeklődés sem marad el. Már 15 éve betölt egyfajta szerepet ez a rendezvény a hazai autósportban, nyilvánvalóan ebben az elmúlt időszakban átstrukturálódott a rendezvények kínálata – gondolok itt a nagyszámú amatőr meghívásos versenysorozatokra -, de azért remélem, hogy azt a szerepet, amit eddig betöltött a Mikulás Rallye, azt részben vagy egészében a jövőben is be tudja majd tölteni. Mi ezen dolgozunk, és nyilvánvalóan nincsenek illúzióim, nem most fogunk 200-as nevezői rekordot dönteni, de reméljük, hogy most is méltó és hangsúlyos szerepet tud betölteni!

Mennyiben lesz más idén ez a rendezvény?

Annyiban lesz más, hogy idén egyben az osztrák-magyar Murva Kupa utolsó futama is lesz. Magam is kíváncsian várom, hogy ez mennyiben változtatja majd a nevezői létszámot, de már most tudok jó néhány olyan párost, akik azért mennek egy adott autóval, mert a kupa miatt most nem veszik majd annyira bulira ezt a versenyt, inkább az eredményességre törekednek. A programban ez annyit módosít, hogy a már jól megszokottnak mondható vigántpetendi gyors aszfaltos része idén kimarad, inkább azokra a gyorsokra összpontosítunk, melyek murvásabbak. Az össztávot nem módosítja, hiszen a Murva Kupa versenyeként szorzóval van ellátva, év elején is a 60-70 km-es versenytávban állapodtunk meg, és ehhez tartjuk magunkat.

Ha már szóba került a mezőny létszáma, te mire számítasz ezzel kapcsolatban? Nyáron úgy tűnt, hogy az amatőrök nem igazán akarnak a Veszprém környéki pályákon versenyezni…

Valójában a Veszprém Rallye-n nagyobb számban jelentek meg, mint reméltem, hiszen azt mindenképp figyelembe kell venni, hogy ez egy utolsó pillanatos történet volt. És persze tegyük hozzá, hogy ők azért nem annyira amatőrök, hiszen szinte mindannyian a ralitúra bajnokságban versenyeznek,  komoly technikával.

Mivel próbáljátok meg odacsalogatni a versenyzőket?

Próbálunk vonzó feltételeket kialakítani, mind a díjak, mind a program és helyszínek tekintetében. Nem szeretnénk „drágítani”, sőt még olcsósítva is lesznek a részvételi díjak. A helyszíneket illetően például idén is a Veszprém Aréna ad otthont a szervizparknak és versenyirodának, ami azért már nem a vasútállomás! :-) Próbáljuk úgy csinálni, hogy mindenki nagybetűs VERSENYZŐNEK érezhesse magát ezen a rendezvényen!

Mit tudtok adni a versenyzőknek, amit – talán – más futamon nem, vagy csak kevésbé kapnak meg?
A programban két hosszú gyorsasági szerepel majd, az egyik közel 20 km, míg a másik 15 km, tehát összességében közel 70 km-es gyorsasági össztávot kell teljesíteni, professzionális feltételek és biztosítás mellett, ami azért nem igazán jellemző más amatőr meghívásos futamokon.

Ha az időjárást is te intéznéd, lenne hó? :-)
Nekem teljesen mindegy, hogy van hó, vagy nincs a versenyen! Az elmúlt 15 évben mindössze háromszor fordult elő, hogy havas pályákon zajlott a küzdelem, de nem is igazán lehet jó feltételű havas versenyt rendezni. Ha túl korán esik le a hó, akkor már a pályabejárás alatt kijegesedik, ha friss a hó, az az igazi, de ha túl sok esik, az már inkább probléma, mint öröm. Nehéz ez! Ráadásul itt jönnek az anyagi tényezők, hogy akinek van pénze szöges gumira, az azzal megy… és ebből volt is probléma pár éve, bár ezt azóta már tisztáztuk (lehet menni szögessel, de nem lehet megnyerni vele a versenyt). Személy szerint én jobban örülnék, ha hideg, fagyos és tiszta idő lenne, de nem kívánságműsor, és semmi ráhatásunk nincs, hogy milyen idő legyen! :-)

Terveztek még bármi újat, nem megszokottat?
Magyarországon  példa nélküli  módon, mind az amatőr mezőny, mind a licences mezőny tekintetében LADA KUPÁT hirdetünk. Ez azt jelenti , hogy az adott kategóriákon belül külön Lada értékelés is lesz ahol az első 3 helyezett pénzdíjat is kap!

Már tavaly is kérdeztem: lesz rénszarvaspörkölt? :-) Mert azt már meg sem merem kérdezni, hogy sztárvendég lesz-e…

Valaki írta már, hogy a prágai rallyesprinten Dani Sordo lesz a sztárvendég, és kíváncsi, hogy vajon nálunk a Mikuláson ki lesz. Sajnos ennek nem most van itt az ideje! Elhívnám én szívesen Petter Solberget is, csak éppen most nincs rá pénzem! :-) És Béres Józsit sem láthatjuk majd azzal az Audival, amivel nagy sikert aratott Komlón, mivel az aszfaltra épített autó (és még csak nem is rallye-ra, hanem hegyiversenyekre). De mint mondtam, csinálunk egy kis nézőcsalogató Lada Kupát… :)

Ez jobban hangzik még a rénszarvaspörköltnél is! :-)
Reméljük, hogy egy jó hangulatú idényzáró program lesz a Mikulás Rallye, mint eddig is. Mi mindent megteszünk ezért, ennek szellemében dolgozunk!

Ez a hír most jelenik meg 6712. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k