h i r d e t é s
Összes oldal:
742743178
Napi oldal:
120941
Jelenleg:
1528
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Nehézkesen indult az év a hazai rallyesport szempontjából, de az év végi Mikulás Rallye semmiképp sem maradhat el, mely ezúttal az osztrák-magyar Murva Kupa záró futamának szerepét is betölti. Hogy milyen lesz a mezőny, az manapság előre megjósolhatatlan, de reméljük a rendezvény idén is remek lesz! A verseny rendezőjével, Lakatos Robival beszélgettem.
Milyen verseny lesz idén a Mikulás Rallye?
December 8-9-én kerül megrendezésre, és hogy milyen lesz? Nem tudom! Próbálunk az elmúlt években megszokott színvonalú versenyt rendezni, reméljük az érdeklődés sem marad el. Már 15 éve betölt egyfajta szerepet ez a rendezvény a hazai autósportban, nyilvánvalóan ebben az elmúlt időszakban átstrukturálódott a rendezvények kínálata – gondolok itt a nagyszámú amatőr meghívásos versenysorozatokra -, de azért remélem, hogy azt a szerepet, amit eddig betöltött a Mikulás Rallye, azt részben vagy egészében a jövőben is be tudja majd tölteni. Mi ezen dolgozunk, és nyilvánvalóan nincsenek illúzióim, nem most fogunk 200-as nevezői rekordot dönteni, de reméljük, hogy most is méltó és hangsúlyos szerepet tud betölteni!
Mennyiben lesz más idén ez a rendezvény?
Annyiban lesz más, hogy idén egyben az osztrák-magyar Murva Kupa utolsó futama is lesz. Magam is kíváncsian várom, hogy ez mennyiben változtatja majd a nevezői létszámot, de már most tudok jó néhány olyan párost, akik azért mennek egy adott autóval, mert a kupa miatt most nem veszik majd annyira bulira ezt a versenyt, inkább az eredményességre törekednek. A programban ez annyit módosít, hogy a már jól megszokottnak mondható vigántpetendi gyors aszfaltos része idén kimarad, inkább azokra a gyorsokra összpontosítunk, melyek murvásabbak. Az össztávot nem módosítja, hiszen a Murva Kupa versenyeként szorzóval van ellátva, év elején is a 60-70 km-es versenytávban állapodtunk meg, és ehhez tartjuk magunkat.
Ha már szóba került a mezőny létszáma, te mire számítasz ezzel kapcsolatban? Nyáron úgy tűnt, hogy az amatőrök nem igazán akarnak a Veszprém környéki pályákon versenyezni…
Valójában a Veszprém Rallye-n nagyobb számban jelentek meg, mint reméltem, hiszen azt mindenképp figyelembe kell venni, hogy ez egy utolsó pillanatos történet volt. És persze tegyük hozzá, hogy ők azért nem annyira amatőrök, hiszen szinte mindannyian a ralitúra bajnokságban versenyeznek, komoly technikával.
Mivel próbáljátok meg odacsalogatni a versenyzőket?
Próbálunk vonzó feltételeket kialakítani, mind a díjak, mind a program és helyszínek tekintetében. Nem szeretnénk „drágítani”, sőt még olcsósítva is lesznek a részvételi díjak. A helyszíneket illetően például idén is a Veszprém Aréna ad otthont a szervizparknak és versenyirodának, ami azért már nem a vasútállomás! :-) Próbáljuk úgy csinálni, hogy mindenki nagybetűs VERSENYZŐNEK érezhesse magát ezen a rendezvényen!
Mit tudtok adni a versenyzőknek, amit – talán – más futamon nem, vagy csak kevésbé kapnak meg?
A programban két hosszú gyorsasági szerepel majd, az egyik közel 20 km, míg a másik 15 km, tehát összességében közel 70 km-es gyorsasági össztávot kell teljesíteni, professzionális feltételek és biztosítás mellett, ami azért nem igazán jellemző más amatőr meghívásos futamokon.
Ha az időjárást is te intéznéd, lenne hó? :-)
Nekem teljesen mindegy, hogy van hó, vagy nincs a versenyen! Az elmúlt 15 évben mindössze háromszor fordult elő, hogy havas pályákon zajlott a küzdelem, de nem is igazán lehet jó feltételű havas versenyt rendezni. Ha túl korán esik le a hó, akkor már a pályabejárás alatt kijegesedik, ha friss a hó, az az igazi, de ha túl sok esik, az már inkább probléma, mint öröm. Nehéz ez! Ráadásul itt jönnek az anyagi tényezők, hogy akinek van pénze szöges gumira, az azzal megy… és ebből volt is probléma pár éve, bár ezt azóta már tisztáztuk (lehet menni szögessel, de nem lehet megnyerni vele a versenyt). Személy szerint én jobban örülnék, ha hideg, fagyos és tiszta idő lenne, de nem kívánságműsor, és semmi ráhatásunk nincs, hogy milyen idő legyen! :-)
Terveztek még bármi újat, nem megszokottat?
Magyarországon példa nélküli módon, mind az amatőr mezőny, mind a licences mezőny tekintetében LADA KUPÁT hirdetünk. Ez azt jelenti , hogy az adott kategóriákon belül külön Lada értékelés is lesz ahol az első 3 helyezett pénzdíjat is kap!
Már tavaly is kérdeztem: lesz rénszarvaspörkölt? :-) Mert azt már meg sem merem kérdezni, hogy sztárvendég lesz-e…
Valaki írta már, hogy a prágai rallyesprinten Dani Sordo lesz a sztárvendég, és kíváncsi, hogy vajon nálunk a Mikuláson ki lesz. Sajnos ennek nem most van itt az ideje! Elhívnám én szívesen Petter Solberget is, csak éppen most nincs rá pénzem! :-) És Béres Józsit sem láthatjuk majd azzal az Audival, amivel nagy sikert aratott Komlón, mivel az aszfaltra épített autó (és még csak nem is rallye-ra, hanem hegyiversenyekre). De mint mondtam, csinálunk egy kis nézőcsalogató Lada Kupát… :)
Ez jobban hangzik még a rénszarvaspörköltnél is! :-)
Reméljük, hogy egy jó hangulatú idényzáró program lesz a Mikulás Rallye, mint eddig is. Mi mindent megteszünk ezért, ennek szellemében dolgozunk!
Ez a hír most jelenik meg 6615. alkalommal
amatőr rally
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|