Ignis Kupa után Imola
Egy cseh csapattal, Imolában
2005-05-25
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
763460657
Napi oldal:
71507
Jelenleg:
891
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Barta Attila
A gyorsasági szakág küzdelmeiben Porschéval, rallyeban tavaly Ignis Kupában ment... Nem kis különbség...
Most ismét a nagy autóé a főszerep.



Attila! Hol is versenyzel május utolsó hétvégéjén?
A hétvégén megrendezendő FIA GT világbajnokság San Marinoi futamán, Imolában veszek rész egy szlovák csapat berkein belül magyar színekben egy Porsche 969 GT3 volánja mögött.

Ez lesz az idei első futamunk, a monzai versenyen indultunk volna, de az autónk nem felelt meg az FIA szabályoknak és most vásárolt a csapat egy autót, amivel már rész tudunk venni a világbajnoki küzdelmekben.

Ez ugye az a versenyág, amiben egy autóval több versenyző megbízhatósági versenyen vesz részt?
Így van!
Ez egy három órás verseny, ahol egy autóban minimum két pilóta kell, hogy vezessen, ezért legalább egyszer ki kell állni a boxba pilótát cserélni, tankolni, gumit cserélni. Ezért az eredményt nagyban befolyásolja a csapat boxban való munkája.

Mivel a csapaté az autó, ezek szerint már volt lehetőségetek kipróbálni?
Az új autó tegnap este lett kész, így ezzel még nem mentünk.
Viszont teljesen megegyezik a régi autónkkal, csak a bukócső kialakítása más, ezért is nem volt az megfelelő a szabályoknak. Sok elem került át a régiből az újba, éppen ezért bízom abban, hogy a viselkedésében ugyanazt fogom tapasztalni, mint az előzőben.

Korábban részt vettünk Brno-ban egy háromórás cseh bajnoki futamon, ami ugyanazt a távot jelenti, mint a GT világbajnokságon.
Egy CLK Mercedes és egy tavalyi fejlesztésű Porsche után a harmadik helyen végeztünk pilótatársammal, Miro Konopkával. Bízom benne, hogy ezzel is jól tudunk szerepelni.

Magyarországon láthatjuk az autót, a csapatot?
Gondoltam rá, ha hosszabbtávú együttműködés jönne létre a szlovák csapattal, akkor szervezünk egy bemutatót és egy sajtótájékoztatót.

A csapattól ígéretet kaptam arra, hogy az egyik hungaroringi futamra elhozzák nekem az autót és a magyar közönség előtt a magyar bajnokságban is megmutathatom, hogy mire vagyok képes ezzel az autóval.

Idén nem indultál az első futamon, ugye?
Nem, sajnos nem. Épp a Heidelberg Kupával egy időben volt a brnoi futamunk, vasárnap ugyan tudtam volna menni Bódis Kálmi autójával, de sajnos az autója csütörtökön kigyulladt, így kénytelen volt a nekem szánt autót használni, így ettől a lehetőségtől elestem. Ezért is mondta a szlovák csapat, hogy elhozzák egy futam erejéig az ő autójukat.

Minden jót kívánok és figyelemmel kísérjük az eredményeteket!

Ez a hír most jelenik meg 3741. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k