Nyirád Rallycross ZÓNA+OB. 2022.09.23-25. ARÉNA KUPA - Versenyezz és nyerj!
Igor a Montéról és az idei évről
Hímestojás szállítás, rengeteg tanulás és köszönet
2012-02-06
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
615224511
Napi oldal:
30016
Jelenleg:
406
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
duenShop.hu - a rallyongók boltja
AutoDekor
BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
az 6.futam után
1. Martin Márkó
1150
2. Gál Krisztián
951
3. Martinák Balázs
929
4. Péntek Ádám
882
5.
Fónagy Kristóf
839
6. Szücs Benedek
820
7. Teglovics Kornél
802
8. Markó Zoltán
757
9. Hugyecz Attila
718
teljes táblázat
World Rally Championship 2022
a 9. futam,
az Ypres Rally után
1. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
203
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
131
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
131
4. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
106
5. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
92
6. Craig Breen
Ford Puma Rally1
64
7. Esapekka Lappi
Toyota Yaris GR Rally1
57
8. Sebastian Loeb
Ford Puma Rally1
35
9. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship
a 6. futam,
a Rally di Roma után
1. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
137
2. Simone Tempestini
SKODA Fabia R5 Evo
79
3. Nil Solans
Volkswagen Polo GTi R5
70
4. J. Pardo Siota
SKODA Fabia R5 Evo
69
5. Alberto Battistolli
SKODA Fabia R5 Evo
57
6. S. Campedelli
SKODA Fabia R5 Evo
55
7. Ken Torn
Ford Fiesta Rally2
55
8. Yoann Bonato
SKODA Fabia R5 Evo
54
9. Armindo Araujo
SKODA Fabia R5 Evo
45
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2022
az ötödik futam,
a Veszprém Rallye után
1.
Mads Østberg
Citroen C3 Rally2
165,4
2.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
164,5
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
149,5
4. Német Gábor
Skoda Fabia R5
85,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
79,7
6.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
73,6
7. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
64,1
8. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5
56,9
9. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
54
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2022
az ötödik futam,
a Veszprém Rallye után
1. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo X
119
2. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
105,2
3. Bertalan Marci
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
104,6
4. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
83,5
5. Karsai Zsolt
Lada 2107
60,6
6. Veréb Zoltán
Lada VFTS
54
7. Helembai Zsolt
Lada VFTS
50,2
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
42
9.
Határ Attila
Peugeot 306
39,6
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
43
3.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
38,4
4.
Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
18
5. Vida Péter
Peugeot 208 Rally4
11,8
6. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
5
7. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2022
a negyedik futam,
a Veszprém Rally után
1. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
77
2. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
70
3. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
64
4. Spindler Jenö
Peugeot 208 R2
55
5. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
43
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
34
7. Ruszkai Attila
Lada 2101
37,4
8. Krehlik Nándor
Lada VFTS
33
9. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
31
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2022
a harmadik futam,
a WATZ Rally után
1. Zákányi János
Lada 2105
96,6
2. Geng Bence
Honda Civic
72,6
3. Takács István
BMW E36
61,2
4. Békési Richárd
BMW 320
51,2
5. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
37,6
6. Spéder Bence
BMW E36
30,0
7. Bíró Gergő
Opel Astra
29,0
8. Géczi László
Lada 2107
24,0
9. Téczely Tamás
Honda Civic
22,8
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2021
a 3.futam után
1. Kárai Tamás
Audi S1
74
2. Benyó Máté
Ford Focus
59
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
59
4. Antal István
Mitsubishi Colt
50
5. Vass Csaba
Skoda Fabia
25
6. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
24
7. Vass Zoltán
Audi A1
19
8. Ales Fucik
Volkswagen Polo
15
9. Ifj.Kiss László
Peugeot 208 RX
13
teljes táblázat

igor_a_monterol_az_idei_evrol_3

Igor Bacigál 2011-ben Bútor Robi oldalán abszolút 3. helyett szerzett a magyar ralibajnokságban. Igor már túl van idei első versenyén, Jaroslav Melicharekkel végigértek a Monte Carlo Rallye-n Tagai Tomiék S2000-es 207-esével.

Igor, mesélj erről!
Nem voltak túl nagy ambícióink, az volt a cél, hogy végigmenjünk. Nem volt SuperRallye, így még jobban kellett vigyázni az autóra, néhány helyen úgy mentünk, mintha hímestojásokat szállítottunk volna. Az eredmények nem túl jók, mert az elsőtől negyven percet kapni az annyira nem dicsérendő, de így is az abszolút 21. és kategória 5. helyen fejeztük be a versenyt. Nem volt semmi technikai gondunk, minden tökéletesen működött az autóban.
Az az igazság, hogy az első nap végén, a második nap elején annyira eltávolodtak egymástól a párosok, hogy pár kivétellel mindenki autózta a saját ritmusát és kevés volt a csata.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_2

Nem hiszem, hogy magyarázkodnotok kellene, hiszen első alkalommal voltál ott Te is, a pilótád is.
A verseny előtt ült életében először Super2000-es autóba a pilótám, előtte WRC-vel versenyzett. Nekem is új volt minden. Nagyon sokszor odaálltunk egy rajthoz és ha nem lett volna az itinerben a fotó a rajtról, azt sem tudtam volna, hogy melyik gyorson vagyunk. Nagyon feszített volt az időterv a pályabejáráson, így nem volt idő végigjárni az etapútvonalakat. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy hibátlanul teljesítettem én is, nem volt semmi gond. Mindenhol időben ott voltunk. Egyszer késtünk 4 percet a beíróba, de ott a szűk utak és a sok néző miatt több versenyautó is bedugult, emiatt nem értünk oda időben.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_1

Azt mondtad, hogy több világbajnoki futamot is terveztek.
Az alapterv az volt, hogy 4 vagy 5 futamon elindulunk. De a prioritást a szlovák bajnokság jelenti Jaroslav Melicharek számára. Ott pedig a régi navigátorával menne. A következő világbajnoki megmozdulás a német futam lenne, ami augusztus végén van.
Elvileg augusztus végéig szabad lennék…

Hogy érezted Magad tavaly a magyar bajnokságban?
2011 volt az első évem, amikor egy komplett bajnokságot mentem Super2000-es autóval. Korábban csak teszteken ültem ilyen autóban.
Bútor Robival év elején leültünk, történt egy korrekt megállapodás és az egész év folyamán egy nagyon korrekt hozzáállással próbáltunk harcolni a bajnoki címért.
Nem jött össze, de azt gondolom, hogy semmi szégyellnivalónk nincsen. Nem voltunk a legszerencsésebb csapat a bajnokságban.

Egerben győztetek, Miskolcon kicsit megkarcoltátok, Veszprémben leégett az autó…
Voltak kudarcok, ennek ellenére sikerült felállnunk újra és a pécsi jó eredménynek köszönhetően ott állhattunk a dobogón év végén.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_4

Hogyan tovább?
Megpróbáltuk a 2012-es esztendőt is együtt összerakni, nagyon jó ajánlatot kaptunk a PH Sporttól. Sajnos én nem tudtam annyi anyagi támogatást szerezni, ami kellett volna ehhez a közös projekthez, így abban maradtunk Robival, hogy Ő vagy megpróbálja egy másik navigátorral összehozni az S2000-es évet, vagy megpróbál egy másik úton elindulni.

Ezúton is szeretném megköszönni a tavalyi évet Bútor Robinak!
Nagyon sokat segített Robi és nagyon sokat tanultam tőle. Nagy köszönet Robi szüleinek és a Team Bútor Robi minden egyes tagjának. Köszönöm az egész évet a csapatvezetőnek, Balkányi Gyurinak valamint Búzás Gyurinak és az egész, Robit támogató csapatnak.
Komoly támogatásban volt részem mellettük. Nekik és a PH Sportnak köszönhetően tudott összejönni ez az év végi abszolút harmadik helyezés.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_5

A versenyzői karrierem legnagyobb év végi eredménye ez és ezt külön szeretném nekik megköszönni!
Nagyon sok mindent tanultam Robitól, a csapattól. Robiék problémamegoldó képessége is sok újat adott a számomra.

Tehát idén nem Robival.
Melicharek mellett beülsz más mellé is?
Volt arról is szó, hogy Grzegorz Grzyb-el megyek a szlovák és a lengyel bajnokságban és még pár cseh futamon is. ’Lengyel Gergő’ összesen 18 futamot tervezett, de ezt időhiány miatt nem tudtam vállalni, hiszen az minimum 18 hétvégét és ezen kívül még sok – sok elveszett munkanapot jelentett volna. A vállalkozásomból élek, ennyi kihagyást nem bírt volna el a történet.

Sokat fogok segíteni Grzyb csapatának, a Peugeot Sport Polska és persze a TRT-nek is. Talán egy-két versenyre ki is látogatok.

Folyamatban vannak a tárgyalások szlovák és magyar vonalon is. Vannak megkeresések. Egy-két héten belül el kell dőlnie, hiszen március második felében indul a szlovák bajnokság és április végén pedig a magyar.
El kell döntenem, hogy a teljes szezont megyek Szlovákiában vagy Magyarországon. És ez alapján dől el az is, hogy Melico mellett navigálok e a futamokon, vagy csak a csapat versenyzését segítem.

fotók: autosportfoto.sk, duen.hu, ewrc.cz

 

A csapat támogatói:

solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_3
egy_nagy_falat_monte_7
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_7
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_8
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_9
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_10

Ez a hír most jelenik meg 5578. alkalommal
Share |
World Rally Championship 2012
80e Rallye Automobile Monte Carlo 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
12 13 14 15 161718
19 20 21 22 232425
2627 28 29300102
03 04 05 06 070809
1011 12 13141516
2022.09.23-26.

részletes infóink

2022.09.23-25.

részletes infóink

2022.09.24.

részletes infóink

2022.09.25.

részletes infóink

2022.10.01-02.

részletes infóink

2022.10.07-08.

részletes infóink

2022. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Országos Rally1 Bajnokság 2022
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k