Igor a Montéról és az idei évről
Hímestojás szállítás, rengeteg tanulás és köszönet
2012-02-06
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
550315475
Napi oldal:
23542
Jelenleg:
970
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
654
2.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
638
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
514
4.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
457
5. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
428
6. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
416
7. Biró-Ambrus R.
Volkswagen Golf GTi R5
399
8. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
366
9. Somogyi Máté
Volkswagen Golf GTi R5
282
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
122
2. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
114
3.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
105
4.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
87
5. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
80
6. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
52
7. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
44
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
42
9. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
25
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
121
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
112
3. G. Munster
Hyundai i20 R5
86
4. Ivan Ares
Hyundai i20 R5
59
5. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
52
6. E. Llarena
Citroen C3 R5
52
7. Craig Breen
Hyundai i20 R5
49
8. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
44
9. Erik Cais
Ford Fiesta R5 MkII
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a bajnokság végeredménye
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
219
2. M.Ekström
Audi S1
192
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
4. N. Grönholm
Hyundai i20
147
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
135
6. Robin Larsson
Audi S1
122
7. A.Bakkerud
Renault Megane RS
121
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
92
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
90
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
128
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
127
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
116
4. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
114
5. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
61
6.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
57
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
46
8. Csucsu
Citroën C3 R5
44
9. Német Lackó
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
158
2. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
124
3. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
106
4. Tajmel Tibor
BMW
65
5. Szilágyi Patrik
BMW
60
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
41
7. Kocsomba Károly
BMW
35
8. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Novák Balázs
BMW
29
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
42
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
36
3.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
31
4.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
15
6. Tábori Ákos
Peugeot 208 R2
5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
129
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Péter Pál
Honda Civic Type-R
69
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
6. Tamás Gergely
Renault Twingo
50
7. Németh Gergely
Citroen C2 R2
37
8. Berta József
Honda Civic Type-R
35
9. Baksai László
Lada 2107
32
teljes táblázat

igor_a_monterol_az_idei_evrol_3

Igor Bacigál 2011-ben Bútor Robi oldalán abszolút 3. helyett szerzett a magyar ralibajnokságban. Igor már túl van idei első versenyén, Jaroslav Melicharekkel végigértek a Monte Carlo Rallye-n Tagai Tomiék S2000-es 207-esével.

Igor, mesélj erről!
Nem voltak túl nagy ambícióink, az volt a cél, hogy végigmenjünk. Nem volt SuperRallye, így még jobban kellett vigyázni az autóra, néhány helyen úgy mentünk, mintha hímestojásokat szállítottunk volna. Az eredmények nem túl jók, mert az elsőtől negyven percet kapni az annyira nem dicsérendő, de így is az abszolút 21. és kategória 5. helyen fejeztük be a versenyt. Nem volt semmi technikai gondunk, minden tökéletesen működött az autóban.
Az az igazság, hogy az első nap végén, a második nap elején annyira eltávolodtak egymástól a párosok, hogy pár kivétellel mindenki autózta a saját ritmusát és kevés volt a csata.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_2

Nem hiszem, hogy magyarázkodnotok kellene, hiszen első alkalommal voltál ott Te is, a pilótád is.
A verseny előtt ült életében először Super2000-es autóba a pilótám, előtte WRC-vel versenyzett. Nekem is új volt minden. Nagyon sokszor odaálltunk egy rajthoz és ha nem lett volna az itinerben a fotó a rajtról, azt sem tudtam volna, hogy melyik gyorson vagyunk. Nagyon feszített volt az időterv a pályabejáráson, így nem volt idő végigjárni az etapútvonalakat. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy hibátlanul teljesítettem én is, nem volt semmi gond. Mindenhol időben ott voltunk. Egyszer késtünk 4 percet a beíróba, de ott a szűk utak és a sok néző miatt több versenyautó is bedugult, emiatt nem értünk oda időben.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_1

Azt mondtad, hogy több világbajnoki futamot is terveztek.
Az alapterv az volt, hogy 4 vagy 5 futamon elindulunk. De a prioritást a szlovák bajnokság jelenti Jaroslav Melicharek számára. Ott pedig a régi navigátorával menne. A következő világbajnoki megmozdulás a német futam lenne, ami augusztus végén van.
Elvileg augusztus végéig szabad lennék…

Hogy érezted Magad tavaly a magyar bajnokságban?
2011 volt az első évem, amikor egy komplett bajnokságot mentem Super2000-es autóval. Korábban csak teszteken ültem ilyen autóban.
Bútor Robival év elején leültünk, történt egy korrekt megállapodás és az egész év folyamán egy nagyon korrekt hozzáállással próbáltunk harcolni a bajnoki címért.
Nem jött össze, de azt gondolom, hogy semmi szégyellnivalónk nincsen. Nem voltunk a legszerencsésebb csapat a bajnokságban.

Egerben győztetek, Miskolcon kicsit megkarcoltátok, Veszprémben leégett az autó…
Voltak kudarcok, ennek ellenére sikerült felállnunk újra és a pécsi jó eredménynek köszönhetően ott állhattunk a dobogón év végén.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_4

Hogyan tovább?
Megpróbáltuk a 2012-es esztendőt is együtt összerakni, nagyon jó ajánlatot kaptunk a PH Sporttól. Sajnos én nem tudtam annyi anyagi támogatást szerezni, ami kellett volna ehhez a közös projekthez, így abban maradtunk Robival, hogy Ő vagy megpróbálja egy másik navigátorral összehozni az S2000-es évet, vagy megpróbál egy másik úton elindulni.

Ezúton is szeretném megköszönni a tavalyi évet Bútor Robinak!
Nagyon sokat segített Robi és nagyon sokat tanultam tőle. Nagy köszönet Robi szüleinek és a Team Bútor Robi minden egyes tagjának. Köszönöm az egész évet a csapatvezetőnek, Balkányi Gyurinak valamint Búzás Gyurinak és az egész, Robit támogató csapatnak.
Komoly támogatásban volt részem mellettük. Nekik és a PH Sportnak köszönhetően tudott összejönni ez az év végi abszolút harmadik helyezés.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_5

A versenyzői karrierem legnagyobb év végi eredménye ez és ezt külön szeretném nekik megköszönni!
Nagyon sok mindent tanultam Robitól, a csapattól. Robiék problémamegoldó képessége is sok újat adott a számomra.

Tehát idén nem Robival.
Melicharek mellett beülsz más mellé is?
Volt arról is szó, hogy Grzegorz Grzyb-el megyek a szlovák és a lengyel bajnokságban és még pár cseh futamon is. ’Lengyel Gergő’ összesen 18 futamot tervezett, de ezt időhiány miatt nem tudtam vállalni, hiszen az minimum 18 hétvégét és ezen kívül még sok – sok elveszett munkanapot jelentett volna. A vállalkozásomból élek, ennyi kihagyást nem bírt volna el a történet.

Sokat fogok segíteni Grzyb csapatának, a Peugeot Sport Polska és persze a TRT-nek is. Talán egy-két versenyre ki is látogatok.

Folyamatban vannak a tárgyalások szlovák és magyar vonalon is. Vannak megkeresések. Egy-két héten belül el kell dőlnie, hiszen március második felében indul a szlovák bajnokság és április végén pedig a magyar.
El kell döntenem, hogy a teljes szezont megyek Szlovákiában vagy Magyarországon. És ez alapján dől el az is, hogy Melico mellett navigálok e a futamokon, vagy csak a csapat versenyzését segítem.

fotók: autosportfoto.sk, duen.hu, ewrc.cz

 

A csapat támogatói:

solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_3
egy_nagy_falat_monte_7
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_7
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_8
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_9
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_10

Ez a hír most jelenik meg 5289. alkalommal
Share |
World Rally Championship 2012
80e Rallye Automobile Monte Carlo 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
1516 17 18 192021
2223 24 25 262728
0102 03 04 050607
0809 10 11 12 1314
15 16 17 18 192021
2021.02.26-03.01.

részletes infóink


2021.02.26-28.

részletes infóink


2021.02.28.

részletes infóink


2021.03.13-14.

részletes infóink


2021.03.26-27.

részletes infóink


2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k