LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Igor a Montéról és az idei évről
Hímestojás szállítás, rengeteg tanulás és köszönet
2012-02-06
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770056822
Napi oldal:
4213
Jelenleg:
1545
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

igor_a_monterol_az_idei_evrol_3

Igor Bacigál 2011-ben Bútor Robi oldalán abszolút 3. helyett szerzett a magyar ralibajnokságban. Igor már túl van idei első versenyén, Jaroslav Melicharekkel végigértek a Monte Carlo Rallye-n Tagai Tomiék S2000-es 207-esével.

Igor, mesélj erről!
Nem voltak túl nagy ambícióink, az volt a cél, hogy végigmenjünk. Nem volt SuperRallye, így még jobban kellett vigyázni az autóra, néhány helyen úgy mentünk, mintha hímestojásokat szállítottunk volna. Az eredmények nem túl jók, mert az elsőtől negyven percet kapni az annyira nem dicsérendő, de így is az abszolút 21. és kategória 5. helyen fejeztük be a versenyt. Nem volt semmi technikai gondunk, minden tökéletesen működött az autóban.
Az az igazság, hogy az első nap végén, a második nap elején annyira eltávolodtak egymástól a párosok, hogy pár kivétellel mindenki autózta a saját ritmusát és kevés volt a csata.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_2

Nem hiszem, hogy magyarázkodnotok kellene, hiszen első alkalommal voltál ott Te is, a pilótád is.
A verseny előtt ült életében először Super2000-es autóba a pilótám, előtte WRC-vel versenyzett. Nekem is új volt minden. Nagyon sokszor odaálltunk egy rajthoz és ha nem lett volna az itinerben a fotó a rajtról, azt sem tudtam volna, hogy melyik gyorson vagyunk. Nagyon feszített volt az időterv a pályabejáráson, így nem volt idő végigjárni az etapútvonalakat. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy hibátlanul teljesítettem én is, nem volt semmi gond. Mindenhol időben ott voltunk. Egyszer késtünk 4 percet a beíróba, de ott a szűk utak és a sok néző miatt több versenyautó is bedugult, emiatt nem értünk oda időben.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_1

Azt mondtad, hogy több világbajnoki futamot is terveztek.
Az alapterv az volt, hogy 4 vagy 5 futamon elindulunk. De a prioritást a szlovák bajnokság jelenti Jaroslav Melicharek számára. Ott pedig a régi navigátorával menne. A következő világbajnoki megmozdulás a német futam lenne, ami augusztus végén van.
Elvileg augusztus végéig szabad lennék…

Hogy érezted Magad tavaly a magyar bajnokságban?
2011 volt az első évem, amikor egy komplett bajnokságot mentem Super2000-es autóval. Korábban csak teszteken ültem ilyen autóban.
Bútor Robival év elején leültünk, történt egy korrekt megállapodás és az egész év folyamán egy nagyon korrekt hozzáállással próbáltunk harcolni a bajnoki címért.
Nem jött össze, de azt gondolom, hogy semmi szégyellnivalónk nincsen. Nem voltunk a legszerencsésebb csapat a bajnokságban.

Egerben győztetek, Miskolcon kicsit megkarcoltátok, Veszprémben leégett az autó…
Voltak kudarcok, ennek ellenére sikerült felállnunk újra és a pécsi jó eredménynek köszönhetően ott állhattunk a dobogón év végén.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_4

Hogyan tovább?
Megpróbáltuk a 2012-es esztendőt is együtt összerakni, nagyon jó ajánlatot kaptunk a PH Sporttól. Sajnos én nem tudtam annyi anyagi támogatást szerezni, ami kellett volna ehhez a közös projekthez, így abban maradtunk Robival, hogy Ő vagy megpróbálja egy másik navigátorral összehozni az S2000-es évet, vagy megpróbál egy másik úton elindulni.

Ezúton is szeretném megköszönni a tavalyi évet Bútor Robinak!
Nagyon sokat segített Robi és nagyon sokat tanultam tőle. Nagy köszönet Robi szüleinek és a Team Bútor Robi minden egyes tagjának. Köszönöm az egész évet a csapatvezetőnek, Balkányi Gyurinak valamint Búzás Gyurinak és az egész, Robit támogató csapatnak.
Komoly támogatásban volt részem mellettük. Nekik és a PH Sportnak köszönhetően tudott összejönni ez az év végi abszolút harmadik helyezés.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_5

A versenyzői karrierem legnagyobb év végi eredménye ez és ezt külön szeretném nekik megköszönni!
Nagyon sok mindent tanultam Robitól, a csapattól. Robiék problémamegoldó képessége is sok újat adott a számomra.

Tehát idén nem Robival.
Melicharek mellett beülsz más mellé is?
Volt arról is szó, hogy Grzegorz Grzyb-el megyek a szlovák és a lengyel bajnokságban és még pár cseh futamon is. ’Lengyel Gergő’ összesen 18 futamot tervezett, de ezt időhiány miatt nem tudtam vállalni, hiszen az minimum 18 hétvégét és ezen kívül még sok – sok elveszett munkanapot jelentett volna. A vállalkozásomból élek, ennyi kihagyást nem bírt volna el a történet.

Sokat fogok segíteni Grzyb csapatának, a Peugeot Sport Polska és persze a TRT-nek is. Talán egy-két versenyre ki is látogatok.

Folyamatban vannak a tárgyalások szlovák és magyar vonalon is. Vannak megkeresések. Egy-két héten belül el kell dőlnie, hiszen március második felében indul a szlovák bajnokság és április végén pedig a magyar.
El kell döntenem, hogy a teljes szezont megyek Szlovákiában vagy Magyarországon. És ez alapján dől el az is, hogy Melico mellett navigálok e a futamokon, vagy csak a csapat versenyzését segítem.

fotók: autosportfoto.sk, duen.hu, ewrc.cz

 

A csapat támogatói:

solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_3
egy_nagy_falat_monte_7
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_7
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_8
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_9
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_10

Ez a hír most jelenik meg 6000. alkalommal
Share |
World Rally Championship 2012
80e Rallye Automobile Monte Carlo 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k