Igor a Montéról és az idei évről
Hímestojás szállítás, rengeteg tanulás és köszönet
2012-02-06
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
628165805
Napi oldal:
143672
Jelenleg:
396
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
duenShop.hu - a rallyongók boltja
AutoDekor
BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
a bajnokság végeredménye
1. Martin Márkó
1509
2. Molnár Alex
1477
3. Péntek Ádám
1467
4. Budai Csaba
1455
5.
Fónagy Kristóf
1380
6. Martinák Balázs
1277
7. Gál Krisztián
1269
8. Ivony Bálint
1126
9. Teglovics Kornél
1120
teljes táblázat
World Rally Championship 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
255
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
205
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
193
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
134
5. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
122
6. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
97
7. Craig Breen
Ford Puma Rally1
84
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
59
9. Esapekka Lappi
Toyota Yaris GR Rally1
58
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
166
2. J. Pardo Siota
SKODA Fabia R5 Evo
99
3. Yoann Bonato
SKODA Fabia R5 Evo
88
4. S. Tempestini
SKODA Fabia R5 Evo
79
5. Nil Solans
Volkswagen Polo GTi R5
70
6. S. Campedelli
SKODA Fabia R5 Evo
70
7. Alberto Battistolli
SKODA Fabia R5 Evo
69
8. Ken Torn
Ford Fiesta Rally2
55
9. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
55
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1.
Mads Østberg
Citroen C3 Rally2
251,4
2.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
223,5
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
172,5
4. Német Gábor
Skoda Fabia R5
125,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
99,5
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
99,2
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5
94,4
8.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
73,6
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
73,5
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2022
a bajnokság végeredménye
1. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo X
155
2. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
120,2
3. Bertalan Marci
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
104,6
4. Helembai Zsolt
Lada VFTS
94,7
5. Karsai Zsolt
Lada 2107
93,6
6. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
83,5
7. Szőllősi Roland
BMW
54
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
77
9.
Hevesi Norbert
BMW
73,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
84
2.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
54,9
3.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
49
4.
Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
34,5
5. Vida Péter
Peugeot 208 Rally4
20,8
6. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
10
7. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
136
2. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
125
3. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
120
4. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
85
5. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
70
6. Krehlik Nándor
Lada VFTS
67
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
58
8. Spindler Jenö
Peugeot 208 R2
55
9. Ruszkai Attila
Lada 2101
50,4
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Zákányi János
Lada 2105
229,6
2. Geng Bence
Honda Civic
163,6
3. Takács István
BMW E36
113,2
4. Bíró Gergő
Opel Astra
85
5. Géczi László
Lada 2107
74
6. Tejcsi
Lada VFTS
63
7. Jóna Gábor
Lada 2107
59
8. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
52,6
9. Békési Richárd
BMW 320
51,2
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

igor_a_monterol_az_idei_evrol_3

Igor Bacigál 2011-ben Bútor Robi oldalán abszolút 3. helyett szerzett a magyar ralibajnokságban. Igor már túl van idei első versenyén, Jaroslav Melicharekkel végigértek a Monte Carlo Rallye-n Tagai Tomiék S2000-es 207-esével.

Igor, mesélj erről!
Nem voltak túl nagy ambícióink, az volt a cél, hogy végigmenjünk. Nem volt SuperRallye, így még jobban kellett vigyázni az autóra, néhány helyen úgy mentünk, mintha hímestojásokat szállítottunk volna. Az eredmények nem túl jók, mert az elsőtől negyven percet kapni az annyira nem dicsérendő, de így is az abszolút 21. és kategória 5. helyen fejeztük be a versenyt. Nem volt semmi technikai gondunk, minden tökéletesen működött az autóban.
Az az igazság, hogy az első nap végén, a második nap elején annyira eltávolodtak egymástól a párosok, hogy pár kivétellel mindenki autózta a saját ritmusát és kevés volt a csata.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_2

Nem hiszem, hogy magyarázkodnotok kellene, hiszen első alkalommal voltál ott Te is, a pilótád is.
A verseny előtt ült életében először Super2000-es autóba a pilótám, előtte WRC-vel versenyzett. Nekem is új volt minden. Nagyon sokszor odaálltunk egy rajthoz és ha nem lett volna az itinerben a fotó a rajtról, azt sem tudtam volna, hogy melyik gyorson vagyunk. Nagyon feszített volt az időterv a pályabejáráson, így nem volt idő végigjárni az etapútvonalakat. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy hibátlanul teljesítettem én is, nem volt semmi gond. Mindenhol időben ott voltunk. Egyszer késtünk 4 percet a beíróba, de ott a szűk utak és a sok néző miatt több versenyautó is bedugult, emiatt nem értünk oda időben.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_1

Azt mondtad, hogy több világbajnoki futamot is terveztek.
Az alapterv az volt, hogy 4 vagy 5 futamon elindulunk. De a prioritást a szlovák bajnokság jelenti Jaroslav Melicharek számára. Ott pedig a régi navigátorával menne. A következő világbajnoki megmozdulás a német futam lenne, ami augusztus végén van.
Elvileg augusztus végéig szabad lennék…

Hogy érezted Magad tavaly a magyar bajnokságban?
2011 volt az első évem, amikor egy komplett bajnokságot mentem Super2000-es autóval. Korábban csak teszteken ültem ilyen autóban.
Bútor Robival év elején leültünk, történt egy korrekt megállapodás és az egész év folyamán egy nagyon korrekt hozzáállással próbáltunk harcolni a bajnoki címért.
Nem jött össze, de azt gondolom, hogy semmi szégyellnivalónk nincsen. Nem voltunk a legszerencsésebb csapat a bajnokságban.

Egerben győztetek, Miskolcon kicsit megkarcoltátok, Veszprémben leégett az autó…
Voltak kudarcok, ennek ellenére sikerült felállnunk újra és a pécsi jó eredménynek köszönhetően ott állhattunk a dobogón év végén.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_4

Hogyan tovább?
Megpróbáltuk a 2012-es esztendőt is együtt összerakni, nagyon jó ajánlatot kaptunk a PH Sporttól. Sajnos én nem tudtam annyi anyagi támogatást szerezni, ami kellett volna ehhez a közös projekthez, így abban maradtunk Robival, hogy Ő vagy megpróbálja egy másik navigátorral összehozni az S2000-es évet, vagy megpróbál egy másik úton elindulni.

Ezúton is szeretném megköszönni a tavalyi évet Bútor Robinak!
Nagyon sokat segített Robi és nagyon sokat tanultam tőle. Nagy köszönet Robi szüleinek és a Team Bútor Robi minden egyes tagjának. Köszönöm az egész évet a csapatvezetőnek, Balkányi Gyurinak valamint Búzás Gyurinak és az egész, Robit támogató csapatnak.
Komoly támogatásban volt részem mellettük. Nekik és a PH Sportnak köszönhetően tudott összejönni ez az év végi abszolút harmadik helyezés.

igor_a_monterol_az_idei_evrol_5

A versenyzői karrierem legnagyobb év végi eredménye ez és ezt külön szeretném nekik megköszönni!
Nagyon sok mindent tanultam Robitól, a csapattól. Robiék problémamegoldó képessége is sok újat adott a számomra.

Tehát idén nem Robival.
Melicharek mellett beülsz más mellé is?
Volt arról is szó, hogy Grzegorz Grzyb-el megyek a szlovák és a lengyel bajnokságban és még pár cseh futamon is. ’Lengyel Gergő’ összesen 18 futamot tervezett, de ezt időhiány miatt nem tudtam vállalni, hiszen az minimum 18 hétvégét és ezen kívül még sok – sok elveszett munkanapot jelentett volna. A vállalkozásomból élek, ennyi kihagyást nem bírt volna el a történet.

Sokat fogok segíteni Grzyb csapatának, a Peugeot Sport Polska és persze a TRT-nek is. Talán egy-két versenyre ki is látogatok.

Folyamatban vannak a tárgyalások szlovák és magyar vonalon is. Vannak megkeresések. Egy-két héten belül el kell dőlnie, hiszen március második felében indul a szlovák bajnokság és április végén pedig a magyar.
El kell döntenem, hogy a teljes szezont megyek Szlovákiában vagy Magyarországon. És ez alapján dől el az is, hogy Melico mellett navigálok e a futamokon, vagy csak a csapat versenyzését segítem.

fotók: autosportfoto.sk, duen.hu, ewrc.cz

 

A csapat támogatói:

solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_3
egy_nagy_falat_monte_7
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_7
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_8
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_9
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_10

Ez a hír most jelenik meg 5633. alkalommal
Share |
World Rally Championship 2012
80e Rallye Automobile Monte Carlo 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26 272829
3031 01 02 03 0405
06 07 08 09101112
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 242526

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Országos Rally1 Bajnokság 2022
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k