LADARACING FESZT - 2025.06.28-29. - Black Star Speedway Visonta
Int. Baranya Kupa 2018 - élvezet extrákkal
A rendező sok új titkot árul el... bár nem mindent...
2018-07-24
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
771741004
Napi oldal:
31954
Jelenleg:
941
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Int. Baranya Kupa 2018 az A-HÍD Kupáért 
Élvezet, extrákkal
 
A versenykiírás és az útvonallap is árulkodó: 120km gyorsasági, éjszakai gyorsok és nemzetközi mezőny. De bőven akad még érdekesség az idei versennyel kapcsolatban. A részletekről, és a nézőcsalogató extrákról kérdeztük a rendezőt, Markó Tibort. 
 
Idén még nemzetközibb lesz a verseny.  
Valóban, az idei esztendőben újra az FIA CEZ sorozat része lett a Baranya Kupa, így a Historic mezőny már az OB pontok mellett CEZ pontokat is gyűjthet. 
 
Int__Baranya_Kupa_2018_-_elvezet_extrakkal_5
 
Szaladjunk végig a mezőnyökön, kiket vártok a versenyre?  
A nemzetköziséget a Mitropa Rally Cup és a CEZ értékelés jelenti elsősorban. A már megszokott módon, idén is az ’M’ csoportban indulhatnak a Mitropások és a külföldi versenyzők, valamint a hazai ORB és ORC versenyzők. A Historic mezőnyben az OB értékelésen túl a CEZ jelent pluszt az idei évben, és az sem mellékes, hogy a hazai bajnokságban 1,5-ös szorzóval kerül értékelésre a futam. A Rallye2 számára is szorzóval szerepel ez a bajnoki verseny a naptárban, azaz, ők is emelt távot teljesítenek idén is. A MARB versenyzők pedig egyedi rajtengedéllyel vehetnek részt a Rallye2 versenyen. Így kerek a történet.
 
Int__Baranya_Kupa_2018_-_elvezet_extrakkal_4
 
A 2012-es Baranya Kupát a remek mezőny és küzdelem mellett az extrák tették még emlékezetesebbé, leginkább a nézők számára. Idén is készültök pluszokkal…
A célunk továbbra is az, hogy a versenyben, versenyzőként indulók megkapják azt, amiért neveznek erre a versenyre, amit várnak tőle, és ha lehet, akkor további figyelmességekkel tegyük kényelmesebbé versenyzésüket. A rali népszerűsége nem változott, de meg kell vívnunk harcunkat az állandóan jelenlévő elektronikus média kínálta lehetőségekkel, amely nem rossz, de sokakat arra sarkall, hogy ne a pálya szélén, hanem a versenytől távol, a monitor mögül kövessék az eseményeket. Az idei versennyel is szeretnénk bebizonyítani, hogy ez nem így van, hogy az az élmény nem ugyanaz, mint a pálya szélén állva várni a hegyek között már messziről hallhatóan közeledő versenyautót, majd látni elfordulni, érezni a szelét, a melegét és azokat a semmihez sem fogható szagokat, és miután az autó elfordult hallani a kanyarban álló többi néző elismerő morajlását. Ezt nem tudja visszaadni a web, a stream. Éppen ezért az idei évben extrákkal készülünk, amivel szeretnénk rábírni a nézőket, hogy jöjjenek el e helyszínre, és itt szurkoljanak.
 
 
 
Konkretizáljuk! Mik ezek az extrák?
A verseny programja nézőbarát, hiszen a pénteki programban egy belvárosi prológ és egy gyorsasági szakasz szerepel, és megfelelő időzítéssel mindkettőt láthatja a kíváncsi szurkoló. A szombati napon pedig 2 helyszínen 3-3 alkalommal lesz látható a mezőny, ami megint csak a nézők dolgát segíti. Ezentúl pedig a várhatóan idén is remek mezőnyök mellett életre hívtuk a ’GT Masters’, a ’ZweiTakt Memory’ és ismét az ’All Stars’ kiegészítő programokat, amellyel szintén az a célunk, hogy még szebbé és érdekesebbé tegyük a versenyt mindenki, de legfőképpen a nézők számára.
 
Int__Baranya_Kupa_2018_-_elvezet_extrakkal_1
 
Menjünk sorban! GT Masters.
Bár a nyár közepén vagyunk, ami többeknek a nyaralásra szánt időszakot jelenti, idén első alkalommal igyekszünk sokkal nagyobb hangsúlyt fektetni a nagy motoros-hátsókerék hajtású autókra, a GT autókra, ezért írtuk ki számukra ezt a lehetőséget. Itt nem mitsukkal kell harcolniuk a kategória helyekért, itt nem másodhegedűsök, hanem főszereplők lehetnek. Cserébe annyit várok ettől, hogy adottságaiknak megfelelően közlekednek, és élvezik a jelenlétet. Akárhogy is sikerüljön az idei próba, ebből szeretnék hagyományt csinálni a GT-sek számára. nem titok, ez a BMW-k, a Porschék, Nissanok terepe és lehetősége elsősorban.
 
Int__Baranya_Kupa_2018_-_elvezet_extrakkal_2
 
Zweitakt Memory? 
Az egykori keleti blokk országaként hazánkban is a keleti autócsodák jelentették az elsődlegesen elérhető versenyautó alapokat. Ezért is, és a hétköznapi életben tapasztaltak miatt is kötődünk keserédes nosztalgiával a korszak autóihoz. Amelyekből egykor akár 50-60-an kergették egymást 30-40-50 évvel ezelőtt a klasszikus „túra versenyeken”, vagy éppen Rallye2-ben. A kétüteműek nagyon elfogytak, már a sprintekről is kikoptak. Még is, egy valamire való szurkoló emlékeiből kitörölhetetlen a ricinussal, és speckó castrollal üzemeltetett verseny trabik klasszikus illata, a nagy rezonátoros hangjuk, és a mozgásuk. Ebből a hangulatból, ebből az életérzésből szeretnék valamit visszacsempészni a mába, ha csak egy verseny erejéig is, ezért született meg a „2takt Memory” ahol verseny Trabikat láthat majd a közönség felvonulni, bemutatkozni, remélem, jó szívvel, tapssal fogadják őket is. 
 
Int__Baranya_Kupa_2018_-_elvezet_extrakkal_3
 
És akkor a már korábban nagyon jól elsült All Star?
Bizony, ez az, amiről a YouTube a mai napig szól, ha valaki a 2012-es Baranya Kupára keres rá. Az akkori All Star részt vétel sikerét, nézők általi elismertségét szeretnénk idén is elérni, és persze azt, hogy a nézők ismét elutazzanak ide versenyt nézni. Sietve teszem hozzá, nincs belépő, a verseny ingyenesen látogatható. Az All Star-nak idén is egyetlen feladata van: JUST FOR FUN! Ennyi, és nem több! Nem egy ismert versenyzőpárossal egyeztettünk, és végül 5 versenyautó és legénysége várható a versenyre. Mindegyik autó hátul hajt, ordít, és az előzetes egyeztetéseink szerint mindegyik versenyzőpáros nagggyon rossz gumitaktikával készül a versenyre! Egyenlőre legyen elég annyi, hogy egy BMW, 3 VFTS és egy Fiat szerepel az étlapon. Annyit garantálhatok, hogy ez is nagy durranás lesz! Erről majd még később bővebben beszámolok.
Hogyan fest az idei verseny programja?
Az elmúlt években megszokott renden nem változtatunk idén sem: csütörtökön teszt és fakultatív adminisztratív, pénteken átvételek, délután 16:00h-kor belvárosi prológ, majd a Historic, a Rallye2 és a 2takt Memory 1-1, míg az M csoport és az All Stars 2 alkalommal teljesíti a 11km-es Vasas – Zobák – Hosszúhetény szakaszt. Szombaton pedig reggeltől-estig verseny! Az Alsómocsolád – Kisvaszar – Mecsekpölöske elág., és a Nyárásvölgy – Hetvehely közötti szakaszokon 3-3 alkalommal lesz látható minden mezőny. Szombat este cél ceremónia a Városház téren, majd hivatalos Rallye Party Pécsen, a Caméleonban.   
 
 
Az össztávról beszélhetünk?
Persze! Egyébként a baranyakupa.hu oldalon minden infó fent van már! A lényeg, több, mint az előírt maximum! A Historic és a Rallye2 esetében 110km gyorsasági, míg az ’M’ csoportra 121km gyorsasági vár a versenyen. Ezért kapott szorzót a Historic és a Rallye2 is.
 
A korábbi évekhez képest lehet változás az itt látható versenyautókban?
Idén is nagyon színes a felhozatal! A Rallye2 és a Historic bajnokság élmezőnye a már megismert, megszokott gépekkel bizonyosan itt lesz. Az eddigi előrejelzések alapján az ’M’ csoportban lesznek ismét  R5-ös csúcsgépek, WRC, WRC szintű „A”-s autó és S2000-es (motorral szerelt) autó is. Biztos, hogy izgalmasan sokszínű lesz a paletta.
 

int_baranya_kupa_2018_-_elvezet_extrakkal_1

 
 
Mikor lesz nevezési zárlat?
Hivatalosan 2018. július 24-én (kedd) éjfél, de ha valaki még kedvet kapna az induláshoz, még egy darabig az online felületen is tud nevezni, de ha megakadna, írjon e-mailt a marcoracingteamkft@gmail.com-ra és segítünk. 

 
Hivatalos oldal?
Ahogy eddig is: www.baranyakupa.hu
 

 

Ez a hír most jelenik meg 3589. alkalommal
Share |
2018.08.03-05.
Országos Rallye Bajnokság 2018
Int.Baranya Kupa 2018
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
2025.06.27-29.

részletes infóink

2025.06.26-29.

részletes infóink

2025.06.27-07.01.

részletes infóink

2025.07.04-07.

részletes infóink

2025.07.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k