KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Int. Baranya Kupa 2018 - élvezet extrákkal
A rendező sok új titkot árul el... bár nem mindent...
2018-07-24
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
686238172
Napi oldal:
121659
Jelenleg:
1916
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Int. Baranya Kupa 2018 az A-HÍD Kupáért 
Élvezet, extrákkal
 
A versenykiírás és az útvonallap is árulkodó: 120km gyorsasági, éjszakai gyorsok és nemzetközi mezőny. De bőven akad még érdekesség az idei versennyel kapcsolatban. A részletekről, és a nézőcsalogató extrákról kérdeztük a rendezőt, Markó Tibort. 
 
Idén még nemzetközibb lesz a verseny.  
Valóban, az idei esztendőben újra az FIA CEZ sorozat része lett a Baranya Kupa, így a Historic mezőny már az OB pontok mellett CEZ pontokat is gyűjthet. 
 
Int__Baranya_Kupa_2018_-_elvezet_extrakkal_5
 
Szaladjunk végig a mezőnyökön, kiket vártok a versenyre?  
A nemzetköziséget a Mitropa Rally Cup és a CEZ értékelés jelenti elsősorban. A már megszokott módon, idén is az ’M’ csoportban indulhatnak a Mitropások és a külföldi versenyzők, valamint a hazai ORB és ORC versenyzők. A Historic mezőnyben az OB értékelésen túl a CEZ jelent pluszt az idei évben, és az sem mellékes, hogy a hazai bajnokságban 1,5-ös szorzóval kerül értékelésre a futam. A Rallye2 számára is szorzóval szerepel ez a bajnoki verseny a naptárban, azaz, ők is emelt távot teljesítenek idén is. A MARB versenyzők pedig egyedi rajtengedéllyel vehetnek részt a Rallye2 versenyen. Így kerek a történet.
 
Int__Baranya_Kupa_2018_-_elvezet_extrakkal_4
 
A 2012-es Baranya Kupát a remek mezőny és küzdelem mellett az extrák tették még emlékezetesebbé, leginkább a nézők számára. Idén is készültök pluszokkal…
A célunk továbbra is az, hogy a versenyben, versenyzőként indulók megkapják azt, amiért neveznek erre a versenyre, amit várnak tőle, és ha lehet, akkor további figyelmességekkel tegyük kényelmesebbé versenyzésüket. A rali népszerűsége nem változott, de meg kell vívnunk harcunkat az állandóan jelenlévő elektronikus média kínálta lehetőségekkel, amely nem rossz, de sokakat arra sarkall, hogy ne a pálya szélén, hanem a versenytől távol, a monitor mögül kövessék az eseményeket. Az idei versennyel is szeretnénk bebizonyítani, hogy ez nem így van, hogy az az élmény nem ugyanaz, mint a pálya szélén állva várni a hegyek között már messziről hallhatóan közeledő versenyautót, majd látni elfordulni, érezni a szelét, a melegét és azokat a semmihez sem fogható szagokat, és miután az autó elfordult hallani a kanyarban álló többi néző elismerő morajlását. Ezt nem tudja visszaadni a web, a stream. Éppen ezért az idei évben extrákkal készülünk, amivel szeretnénk rábírni a nézőket, hogy jöjjenek el e helyszínre, és itt szurkoljanak.
 
 
 
Konkretizáljuk! Mik ezek az extrák?
A verseny programja nézőbarát, hiszen a pénteki programban egy belvárosi prológ és egy gyorsasági szakasz szerepel, és megfelelő időzítéssel mindkettőt láthatja a kíváncsi szurkoló. A szombati napon pedig 2 helyszínen 3-3 alkalommal lesz látható a mezőny, ami megint csak a nézők dolgát segíti. Ezentúl pedig a várhatóan idén is remek mezőnyök mellett életre hívtuk a ’GT Masters’, a ’ZweiTakt Memory’ és ismét az ’All Stars’ kiegészítő programokat, amellyel szintén az a célunk, hogy még szebbé és érdekesebbé tegyük a versenyt mindenki, de legfőképpen a nézők számára.
 
Int__Baranya_Kupa_2018_-_elvezet_extrakkal_1
 
Menjünk sorban! GT Masters.
Bár a nyár közepén vagyunk, ami többeknek a nyaralásra szánt időszakot jelenti, idén első alkalommal igyekszünk sokkal nagyobb hangsúlyt fektetni a nagy motoros-hátsókerék hajtású autókra, a GT autókra, ezért írtuk ki számukra ezt a lehetőséget. Itt nem mitsukkal kell harcolniuk a kategória helyekért, itt nem másodhegedűsök, hanem főszereplők lehetnek. Cserébe annyit várok ettől, hogy adottságaiknak megfelelően közlekednek, és élvezik a jelenlétet. Akárhogy is sikerüljön az idei próba, ebből szeretnék hagyományt csinálni a GT-sek számára. nem titok, ez a BMW-k, a Porschék, Nissanok terepe és lehetősége elsősorban.
 
Int__Baranya_Kupa_2018_-_elvezet_extrakkal_2
 
Zweitakt Memory? 
Az egykori keleti blokk országaként hazánkban is a keleti autócsodák jelentették az elsődlegesen elérhető versenyautó alapokat. Ezért is, és a hétköznapi életben tapasztaltak miatt is kötődünk keserédes nosztalgiával a korszak autóihoz. Amelyekből egykor akár 50-60-an kergették egymást 30-40-50 évvel ezelőtt a klasszikus „túra versenyeken”, vagy éppen Rallye2-ben. A kétüteműek nagyon elfogytak, már a sprintekről is kikoptak. Még is, egy valamire való szurkoló emlékeiből kitörölhetetlen a ricinussal, és speckó castrollal üzemeltetett verseny trabik klasszikus illata, a nagy rezonátoros hangjuk, és a mozgásuk. Ebből a hangulatból, ebből az életérzésből szeretnék valamit visszacsempészni a mába, ha csak egy verseny erejéig is, ezért született meg a „2takt Memory” ahol verseny Trabikat láthat majd a közönség felvonulni, bemutatkozni, remélem, jó szívvel, tapssal fogadják őket is. 
 
Int__Baranya_Kupa_2018_-_elvezet_extrakkal_3
 
És akkor a már korábban nagyon jól elsült All Star?
Bizony, ez az, amiről a YouTube a mai napig szól, ha valaki a 2012-es Baranya Kupára keres rá. Az akkori All Star részt vétel sikerét, nézők általi elismertségét szeretnénk idén is elérni, és persze azt, hogy a nézők ismét elutazzanak ide versenyt nézni. Sietve teszem hozzá, nincs belépő, a verseny ingyenesen látogatható. Az All Star-nak idén is egyetlen feladata van: JUST FOR FUN! Ennyi, és nem több! Nem egy ismert versenyzőpárossal egyeztettünk, és végül 5 versenyautó és legénysége várható a versenyre. Mindegyik autó hátul hajt, ordít, és az előzetes egyeztetéseink szerint mindegyik versenyzőpáros nagggyon rossz gumitaktikával készül a versenyre! Egyenlőre legyen elég annyi, hogy egy BMW, 3 VFTS és egy Fiat szerepel az étlapon. Annyit garantálhatok, hogy ez is nagy durranás lesz! Erről majd még később bővebben beszámolok.
Hogyan fest az idei verseny programja?
Az elmúlt években megszokott renden nem változtatunk idén sem: csütörtökön teszt és fakultatív adminisztratív, pénteken átvételek, délután 16:00h-kor belvárosi prológ, majd a Historic, a Rallye2 és a 2takt Memory 1-1, míg az M csoport és az All Stars 2 alkalommal teljesíti a 11km-es Vasas – Zobák – Hosszúhetény szakaszt. Szombaton pedig reggeltől-estig verseny! Az Alsómocsolád – Kisvaszar – Mecsekpölöske elág., és a Nyárásvölgy – Hetvehely közötti szakaszokon 3-3 alkalommal lesz látható minden mezőny. Szombat este cél ceremónia a Városház téren, majd hivatalos Rallye Party Pécsen, a Caméleonban.   
 
 
Az össztávról beszélhetünk?
Persze! Egyébként a baranyakupa.hu oldalon minden infó fent van már! A lényeg, több, mint az előírt maximum! A Historic és a Rallye2 esetében 110km gyorsasági, míg az ’M’ csoportra 121km gyorsasági vár a versenyen. Ezért kapott szorzót a Historic és a Rallye2 is.
 
A korábbi évekhez képest lehet változás az itt látható versenyautókban?
Idén is nagyon színes a felhozatal! A Rallye2 és a Historic bajnokság élmezőnye a már megismert, megszokott gépekkel bizonyosan itt lesz. Az eddigi előrejelzések alapján az ’M’ csoportban lesznek ismét  R5-ös csúcsgépek, WRC, WRC szintű „A”-s autó és S2000-es (motorral szerelt) autó is. Biztos, hogy izgalmasan sokszínű lesz a paletta.
 

int_baranya_kupa_2018_-_elvezet_extrakkal_1

 
 
Mikor lesz nevezési zárlat?
Hivatalosan 2018. július 24-én (kedd) éjfél, de ha valaki még kedvet kapna az induláshoz, még egy darabig az online felületen is tud nevezni, de ha megakadna, írjon e-mailt a marcoracingteamkft@gmail.com-ra és segítünk. 

 
Hivatalos oldal?
Ahogy eddig is: www.baranyakupa.hu
 

 

Ez a hír most jelenik meg 3528. alkalommal
Share |
2018.08.03-05.
Országos Rallye Bajnokság 2018
Int.Baranya Kupa 2018
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k