LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Int. Baranya Kupa 2019? - Persze!
Interjú a rendezővel és részletes program!
2019-06-25
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770234849
Napi oldal:
13529
Jelenleg:
988
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Közeledik az idei Baranya Kupa, rövidesen megjelenik a hivatalos versenykiírás. Mi várható az idei versenyen, mezőnyök, helyszínek, program, a részletekről a rendezőt, Markó Tibort kérdeztük.
 
Az elmúlt időszakban több, olykor ellentétes hír is felröppent a versennyel kapcsolatosan. Ezekből mi a valóság?
A pletykákkal nem érdemes foglalkoznunk, fontosabb a valós feladatainkra koncentrálnunk, akad bőven. Egy olyan esemény kapcsán, ami sok ezer embert érint elkerülhetetlen, hogy szárnyra keljenek ilyen-olyan változó valóságtartalmú hírek. Manapság az elektronikus közösségi platformok kéretlenül is ontják az önjelölt „szakértőket”, a „jól informáltakat”. Tudnunk kell az információkat szelektálni. Kétségtelen, hogy talán rögösebb az utunk a korábbiakhoz képest, de a célunk nem változott, szeretnénk most is egy élvezetes versenyt összehozni mindenkinek. MINDENKINEK!
 
Hol tart az előkészítés?
A verseny szükséges dokumentumait a szövetség (MNASZ) illetékes bizottságai vizsgálják. Remélem, hogy minél hamarabb publikálhatjuk a végleges, jóváhagyott versenykiírásokat. Közben a munka gyakorlati részével is szépen haladunk.
 
 

int_baranya_kupa_2019_-_persze_1

Jól értettem a többesszámot? Több kiírás is lesz?
Igen. A vonatkozó szabály változása miatt külön szerepel majd a Rallye2 + Historic, illetve az eddigi ’M’ csoport, ’PRO+’ néven. Ezért két, külön kiírást készítettünk.
 
Szaladjunk végig a mezőnyökön, kiket vár idén a Baranya Kupa?  
A hazai főszereplők idén is a Rallye2 és Historic OB versenyzői. Számukra közös versenykiírásban foglaltuk össze az idei verseny részleteit. A nemzetköziséget idén is a Mitropa Rally Cup (MRC) képviseli. Az MRC indulói, a további külföldi nevezők, valamint a hazai ORB és ORC versenyzők idén már nem ’M’ csoportban, hanem a „PRO+”-ban indulhatnak együtt, tulajdonképpen egy külön versenyen, külön versenykiírás alapján. És végül, de nem utolsó sorban az ex-MARB, azaz Rallye3 versenyzőkről: Ők a Rallye2 mezőnyében, külön értékeléssel teljesíthetik az idei Baranya Kupát. 
 
int_baranya_kupa_2019_-_persze_2
 
Idén is életre hívjátok a GT Masters mezőnyt?
Így van, idén is invitáljuk a ’GT Masters’ indulókat, ami ugyebár a nagy motoros, hátsókerék hajtású autókat takarja. Itt nem Mitsukkal kell harcolniuk a kategória helyekért, itt nem másodhegedűsök, hanem főszereplők lesznek. Cserébe annyit várok ettől, hogy adottságaiknak megfelelően közlekednek, és élvezik a jelenlétet. Nem titok, ez a BMW-k, a Porschék, Nissanok terepe és lehetősége elsősorban. Ennek megfelelően külön értékeléssel várunk minden GT autós párost.
 
 
int_baranya_kupa_2019_-_persze_3
 

A helyszínek, pályák már publikusak?
Két héttel ezelőtt a Székesfehérvár Rallye-n már térképes szórólapokkal bombáztuk a versenyzőket, így nevezhetjük publikusnak a kérdést.
A verseny felépítése:
szerda – pályabejárás, csütörtök: pályabejárás, teszt és fakultatív átvétel, péntek: pályabejárás, átvételek, prológ, és 1 v. 2. gyorsasági, szombaton: reggeltől estig verseny, majd Rallye Party.

Vasárnap: reboot, ebéd, és haza út. A helyszínekről: az alapvetések nem változnak, Komló városában a szervizek ugyanott, versenyközpont ugyanott, gyűjtők ugyanott.

A pályákról: prológ Komló belvárosában, a pénteki gyorsasági Vasas – Hosszúhetény (11,0km), szombati pályáink Magyarhertelend – Orfű – Abaliget (7,30km), Hetvehely – Golgota (11,00km), Remeterét – Árpádtető (9,00km). A ’PRO+’ 117,60km, a Historic 106,60km, míg a Rallye2 mezőnye 86,60km gyorsasági szakaszt teljesít.

Az eredeti tervünk szerint a Rallye2 és a Historic idén is egyforma versenyt teljesített volna, de végül csak a Historic mezőnye kaphatta meg a szorzót és így az emelt távot. Remélem, nem maradok egyedül a véleményemmel, miszerint ez a program minden indulónk számára biztosítja az élvezetes és változatos versenyzés lehetőségét.
 

int_baranya_kupa_2019_-_persze_4

 
A nézőknek mit ajánlanál? 
Az idei évben szeretnénk javítani a nézők kiszolgálásának minőségét. Több ötletünk is van, igyekszünk minél többet megvalósítani belőle. Természetesen a konkrétumokról tájékoztatni fogjuk az érintetteket, azaz, a nézőket. A verseny idei programja, helyszínei kedvez a nézőknek, ugyanis könnyen, jól megközelíthető pályák várják őket. A weboldalunkra hamarosan felkerülnek a végleges térképek, ami jelentősen segíti majd a publikum tájékozódását. Belépő idén sem lesz, a versenyhelyszínek ingyenesen látogathatóak, az írott és íratlan szabályok betartásával. De ami a legfontosabb: az autósport továbbra is kiemelten veszélyes üzem, ezért minden nézőtől józan gondolkodást és együttműködést kérek, hogy az idei esztendő is balesetmentesen érjen véget. 
 
 
Hol juthat információhoz a versenyről az érdeklődő néző, versenyző? 
A hivatalos weboldalunk továbbra is a www.baranyakupa.hu, jelen vagyunk a facebookon is: Baranya Kupa 2019 official oldallal, és az instagrammon is - Baranya Kupa 2019 official – ott vagyunk.
 
 
A Marco Racing Team igyekszik feldobni a versenyeit mindig valami extrával. Tavaly például sztárvendégekkel. Az idei versenyen számíthatunk valami különlegességre? 
A körülményeink jelentősen megváltoztak, ismert okokból csökkent a mozgásterünk, de igyekszünk ehetőt főzni abból, ami még a rendelkezésre áll. Elsőnek lenni valamiben, elsőként kitalálni, megvalósítani valamit rendkívül motiváló. A tavalyi évben is sikerült eredményesen megtennünk, jó érzés volt úttörőnek lenni, amit már nem vehet el senki, max. másolhat. Az idei évben kevésbé harsány végeredménnyel, de hasonló elánnal szervezem, hogy újra egy versenyre, és pályára csaljam három-négy korábbi bajnokunkat, abszolút bajnokunkat, hogy itt legyenek a versenyen, hogy az egykori és jelenlegi rajongóik ismét találkozhassanak velük, sőt! egy játék keretében néhány szerencsés rajongó navigátorként is szerepelhet a rallyesport nagyjai mellett. Erről egyenlőre ennyit mondhatok, később folytatjuk a részletekkel. A versenyzőknek – a tavalyi minta alapján – ismét extra gyűjtőkkel készülünk, olyanokkal, ami csak a Baranya Kupán valósult meg eddig. Egyfajta VIP gyűjtőket alakítunk ki, amivel minden a versenyünkön induló versenyzőt megvendégelünk. Szintén a versenyzők számára készülünk még néhány kiegészítéssel. Az egyik megoldást az EB-n alkalmazott rendszer alapján dolgozzuk ki - azaz, magyarosítjuk - ami a versenyzők tájékozódását segíti majd jelentősen a pályabejárás és a verseny idején, a másik pedig egy a jövőbe vetített, hosszabb távú project első lépése lesz, a VB futamokon alkalmazottakat alapul véve formálunk itthon is használhatóvá egy ingyenesen, a szervizparkra kiterjesztett WiFi elérhetőséget, egyenlőre a versenyzők számára, később nagyobb volumennel, a kiszolgált kliensek számának drasztikus emelésével és célirányosan fejlesztett hasznos és támogatott saját tartalommal kiegészítve. Ezek az idei terveink és kíváncsian várom a fentiek megvalósulását, ill. a címzettek – nézők és versenyzők – reakcióit.  
 
Ezek szerint rövidesen megjelenik a jóváhagyott kiírás, addig is megtekinthető a „Programajánló” dokumentum, amiből a versenyzők nyerhetnek részlet információt a versenyről. Nevezési zárlat mikor van?
A nevezési zárlat 2019. július 12. péntek. A Rallye2 és Historic bajnokságok indulói majd a szokott web felületen keresztül tudnak nevezni, míg a PRO+ indulókkal (ORB+ORC+MRC) e-mail-ben történik majd a nevezés folyamata. És itt is szeretném jelezni, hogy a szabályok adta kereteken belül a marcoracingteamkft@gmail.com email címre várjuk még előfutók jelentkezését.
 
 
 
 
 
Aggódnunk nem kell, idén is lesz minden a Baranya Kupán…
A verseny mezőnye a hazai Rallye2 és Historic OB mellett a PRO+ Mitropa, ORB és ORC indulóival lesz teljes. Csütörtökön tesztet, pénteken belvárosi prológot és éjszakai gyorsot is rendezünk, szombaton pedig újabb 3 helyszínen lesznek láthatók az Int Baranya Kupa 2019 indulói és bajnok-sztárvendégeink. 
 
Hivatalos oldal?
Ahogy eddig is: www.baranyakupa.hu
 

 

Ez a hír most jelenik meg 5002. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k