LCH Tavaszi LADA találkozó
Int. Baranya Kupa 2019? - Persze!
Interjú a rendezővel és részletes program!
2019-06-25
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685167942
Napi oldal:
10945
Jelenleg:
1495
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Közeledik az idei Baranya Kupa, rövidesen megjelenik a hivatalos versenykiírás. Mi várható az idei versenyen, mezőnyök, helyszínek, program, a részletekről a rendezőt, Markó Tibort kérdeztük.
 
Az elmúlt időszakban több, olykor ellentétes hír is felröppent a versennyel kapcsolatosan. Ezekből mi a valóság?
A pletykákkal nem érdemes foglalkoznunk, fontosabb a valós feladatainkra koncentrálnunk, akad bőven. Egy olyan esemény kapcsán, ami sok ezer embert érint elkerülhetetlen, hogy szárnyra keljenek ilyen-olyan változó valóságtartalmú hírek. Manapság az elektronikus közösségi platformok kéretlenül is ontják az önjelölt „szakértőket”, a „jól informáltakat”. Tudnunk kell az információkat szelektálni. Kétségtelen, hogy talán rögösebb az utunk a korábbiakhoz képest, de a célunk nem változott, szeretnénk most is egy élvezetes versenyt összehozni mindenkinek. MINDENKINEK!
 
Hol tart az előkészítés?
A verseny szükséges dokumentumait a szövetség (MNASZ) illetékes bizottságai vizsgálják. Remélem, hogy minél hamarabb publikálhatjuk a végleges, jóváhagyott versenykiírásokat. Közben a munka gyakorlati részével is szépen haladunk.
 
 

int_baranya_kupa_2019_-_persze_1

Jól értettem a többesszámot? Több kiírás is lesz?
Igen. A vonatkozó szabály változása miatt külön szerepel majd a Rallye2 + Historic, illetve az eddigi ’M’ csoport, ’PRO+’ néven. Ezért két, külön kiírást készítettünk.
 
Szaladjunk végig a mezőnyökön, kiket vár idén a Baranya Kupa?  
A hazai főszereplők idén is a Rallye2 és Historic OB versenyzői. Számukra közös versenykiírásban foglaltuk össze az idei verseny részleteit. A nemzetköziséget idén is a Mitropa Rally Cup (MRC) képviseli. Az MRC indulói, a további külföldi nevezők, valamint a hazai ORB és ORC versenyzők idén már nem ’M’ csoportban, hanem a „PRO+”-ban indulhatnak együtt, tulajdonképpen egy külön versenyen, külön versenykiírás alapján. És végül, de nem utolsó sorban az ex-MARB, azaz Rallye3 versenyzőkről: Ők a Rallye2 mezőnyében, külön értékeléssel teljesíthetik az idei Baranya Kupát. 
 
int_baranya_kupa_2019_-_persze_2
 
Idén is életre hívjátok a GT Masters mezőnyt?
Így van, idén is invitáljuk a ’GT Masters’ indulókat, ami ugyebár a nagy motoros, hátsókerék hajtású autókat takarja. Itt nem Mitsukkal kell harcolniuk a kategória helyekért, itt nem másodhegedűsök, hanem főszereplők lesznek. Cserébe annyit várok ettől, hogy adottságaiknak megfelelően közlekednek, és élvezik a jelenlétet. Nem titok, ez a BMW-k, a Porschék, Nissanok terepe és lehetősége elsősorban. Ennek megfelelően külön értékeléssel várunk minden GT autós párost.
 
 
int_baranya_kupa_2019_-_persze_3
 

A helyszínek, pályák már publikusak?
Két héttel ezelőtt a Székesfehérvár Rallye-n már térképes szórólapokkal bombáztuk a versenyzőket, így nevezhetjük publikusnak a kérdést.
A verseny felépítése:
szerda – pályabejárás, csütörtök: pályabejárás, teszt és fakultatív átvétel, péntek: pályabejárás, átvételek, prológ, és 1 v. 2. gyorsasági, szombaton: reggeltől estig verseny, majd Rallye Party.

Vasárnap: reboot, ebéd, és haza út. A helyszínekről: az alapvetések nem változnak, Komló városában a szervizek ugyanott, versenyközpont ugyanott, gyűjtők ugyanott.

A pályákról: prológ Komló belvárosában, a pénteki gyorsasági Vasas – Hosszúhetény (11,0km), szombati pályáink Magyarhertelend – Orfű – Abaliget (7,30km), Hetvehely – Golgota (11,00km), Remeterét – Árpádtető (9,00km). A ’PRO+’ 117,60km, a Historic 106,60km, míg a Rallye2 mezőnye 86,60km gyorsasági szakaszt teljesít.

Az eredeti tervünk szerint a Rallye2 és a Historic idén is egyforma versenyt teljesített volna, de végül csak a Historic mezőnye kaphatta meg a szorzót és így az emelt távot. Remélem, nem maradok egyedül a véleményemmel, miszerint ez a program minden indulónk számára biztosítja az élvezetes és változatos versenyzés lehetőségét.
 

int_baranya_kupa_2019_-_persze_4

 
A nézőknek mit ajánlanál? 
Az idei évben szeretnénk javítani a nézők kiszolgálásának minőségét. Több ötletünk is van, igyekszünk minél többet megvalósítani belőle. Természetesen a konkrétumokról tájékoztatni fogjuk az érintetteket, azaz, a nézőket. A verseny idei programja, helyszínei kedvez a nézőknek, ugyanis könnyen, jól megközelíthető pályák várják őket. A weboldalunkra hamarosan felkerülnek a végleges térképek, ami jelentősen segíti majd a publikum tájékozódását. Belépő idén sem lesz, a versenyhelyszínek ingyenesen látogathatóak, az írott és íratlan szabályok betartásával. De ami a legfontosabb: az autósport továbbra is kiemelten veszélyes üzem, ezért minden nézőtől józan gondolkodást és együttműködést kérek, hogy az idei esztendő is balesetmentesen érjen véget. 
 
 
Hol juthat információhoz a versenyről az érdeklődő néző, versenyző? 
A hivatalos weboldalunk továbbra is a www.baranyakupa.hu, jelen vagyunk a facebookon is: Baranya Kupa 2019 official oldallal, és az instagrammon is - Baranya Kupa 2019 official – ott vagyunk.
 
 
A Marco Racing Team igyekszik feldobni a versenyeit mindig valami extrával. Tavaly például sztárvendégekkel. Az idei versenyen számíthatunk valami különlegességre? 
A körülményeink jelentősen megváltoztak, ismert okokból csökkent a mozgásterünk, de igyekszünk ehetőt főzni abból, ami még a rendelkezésre áll. Elsőnek lenni valamiben, elsőként kitalálni, megvalósítani valamit rendkívül motiváló. A tavalyi évben is sikerült eredményesen megtennünk, jó érzés volt úttörőnek lenni, amit már nem vehet el senki, max. másolhat. Az idei évben kevésbé harsány végeredménnyel, de hasonló elánnal szervezem, hogy újra egy versenyre, és pályára csaljam három-négy korábbi bajnokunkat, abszolút bajnokunkat, hogy itt legyenek a versenyen, hogy az egykori és jelenlegi rajongóik ismét találkozhassanak velük, sőt! egy játék keretében néhány szerencsés rajongó navigátorként is szerepelhet a rallyesport nagyjai mellett. Erről egyenlőre ennyit mondhatok, később folytatjuk a részletekkel. A versenyzőknek – a tavalyi minta alapján – ismét extra gyűjtőkkel készülünk, olyanokkal, ami csak a Baranya Kupán valósult meg eddig. Egyfajta VIP gyűjtőket alakítunk ki, amivel minden a versenyünkön induló versenyzőt megvendégelünk. Szintén a versenyzők számára készülünk még néhány kiegészítéssel. Az egyik megoldást az EB-n alkalmazott rendszer alapján dolgozzuk ki - azaz, magyarosítjuk - ami a versenyzők tájékozódását segíti majd jelentősen a pályabejárás és a verseny idején, a másik pedig egy a jövőbe vetített, hosszabb távú project első lépése lesz, a VB futamokon alkalmazottakat alapul véve formálunk itthon is használhatóvá egy ingyenesen, a szervizparkra kiterjesztett WiFi elérhetőséget, egyenlőre a versenyzők számára, később nagyobb volumennel, a kiszolgált kliensek számának drasztikus emelésével és célirányosan fejlesztett hasznos és támogatott saját tartalommal kiegészítve. Ezek az idei terveink és kíváncsian várom a fentiek megvalósulását, ill. a címzettek – nézők és versenyzők – reakcióit.  
 
Ezek szerint rövidesen megjelenik a jóváhagyott kiírás, addig is megtekinthető a „Programajánló” dokumentum, amiből a versenyzők nyerhetnek részlet információt a versenyről. Nevezési zárlat mikor van?
A nevezési zárlat 2019. július 12. péntek. A Rallye2 és Historic bajnokságok indulói majd a szokott web felületen keresztül tudnak nevezni, míg a PRO+ indulókkal (ORB+ORC+MRC) e-mail-ben történik majd a nevezés folyamata. És itt is szeretném jelezni, hogy a szabályok adta kereteken belül a marcoracingteamkft@gmail.com email címre várjuk még előfutók jelentkezését.
 
 
 
 
 
Aggódnunk nem kell, idén is lesz minden a Baranya Kupán…
A verseny mezőnye a hazai Rallye2 és Historic OB mellett a PRO+ Mitropa, ORB és ORC indulóival lesz teljes. Csütörtökön tesztet, pénteken belvárosi prológot és éjszakai gyorsot is rendezünk, szombaton pedig újabb 3 helyszínen lesznek láthatók az Int Baranya Kupa 2019 indulói és bajnok-sztárvendégeink. 
 
Hivatalos oldal?
Ahogy eddig is: www.baranyakupa.hu
 

 

Ez a hír most jelenik meg 4886. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k