duenShop.hu KARÁCSONYI VÁSÁR! - rendeld meg az ajåndÊkod december 18.ig!
Int. Baranya Kupa 2019? - Persze!
Interjú a rendezővel és részletes program!
2019-06-25
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
805879889
Napi oldal:
238318
Jelenleg:
1615
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Közeledik az idei Baranya Kupa, rövidesen megjelenik a hivatalos versenykiírás. Mi várható az idei versenyen, mezőnyök, helyszínek, program, a részletekről a rendezőt, Markó Tibort kérdeztük.
 
Az elmúlt időszakban több, olykor ellentétes hír is felröppent a versennyel kapcsolatosan. Ezekből mi a valóság?
A pletykákkal nem érdemes foglalkoznunk, fontosabb a valós feladatainkra koncentrálnunk, akad bőven. Egy olyan esemény kapcsán, ami sok ezer embert érint elkerülhetetlen, hogy szárnyra keljenek ilyen-olyan változó valóságtartalmú hírek. Manapság az elektronikus közösségi platformok kéretlenül is ontják az önjelölt „szakértőket”, a „jól informáltakat”. Tudnunk kell az információkat szelektálni. Kétségtelen, hogy talán rögösebb az utunk a korábbiakhoz képest, de a célunk nem változott, szeretnénk most is egy élvezetes versenyt összehozni mindenkinek. MINDENKINEK!
 
Hol tart az előkészítés?
A verseny szükséges dokumentumait a szövetség (MNASZ) illetékes bizottságai vizsgálják. Remélem, hogy minél hamarabb publikálhatjuk a végleges, jóváhagyott versenykiírásokat. Közben a munka gyakorlati részével is szépen haladunk.
 
 

int_baranya_kupa_2019_-_persze_1

Jól értettem a többesszámot? Több kiírás is lesz?
Igen. A vonatkozó szabály változása miatt külön szerepel majd a Rallye2 + Historic, illetve az eddigi ’M’ csoport, ’PRO+’ néven. Ezért két, külön kiírást készítettünk.
 
Szaladjunk végig a mezőnyökön, kiket vár idén a Baranya Kupa?  
A hazai főszereplők idén is a Rallye2 és Historic OB versenyzői. Számukra közös versenykiírásban foglaltuk össze az idei verseny részleteit. A nemzetköziséget idén is a Mitropa Rally Cup (MRC) képviseli. Az MRC indulói, a további külföldi nevezők, valamint a hazai ORB és ORC versenyzők idén már nem ’M’ csoportban, hanem a „PRO+”-ban indulhatnak együtt, tulajdonképpen egy külön versenyen, külön versenykiírás alapján. És végül, de nem utolsó sorban az ex-MARB, azaz Rallye3 versenyzőkről: Ők a Rallye2 mezőnyében, külön értékeléssel teljesíthetik az idei Baranya Kupát. 
 
int_baranya_kupa_2019_-_persze_2
 
Idén is életre hívjátok a GT Masters mezőnyt?
Így van, idén is invitáljuk a ’GT Masters’ indulókat, ami ugyebár a nagy motoros, hátsókerék hajtású autókat takarja. Itt nem Mitsukkal kell harcolniuk a kategória helyekért, itt nem másodhegedűsök, hanem főszereplők lesznek. Cserébe annyit várok ettől, hogy adottságaiknak megfelelően közlekednek, és élvezik a jelenlétet. Nem titok, ez a BMW-k, a Porschék, Nissanok terepe és lehetősége elsősorban. Ennek megfelelően külön értékeléssel várunk minden GT autós párost.
 
 
int_baranya_kupa_2019_-_persze_3
 

A helyszínek, pályák már publikusak?
Két héttel ezelőtt a Székesfehérvár Rallye-n már térképes szórólapokkal bombáztuk a versenyzőket, így nevezhetjük publikusnak a kérdést.
A verseny felépítése:
szerda – pályabejárás, csütörtök: pályabejárás, teszt és fakultatív átvétel, péntek: pályabejárás, átvételek, prológ, és 1 v. 2. gyorsasági, szombaton: reggeltől estig verseny, majd Rallye Party.

Vasárnap: reboot, ebéd, és haza út. A helyszínekről: az alapvetések nem változnak, Komló városában a szervizek ugyanott, versenyközpont ugyanott, gyűjtők ugyanott.

A pályákról: prológ Komló belvárosában, a pénteki gyorsasági Vasas – Hosszúhetény (11,0km), szombati pályáink Magyarhertelend – Orfű – Abaliget (7,30km), Hetvehely – Golgota (11,00km), Remeterét – Árpádtető (9,00km). A ’PRO+’ 117,60km, a Historic 106,60km, míg a Rallye2 mezőnye 86,60km gyorsasági szakaszt teljesít.

Az eredeti tervünk szerint a Rallye2 és a Historic idén is egyforma versenyt teljesített volna, de végül csak a Historic mezőnye kaphatta meg a szorzót és így az emelt távot. Remélem, nem maradok egyedül a véleményemmel, miszerint ez a program minden indulónk számára biztosítja az élvezetes és változatos versenyzés lehetőségét.
 

int_baranya_kupa_2019_-_persze_4

 
A nézőknek mit ajánlanál? 
Az idei évben szeretnénk javítani a nézők kiszolgálásának minőségét. Több ötletünk is van, igyekszünk minél többet megvalósítani belőle. Természetesen a konkrétumokról tájékoztatni fogjuk az érintetteket, azaz, a nézőket. A verseny idei programja, helyszínei kedvez a nézőknek, ugyanis könnyen, jól megközelíthető pályák várják őket. A weboldalunkra hamarosan felkerülnek a végleges térképek, ami jelentősen segíti majd a publikum tájékozódását. Belépő idén sem lesz, a versenyhelyszínek ingyenesen látogathatóak, az írott és íratlan szabályok betartásával. De ami a legfontosabb: az autósport továbbra is kiemelten veszélyes üzem, ezért minden nézőtől józan gondolkodást és együttműködést kérek, hogy az idei esztendő is balesetmentesen érjen véget. 
 
 
Hol juthat információhoz a versenyről az érdeklődő néző, versenyző? 
A hivatalos weboldalunk továbbra is a www.baranyakupa.hu, jelen vagyunk a facebookon is: Baranya Kupa 2019 official oldallal, és az instagrammon is - Baranya Kupa 2019 official – ott vagyunk.
 
 
A Marco Racing Team igyekszik feldobni a versenyeit mindig valami extrával. Tavaly például sztárvendégekkel. Az idei versenyen számíthatunk valami különlegességre? 
A körülményeink jelentősen megváltoztak, ismert okokból csökkent a mozgásterünk, de igyekszünk ehetőt főzni abból, ami még a rendelkezésre áll. Elsőnek lenni valamiben, elsőként kitalálni, megvalósítani valamit rendkívül motiváló. A tavalyi évben is sikerült eredményesen megtennünk, jó érzés volt úttörőnek lenni, amit már nem vehet el senki, max. másolhat. Az idei évben kevésbé harsány végeredménnyel, de hasonló elánnal szervezem, hogy újra egy versenyre, és pályára csaljam három-négy korábbi bajnokunkat, abszolút bajnokunkat, hogy itt legyenek a versenyen, hogy az egykori és jelenlegi rajongóik ismét találkozhassanak velük, sőt! egy játék keretében néhány szerencsés rajongó navigátorként is szerepelhet a rallyesport nagyjai mellett. Erről egyenlőre ennyit mondhatok, később folytatjuk a részletekkel. A versenyzőknek – a tavalyi minta alapján – ismét extra gyűjtőkkel készülünk, olyanokkal, ami csak a Baranya Kupán valósult meg eddig. Egyfajta VIP gyűjtőket alakítunk ki, amivel minden a versenyünkön induló versenyzőt megvendégelünk. Szintén a versenyzők számára készülünk még néhány kiegészítéssel. Az egyik megoldást az EB-n alkalmazott rendszer alapján dolgozzuk ki - azaz, magyarosítjuk - ami a versenyzők tájékozódását segíti majd jelentősen a pályabejárás és a verseny idején, a másik pedig egy a jövőbe vetített, hosszabb távú project első lépése lesz, a VB futamokon alkalmazottakat alapul véve formálunk itthon is használhatóvá egy ingyenesen, a szervizparkra kiterjesztett WiFi elérhetőséget, egyenlőre a versenyzők számára, később nagyobb volumennel, a kiszolgált kliensek számának drasztikus emelésével és célirányosan fejlesztett hasznos és támogatott saját tartalommal kiegészítve. Ezek az idei terveink és kíváncsian várom a fentiek megvalósulását, ill. a címzettek – nézők és versenyzők – reakcióit.  
 
Ezek szerint rövidesen megjelenik a jóváhagyott kiírás, addig is megtekinthető a „Programajánló” dokumentum, amiből a versenyzők nyerhetnek részlet információt a versenyről. Nevezési zárlat mikor van?
A nevezési zárlat 2019. július 12. péntek. A Rallye2 és Historic bajnokságok indulói majd a szokott web felületen keresztül tudnak nevezni, míg a PRO+ indulókkal (ORB+ORC+MRC) e-mail-ben történik majd a nevezés folyamata. És itt is szeretném jelezni, hogy a szabályok adta kereteken belül a marcoracingteamkft@gmail.com email címre várjuk még előfutók jelentkezését.
 
 
 
 
 
Aggódnunk nem kell, idén is lesz minden a Baranya Kupán…
A verseny mezőnye a hazai Rallye2 és Historic OB mellett a PRO+ Mitropa, ORB és ORC indulóival lesz teljes. Csütörtökön tesztet, pénteken belvárosi prológot és éjszakai gyorsot is rendezünk, szombaton pedig újabb 3 helyszínen lesznek láthatók az Int Baranya Kupa 2019 indulói és bajnok-sztárvendégeink. 
 
Hivatalos oldal?
Ahogy eddig is: www.baranyakupa.hu
 

 

Ez a hír most jelenik meg 5074. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
2025.12.19-23.

részletes infóink

2025.12.20.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k