KÁRAI TRANS World RX of Hungary - 2025.07.19-20. - Nyiråd Racing Center
Interjúk a verseny előtt
verseny előtti interjúk
2006-03-30
ajánló • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
774583001
Napi oldal:
3618
Jelenleg:
1069
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A Rally&Racing újság legújabb számából ollóztunk interjúkat:

Ifj. Angyalfi Karcsi

Kihagytál egy évet, tavaly csak Zemplénben indultál…
Hiányzott a magyar rally?
Nem! :) Hiszen volt benne részem, még ha nem is versenyeztem.
Félre a tréfával, idén egész évben szeretnék azzal az A csoportos Evo6-os Mitsubishivel menni, amivel a zempléni futamon indultam.

A Pacotti Művek lassan átalakul hazai RalliArt műhellyé, annyi Mitsubishi áll bent Nálatok.
Dolgozunk az ügyön, bár nem egyszerű, főleg úgy, hogy most megszűnt a RALLIART.
Jelenleg 10 autó van a csapatnál…

Ne haragudj, mondd újra!
Tíz! Jól hallottad elsőre is. :)
Abból 5 vagy 6 fog menni a hazai bajnokságban egyszerre, a horvát bajnokságba, Szlovéniába is fogunk versenyautót vinni, és Libanonba lesz most két versenyünk. VB-ről is van szó, két futam van tervben, ha összejön a versenyzőinknek. Ők külföldi versenyzők, de magyar pilótáink is gondolkodnak világbajnoki futamon, de jól tudjuk, ez a gondolkodás mindig a pénzen múlik, meglátjuk.

Mik a céljaid?
Természetesen minél jobb eredmény elérése. Azt még nem tudom mire leszünk képesek, ha abból kiindulok, hogy mennyi problémánk volt Zemplénben az autóval és amikor kiestünk, akkor az első helyen álltunk… Ez alapján még bármi is lehet, de ugye ott nem indult Asi. Nem tudom Ő mivel megy idén, attól függetlenül mi mindent megpróbálunk, hogy jól szerepeljünk.

 

Benik Balázs

Tavaly nagyon közel voltatok a dobogó legfelső fokához…
Pedig volt gondotok, jócskán.
Ez így van! Nagyon összetett év volt a tavalyi.
Rengeteg rajtunk kívül álló ok hátráltatott bennünket, ami aztán ránk is rakta azt a terhet, ami akkor fogalmazódik meg az emberben, ha nem tökéletes valami és ezáltal a motiváció is kérdésessé válik. Nem így képzeltük el, a 8 versenyből gyakorlatilag hat versenyen problémáink voltak, az első és az utolsó futamon tudtam felszabadultan élvezni a vezetést.

Ez a küzdelem látszott is Rajtad, sokszor elkeseredetten ültél a szervizparkban…
Nem tudom leplezni annyira az érzéseimet. Ezt még meg kell tanulnom és kifelé nem feltétlen szabad mutatni. Ha valami bánt, akkor ez látszódik rajtam.

A csapat mellett a fő támogatód, az OMV is régóta bizalmat szavaz Neked. Miért szereti az OMV Benik Balázst?
Ez lesz a hatodik közös évünk. Azt gondolom, hogy az elvárásokat maximálisan és kölcsönösen tudtuk egymás felé abszolválni, így kialakult egy jól bevált együttműködés.
Senki nem kerülgette egymással szemben a dolgokat, mindkét oldalról próbáltunk megfelelni egymásnak éveken keresztül és bízom benne, hogy az OMV számára sem változott ez az érzés.
Mi egy hatalmas nagy köszönömmel tartozunk nekik, hogy már a hatodik évet tudjuk úgy kezdeni, hogy mellettünk tették le a voksukat, amit mi nagyon büszkén vállalunk fel és nagy motivációt ad ez nekünk a továbbiakban is.
Azt gondolom, hogy egy támogatót ilyen hosszú ideig megtartani egy nagyon nagy dolog.

 

Bútor Robi

Nagyon sokáig nem lehetett tudni, hogy idén milyen autóval is indultok…
Úgy tudom ez nem a titkolózás miatt volt így, hanem Te sem tudtad…
Így van! Gyakorlatilag a sajtótájékoztató előtt egy héttel írtuk alá a szerződést.
Sok elképzelés, lehetőség és variáció után jutottunk erre a döntésre. Sajnos még az igazán nagy pont nincs fent az I-n, hiszen még csak 6 versenyre van meg a pénzünk, szeretném ha a plusz három opció is valósággá válhatna.

Min múlott a döntés?
Pénzügyi döntést kellett hoznunk, hiszen a Citroen importőri támogatást nem kaptuk meg és a döntés lényege az volt, hogy a lehető legkevesebb pénzből a lehető legprofibbat válasszuk ki. Így jutottunk a Suzuki Sport Europe-hoz és úgy gondolom, hogy itt tényleg megfelelőek ezek az arányok.
Az, hogy van gyári támogatás, vagy nincs, az még egy érdekes dolog, hiszen a Suzuki Sport Europe a Suzuki Corporation leányvállalata és mi egy rendkívül kedvező ajánlatot kaptunk a SSE-tól, amilyet más tudtunkkal nem kapott még. A Suzuki Sport tájékoztatása szerint, ebbe a Suzuki Corporation kedvezménye van benne a mi számunkra, így talán mondhatom, hogy van valamennyi gyári támogatás.

Swiftről nem volt szó?
Csak rövid ideig, hiszen egyértelműen megmondták, hogy csak venni tudunk Swiftet, bérelni nem. Leegyszerűsödött a helyzet, hiszen venni nem szerettünk volna autót, okulva az Octaviás kudarcból, mindenképpen bérletben gondolkodtunk. Viszont így bele kellett menni egy olyan kompromisszumba, hogy Swift helyett Ignis Super1600.

Ettől én még nagyon nem vagyok elkeseredve, mert egy kiforrott, jó autó, minimális technikai hátránnyal ,ugyanúgy ütőképes lehet. És árban is biztos van differencia…

Az autó színe fehér…
Mentél már fehér elsőkerekes autóval, amit ha jól emléxem, nagyon szerettél (Ford Escort Maxi)
Igen, nagyon szerettem addig, amíg nem robbant benne fel valami állandóan…
Itt most egy egészen más történetről van szó, hiszen egy nagyon profi csapattal egy kiforrott autóval versenyezhetünk, ezt már bizonyították a VB-n is, hisz nem nagyon szokott technikai hibával kiállni az autó.
Nem vagyok babonás a fehér színre és szeretném, ha kicsit elkülönülhetnénk a hasonló autóval versenyző többi csapattól, ezért is kértem, hogy fehér legyen az autó.
Nagyon bízom benne, hogy eljön az a pillanat, amikor majd be kell sárgulnunk…

 

Herczig Norbi

Összegezd kérlek az eddigi pályafutásodat!
Volt sok kudarcba részem… Hosszú út vezetett addig, hogy magyar bajnoki futamot tudjak nyerni… Nagyon nagyon sok kudarc vezetett el eddig az eredményig.
Azt hiszem, hogy sokat tudtam tanulni ezekből a kudarcokból, hiszen mindig fel tudtam kellni. Voltak sikeresebb időszakaim is, összességében jó volt.
Volt két Favoritos év, ami szinte csak a műszaki hibákról szólt. Mire ezeket kiküszöböltük addigra jött az újabb technika. Akkor kiestünk a túl nagy lendület miatt. Mire ez is összeállt, akkor elértünk 2001-hez és azt mondhatom az első igazán jó évnek, a TRT-s Felicia-val.
2002 felemásra sikeredett, hisz Feliciával kezdtük és Saxo-val fejeztük be, itt is a technikai hibák érdemelnek említést.
2003 volt az első igazi áttörés, amikor is már profi körülmények között tudtam versenyezni és egy nagyon jó csatát tudtunk vívni a bajnoki címért.
2004 úgy indult, hogy nem fogunk versenyezni, majd az évad közepén Straubinger Józsi által felkészített Skoda Octavia WRC-be ülhettem, Tóth Imre oldalán. Herczig Robi unokabátyjámat váltotta fel, aki munkahelyi elfoglaltsága miatt nem tudott beülni mellém. Imivel sikerült két bajnoki futamot nyernünk. Annak ellenére, hogy csak 6 versenyen tudtunk elindulni, az év végi összesítésben negyedikek lettünk.
2005-ben nagy tervekkel vágtam neki a bajnokságnak és így utólag visszagondolva, talán ez volt a baj. Nem szabadott volna ennyi mindent alárendelni ennek és közben nagyon sok kudarc ért. Nehezen mozogtam ki, ha mondhatom ezt.
Ugyanakkor nagyon nagy tanulság volt minden téren ez az év és ami nem öl meg az erősít, azt szokták mondani.
Elérkeztünk 2006-hoz és hetekkel ezelőtt eldőlt, hogy nem fogok tudni versenyezni.
Elvállnak útjaink Imivel és én nem megyek 2006-ban…

Milyen a viszonyotok?
Nincs szó összeveszésről, ez egy kényszerű dolog volt. Ezek a dolgok már rég nem az érzelmekről szólnak…
Úgy gondolom, hogy nem fogja Őt az a meglepetés érni, hogy ne versenyezzen. Annál Ő sokkal rutinosabb és szeret versenyezni. És miért is álljon Ő is a pálya mellett azért, mert nekem nem sikerült? Rendelkezik a megfelelő támogatói háttérrel ahhoz, hogy tárt karokkal várják Őt bármelyik csapatnál, nem is beszélve a kellő rutinjáról, mindene megvan ahhoz, hogy "helyet" találjon magának valamelyik WRC autóban.

 

Nagyváradi Zsolt

Tavaly bajnoki címet nyertél N2-ben és az Ignis Kupában, mégis lapátra kerültél…
Megszűnt a csapatunk, így nem volt mód a korábbi körülmények között versenyeznünk.
Nem számítottam rá, hiszen egyik napról a másikra ért a hír.

Mégis most újra Ignisben láthatunk…
Igen. Ez köszönhető a Suzuki Benkőnek. Ez a kistarcsai kereskedés már korábban is versenyeztetett Ignist és lehetőséget kaptam, hogy idén az Ő versenyautójukkal védhessem meg a bajnoki címet. Szekeres Zoli fog navigálni.

Milyen az autó?
A teljes felújítás előtt sikerült vele mennem három kilométert, majd az autó darabjaira lett szedve. Remélem az ülésbe beleférek, kicsit híztam a télen.
Azt gondolom az autó nem lesz más, mint amivel korábban mentem. Ugyanazokkal a jól bevált beállításokkal fogunk versenyezni, ugyanazok a dőlések, magasságok lesznek itt is a paraméterek. Ugyanazt fogja tudni, mint mindegyik más Ignis.

Nagyon látványosan autóztál ezzel a nem igazán látványos autózásra termett, kicsit gyengécske motorú elsőkerekessel… Idén is ezt várhatjuk?
Azt hiszem, hogy eredményesek tudjunk idén is lenni, ahhoz kicsit visszább kell fogni magunkat. Taktikusan kell versenyeznünk, ahogy tavaly év végén is tettük.
Gumit váltottunk és a Pirelli gumi nem támogatja olyan mértékben a csúszást. Nagyobb a tapadása, de amikor a tapadás határára érünk, az egy viszonylag éles határ… Nem szeretnénk ezeket a határokat forszírozni.
Megszűnik a csúszkálás és a keresztbemenés, de már sok helyen bebizonyosodott, hogy ez a stílus az eredményes.

 

Spici

Volt egy sajtótájékoztató, ahol egy gyönyörű autót ígértetek a szurkolóknak a 2006-os esztendőre…
Azóta mi változott?
Az olasz Griffone csapat - akikkel egy éven keresztül dolgoztunk - kötött velünk egy szerződést, hogy biztosít számunka egy Peugeot 307 WRC-t.
Ez a szerződés meghiúsulni látszik, mivel néhány héttel a verseny előtt azt mondták, hogy csak a harmadik versenyre tudnának talán hozni ilyen autót. Ez számunkra nem megfelelő és az előzmények tudatában nem is nagyon bízunk már ebben.
Lépéseket tettünk és más autóval, de rajthoz fogunk állni az évadnyitó START Autó Eger Rallye-n…

Tudtommal már az előlegeket is átutaltátok, ezek szerint a lufit, ami a hírt vitte, mire a sajtótájékoztató alapult, szóval ezt a lufit az olasz csapat fújta fel és nem Ti.
Aláírt szerződésünk van, a mi részünkről minden egyes feltételt teljesítettünk.
Sajnos nem csak mi jártunk így ebben a Peugeot projektben, ugyanígy bukta el az egyik autóját az Astra Team is, Gardemaister sem kapott autót a Mexico Rally-ra.
Sajnos ezeknek a dolgoknak a mozgatóiba mi nem látunk bele…

Van tanulsága a dolognak?
Persze, nagyon sok! Soha nem fogjuk beharangozni, hogy milyen autóval szeretnénk versenyezni.

  

Szajky Pisti

Kihagytál egy kicsit a versenyzésből…
Egy szusszanatnyit… Mondjuk abból egy jó nagy szusszanást…
Ha a tavalyi veszprémi kocsizást nem számítjuk, akkor van ez másfél év is…

Mi volt ennek az oka?
Szerinted? Anyagi oka volt, természetesen. A főtámogatónk kiszállt az autóversenyzésből és így nem nagyon tudtunk autózni.

Idén dől a pénz?
Tavaly év végén már rengeteg ígéret volt… Aztán persze egyik sem valósult meg, ennek ellenére megyünk idén, hisz már nagyon hiányzik.
A költségvetésünk jelenleg 4-5 versenyre elég, de azért bízom benne, hogy végig tudunk menni a teljes szezonban.

N4 és a Mitsubishi Evo5, ugye?
Igen, a régi, bevált autóval.
Minden a régi: Szajky Pista, Horváth Lala és természetesen a kísérőcsapat sem változott, Gézáék segítenek ahol tudnak.

 

Tagai Tomi

Hogyan értékeled a tavalyi évet?
Nagyjából olyan volt, mint a többi. Nem mentünk teljes szezont. Ahogy utánaszámoltuk, az összes versenyen 2001-ben tudtunk utoljára elindulni. Amióta WRC-re váltottunk, azóta mindig foghíjas az évünk.

Nyilván ennek kizárólag anyagi okai voltak...
Beszéltünk erről annak idején, hogy kétféle módon lehet WRC-vel versenyezni:
Az egyik, hogy van egy olyan erős szponzori háttered, bérelsz egy WRC-t és csak a versenyzésre koncentrálsz.
A B verzió, hogy vásárolok egy WRC-t és megpróbálom üzleti alapokra helyezni. Nekünk ez a második a cég adottságai miatt is logikus volt, attól függetlenül is, hogy nem volt olyan támogatónk, akivel az első változatot meg lehetett volna valósítani.
Innentől kezdve logikus az is, hogy az ember egy WRC tulajdonosaként a bérbeadásra helyezi a hangsúlyt.
Idén van két N csoportos autónk, amit megpróbálunk bérbe adni, versenyeztetni és a WRC-vel pedig próbálunk mi teljes szezont autózni.

 

Tóth Imi

A tavalyi év nem úgy sikerült, ahogy az az előző év eredményei prognosztizálták... Szerinted hol volt a hiba?
A 2005-ös Országos Rallye Bajnokságban az abszolút hatodik helyen végeztünk. Ez azért nem tekinthető kudarcnak…
Több olyan versenyünk volt, ahol jobb eredményre számítottunk, de összességében azért ezekből a versenyekből is sokat lehetett tanulni.
Nem szeretem a közhelyeket a "ha" szóval kezdődő mondatokról, ez egy ilyen év volt.
Nagyon kis különbség van egy sikeres verseny vagy egy rosszabb eredmény között, és nem sokkal kell kevesebb egy nem befejezett versenyhez.

Magadban és a csapatban kell összegezni a körülményeket és megpróbálni kiküszöbölni vagy kellőképpen elkerülni ezeket a szituációkat.
Norbival idén már nem ültök egy autóban, gondolom ennek főleg anyagi okai vannak. Beszélj róla, kérlek!
A 2006-os év a szokásosnál is nehezebb, de ahogy érzékelem más csapatok számára is, Norbiival mindketten sok helyen kopogtattunk, sok ígérettel távoztunk, ennyi sikerült.

Tudsz idén más versenyzőt segíteni a szakmai tudásoddal és a mögötted álló partnerekkel?
Több helyről is megkerestek navigátori szerepkör ügyében, sikerült menedzsereimnek kiválasztaniuk Turi Tamást, mely döntésükkel én is egyetértek.

Menedzsereid vannak??? Kik Ők??
Igen és ebben a választásban nagyrészt az ő szavuk is döntött.
Nem szeretném felfedni a kilétüket, de annyit elárulhatok: időnként én viszem őket reggel iskolába. :)

 

Ifj. Tóth János

Az első vagy a hetedik bajnoki címed megnyerése volt a nehezebb?
Alapvetően bajnoki címet nyerni nehéz dolog. Talán az értékét az tudja emelni, hogy mennyire erős mezőnyben sikerült nyerni.
Amikor az első bajnokságot nyertem, akkor alapvetően nem volt sok gruppe A-s autó, viszont igazi nagyságokat sikerült legyőznöm, mint Ferjáncz Attila és Ranga László. Őket megelőzni ugyanolyan nehéz volt, mint most Turit, vagy Benik Balázst legyőzni. Mind a kettő nehéz.

Izgalmas volt a bajnokság… Gondoltad volna, hogy így fog alakulni?
Év közben mindenkinek csomó hibája és problémája akadt.
A tavalyi bajnokság erről szólt, egyformán kijutott mindenkinek a rosszból. Az utolsó verseny előtt még hárman voltunk azok, akik bajnokok lehettünk. A három párosból bárki nyerhetett, aki év közben jobban odafigyel, vagy kevesebb hibával versenyzik, akkor nem biztos, hogy ilyen izgalmas lett volna a vége.
Azt gondolom, hogy ez jó, hogy ilyen erős a bajnokság, de ha valaki rendezetten tud egész évben menni, pontokat tud gyűjteni, minél több futamot tud nyerni, akkor sokkal könnyebb dolga lehetett volna. Nem így történt… Véletlen volt, hogy így alakult, hiszen van 3-4 olyan versenyző, aki képes futamot nyerni és ilyen erős mezőny mindenféleképpen jót tesz a sportnak, hisz nagyobb figyelem hárul ránk és természetesen jó a nézőknek is, az utolsó pillanatig izgulhatnak a kedvenceikért.

Mennyit kellene és mennyit lehet tesztelned az autót a versenyek előtt?
Tavaly el voltam kényeztetve, hiszen elég sokat tudtam az autóval menni. Más kérdés, hogy a balesetek el is bizonytalanítottak, szükség is volt ezekre a tesztekre.
A tesztek mennyisége attól is függ, hogy a BSA mennyivel hamarabb hozza Magyarországra a versenyek előtt az autót. Messziről jönnek és szeretik kiszámolni az időt, az utolsó pillanatban szoktak ideérni.

 

Vizin Laci!

Két éve beültél egy WRC-be és azóta fülig ér a szád… Jól látom?
Ez teljesen így van! Más érzés egy WRC-vel versenyezni, mint bármilyen más autóval.
Biztos egy Super1600-osnak is megvan a maga varázsa, de ezt még soha nem próbáltam. Miután én már 1989 óta négykerék-hajtású autóval megyek, ez nekem jobban kézreáll.

Ha jól emlékszem azt mondtad tavaly, hogy a Focus nem adott annyival több élményt, mint amennyivel többe került…
Igen. Pontosan erről van szó.
Az a Focus, amivel én mentem, a 2000-2001-es évjáratú nem adott annyival többet semmiképpen sem.
A Corollával majdnem ugyanolyan érzés autózni, és tényleg mosolygok benne folyamatosan. Nagyon szeretem ezt az autót, annak ellenére, hogy kicsit már öregecske, 9-ik évébe lépett, ami az autóknál már nem számít fiatalnak, de a Budai Team nagyon jól karbantartja, az összes kopó alkatrészt időben felújítja.
Tudom, hogy ezzel az autóval nem lehet a dobogós helyekért küzdeni, de nagyon jól elautózgatunk az abszolút tízben valahol.

De ha jól veszem ki a szavaidból, akkor nem is az elejében való harc, hanem az örömködés dominál.
Ahogy mondod! De tényleg! Harcoljanak a fiatalok az elején!
Azért jól esik, ha közel tudunk lenni. Tudomásul kell vennünk, hogy nekünk az A8 és a S1600 elejével kell küzdenünk, de ezt még idáig sikerült megoldanunk.


A teljes interjúkat elolvashatod a RallyRacing újság 2006/1 számában!

Ez a hír most jelenik meg 6908. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203
-

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k