Irány Miskolc!
14.MC Rally előzetes
2007-04-25
előzetes • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797976509
Napi oldal:
59558
Jelenleg:
812
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Irány Miskolc!

Az Országos Rallye Bajnokság második futamát fogják vélhetően újból rengetegen megtekinteni a hétvégén Miskolcon, hiszen április 27-29. között kerül megrendezésre a 14. MC Rally. (MC mint Miskolc City…)
A rallye a legnépszerűbb technikai sportág és a Miskolc környéki pályák a hagyományokból adódóan is messze a legnézettebbek, legkedveltebbek. A verseny rendezői a korábbi főtámogató kiválása óta minimális büdzséből próbálják a évről évre a rendezvényt biztonságosan és élvezhetően megrendezni.

Az egri megmérettetésben a Turi-Tóth páros Skoda Fabia WRCje győzött Benikék Fordja és Asi Mitsubishije előtt. A mezőkövesdi reptéren megrendezett prológon ugyan kiszakadt Turiék jobb hátsó kereke, de ez nem zavarta Őket abban, hogy a másnapi Eger környéki pályákon ne tudjanak meggyőző előnyt összeszedni és végig vezetve végre befejezni egy futamot, ami tavaly nagyon nehezen sikerült a tehetséges egri pilótának…
Az új pontozás szerint Turiéknak 25, Benikéknek 20, Asiéknak 17 pont áll az éves tabellán a nevük mellett.

Nem volt a START Autó Eger Rallye indulói között Ifj.Tóth János, sokszoros magyar bajnok, aki a tavalyi évet a második helyen zárta a 307WRC-vel.
Janika hűséges maradt a Peugeothoz, vagy mondhatjuk így is, a Peugeot továbbra is bízik Janikában és idén egy új irányba indulnak el. Magyarországon először láthatunk Miskolcon S2000-es kategóriájú autót, ami nem más, mint az újonnan elkészült Peugeot 207 S2000. Az autóval idén 3 aszfaltos versenyt terveznek a hazai bajnokságban és az Intercontinental Rallye Championship (IRC) futamaiból is három van tervben az oroszlános csapatnak.
Az autó turbó nélküli, 2 literes szívómotorral szerelt és mind a négy kerék hajtva van. Mindenki kiváncsian várja, hova lehet ez elég a sok WRC és a turbós, összkerekes Mitsubishik között… Janika szerint az ötödik és 10. hely közé kellene beférni…

Ha már WRC, akkor itt is beszélhetünk újdonságról, hiszen ugyan Egerben ott volt már Vizinék új, kereklámpás Subaru WRC-je, de a Prodrive mérnök "segítsége" kicsit balul sült el és az autót egy programcsere után nem tudták beindítani. Mindez még a verseny előtt történt a nézők és természetesen a csapat nem kis bánatára.
Egyből kettő ilyen Subaru is várható Miskolcon, hiszen ma érkezett meg Herczig Norbiék kék üdvöskéje, amitől még jobb eredményeket vár a Korda féle csapattal és némi márkatámogatással felálló Herczig-Csökő páros.

Egerben a negyedik hely jutott Herczigéknek, és legalább erre a helyre, de még ennél jobbakra is joggal pályázhat az első versenyen technikai hiba miatt kieső, Tagaiék Octavia WRCjét "megöröklő" Turán Frigyes. Frici nyerte a prológot, az első gyorsaságin is a legjobb háromban autózott, aztán a benzinbefecskendező hibája miatt elolvadt egy dugattyú és ki kellett állniuk. Hosszú teszt után bizakodik a korábbi hegyi és pályamenő Turán egy jobb helyezésben.

Tagaiék ugyan neveztek Egerre és Miskolcra is, de a napokban kiderült, a WRC számba menő Mitsubishi Lancert most sem láthatja a közönség. Tagai Tomi elmondása szerint nem lenne energiájuk és nem tudnának kellőképpen odafigyelni a csapatmunkára, hiszen a sajátjukon kívül még három autó is TRT-s sátor alatt áll majd a szervizparkban, hisz Janikáék Peugeotja és Turánék Octavia WRC-je mellett N csoportos Subarut is vállal a budakeszi székhelyű Tagai Racing Technology.

Az N csoport említésével eljutottunk az N4 kategóriához, ahol Mitsubishire már komoly flottakedvezményt lehetne kapni, hiszen legutóbb is majdnem 25 háromcsillagos gördült át a rajtdobogón. Sokáig a tavalyi bajnok Maticsnak állt a zászló, nagyot csatázott az EvoVI-osával Elekék EvoIX-ese ellen, de az utolsó körben Matics Misiék "eldobták" a vasat és így Elek István és csinos navigátornője, Budai Annamária vihette haza a győztesnek járó kupát és pontokat. A második helyre a közönségkedvenc Balázs Öcsi futott be. Úgy látszik, aki egy Ladát el tud gyorsan terelgetni, azt nem nagyon zavarja a kormány, ha arról van szó, hogy egy kicsit nagyobb, kicsit több hajtott kerékkel bíró autóval is gyorsan közlekedjen. Harmadik a gokart sikerek után méltán reményteli ifjú titán, Magyar Miklós.

A Super1600-os kategória is erősen felszívta magát. A Suzuki Team Hungary színeiben induló Bútor és Ollé ugyan az első versenyen még csak a "régi" Ignisekkel tudott elindulni, de ez nem zavarta a két pilótát, hogy az esztergomi gyár nagy megelégedésére az első két helyre hozza be a kis sárga Suzukikat.
A napokban elkészültek a Swiftek is, amivel a két páros egy komoly teszt után már őszintébben nyilatkozhatta: a Swiftek sokkal kezesebbek, mint az Ignisek.
Mindenki sokat várt Kakusziéktól és az új szerzeményüktől, a Renault Clio S1600-tól, de sajnos az Ő egri versenyüket egy defekt már az elején kerékbe törte és csak a harmadik helynek tudtak örülni. Azóta egy cseh bajnoki futamon sikerült néhány karcot szerezni a Clio-ra, de a kiskőrösi testvérpár karosszériás csapata jó munkát végzett, hisz új fényezéssel, de ott lesznek Miskolcon.

A miskolci program már szinte megszokott…
Pénteken délelőtt gépátvétel és a délután fél6-tól a méltán népszerű: prológ.
A salakmotor pályán kell két kört megtenni a 120 fős mezőnynek, ami így önmagában nem hangzik nagy látványosságnak, de az aréna hangulata és a nézők önfeledt ünneplése igazi, felejthetetlen élményt nyújt a versenyautóban ülőknek és a palánkon kívülről szurkolóknak egyaránt.

Szombaton a négy gyorsasági szakaszt kétszer teszik meg a versenyzők, ezzel mintegy 65 gyorsasági kilométert hagyva maguk mögött. Újdonság, hogy előkerült egy régi, híres pálya, a Bükkszentlászló-Bükkszentkeresztesi gyorsasági is. Ezt a szakaszt vasárnap már az ellenkező irányból kell leggyorsabban abszolválni. A céldobogón azok hajthatnak keresztül, akik a prológon kívül teljesítették a két napra kiírt 16 gyorsasági szakaszt…

Az összesen 711 kilométert és ebből 146-ot nagyon gyorsan autózó első osztályú mezőnyhöz vasárnap csatlakozik a Csillagvár-Yokohama Rallye2 bajnokság mezőnye is.
A rallye2-esek első idei futama lesz a 14.MC Rally. Majdnem 70 páros szeretne egy jót és látványosat autózni az első osztály mezőnye után.


Ingyenesen letölthető műsorfüzet:

Ez a hír most jelenik meg 10183. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k