Irány Miskolc!
14.MC Rally előzetes
2007-04-25
előzetes • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
765592473
Napi oldal:
41364
Jelenleg:
1527
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Irány Miskolc!

Az Országos Rallye Bajnokság második futamát fogják vélhetően újból rengetegen megtekinteni a hétvégén Miskolcon, hiszen április 27-29. között kerül megrendezésre a 14. MC Rally. (MC mint Miskolc City…)
A rallye a legnépszerűbb technikai sportág és a Miskolc környéki pályák a hagyományokból adódóan is messze a legnézettebbek, legkedveltebbek. A verseny rendezői a korábbi főtámogató kiválása óta minimális büdzséből próbálják a évről évre a rendezvényt biztonságosan és élvezhetően megrendezni.

Az egri megmérettetésben a Turi-Tóth páros Skoda Fabia WRCje győzött Benikék Fordja és Asi Mitsubishije előtt. A mezőkövesdi reptéren megrendezett prológon ugyan kiszakadt Turiék jobb hátsó kereke, de ez nem zavarta Őket abban, hogy a másnapi Eger környéki pályákon ne tudjanak meggyőző előnyt összeszedni és végig vezetve végre befejezni egy futamot, ami tavaly nagyon nehezen sikerült a tehetséges egri pilótának…
Az új pontozás szerint Turiéknak 25, Benikéknek 20, Asiéknak 17 pont áll az éves tabellán a nevük mellett.

Nem volt a START Autó Eger Rallye indulói között Ifj.Tóth János, sokszoros magyar bajnok, aki a tavalyi évet a második helyen zárta a 307WRC-vel.
Janika hűséges maradt a Peugeothoz, vagy mondhatjuk így is, a Peugeot továbbra is bízik Janikában és idén egy új irányba indulnak el. Magyarországon először láthatunk Miskolcon S2000-es kategóriájú autót, ami nem más, mint az újonnan elkészült Peugeot 207 S2000. Az autóval idén 3 aszfaltos versenyt terveznek a hazai bajnokságban és az Intercontinental Rallye Championship (IRC) futamaiból is három van tervben az oroszlános csapatnak.
Az autó turbó nélküli, 2 literes szívómotorral szerelt és mind a négy kerék hajtva van. Mindenki kiváncsian várja, hova lehet ez elég a sok WRC és a turbós, összkerekes Mitsubishik között… Janika szerint az ötödik és 10. hely közé kellene beférni…

Ha már WRC, akkor itt is beszélhetünk újdonságról, hiszen ugyan Egerben ott volt már Vizinék új, kereklámpás Subaru WRC-je, de a Prodrive mérnök "segítsége" kicsit balul sült el és az autót egy programcsere után nem tudták beindítani. Mindez még a verseny előtt történt a nézők és természetesen a csapat nem kis bánatára.
Egyből kettő ilyen Subaru is várható Miskolcon, hiszen ma érkezett meg Herczig Norbiék kék üdvöskéje, amitől még jobb eredményeket vár a Korda féle csapattal és némi márkatámogatással felálló Herczig-Csökő páros.

Egerben a negyedik hely jutott Herczigéknek, és legalább erre a helyre, de még ennél jobbakra is joggal pályázhat az első versenyen technikai hiba miatt kieső, Tagaiék Octavia WRCjét "megöröklő" Turán Frigyes. Frici nyerte a prológot, az első gyorsaságin is a legjobb háromban autózott, aztán a benzinbefecskendező hibája miatt elolvadt egy dugattyú és ki kellett állniuk. Hosszú teszt után bizakodik a korábbi hegyi és pályamenő Turán egy jobb helyezésben.

Tagaiék ugyan neveztek Egerre és Miskolcra is, de a napokban kiderült, a WRC számba menő Mitsubishi Lancert most sem láthatja a közönség. Tagai Tomi elmondása szerint nem lenne energiájuk és nem tudnának kellőképpen odafigyelni a csapatmunkára, hiszen a sajátjukon kívül még három autó is TRT-s sátor alatt áll majd a szervizparkban, hisz Janikáék Peugeotja és Turánék Octavia WRC-je mellett N csoportos Subarut is vállal a budakeszi székhelyű Tagai Racing Technology.

Az N csoport említésével eljutottunk az N4 kategóriához, ahol Mitsubishire már komoly flottakedvezményt lehetne kapni, hiszen legutóbb is majdnem 25 háromcsillagos gördült át a rajtdobogón. Sokáig a tavalyi bajnok Maticsnak állt a zászló, nagyot csatázott az EvoVI-osával Elekék EvoIX-ese ellen, de az utolsó körben Matics Misiék "eldobták" a vasat és így Elek István és csinos navigátornője, Budai Annamária vihette haza a győztesnek járó kupát és pontokat. A második helyre a közönségkedvenc Balázs Öcsi futott be. Úgy látszik, aki egy Ladát el tud gyorsan terelgetni, azt nem nagyon zavarja a kormány, ha arról van szó, hogy egy kicsit nagyobb, kicsit több hajtott kerékkel bíró autóval is gyorsan közlekedjen. Harmadik a gokart sikerek után méltán reményteli ifjú titán, Magyar Miklós.

A Super1600-os kategória is erősen felszívta magát. A Suzuki Team Hungary színeiben induló Bútor és Ollé ugyan az első versenyen még csak a "régi" Ignisekkel tudott elindulni, de ez nem zavarta a két pilótát, hogy az esztergomi gyár nagy megelégedésére az első két helyre hozza be a kis sárga Suzukikat.
A napokban elkészültek a Swiftek is, amivel a két páros egy komoly teszt után már őszintébben nyilatkozhatta: a Swiftek sokkal kezesebbek, mint az Ignisek.
Mindenki sokat várt Kakusziéktól és az új szerzeményüktől, a Renault Clio S1600-tól, de sajnos az Ő egri versenyüket egy defekt már az elején kerékbe törte és csak a harmadik helynek tudtak örülni. Azóta egy cseh bajnoki futamon sikerült néhány karcot szerezni a Clio-ra, de a kiskőrösi testvérpár karosszériás csapata jó munkát végzett, hisz új fényezéssel, de ott lesznek Miskolcon.

A miskolci program már szinte megszokott…
Pénteken délelőtt gépátvétel és a délután fél6-tól a méltán népszerű: prológ.
A salakmotor pályán kell két kört megtenni a 120 fős mezőnynek, ami így önmagában nem hangzik nagy látványosságnak, de az aréna hangulata és a nézők önfeledt ünneplése igazi, felejthetetlen élményt nyújt a versenyautóban ülőknek és a palánkon kívülről szurkolóknak egyaránt.

Szombaton a négy gyorsasági szakaszt kétszer teszik meg a versenyzők, ezzel mintegy 65 gyorsasági kilométert hagyva maguk mögött. Újdonság, hogy előkerült egy régi, híres pálya, a Bükkszentlászló-Bükkszentkeresztesi gyorsasági is. Ezt a szakaszt vasárnap már az ellenkező irányból kell leggyorsabban abszolválni. A céldobogón azok hajthatnak keresztül, akik a prológon kívül teljesítették a két napra kiírt 16 gyorsasági szakaszt…

Az összesen 711 kilométert és ebből 146-ot nagyon gyorsan autózó első osztályú mezőnyhöz vasárnap csatlakozik a Csillagvár-Yokohama Rallye2 bajnokság mezőnye is.
A rallye2-esek első idei futama lesz a 14.MC Rally. Majdnem 70 páros szeretne egy jót és látványosat autózni az első osztály mezőnye után.


Ingyenesen letölthető műsorfüzet:

Ez a hír most jelenik meg 10168. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k