Végső Összecsapás - 2021.szeptember 25. Tököl KEVIÉP Rallycross Fesztivál - 2021.szeptember 25-26. RabócsiRing
I.S.A. - MAFC Autósport 2010
szakosztály toborzó
2010-01-13
interjú • (x)
h i r d e t é s
Összes oldal:
577259884
Napi oldal:
19994
Jelenleg:
864
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
AutoHifiStudio
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a 7. futam után
1.
Suborits Péter
Volkswagen Polo GTi R5
566
2. Bíró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
489
3. Tóth Patrik
Volkswagen Polo GTi R5
414
4. Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
405
5. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
357
6. Szöcs Attila
Volkswagen Polo GTi R5
346
7. Martinák Balázs
Mitsubishi Space Star R5
337
8. Varga Gergely
Ford Fiesta R5 MkII
318
9. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
316
teljes táblázat
World Rally Championship 2021
a 9. futam,
az Acropolis Rally után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
180
2. Elfyn Evans Toyota Yaris WRC
136
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
130
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
129
5.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
106
6. T. Katsuma Toyota Yaris WRC
66
7. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
60
8. Gus Greensmith
Ford Fiesta WRC
44
9. Dani Sordo Hyundai i20 Coupe WRC
43
teljes táblázat
European Rally Championship
az 5. futam,
az 55.Azores Rally után
1. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
136
2. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
102
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia R5 Evo
95
4. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
67
5. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
67
6. Craig Breen
Hyundai i20 R5
43
7. Nikolay Gryazin
Volkswagen Polo GTi R5
39
8. G. Basso
SKODA Fabia R5 Evo
39
9. Jan Kopecky
SKODA Fabia R5 Evo
39
teljes táblázat
World Rallycross Championship
az 5.futam, Riga után
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
130
2. Kevin Hansen
Peugeot 208
113
3. J.Kristoffersson
Audi S1
110
4. N. Grönholm
Hyundai i20
107
5. Szabó Krisztián
Hyundai i20
88
6. Kevin Abbring
Renault Megane RS
79
7. Timo Scheider
Seat Ibiza
64
7. Enzo Ide
Audi S1
57
9. Juha Rytkönen
Ford Fiesta
43
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
164
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
155
3.
Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
134
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
131
5. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
93
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
66
7. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
65
8. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
6.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
55
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
115
2.
Kronome Ákos
SKODA Fabia
68
3. Ráti Gergő
Ford Escort MkII
61
4. Helembai Zsolt
Lada VFTS
55
5. Szőllősi Roland
BMW
52
6.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
7. Bartha Aurél
Honda Civic
49
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
47,5
9. Ifj.Kerék György
Lada VFTS
47
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
40
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 Rally4
38
4.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
29
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
17
6. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
14
7. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
10
8. Schubert István
Peugeot 208 Rally4
2
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2021
a 3.futam,
a Vértes Rallye után
1. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
103
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
71
3. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
65
4. Vitek Viktor
Peugeot 208 R2
43
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
31
6. Ruszkai Attila
Lada 2101
31
7. Péter Pál
Honda Civic Type-R
27
8. Czékmány Norbert
Lada VFTS
24
9. Baksai László
Lada VFTS
20
teljes táblázat
Országos Rallye3 Bajnokság 2021
a 4.futam,
a Bakonya Rally után
1. Nagy Dávid
Lada 21053
116
2. Bíró Gergő
Opel Astra GSi
116
3. Zákányi János
Lada 2107
69
4. Mihálszki Csaba
Renault Clio
65
5. Pallaghy Botond
Peugeot 205
64,5
6. Dénes Szabolcs
Lada 21013
51
7. Dugo
Volkswagen Golf
48,5
8. Spéder Bence
BMW E36
40,5
9. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
39,5
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2021
az 5.futam,
a Vértes Rallye után
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escport MkII
70
2. Csukovics István
Lada 21013
31
3. Kalapács Zsolt
Opel Kadett
28
4. Magoss Péter
Subaru Legacy
27
5. Zsírpapa
Lada VFTS
20
6. Fehérvári Csaba
Mitsubishi Galant GTi
16
7. Müller Roland
Lada 21011 Gr2
13
8. Mang Huba
SKODA Favorit
12
9. Komjáti Ákos
Lada 2105
10
teljes táblázat

Elkezdődött az idei szezon, Nattán Gyurival beszélgettem az I.S.A. - MAFC Autósport Szakosztály idei terveiről.

Mit lehet rólatok tudni?
A Szakosztályt 2001-ben alapítottuk ketten, idén kezdjük a 10., jubileumi szezonunkat. Alapvető céljaink nem változtak, továbbra is szeretnénk az utánpótlás-nevelésre összpontosítani, és emellett mindenkinek versenyzési lehetőséget biztosítani, aki a mi csapatunkat választja, induljon bármelyik bajnokságban.

Mielőtt ezt kifejtenéd, adódik a kérdés: Hogy állunk a tavaly rátok kiszabott 5 millió Forintos büntetéssel? Nem veszélyezteti ez az idei évet?
A büntetést tavaly kapta az egyesület az én egyik fórum-hozzászólásomért, de azóta is fellebbezés alatt áll. Most már egy másik évet írunk, és ennek az interjúnak ez az új év a tárgya, nem szeretnék a múlttal foglalkozni. A MAFC messzemenőkig tiszteletben tartja az előírásokat, és a szabályokat, ami azt jelenti, hogy ezek keretein belül mindent meg fogunk tenni, hogy tisztázzuk a Club nevét, ám ez semmiképpen sem mehet a sport rovására.

Ez azt jelenti, hogy ha jogerőssé válik ez a büntetés, akkor kifizetitek annak érdekében, hogy ne érhesse hátrány a versenyzőiteket?
Ismerve az ügyet, ezt nem tudom jelenleg elképzelni, de az biztos, hogy nem maradunk senkinek sem az adósai.

Hogyan tervezitek az idei évet?
A Szakosztály egyik profilja csak a versenyzés, emellett több fronton is próbáljuk népszerűsíteni az autósportot. Szeretnénk folytatni korábbi előadás-sorozatainkat, és ettől az évtől kezdve a Formula Student versenysorozatba is beszállunk.

Ez a sorozat, egy egyetemi hallgatók számára kiírt nemzetközi konstruktőri verseny, melyen a résztvevő csapatok tagjainak versenyautót kell tervezniük, gyártaniuk és versenyeztetniük. A verseny az autó megtervezésén és megépítésén túl, az autó köré felépített, teljes üzleti koncepció kidolgozásából és prezentálásából is áll.
A sorozatot a komoly csapatok, gyárak munkatársai is látogatják, tehát akár kiugrási lehetőséget is jelenthet az ifjú mérnökök, mérnökjelöltek számára. Ezt a vonalat a BME jelenleg is működő csapatának köszönhetjük, tehát ez inkább egy fúzió, mintsem egy teljesen új irány.

Az egyetemmel, illetve a hallgatósággal való szorosabb kapcsolat kialakítására idén az eddigieknél is jóval nagyobb figyelmet szeretnénk fordítani. Ezt célozza a Formula Student sorozat mellett a már említett - sportműhely látogatásokkal kiegészített - előadás sorozatunk újjáélesztése, reményeink szerint egy a hallgatók számára kiírásra kerülő gokart versenysorozat, és nem utolsó sorban pedig a szárnyait bontogató motorsportos része is a Szakosztálynak.

Ami az autósportot illeti, továbbra is elsősorban a rallyra koncentrálunk, ott is inkább az alsóbb osztályokra. Hála kitartó szponzorainknak, az idei évben is szeretnénk támogatni csapatunk tagjait, így bár konkrétumokat még nem tudok, de szeretnénk minél több utánpótlás-versenyző licensz-, és nevezési díjába besegíteni.

Ez csak Rallye2-re vonatkozik, vagy egyéb sorozatokra is?
Tény, hogy a Rallye2 a legkedvesebb számomra, azonban mint szakosztályvezető azt gondolom, hogy az RTE Bajnokságnak, és a sprintversenyeknek is döntő szerepe van az alapozásban. Tehát próbálunk segíteni mindenkinek, akik minket választanak, és ezekben a sorozatokban szeretnének versenyezni. Azt gondolom, hogy sokkal nagyobb értéke, eredménye van 10-20 páros kisebb mértékű segítésének, mintha ezt az összeget egyben kapná valaki.

Mi a feltétele, hogy valaki a MAFC Autósport Szakosztályának tagja lehessen?
Nincsenek feltételek, mindenkinek bizalmat szavazunk, aki minket választ. Mindenkit szívesen látunk, idén az egyesületi tagdíjat átvállaljuk a versenyzőktől minden osztályban!

Meddig lehet jelentkezni?
Aki nálunk szeretne versenyezni, és tavaly volt licensze, annak január végéig kell jelentkezni, hogy pótdíj mentesen adhassuk be a licenszkérelmet. Én arra kérek mindenkit, aki nálunk szeretne indulni, hogy ezt mindenképpen még január vége előtt jelezze, hogy tervezni tudjuk a támogatási rendszert.
Ezen az email címen tudnak elérni az érdeklődők:
gynattan [kukac] euroflot.hu

Köszönöm szépen!


Támogatóink:



 

 

Ez a hír most jelenik meg 5644. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
13 14 15 16171819
20 21 22 23 242526
272829 30 010203
04 05 06 07080910
11 12 13 14 15 1617
2021.09.24-27.

részletes infóink

2021.09.25.

részletes infóink

2021.09.25-26.

részletes infóink

2021.09.28.

részletes infóink

2021.10.03.

részletes infóink

2021.10.07-10.

részletes infóink

2021.10.09-10.

részletes infóink

2021.10.09.

részletes infóink

2021.10.09.

részletes infóink

2021.10.10.

részletes infóink

2021.10.16-17.

részletes infóink

2021.10.22-24.

részletes infóink

2021.10.22-24.

részletes infóink

2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k