LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
I.S.A. - MAFC Autósport 2010
szakosztály toborzó
2010-01-13
interjú • (x)
h i r d e t é s
Összes oldal:
770056728
Napi oldal:
4119
Jelenleg:
1529
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Elkezdődött az idei szezon, Nattán Gyurival beszélgettem az I.S.A. - MAFC Autósport Szakosztály idei terveiről.

Mit lehet rólatok tudni?
A Szakosztályt 2001-ben alapítottuk ketten, idén kezdjük a 10., jubileumi szezonunkat. Alapvető céljaink nem változtak, továbbra is szeretnénk az utánpótlás-nevelésre összpontosítani, és emellett mindenkinek versenyzési lehetőséget biztosítani, aki a mi csapatunkat választja, induljon bármelyik bajnokságban.

Mielőtt ezt kifejtenéd, adódik a kérdés: Hogy állunk a tavaly rátok kiszabott 5 millió Forintos büntetéssel? Nem veszélyezteti ez az idei évet?
A büntetést tavaly kapta az egyesület az én egyik fórum-hozzászólásomért, de azóta is fellebbezés alatt áll. Most már egy másik évet írunk, és ennek az interjúnak ez az új év a tárgya, nem szeretnék a múlttal foglalkozni. A MAFC messzemenőkig tiszteletben tartja az előírásokat, és a szabályokat, ami azt jelenti, hogy ezek keretein belül mindent meg fogunk tenni, hogy tisztázzuk a Club nevét, ám ez semmiképpen sem mehet a sport rovására.

Ez azt jelenti, hogy ha jogerőssé válik ez a büntetés, akkor kifizetitek annak érdekében, hogy ne érhesse hátrány a versenyzőiteket?
Ismerve az ügyet, ezt nem tudom jelenleg elképzelni, de az biztos, hogy nem maradunk senkinek sem az adósai.

Hogyan tervezitek az idei évet?
A Szakosztály egyik profilja csak a versenyzés, emellett több fronton is próbáljuk népszerűsíteni az autósportot. Szeretnénk folytatni korábbi előadás-sorozatainkat, és ettől az évtől kezdve a Formula Student versenysorozatba is beszállunk.

Ez a sorozat, egy egyetemi hallgatók számára kiírt nemzetközi konstruktőri verseny, melyen a résztvevő csapatok tagjainak versenyautót kell tervezniük, gyártaniuk és versenyeztetniük. A verseny az autó megtervezésén és megépítésén túl, az autó köré felépített, teljes üzleti koncepció kidolgozásából és prezentálásából is áll.
A sorozatot a komoly csapatok, gyárak munkatársai is látogatják, tehát akár kiugrási lehetőséget is jelenthet az ifjú mérnökök, mérnökjelöltek számára. Ezt a vonalat a BME jelenleg is működő csapatának köszönhetjük, tehát ez inkább egy fúzió, mintsem egy teljesen új irány.

Az egyetemmel, illetve a hallgatósággal való szorosabb kapcsolat kialakítására idén az eddigieknél is jóval nagyobb figyelmet szeretnénk fordítani. Ezt célozza a Formula Student sorozat mellett a már említett - sportműhely látogatásokkal kiegészített - előadás sorozatunk újjáélesztése, reményeink szerint egy a hallgatók számára kiírásra kerülő gokart versenysorozat, és nem utolsó sorban pedig a szárnyait bontogató motorsportos része is a Szakosztálynak.

Ami az autósportot illeti, továbbra is elsősorban a rallyra koncentrálunk, ott is inkább az alsóbb osztályokra. Hála kitartó szponzorainknak, az idei évben is szeretnénk támogatni csapatunk tagjait, így bár konkrétumokat még nem tudok, de szeretnénk minél több utánpótlás-versenyző licensz-, és nevezési díjába besegíteni.

Ez csak Rallye2-re vonatkozik, vagy egyéb sorozatokra is?
Tény, hogy a Rallye2 a legkedvesebb számomra, azonban mint szakosztályvezető azt gondolom, hogy az RTE Bajnokságnak, és a sprintversenyeknek is döntő szerepe van az alapozásban. Tehát próbálunk segíteni mindenkinek, akik minket választanak, és ezekben a sorozatokban szeretnének versenyezni. Azt gondolom, hogy sokkal nagyobb értéke, eredménye van 10-20 páros kisebb mértékű segítésének, mintha ezt az összeget egyben kapná valaki.

Mi a feltétele, hogy valaki a MAFC Autósport Szakosztályának tagja lehessen?
Nincsenek feltételek, mindenkinek bizalmat szavazunk, aki minket választ. Mindenkit szívesen látunk, idén az egyesületi tagdíjat átvállaljuk a versenyzőktől minden osztályban!

Meddig lehet jelentkezni?
Aki nálunk szeretne versenyezni, és tavaly volt licensze, annak január végéig kell jelentkezni, hogy pótdíj mentesen adhassuk be a licenszkérelmet. Én arra kérek mindenkit, aki nálunk szeretne indulni, hogy ezt mindenképpen még január vége előtt jelezze, hogy tervezni tudjuk a támogatási rendszert.
Ezen az email címen tudnak elérni az érdeklődők:
gynattan [kukac] euroflot.hu

Köszönöm szépen!


Támogatóink:



 

 

Ez a hír most jelenik meg 20152. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k