Itthon is és VB-n is!
Asi előzetes - 2010
2010-03-09
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763297888
Napi oldal:
35345
Jelenleg:
972
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Asi ismét Pikó Zsuzsával az oldalán vág neki a 2010-es évnek. Az autó marad a régi, idénre viszont két VB-szereplés is tervben van. Nem kell viszont külföldre utazni a szurkolóknak azért, hogy láthassák őket, hiszen már az évadnyitó futamon is rajthoz állnak.

A tavalyi VB-s szereplésetek után muszáj megkérdeznem, hogy a 2010-es évben vajon hol láthat majd a közönség titeket?
Itthon és külföldön is szeretnénk rajthoz állni, de még bizonytalan, hogy hol és hány futamon tudunk majd elrajtolni, ezt nagymértékben befolyásolja az anyagi helyzetünk. Tavaly ugye indultunk a Katalán Rallye-n, ami nagyon-nagyon megtetszett, így oda jó lenne visszatérni, de ha a sors úgy hozza, akkor egy másik VB futamon is részt veszünk. Azért is térnénk vissza a spanyol VB-re, mert a tavalyi verseny nagyon jól sikerült és mindemellett nagyon jól is éreztük magunkat. Nagyon-nagyon jó időben, nagyon szép helyen zajlik ez a futam. Egyszerűen szenzációs a közeg, ami fogadott minket. Más szempontból szert tettünk egy kis helyismeretre is, ami idén talán már kamatozna is. A pályák általában ismétlődni szoktak, így nagy eséllyel tudnánk idén úgy versenyezni, hogy már előző évről ismerjük a gyorsasági szakaszokat, vagy legalább is egy részüket.

Bár még bizonytalan, hogy itthon hány futamot terveztek, de az első futamon indultok?
Igen-igen, az Eger Rallye-n már szeretnénk elrajtolni. Kevés információnk van jelenleg a versenyről, így most még ismeretlen számunkra, hogy milyen pályákon fog zajlani a verseny. Nem mondanám, hogy nagyon izgat, hogy milyen gyorsasági szakaszokat jelölnek majd ki, hiszen csodák nincsenek. Gondolom, azok a pályák lesznek most is, mint amin már mentünk oda-vissza sokszor a korábbi években. Mindig azon kell menni, ami van, a pálya nem alkalmazkodik hozzánk, azt nekünk kell megtenni. Van, amelyik pálya jobban fekszik egy-egy pilótának és van, amelyik kevésbé, úgy vélem, hogy mindig ott kell erősíteni, ahol előzőleg gyengébben mentünk. Bízunk benne, hogy jól fogunk majd szerepelni az év első versenyén.

Hogy áll az autó? Gondolom, hogy marad a jól bevált tavalyi…
Így van, idén is az N-es Mitsubishivel fogunk rajthoz állni. Az autó szinte ugyanaz, mint amivel tavaly is versenyeztünk. Semmi extra változás nem történt rajta. Az új szabályoknak megfelelően a turbószűkítőt változtattuk. Ez az autó már tavaly is bizonyított, így nem hiszem, hogy bármilyen nagyobb változtatás szükséges lenne rajta.

Túl vagytok már a tesztelésen is?
Nem, azt majd március közepére tervezzük, akkor szeretnénk lebonyolítani egy nagyobb tesztet. Ott megpróbálunk majd néhány újabb beállítást, amelyek talán jobbá, és kicsit gyorsabbá is teszik az autót.

Hogyan látod a magyar bajnokság helyzetét?
Úgy gondolom, hogy a magyar rallye, a pilóták és az autók miatt mindenképpen egy színvonalas, nívós dolog. Bárhová mennénk külföldre, ott csak gyengébb felhozatallal, kevesebb jó versenyzővel találkoznánk. Itthon erős a mezőny! Persze szomorú lenne, ha bizonyos kategóriákat más kategóriák elé helyeznének a szabályok változtatásával, de reménykedem benne, hogy ez nem történik meg. Nem akarom ezt részletesebben taglalni, mindenki tudja, hogy milyen változások történtek eddig és arról is van elképzelésem, hogy mi az, ami még változni fog idén.
Eddig a WRC-k voltak kedvezőbb helyzetben, helyüket most átveszik a S2000-esek, amik alapból gyorsabbak az N-es autóknál, nincs szükség arra, hogy ezt a különbséget még nagyobbá tegyük az írott, vagy éppen az íratlan szabályok változtatásával. 

Ha már a S2000-eseknél tartunk. Mit vársz tőlük az N-esekhez képest?
Pilótafüggő a dolog! Ha a S2000-es pilóták kihozzák az autóban rejlő lehetőségeket, akkor verni fogják az N-es autókat, ahogy ezt láthatjuk a világbajnokság futamain is. Ezek az autók gyorsabbak, ezek versenyautók, és arra találták ki őket, hogy versenyezzenek velük, míg az N-esek, csak egy átalakított utcai autók maradnak továbbra is. Meg kell nézni a külföldi futamokon az időeredményeket, hogy mekkora különbségek vannak a S2000-esek javára, és teljesen mindegy, hogy mennyire tempósak, vagy nem tempósak a pályák, olyan nem létezik, hogy egy N-es autó gyorsabb legyen, mint egy S2000-es. Ha kis különbségekkel is, de mindig gyorsabbak a S2000-esek. Ennek ellenére bízom benne, hogy fel tudom venni velük a küzdelmet, de az már most látszik, hogy nem lesz egyszerű. Nagy csatákat várok és ezek a csaták remélem visszahozzák a pályák mellé az utóbbi években elpártolt nézőket is!

 

Ez a hír most jelenik meg 8901. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k