IV.Suzuki-Kaiser Ózd Rali
interjú a rendezővel
2006-04-14
interjú • Pajer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
797551376
Napi oldal:
164329
Jelenleg:
1012
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Dr. Ádám Antallal, az IV.Suzuki Kaiser - Ózd Rali szervezőjével beszélgettünk egy kicsit a hétvégéről.

Mit tudsz nekem mondani a nevezésekről?
150 körüli nevezésünk van, de pontos lista a duen-en olvasható. A nagyok eddig úgy tűnik, itt lesznek, bár én is olvastam, hogy Niesz Ferinek gondjai vannak, reméljük ő is megérkezik. Nagyon sokan neveztek, reméljük mindenki el is tud majd jönni.

Hogy álltok az előkészületekkel?
Kiaszfaltoztattuk a pályákat, természetesen nem minden lyukat, hisz annyi pénz nincs a világon… De olyan szakaszok, ahol gumit meg felnit kell majd hajigálni, mert problémás, olyan nincs, tehát jó a pályának a talaja. A prológ pályáját pénteken aszfaltozzuk, azokat a részeit, ahol kimélyülhet, probléma lehet, szóval a versenyre az is meg lesz.
Az előkészületek jól állnak, igazából már csak apróságok vannak.

Milyen is lesz az a fakultatív átvétel péntek este 7 és 8 között?
Ez a vezetőség ötlete volt, teljesen újdonság a dolog. Ide igazából a környékbelieket várjuk, és azokat, akik már pénteken megérkeznek. Igyekszünk majd hasznossá tenni ezt az egy órát, de mivel ez az első, elképzelhető, hogy lesz egy kis kavalkád. De nem ez az egyetlen újdonság. A nevezési határidő kitolása is tulajdonképpen az volt, és most lesz például először körgyors.

Mesélj kérlek erről a körgyorsról!
Sokakat érdekel, pedig hát marha egyszerű, olyan, mint az anno régi Salgó Rali-k kisterenyei körgyorsa, a 90-es évek elején. Innen született az ötlet. Az az ominózus jobb hármas kanyar, ahol minden évben elütögették az útjelző tábláinkat, ott lesz a rajt. A duen-en fent van már a pontos és részletes térkép. A versenykiírásban benne van, hogy ez hogy is lesz. Attól a ponttól, ahol a többiek becsatlakoznak a körbe, attól a ponttól durván egy olyan 30-40 méterre van a rajt. Onnan elrajtolnak a versenyzők. Azoknál, akiknél nem lesz olyan autó, aki épp befejezi a körét, és újat kezdene, azoknál teljesen normálisan, a szokásos módon, egészre rajtolnak. Ezt egy külön biztonsági ember fogja figyelni. Nagyjából tudjuk, hogy mikor jön majd az autó, és ha közben érkezne valaki, a versenybíró késleltetheti a rajtot. Tehát nem fogjuk akadályozni annak az idejét, aki már körön van azzal, hogy elé rajtoltatunk. A késleltetés idejét a rajtoltató bíró dönti el.
Ez az idő rájegyzésre kerül az ő lapjára, és már ezt a javított idejét fogják bemondani a célnak. A céleredménye az egyértelmű, és abból levonásra kerül az az idő, amennyivel ő később rajtolt. Ilyen egyszerű, nem kell tőle félni.

Féltek még az utolérésektől a versenyzők. Ezzel a technikával sem lesz gyakoribb az utolérés, vagy a feltartás, mint a sima gyorsokon. Itt is az lehet a gond, ha valakinek például technikai problémája, defektje van, beesett előtte, vagy bármi történhet. Ilyenkor úgy gondolom az a sportszerű, ha a gyorsabban érkező autót elengedik. , sőt ez előírás a raliban. A pálya szélessége is megfelelő, hisz normális kétsávos közlekedés folyik normálisan ezeken az utakon, szóval ez sem okozhat majd gondot. Ez az egész a versenyzőkön múlik, nem a bírókon. Reméljük ez az újítás nézőknek és versenyzőknek is tetszik majd, és ha igen, akkor maradnánk ennél a szisztémánál a következő években is. Ha pedig nem, ha problémákat okoz a lebonyolítás szempontjából, akkor visszatérünk az eredeti pályáinkra.

Sokat hallani róla, nagy a várakozás a prológgal kapcsolatban. Beszéljünk erről!
Valami olyan típusú lesz a prológ, mint '97, '98, '99-ben az ügyességi versenyek rendeztünk ebben a stadionban. 3 éven keresztül ment, marha nagy sikere volt. Aszfaltos-murvás, vegyes pályáról van szó, baromi látványos lesz. Nem egy körpálya, valami olyasmi a vonalvezetése, mint az eddigi prológjaink. Van olyan rész, ahol kétszer mennek, van benne visszafordító, jobbos, balos, minden, szóval nem körbe-körbe mennek, mint például a miskolci salakpályán. Azzal, hogy le lesz aszfaltozva, azzal a jó csúszós pályát sem tudják majd kimélyíteni, úgyhogy az esélyek egyformák. A belépő 300 forint lesz.

 

 

 

Ez a hír most jelenik meg 4259. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k