h i r d e t é s
Összes oldal:
773971405
Napi oldal:
22065
Jelenleg:
1178
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Janika számára a Barum Rallye pályái már nem lesznek teljesen ismeretlenek, hiszen tavaly ez a csehországi verseny volt élete második IRC futama. Akkor nem volt ugyan túl szerencsés, hisz' az első nap utolsó előtti szakszán túl gyorsan érkeztek egy kanyarba, és egy ott lévő padka okozta dupla defekt miatt kiállni kényszerültek. Másnap azért végigmehettek még a szakaszokon - és ennek minden bizonnyal most érzi majd hasznát a hétszeres magyar bajnok.
- Tavaly már indultam egyszer a Barum Rallye-n, és végig is mentem minden gyorson, bár a második nap csak a szuper-rali keretein belül, de a dolog szempontjából ez mindegy is, mert igazán versenykörülmények között tudtam a pályákat abszolválni.
- Most ugyanazok a szakaszok lesznek, ezt nézted már?
- Fordítgattak a menetirányon, tehát nem ugyanarra megyünk, de az mindegy, hogy jobbra kanyarodik az út, vagy balra. Ha már tisztában vagy azzal, hogy menyire tapad az aszfalt, hogy hol vannak a kihordások, hol változik az aszfalt minősége, akkor ez már mind nagy előnyt nyújtanak.
- Tavaly ugye nem sikerült túl jól, de a pályák és a verseny hogy tetszett?
- Nagyon jó versenynek tartom, és nem is csak azért, mert a rendezvény, hanem mert nagyon kulturált a nézők kiszolgálása. Nagyon sok helyre be lehet menni kocsival, sok az útkereszteződés a gyorsasági szakaszok mentén, ami szintén a megközelítést könnyíti. A pályák pedig azért jók, mert jellegüket tekintve nagyon hasonlítanak a magyar szakaszokhoz.
- A többi magyar sráccal mennyire tartod a kapcsolatot? - Volt olyan, aki megkérdezte a véleményemet a versenyről, hogy egyáltalán elinduljon, vagy sem, de nincsenek túl sokan. Amikor szükséges, próbálok természetesen segíteni, a tapasztalataimat el tudom mondani. Együtt szervizelni nem nagyon tudunk majd, mert rajtszám szerint leszünk elszeparálva, és mindenkinek a beosztás szerint kell majd szervizelni.
- Hogy áll az autó felkészítése? Tudsz vele még a verseny előtt tesztelni, vagy csak a shakedown lesz a belerázódás?
- Most az a helyzet, hogy fogalmam sincs. Elvileg tervezünk egy külön tesztet Csehországban, de ez attól is függ, hogy mikor készül el a versenyautó, mert egy totálkáros autót építettek újra a Rolf-ék, egy új karosszériával, és nem megy olyan túl gyorsan a dolog.
- De az nincs veszélyben, hogy egyáltalán rajthoz tudj állni, ugye? - Azt gondolom, hogy nincs.
Ez a hír most jelenik meg 6199. alkalommal
|