|
h i r d e t é s
Összes oldal:
808028171
Napi oldal:
402296
Jelenleg:
949
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1218 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Csáki Ottó |
|
1024 |
| 4. |
Halmai Péter |
|
919 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
906 |
| 6. |
Rási László |
|
905 |
| 7. |
Balogh Richárd |
|
885 |
| 8. |
Kára Károly |
|
883 |
| 9. |
Zsoldos Csaba |
|
866 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
272 |
| 2. |
Sebastian Ogier |
|
269 |
| 3. |
Kalle Rovanpera |
|
248 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
213 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
166 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
111 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
96 |
| 8. |
Sami Pajari |
|
94 |
| 9. |
Oliver Solberg |
|
70 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
S. Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
141 |
| 2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
| 3. |
Tóth Tibor |
|
116,5 |
| 4. |
Trencsényi J. |
|
98,5 |
| 5. |
Bodolai László |
|
94,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
78 |
| 7. |
Trencsényi V. |
|
51,5 |
| 8. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 9. |
Vida Szabolcs |
|
48 |
| 1. |
Rongits Attila |
|
105 |
| 2. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 3. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Matics Mihály |
|
59 |
| 6. |
Kronome Ákos |
|
55 |
| 7. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Tárkányi Sándor |
|
34 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Hibján József |
|
34,5 |
| 3. |
Zagyva Dorka |
|
28 |
| 4. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
125 |
| 2. |
Ruszó Krisztián |
|
105 |
| 3. |
Várnai Dávid |
|
103 |
| 4. |
Molnár Zoltán |
|
91 |
| 5. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 6. |
Völcsey Viktor |
|
63 |
| 7. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 8. |
Fenyvesi Péter |
|
47 |
| 9. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 1. |
Csukovics István |
|
87 |
| 2. |
Auszmann Gyula. |
|
77 |
| 3. |
Schneer László |
|
63,5 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
95 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
82 |
| 3. |
Szombathelyi Péter |
|
63 |
| 1. |
Pehely Balázs |
|
47 |
| 2. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
27 |
|
Janika számára a Barum Rallye pályái már nem lesznek teljesen ismeretlenek, hiszen tavaly ez a csehországi verseny volt élete második IRC futama. Akkor nem volt ugyan túl szerencsés, hisz' az első nap utolsó előtti szakszán túl gyorsan érkeztek egy kanyarba, és egy ott lévő padka okozta dupla defekt miatt kiállni kényszerültek. Másnap azért végigmehettek még a szakaszokon - és ennek minden bizonnyal most érzi majd hasznát a hétszeres magyar bajnok.
- Tavaly már indultam egyszer a Barum Rallye-n, és végig is mentem minden gyorson, bár a második nap csak a szuper-rali keretein belül, de a dolog szempontjából ez mindegy is, mert igazán versenykörülmények között tudtam a pályákat abszolválni.
- Most ugyanazok a szakaszok lesznek, ezt nézted már?
- Fordítgattak a menetirányon, tehát nem ugyanarra megyünk, de az mindegy, hogy jobbra kanyarodik az út, vagy balra. Ha már tisztában vagy azzal, hogy menyire tapad az aszfalt, hogy hol vannak a kihordások, hol változik az aszfalt minősége, akkor ez már mind nagy előnyt nyújtanak.
- Tavaly ugye nem sikerült túl jól, de a pályák és a verseny hogy tetszett?
- Nagyon jó versenynek tartom, és nem is csak azért, mert a rendezvény, hanem mert nagyon kulturált a nézők kiszolgálása. Nagyon sok helyre be lehet menni kocsival, sok az útkereszteződés a gyorsasági szakaszok mentén, ami szintén a megközelítést könnyíti. A pályák pedig azért jók, mert jellegüket tekintve nagyon hasonlítanak a magyar szakaszokhoz.
- A többi magyar sráccal mennyire tartod a kapcsolatot? - Volt olyan, aki megkérdezte a véleményemet a versenyről, hogy egyáltalán elinduljon, vagy sem, de nincsenek túl sokan. Amikor szükséges, próbálok természetesen segíteni, a tapasztalataimat el tudom mondani. Együtt szervizelni nem nagyon tudunk majd, mert rajtszám szerint leszünk elszeparálva, és mindenkinek a beosztás szerint kell majd szervizelni.
- Hogy áll az autó felkészítése? Tudsz vele még a verseny előtt tesztelni, vagy csak a shakedown lesz a belerázódás?
- Most az a helyzet, hogy fogalmam sincs. Elvileg tervezünk egy külön tesztet Csehországban, de ez attól is függ, hogy mikor készül el a versenyautó, mert egy totálkáros autót építettek újra a Rolf-ék, egy új karosszériával, és nem megy olyan túl gyorsan a dolog.
- De az nincs veszélyben, hogy egyáltalán rajthoz tudj állni, ugye? - Azt gondolom, hogy nincs.
Ez a hír most jelenik meg 6276. alkalommal
|