h i r d e t é s
Összes oldal:
765744943
Napi oldal:
53891
Jelenleg:
762
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Janika számára a Barum Rallye pályái már nem lesznek teljesen ismeretlenek, hiszen tavaly ez a csehországi verseny volt élete második IRC futama. Akkor nem volt ugyan túl szerencsés, hisz' az első nap utolsó előtti szakszán túl gyorsan érkeztek egy kanyarba, és egy ott lévő padka okozta dupla defekt miatt kiállni kényszerültek. Másnap azért végigmehettek még a szakaszokon - és ennek minden bizonnyal most érzi majd hasznát a hétszeres magyar bajnok.
- Tavaly már indultam egyszer a Barum Rallye-n, és végig is mentem minden gyorson, bár a második nap csak a szuper-rali keretein belül, de a dolog szempontjából ez mindegy is, mert igazán versenykörülmények között tudtam a pályákat abszolválni.
- Most ugyanazok a szakaszok lesznek, ezt nézted már?
- Fordítgattak a menetirányon, tehát nem ugyanarra megyünk, de az mindegy, hogy jobbra kanyarodik az út, vagy balra. Ha már tisztában vagy azzal, hogy menyire tapad az aszfalt, hogy hol vannak a kihordások, hol változik az aszfalt minősége, akkor ez már mind nagy előnyt nyújtanak.
- Tavaly ugye nem sikerült túl jól, de a pályák és a verseny hogy tetszett?
- Nagyon jó versenynek tartom, és nem is csak azért, mert a rendezvény, hanem mert nagyon kulturált a nézők kiszolgálása. Nagyon sok helyre be lehet menni kocsival, sok az útkereszteződés a gyorsasági szakaszok mentén, ami szintén a megközelítést könnyíti. A pályák pedig azért jók, mert jellegüket tekintve nagyon hasonlítanak a magyar szakaszokhoz.
- A többi magyar sráccal mennyire tartod a kapcsolatot? - Volt olyan, aki megkérdezte a véleményemet a versenyről, hogy egyáltalán elinduljon, vagy sem, de nincsenek túl sokan. Amikor szükséges, próbálok természetesen segíteni, a tapasztalataimat el tudom mondani. Együtt szervizelni nem nagyon tudunk majd, mert rajtszám szerint leszünk elszeparálva, és mindenkinek a beosztás szerint kell majd szervizelni.
- Hogy áll az autó felkészítése? Tudsz vele még a verseny előtt tesztelni, vagy csak a shakedown lesz a belerázódás?
- Most az a helyzet, hogy fogalmam sincs. Elvileg tervezünk egy külön tesztet Csehországban, de ez attól is függ, hogy mikor készül el a versenyautó, mert egy totálkáros autót építettek újra a Rolf-ék, egy új karosszériával, és nem megy olyan túl gyorsan a dolog.
- De az nincs veszélyben, hogy egyáltalán rajthoz tudj állni, ugye? - Azt gondolom, hogy nincs.
Ez a hír most jelenik meg 6190. alkalommal
|