Janner után - Hideg Krisztián
Hideg Krisztián
2005-01-10
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
773290832
Napi oldal:
46922
Jelenleg:
782
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

23.Int. IQ-Janner Rallye
Hideg Krisztián - Szabó Krisztián
Mitsubishi Lancer Evo VI - Gr.A.8.


Krisztián! Meséld el a második napotokat!

A második nap elrajtoltunk a 2x2 gyorsra.
Okosan feltettünk vágott slick-eket, ami nem egy jól sikerült választás volt, mert az egyik gyorsnak a negyven, a másodiknak pedig a nyolcvan százaléka volt tükörjég. És ami még ezt tetézte, hogy a második gyors az 20 kilométer hosszú volt... Volt jég bõven.
A csapatvezetés tanácsolta ezt a gumit, így ezzel levették a vállamról a felelõsséget.
A többiek szögessel mentek, így az elsõ négy gyorson kaptam a Gassnertõlmajdnem másfél percet.
Megmondom õszintén, elrajtoltunk és érzésem szerint olyan lassan mentünk, hogy kikapcsoltattam a Tiánnal a biztonsági övet, hogy tudja figyelni a mögöttünk lévõket, mert biztos voltam benne, hogy mindjárt utolérnek. Semmilyen tapadás nem volt.

Az eredményekbõl ez azért nem jön le ilyen egyértelmûen.
Jaj dehogy nem!

Most akkor hogy is van a bajnokság állása?
Az osztrákoknál külön számolják a versenynapokat, ezek szerint az A csoportban Mörtl, Stohl és Beppo Harrach után a 4.helyen állunk 14 ponttal.

A Winter Kupában számító Sumava Mogül Rallye-n is fogtok indulni?
Nem, ott nem indulunk, más havas versenyben gondolkozunk...

Ne szaladjunk tovább, mert mint mondod, ezek még csak gondolatok...
A második körben mentetek abszolút 3. idõt is, ami nagyon szép teljesítmény.
A következõ kétszer két gyors sokkal lentebb volt, nem volt ilyen problémánk.
Ott már összeállt minden. Összeszoktunk az autóval, már bátrabban is mentem, hiszen bennem volt már szinta majdnem két magyar verseny gyorsasági távja. Gondoltam kicsit megnyomom és elég bizalomgerjesztõek lettek az eredmények mind a csapatvezetés, mind pedig az én számomra.

A versenyen elsõdleges cél volt, hogy tanuljuk az autót és mindenféleképp szerettem volna célba érkezni, ez nekem nagyon fontos volt. Nem engedhettem meg magamnak, hogy beessek. Semmilyen felesleges kockázatot nem volt szabad vállalnom.

Egy kicsit még így is beakasztottam a hátulját a szalagkorlátba.
27-el mentem, néztem a kilométerórát. Eltolta az elejét, meghúztam a kézit és beleálltunk a korlátba. Semmi más sanszom nem volt.
Nem lett túl nagy kár, a lámpa oda lett és a lökhárítón valamint a sárvédõn van mit javítani, de azt mondták, ez normális, ilyen idõk mellett :)

Mennyire volt megelégedve a csapat?
Azt hiszem maximálisan. Azt látták, hogy a Gassnert már nem tudtam befogni.
Az elsõ nap volt négy hibám, négyszer megforogtam, de a második nap már hiba nélkül mentem úgy, hogy korábban az autóval 10 kilométert tudtam tesztelni, mert a szervopumpa hibája miatt az otthoni teszt elmaradt.
Katicánál majdnem elbontottuk a benzinkutat, a diesel tankolóegység majdnem eltûnt. Megakadt a kormány és nem is tudom min múlott, hogy nem álltunk a spriccoló gázolajban.
Szóval nem volt sok elõéletem. A gyorsokon várt ez rám.

Az volt a taktika, hogy lassan kezdünk és biztosan közlekedünk és fokozatosan gyorsítunk.
A csapatvezetés is ezt várta tõlünk és ezt tudtuk is teljesíteni.
Sõõt, a második nap végére várakozáson felül teljesítettünk megvertük egy gyorson Mörtl-t és a Baumschlagert is. Stohlnak több gyorson is sikerült 7-15 másodpercet adnunk.
Nagyon elégedett volt mindenki.

Amikor abszolút 3. idõt mentünk, utána odajött a Baumschlager és csodálkozott, hogy én csak "standard" gumival megyek.
Kérdezte is, hogy ez "Standard RS9-es PIRELLI?" mondom, hogy igen, miért, van nem standard?
Azt mondta, hogy igen, õ olyannal megy :)

Az utolsó négy gyors tényleg nagyon jól jött ki.
Nehéz verseny volt, de nagyon jó volt, hogy komolyabb hiba nélkül végig tudtunk menni rajta.
Pozitívak a visszajelzések, ma nagyon sokan felhívtak és gratuláltak.
Nagyon sok magyar volt kint, rengetegen szurkoltak, sok magyar zászlót láttam.
Mindenkinek köszönöm aki kint volt!

Ez a hír most jelenik meg 2673. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k