Janner után - Hideg Krisztián
Hideg Krisztián
2005-01-10
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
796665413
Napi oldal:
39111
Jelenleg:
641
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

23.Int. IQ-Janner Rallye
Hideg Krisztián - Szabó Krisztián
Mitsubishi Lancer Evo VI - Gr.A.8.


Krisztián! Meséld el a második napotokat!

A második nap elrajtoltunk a 2x2 gyorsra.
Okosan feltettünk vágott slick-eket, ami nem egy jól sikerült választás volt, mert az egyik gyorsnak a negyven, a másodiknak pedig a nyolcvan százaléka volt tükörjég. És ami még ezt tetézte, hogy a második gyors az 20 kilométer hosszú volt... Volt jég bõven.
A csapatvezetés tanácsolta ezt a gumit, így ezzel levették a vállamról a felelõsséget.
A többiek szögessel mentek, így az elsõ négy gyorson kaptam a Gassnertõlmajdnem másfél percet.
Megmondom õszintén, elrajtoltunk és érzésem szerint olyan lassan mentünk, hogy kikapcsoltattam a Tiánnal a biztonsági övet, hogy tudja figyelni a mögöttünk lévõket, mert biztos voltam benne, hogy mindjárt utolérnek. Semmilyen tapadás nem volt.

Az eredményekbõl ez azért nem jön le ilyen egyértelmûen.
Jaj dehogy nem!

Most akkor hogy is van a bajnokság állása?
Az osztrákoknál külön számolják a versenynapokat, ezek szerint az A csoportban Mörtl, Stohl és Beppo Harrach után a 4.helyen állunk 14 ponttal.

A Winter Kupában számító Sumava Mogül Rallye-n is fogtok indulni?
Nem, ott nem indulunk, más havas versenyben gondolkozunk...

Ne szaladjunk tovább, mert mint mondod, ezek még csak gondolatok...
A második körben mentetek abszolút 3. idõt is, ami nagyon szép teljesítmény.
A következõ kétszer két gyors sokkal lentebb volt, nem volt ilyen problémánk.
Ott már összeállt minden. Összeszoktunk az autóval, már bátrabban is mentem, hiszen bennem volt már szinta majdnem két magyar verseny gyorsasági távja. Gondoltam kicsit megnyomom és elég bizalomgerjesztõek lettek az eredmények mind a csapatvezetés, mind pedig az én számomra.

A versenyen elsõdleges cél volt, hogy tanuljuk az autót és mindenféleképp szerettem volna célba érkezni, ez nekem nagyon fontos volt. Nem engedhettem meg magamnak, hogy beessek. Semmilyen felesleges kockázatot nem volt szabad vállalnom.

Egy kicsit még így is beakasztottam a hátulját a szalagkorlátba.
27-el mentem, néztem a kilométerórát. Eltolta az elejét, meghúztam a kézit és beleálltunk a korlátba. Semmi más sanszom nem volt.
Nem lett túl nagy kár, a lámpa oda lett és a lökhárítón valamint a sárvédõn van mit javítani, de azt mondták, ez normális, ilyen idõk mellett :)

Mennyire volt megelégedve a csapat?
Azt hiszem maximálisan. Azt látták, hogy a Gassnert már nem tudtam befogni.
Az elsõ nap volt négy hibám, négyszer megforogtam, de a második nap már hiba nélkül mentem úgy, hogy korábban az autóval 10 kilométert tudtam tesztelni, mert a szervopumpa hibája miatt az otthoni teszt elmaradt.
Katicánál majdnem elbontottuk a benzinkutat, a diesel tankolóegység majdnem eltûnt. Megakadt a kormány és nem is tudom min múlott, hogy nem álltunk a spriccoló gázolajban.
Szóval nem volt sok elõéletem. A gyorsokon várt ez rám.

Az volt a taktika, hogy lassan kezdünk és biztosan közlekedünk és fokozatosan gyorsítunk.
A csapatvezetés is ezt várta tõlünk és ezt tudtuk is teljesíteni.
Sõõt, a második nap végére várakozáson felül teljesítettünk megvertük egy gyorson Mörtl-t és a Baumschlagert is. Stohlnak több gyorson is sikerült 7-15 másodpercet adnunk.
Nagyon elégedett volt mindenki.

Amikor abszolút 3. idõt mentünk, utána odajött a Baumschlager és csodálkozott, hogy én csak "standard" gumival megyek.
Kérdezte is, hogy ez "Standard RS9-es PIRELLI?" mondom, hogy igen, miért, van nem standard?
Azt mondta, hogy igen, õ olyannal megy :)

Az utolsó négy gyors tényleg nagyon jól jött ki.
Nehéz verseny volt, de nagyon jó volt, hogy komolyabb hiba nélkül végig tudtunk menni rajta.
Pozitívak a visszajelzések, ma nagyon sokan felhívtak és gratuláltak.
Nagyon sok magyar volt kint, rengetegen szurkoltak, sok magyar zászlót láttam.
Mindenkinek köszönöm aki kint volt!

Ez a hír most jelenik meg 2691. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k