Janner után - Hideg Krisztián
Hideg Krisztián
2005-01-10
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
807926255
Napi oldal:
300380
Jelenleg:
1176
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

23.Int. IQ-Janner Rallye
Hideg Krisztián - Szabó Krisztián
Mitsubishi Lancer Evo VI - Gr.A.8.


Krisztián! Meséld el a második napotokat!

A második nap elrajtoltunk a 2x2 gyorsra.
Okosan feltettünk vágott slick-eket, ami nem egy jól sikerült választás volt, mert az egyik gyorsnak a negyven, a másodiknak pedig a nyolcvan százaléka volt tükörjég. És ami még ezt tetézte, hogy a második gyors az 20 kilométer hosszú volt... Volt jég bõven.
A csapatvezetés tanácsolta ezt a gumit, így ezzel levették a vállamról a felelõsséget.
A többiek szögessel mentek, így az elsõ négy gyorson kaptam a Gassnertõlmajdnem másfél percet.
Megmondom õszintén, elrajtoltunk és érzésem szerint olyan lassan mentünk, hogy kikapcsoltattam a Tiánnal a biztonsági övet, hogy tudja figyelni a mögöttünk lévõket, mert biztos voltam benne, hogy mindjárt utolérnek. Semmilyen tapadás nem volt.

Az eredményekbõl ez azért nem jön le ilyen egyértelmûen.
Jaj dehogy nem!

Most akkor hogy is van a bajnokság állása?
Az osztrákoknál külön számolják a versenynapokat, ezek szerint az A csoportban Mörtl, Stohl és Beppo Harrach után a 4.helyen állunk 14 ponttal.

A Winter Kupában számító Sumava Mogül Rallye-n is fogtok indulni?
Nem, ott nem indulunk, más havas versenyben gondolkozunk...

Ne szaladjunk tovább, mert mint mondod, ezek még csak gondolatok...
A második körben mentetek abszolút 3. idõt is, ami nagyon szép teljesítmény.
A következõ kétszer két gyors sokkal lentebb volt, nem volt ilyen problémánk.
Ott már összeállt minden. Összeszoktunk az autóval, már bátrabban is mentem, hiszen bennem volt már szinta majdnem két magyar verseny gyorsasági távja. Gondoltam kicsit megnyomom és elég bizalomgerjesztõek lettek az eredmények mind a csapatvezetés, mind pedig az én számomra.

A versenyen elsõdleges cél volt, hogy tanuljuk az autót és mindenféleképp szerettem volna célba érkezni, ez nekem nagyon fontos volt. Nem engedhettem meg magamnak, hogy beessek. Semmilyen felesleges kockázatot nem volt szabad vállalnom.

Egy kicsit még így is beakasztottam a hátulját a szalagkorlátba.
27-el mentem, néztem a kilométerórát. Eltolta az elejét, meghúztam a kézit és beleálltunk a korlátba. Semmi más sanszom nem volt.
Nem lett túl nagy kár, a lámpa oda lett és a lökhárítón valamint a sárvédõn van mit javítani, de azt mondták, ez normális, ilyen idõk mellett :)

Mennyire volt megelégedve a csapat?
Azt hiszem maximálisan. Azt látták, hogy a Gassnert már nem tudtam befogni.
Az elsõ nap volt négy hibám, négyszer megforogtam, de a második nap már hiba nélkül mentem úgy, hogy korábban az autóval 10 kilométert tudtam tesztelni, mert a szervopumpa hibája miatt az otthoni teszt elmaradt.
Katicánál majdnem elbontottuk a benzinkutat, a diesel tankolóegység majdnem eltûnt. Megakadt a kormány és nem is tudom min múlott, hogy nem álltunk a spriccoló gázolajban.
Szóval nem volt sok elõéletem. A gyorsokon várt ez rám.

Az volt a taktika, hogy lassan kezdünk és biztosan közlekedünk és fokozatosan gyorsítunk.
A csapatvezetés is ezt várta tõlünk és ezt tudtuk is teljesíteni.
Sõõt, a második nap végére várakozáson felül teljesítettünk megvertük egy gyorson Mörtl-t és a Baumschlagert is. Stohlnak több gyorson is sikerült 7-15 másodpercet adnunk.
Nagyon elégedett volt mindenki.

Amikor abszolút 3. idõt mentünk, utána odajött a Baumschlager és csodálkozott, hogy én csak "standard" gumival megyek.
Kérdezte is, hogy ez "Standard RS9-es PIRELLI?" mondom, hogy igen, miért, van nem standard?
Azt mondta, hogy igen, õ olyannal megy :)

Az utolsó négy gyors tényleg nagyon jól jött ki.
Nehéz verseny volt, de nagyon jó volt, hogy komolyabb hiba nélkül végig tudtunk menni rajta.
Pozitívak a visszajelzések, ma nagyon sokan felhívtak és gratuláltak.
Nagyon sok magyar volt kint, rengetegen szurkoltak, sok magyar zászlót láttam.
Mindenkinek köszönöm aki kint volt!

Ez a hír most jelenik meg 2706. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k