SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
Jó a csapat
Osváth Péter
2009-08-13
interjú • Grátz Kata - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
773647376
Napi oldal:
49661
Jelenleg:
1508
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A precíz felkészítést meghálálja az autó. Osváth Peti egész éves egyenletes teljesítményének és a megbízható technikának köszönhetően nagyon jól áll a bajnokságban.

Gratulálok a Mecseken elért eredményedhez, és az egész éves kiegyensúlyozott teljesítményedhez! Értékeld a versenyt, a technikát és a gumiválasztást!
Az év elején nem gondoltam volna, hogy ebben az erős mezőnyben helyt tudunk állni, viszont az első verseny után az eredményeink elég biztatóak voltak. Aztán a második versenyen, nem ment annyira a szekér. Miskolcon volt egy nagyon kicsi problémánk a futóművekkel, így nem értünk be olyan jó helyen, de az ötödik hely sem volt rossz. Aztán következett a Salgó Rallye, ahol a magyar pályákon nagyon jól mentünk, így el tudtuk csípni a harmadik helyet.

Majd ezután jött a Veszprém Rallye, amit én nagyon szeretek. Ez egy igen kemény versenynek bizonyult, de a harmadik helyet itt is begyűjtöttük.

A Mecsek Rallye-nak teljesen más volt az íze, mint amilyen szokott lenni. Ha a román srácot nem számoljuk, akkor a második, vele együtt pedig a harmadikak lettünk, de ő ugye nem számít bele a Magyar Bajnokságba.

Összeségében eléggé felkerültünk az élbolyba. Még két futam van vissza, még nagyon kell küzdeni a dobogón maradásért, mert hátulról azért támadnak rendesen.

Mecseken nagyon jó helyen értetek be, és ha jól tudom technikai problémátok sem volt.
Igen, valóban, idén csak a Miskolc Rallye-n volt technikai problémánk. A szerviz csapat nagyon jól felkészíti az autót, és a versenyeken is toppon vannak, tudja mindenki a dolgát.

Teszteltetek a pécsi pályákra?
Nekiálltunk tesztelni, de nem jó irányba mentünk el a beállításokkal és így abban maradtunk, hogy a régi beállításokkal megyünk, amivel év eleje óta is mentünk az aszfaltokon. Muszáj lesz a tesztelésre is több időt fordítanunk, mivel itt vagyunk az elejébe, és nem akarom, hogy az eddigi eredmények kárba vesszenek.

Az, hogy az autó ennyire megbízható, feltételezi a magas szintű technikai hátteret. A saját csapatod készíti fel az autót?
A szerelőkkel nagyon jó viszonyban vagyunk. Tudjuk egymás gondolatát is. Az autó mindig szét van szedve, és össze van rakva normálisan. Én azt vettem észre, hogy a Mitsubishi-nél kevesebb a meghibásodás, mint a Zsiguliknál, ez az autó erre van kitalálva.

A hátralévő két verseny nagyon fontos, mivel a bajnokságban nagyon jól álltok, gondolom úgy is készültök.
Megpróbálunk többet tesztelni, jobban felkészülni minden téren a Nyírségre.
Sajnos Nyirád helyett Komló lesz… azért sajnos, mert én nagyon szeretem a nyirádi pályákat.

Nyírség Rallye?
A verseny előtti teszten megpróbáljuk folytatni az új beállítások tesztelését. Szeretnék legalább egy napot foglalkozni vele. Van két új gyors, amit nem ismerek, de szerencsére senki sem. A zempléni pályákon mentem már, jó pár éve a Zsigulival. Nem tartoznak a kedvenc pályáim közé, de a raliban ez is benne van. Néha "nemszeretem pályákon" is menni kell, méghozzá gyorsan...


Ez a hír most jelenik meg 3477. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k