Jó volt ez így!
Kazár Mikiék begyűjtöttek 19 pontot és vezetnek Kassa után
2013-09-12
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
776160055
Napi oldal:
98354
Jelenleg:
1086
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

jo_volt_ez_igy_2

Kazár Mikiék a második helyen fejezték be a kassai futamot. Ott voltunk az első teszten, majd a másodikon és természetesen a versenyen is. Mikivel beszélgettem a verseny után:

A verseny előtt két héttel rommá törtetek egy Mitsubishit és a teszten kicsit dadogott a WRC…

thumb_jo_volt_ez_igy_4A tesztnek jó hangulatban kezdtünk neki, de ennek sajnos hamar vége lett: újra megállt a komputer. Először próbálkoztak mindennel az olaszok, de végül egyértelmű volt, hogy a komputer a beteg, így egy kis logisztikázás után - mivel ezen a hétvégén 7 autójuk is versenyzett, ebből 'csak' kettő Kassán - így végül Párizsból jött egy vadonatúj komputer (20ezer €).
Pénteken végül tudtunk tesztelni (ahol videóztál is).

Sok ismeretlenes volt ez a verseny: Tomi nem ment még Kassán, én nem mentem WRC-vel itt, nem mentünk Pirelli gumival és bennük volt még ez a két héttel ezelőtti firka is. Kicsit feszültek voltunk.
Az nagy segítség volt, hogy megjavult az autó, mert autó nélkül nehezen tudunk versenyezni…
A Pirelli gumik nagyon jól vizsgáztak. Sokan tartottak tőle, még a saját csapatunkon belül is voltak szkeptikusok, de bebizonyítottuk, hogy lehet velük gyorsan menni.

jo_volt_ez_igy_5

Nem nyertetek…
Nem. De nem is sírunk, rívunk!
A mi autónk 2003-as. Minden egyes rajtját végignéztük a két Ford Focus WRC-nek, a mieinket pedig végigéltük, és sajnos már ott kaptunk majdnem egyet…

Az első és a harmadik gyorsaságin elment a fékünk. Nem tudtunk annyira jó időt menni. Elment a fék és amikor kiértünk az első faluból, akkor egy olyan lobogós szakasz előtt álltunk, hogy egyszerűen nem mertem ott nyomni. Még az esés is bennünk volt és fék nélkül kétszázzal menni, az elég nehéz.

jo_volt_ez_igy_6

A második szakaszon jól átmentünk, a harmadikon megint dadogott a fék, a negyediket egyszerűen elrontottam: rosszkor húzgáltam a kéziféket. Huszonvalahány percet kellett állni a rajtban Maticsék esése miatt. Elkezdtem variálni a hajtásprogramokkal. Sok mindent akartam változtatni egyszerre, nem kellett volna. Elég sokat buktunk azon a szakaszon.

Este volt egy kis kérdezősködés, senki sem tudta, hogy hányadik helyen áll, de azt gondolom igazságos döntés született.

Másnap mentetek egyet egy 'autópályán' és egy szűk, izgalmas, tó melletti gyorsaságin.
Ha Neked ilyen autópályán kellene közlekedned, akkor Te be lennél sz@rva... :)
Inkább 3 sávosok voltak, de nagyon sok helyen kellett bemenni lassítókba, beugratni murvás részekre, és volt egy erdei szakasz lefelé, ami nagyon hasonlított Mályinkára. Végig ki volt gumizva, de voltak olyanok, akik bementek két gumi közé, nagyon poros volt az út. Veszélyes szakasz volt.

jo_volt_ez_igy_7

Ami számomra a legfontosabb volt ezen a futamon, hogy az utolsó előtti szakaszon elmúlt a korábbi baleset emléke, már nagyon jó időt mentünk. Igaz, hogy kaptunk pár másodpercet. Hibáztunk több ízben. Reális, hogy a 2008-as Focus-tól kaptunk kilométerenként egy-két tizedet.

thumb_jo_volt_ez_igy_9A PowerStage-en átmentünk parasztba, sokat csúszkáltunk. Nem akartam elesni. Megpróbáltuk megverni őket, de ennyi volt bennünk. Igorékat könnyű volt megverni, hiszen ők maguk alatt teljesítettek.

Nagy lépést tettetek a bajnoki cím megvédése felé, növeltétek az előnyötöket.
Második nap megkérdeztem Tomitól, hogy 'mi a cél?', hiszen nyilvánvaló, hogy nem egyedül versenyzek: van mögöttem egy csapat, rengeteg ember segít. Tomi azt mondta: szeretne bajnok lenni. Akkor be kellett látnunk, hogy tizenhét másodpercet nem tudunk behozni három szakasz alatt Friciéken. Ésszel kell végigautóznunk. Minden szakaszon 10-et, 20-at adtunk Herczignek, aki ezen a versenyen nem volt ellenfél. Friciéknek nulla pontjuk volt.

jo_volt_ez_igy_8

Ilyenkor el kell gondolkodni: mi már egyszer hibáztunk, pontosabban a saját hibánkon kívül megállt a cucc. Nem fér már bele még egy nulla. Egyre csökken a javítás lehetősége. Nyilván, ha a rivális előtt végez az ember, több pontot visz haza, az egy nagyon jó dolog. Duduék technikai hiba miatt kiestek, így ők már ebből a játékból kicsit kimaradnak. Az, hogy Turán megnyerte: gratulálunk nekik.

Grzyb is kérdezte, hogy mi van velünk. Megmutattam neki, hogy mi maradt a Mitsubishiből, és mondtam, hogy GTK (gazdasági totálkár). Azt mondta, hogy benne is benne lenne ez… Aki azt mondja, hogy ezen pillanatok alatt át lehet lépni, az hazudik…

Várjátok a Budapest Rallye-t?
Várjuk a következő futamot, de már kellene róla tudnunk…
Ha lesz, akkor lesz, ha nem, akkor lesz valami. A csapatunk nagyon lelkes, állunk elébe.

 

jo_volt_ez_igy_1

Ez a hír most jelenik meg 3013. alkalommal
Share |
2013-09-05
Szlovákia, Kassa • rally ob
2013.09.06-07.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Kassa Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k