|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Kazár Mikiék a második helyen fejezték be a kassai futamot. Ott voltunk az első teszten, majd a másodikon és természetesen a versenyen is. Mikivel beszélgettem a verseny után: A tesztnek jó hangulatban kezdtünk neki, de ennek sajnos hamar vége lett: újra megállt a komputer. Először próbálkoztak mindennel az olaszok, de végül egyértelmű volt, hogy a komputer a beteg, így egy kis logisztikázás után - mivel ezen a hétvégén 7 autójuk is versenyzett, ebből 'csak' kettő Kassán - így végül Párizsból jött egy vadonatúj komputer (20ezer €). Sok ismeretlenes volt ez a verseny: Tomi nem ment még Kassán, én nem mentem WRC-vel itt, nem mentünk Pirelli gumival és bennük volt még ez a két héttel ezelőtti firka is. Kicsit feszültek voltunk. Nem nyertetek… Az első és a harmadik gyorsaságin elment a fékünk. Nem tudtunk annyira jó időt menni. Elment a fék és amikor kiértünk az első faluból, akkor egy olyan lobogós szakasz előtt álltunk, hogy egyszerűen nem mertem ott nyomni. Még az esés is bennünk volt és fék nélkül kétszázzal menni, az elég nehéz. A második szakaszon jól átmentünk, a harmadikon megint dadogott a fék, a negyediket egyszerűen elrontottam: rosszkor húzgáltam a kéziféket. Huszonvalahány percet kellett állni a rajtban Maticsék esése miatt. Elkezdtem variálni a hajtásprogramokkal. Sok mindent akartam változtatni egyszerre, nem kellett volna. Elég sokat buktunk azon a szakaszon. Ami számomra a legfontosabb volt ezen a futamon, hogy az utolsó előtti szakaszon elmúlt a korábbi baleset emléke, már nagyon jó időt mentünk. Igaz, hogy kaptunk pár másodpercet. Hibáztunk több ízben. Reális, hogy a 2008-as Focus-tól kaptunk kilométerenként egy-két tizedet. A PowerStage-en átmentünk parasztba, sokat csúszkáltunk. Nem akartam elesni. Megpróbáltuk megverni őket, de ennyi volt bennünk. Igorékat könnyű volt megverni, hiszen ők maguk alatt teljesítettek. Nagy lépést tettetek a bajnoki cím megvédése felé, növeltétek az előnyötöket. Ilyenkor el kell gondolkodni: mi már egyszer hibáztunk, pontosabban a saját hibánkon kívül megállt a cucc. Nem fér már bele még egy nulla. Egyre csökken a javítás lehetősége. Nyilván, ha a rivális előtt végez az ember, több pontot visz haza, az egy nagyon jó dolog. Duduék technikai hiba miatt kiestek, így ők már ebből a játékból kicsit kimaradnak. Az, hogy Turán megnyerte: gratulálunk nekik. Várjátok a Budapest Rallye-t?
Ez a hír most jelenik meg 2882. alkalommal
2013.09.06-07.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.04.19-24.
részletes infóink 2024.04.18-21.
részletes infóink 2024.04.19-21.
részletes infóink 2024.04.20-21.
részletes infóink 2024.04.20-21.
részletes infóink 2024.04.20-21.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |