|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Herczig Norbiék nem tudták megmutatni a veszprém Rallye-n, hova lehetett volna elég a ŠKODA. A pilótával beszélgettünk: A második nullás futamotok volt a veszprémi... Nem, nem! A miskolci nem volt nullás, csak nem úgy sikerült, ahogy akár sikerülhetett volna...
Igazából most, augusztus derekán sem tudom megmondani biztosan, hogy miért tört el az alumínium adapter Veszprémben! Kielemeztük a belsőkamerás felvételt, kinagyítva, lelassítva. Lehet, hogy én mentem rá egy kőre, lehet, hogy korábban megsérült és itt tört el.
De eltört és ott vége lett a veszprémi versenyünknek...
A második helyről álltatok ki.
Ami kicsit űr maradt bennünk, hogy az élmezőnytől eltérő gumitaktikával voltunk kint, - ahogy ezt a Forma1 közvetítéseken a szakkommentátorok szokták mondani - és a kör utolsó gyorsasági szakaszán estünk ki és nagyon kíváncsi lettem volna, hogy ha arról a gyorsról még le tudunk jönni, akkor hogyan álltunk volna.
Jó lett volna a nyári szünetre úgy menni, hogy az első helyről várjuk a bajnokság folytatását, ehelyett most egy kicsit hátrébb csúsztunk és megnőtt a különbség az első helyezett pároshoz képest.
Az utolsó verseny óta eltelt egy kis idő. Sokan, sok versenyen teszteltek már azóta az aszfaltos futamokra. Nektek a büdzsé ezt nem engedi meg, hiányzik ez?
Maradtak kilométereink a veszprémi futamból, úgyhogy a kassai futam előtt lesz egy jó kis tesztünk :)
Az elmúlt hetek történései alapján azt mondhatom, hogy nem bántam, hogy nem ültünk versenyautóban. Mind az Igor és az én életemben is a saját cégeinkben most olyan szinten kellett elmerülni, hogy nem tudtunk volna felhőtlenül versenyezni, úgyhogy elmondhatom: nekem nagyon jól jött most ez a kis szünet. Ki tudtam simítani a szálakat.
![]() Mint ahogy kisimítottad már tavaly a Kassához fűződő rossz emlékeket a harmadik helyetekkel. Idén kiegyensúlyozottabb és színesebb a bajnokság. Mit vártok a kassai futamtól?
Nehéz, hogy nem tudjuk a pályákat. Mindenki ötletel azokból az információkból, ami a versenykiírásban megjelent. Értem és megértem a rendező azon törekvéseit, hogy nem árulják el előre a gyorsasági szakaszokat.
A tavalyi futam után nagyon jó érzésekkel várom a versenyt.
Több szempontból is jubileumi lesz az idei futam:
Igor tíz évvel ezelőtt a kassai futamon kezdte a pályafutását. Ennek megfelelően úgy döntöttünk, hogy most benevezünk a szlovák bajnokságba is.
A másik apropója a futamnak szintén Igorhoz kötődik: itt ült először WRC-ben, Pethő Tyutyu mellett 2010-ben...
![]() Nem volt szoros a kapcsolatom Tyutyuval. De egy nagyon szerethető embernek ismertem. Jó ember, jó kedélyű ember volt és meg tudott maradni olyannak, mint amilyennek a VFTS-el versenyző embert megismertem. Egy értékes embert veszítettünk el...
Ez a hír most jelenik meg 3075. alkalommal
![]() 2014.07.11-13.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |