Just for fun!
Az új hógumit javasolták Bútor Robinak a komlói futamra...
2014-08-08
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
697316842
Napi oldal:
216334
Jelenleg:
2444
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 2.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
35
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
4. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
5. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
6. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
25
8. Diego Ruiloba
Citroen C3 Rally2
23
9. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
19
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
67
2. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
51,4
4.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
41,5
6. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
7.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
24
8. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
74
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
46
3. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
40,75
4. Hevesi Norbert
BMW E36
35
5. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
6. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
7. Petróczy Péter
LADA VFTS
23
8. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
19
9. Cseri József
LADA VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
24
2.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
15
3.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
10
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
45
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
37,5
3. Baksai László
Lada VFTS
33,5
4. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
5. Görög Péter
Citroen C2 R2
26
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
7. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
8. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
5. Simon György
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
2. Géczi László
Lada 2107
25
3. Kovács Dominik
Opel Astra
24
4. Bíró Gergő
Opel Astra
23
5. Kerekes Bence
Lada VFTS
19
6. Molnár Ferenc
Honda Civic
15
7. Kosztolányi L.
Lada 2101
13
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
11
9. Pete László
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
27
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

just_for_fun_1

Régen beszéltem Bútor Robival interjúkészítés apropóján.
Tavaly Pécset ment utoljára a népszerű pilóta, de akkor megígérte, ha lesz olyan futam, ami jó időben, jó pályákon lesz és lesz rá ideje, akkor előhúzza a VFTS-t... 
Most a Baranya Kupa nevezési listáján az előfutók között olvashatjuk Robi nevét...
 
Szerencsésen jött a verseny, semmilyen családi programmal nem esett egybe. Túl vagyunk a nyaraláson, a munka sem volt most annyira sok, hogy ne tudjak erre időt szánni, úgyhogy összeállt minden.
A VFTS itt áll már egy éve, felkészítve, rendbe rakva és várja, hogy menjünk vele. Eljött a pillanat, hogy autózzunk egy jót.
 
A gumimérnökeid milyen tanácsokkal láttak el?
Hógumit ajánlottak a hétvégére! :)
Az új hógumi még jobban csúszik, mint a használt, kopott hógumi. 
Sikerült beszereznünk a célra tökéletesen alkalmas, kínai gyártmányú új gumikat, ebből van nyolc darab, ezt szánjuk erre a versenyre.

just_for_fun_3
 
Milyen guminyomással?
Ez a motorerőtől függ, ahogy ezt már Te is tapaszthattad anno :)
Bízom benne, hogy most semmilyen technikai probléma nem lesz, úgyhogy 2.5-ös guminyomással tervezzük a futamot. A kínai mérnök nem tudott jönni, úgyhogy a saját tapasztalataimban kell bíznom :) :)
 
A navigátor?
Frankó Jani kollégám. A jobb kezem a cégnél és a TBR élelmezési felelőse volt az elmúlt pár évben. Már régóta ígérgetem neki, hogy egyszer majd összehozzuk ezt a történetet és most jött el az ideje. Navigált már Rallye2-ben 95-98-ig Rektenwald Zsolti mellett, nyertek is a Mecsekben.


Just for fun?
Abszolút! Nem gondolunk az órára és így lesz ezzel Jana barátom is.
Még a navigátoroknak is megtiltottuk, hogy hozzanak órát! :)
Csak és kizárólag a saját és a nézők szórakoztatása miatt megyünk. Nem versenyezni! Egy csapatépítő programnak tekintjük, hiszen egy éve nem voltunk együtt. Azért is találtuk ki ezt az egészet.
 
Folyamatosan bombázlak azzal, hogy indulj a Rallylegenden a fekete bajorral...
Igen, ez így van, állhatatos vagy...
De még mindig NEM a válaszom :) Egyelőre.
Annyi időt most nem akarok erre szánni és igazából pénzt sem, mint amennyibe ez kerül.
Az a baj, hogy eddig akárhányszor mentem a VFTS-sel, minimális volt az az idő, amit hibamentesen tudott megtenni a gépjármű. Teljesen más Komlóról hazajönni pár kihagyott gyors után, mint a Legendről hazajönni. A nevezési díj, a szállás tekintetében is más költségvetést igényel és ekkora rizikót most nem szeretnék vállalni.
 
Egyértelmű a videók és a fotók alapján, hogy maga a verseny hatalmas közönséget vonz, ténylegesen nem lehet egy magyar versennyel összehasonlítani, hiszen olyan szurkolótábor gyűlik oda koncentráltan, ami doppingolja az embert, de még nem jött el a mi időnk ott :)

just_for_fun_5
 
Ha sikerül összerakni egy jó, megbízható kis autót ebből a VFTS-ből és kapna 40-50 lóerőt, akkor biztosan jobban érdekelne, de most még nem érzem, hogy ott a helyem.
 
Viszont úgy tudom, a pécsi verseny tervben van...
Készül a régi-új projektünk :)
Igazából kíváncsian várom, hogy hogyan fog sikerülni... És igazából azzal az autóval szívesebben mennék a Rallylegenden is. Talán jövőre... Kopott gumikkal, csak a látványra... Annak látom inkább létjogosultságát.
 
Ne csigázzuk az Olvasókat, mondd el, miről is van szó, pontosan?!
Próbáljuk összerakni az erősebb autót. Marha lassan haladunk vele, hiszen a csapat kicsit szétesett, hiszen mindenkinek lett új munkahelye, van saját hobbyja, családja. Kevés időt tudunk rászánni, de szép lassan megjöttek az alkatrészek, de még nagyon sok munka van vele...
 
Robi! Én tudom, de sokan nem...
Jaa, szóval a Mitsubishi Evo X-est fejlesztjük! :)
De már most szeretném leszögezni, hogy a Mecseken sem a visszatérést fogjuk ünnepelni, hanem továbbra is örömautózás a cél!
Mielőtt bárki félreértené: bírom a versenyzés nélküli életet, jól érzem magam, nem szándékozom visszatérni. Ha megyek Mecseken, nem akarom megnyerni a versenyt, sőt harcolni sem az idővel. Szeretnék egy jó autóval egy jót autózni. Nincs elvonási tünetem és visszatérési szándékom. Csak a hobby és a jókedv, ami érdekel ebből a történetből.

just_for_fun_4
 
Vettem bele egy szekvencionális váltót, ami mindenképp előrelépés. A súlyából is tudtunk faragni egy keveset és motorerő is lesz plusszban, úgyhogy összességében egy élvezhető, jól autózható autót szeretnénk belőle csinálni a P csoportos szabályok keretein belül. Még minden darabokban van és van vele munka bőven...

just_for_fun_2
 
Akkor Komlón mindenki és a saját örömötökre autóztok egyet...
Igen! Ott találkozunk! Remélem sokan eljönnek!
 
Ez a hír most jelenik meg 4679. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
03 04 05 06 070809
10 11 12 13141516
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k