AUTOMOBIL ÉS TUNING SHOW 2022. május 27-29. Budapest, Hungexpo
Just for fun!
Az új hógumit javasolták Bútor Robinak a komlói futamra...
2014-08-08
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
602295687
Napi oldal:
61759
Jelenleg:
382
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
duenShop.hu - a rallyongók boltja
AutoDekor
BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
az 2.futam után
1.
Suborits Péter
420
2. Martin Márkó
372
3. Martinák Balázs
334
4. Gál Krisztián
331
5. Szücs Benedek
317
6. Liktor Balázs
293
7. Tim Gábor
285
8. Balázs Benedek
265
9. Markó Zoltán
260
teljes táblázat
World Rally Championship 2022
a 4. futam,
a Portugal Rally után
1. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
106
2. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
60
3. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
38
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
37
5. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
36
6. Craig Breen
Ford Puma Rally1
34
7. Sebastian Loeb
Ford Puma Rally1
27
8. Gus Greensmith
Ford Puma Rally1
20
9. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
19
teljes táblázat
European Rally Championship
a 3. futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
70
2. Nil Solans
Volkswagen Polo GTi R5
65
3. Armindo Araujo
SKODA Fabia R5 Evo
45
4. J. Pardo Siota
SKODA Fabia R5 Evo
35
5. Simone Tempestini
SKODA Fabia R5 Evo
34
6. Simone Campedelli
SKODA Fabia R5 Evo
32
7. Bruno Magalhaes
Hyundai i20 R5
30
8. Alberto Battistolli
SKODA Fabia R5 Evo
29
9. Simon Wagner
SKODA Fabia R5 Evo
28
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2022
a második futam,
a Boldogkő Rally után
1.
Mads Østberg
Citroen C3 Rally2
74,8
2.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
61,8
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
51,8
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
37
5. Német Gábor
Skoda Fabia R5
33,8
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
27
7.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
22
8. Ifj.Fekete László
Skoda Fabia R5
20,3
9. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
20
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2022
a második futam,
a Boldogkő Rally után
1. Bertalan Marci
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
62,6
2. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
50,4
3. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo X
45
4. Karsai Zsolt
Lada 2107
37,8
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
37
6. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
34
7. Szőllősi Roland
BMW
25,4
8. Ráti Gergely
Ford Escort MkII
25,2
9.
Határ Attila
Peugeot 306
22,6
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az első futam,
a Salgó Rally után
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
15
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
8
3.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
8
4.
Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
6
5. Vida Péter
Peugeot 208 Rally4
4
6. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
3
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2022
a második futam,
az Eger Rally után
1. Spindler Jenö
Peugeot 208 R2
55
2. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
51
3. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
46
4. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
43
5. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
34
6. Goller Ákos
Citroën C2R2 max
23
7. Baksai László
Lada VFTS
19
8. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
18
9. Géringer Zoltán
Honda Civic FN2
17
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2022
a második futam,
az Eger Rally után
1. Zákányi János
Lada 2105
62,6
2. Takács István
BMW E36
52,2
3. Geng Bence
Honda Civic
50,6
4. Békési Richárd
BMW 320
47,2
5. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
30,6
6. Técely Tamás
Honda Civic
22,8
7. Guzi János
Honda Civic
22
8. Géczi László
Lada 2107
19
9. Magyar Péter
Lada 21011
18,0
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2021
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
165
2. Benyó Máté
Ford Focus
143
3. Luigi
Ford Fiesta
121
4. Vass Zoltán
Audi A1
121
5. Mózer Márk
Peugeot 208
92
6. Koncseg Zoltán
Audi A1
84
7. Vass Csaba
Skoda Fabia
76
8. Antal István
Mitsubishi Evo X
74
9. Harsányi Zoltán
Mitsubishi Lancer Evo X
72
teljes táblázat

just_for_fun_1

Régen beszéltem Bútor Robival interjúkészítés apropóján.
Tavaly Pécset ment utoljára a népszerű pilóta, de akkor megígérte, ha lesz olyan futam, ami jó időben, jó pályákon lesz és lesz rá ideje, akkor előhúzza a VFTS-t... 
Most a Baranya Kupa nevezési listáján az előfutók között olvashatjuk Robi nevét...
 
Szerencsésen jött a verseny, semmilyen családi programmal nem esett egybe. Túl vagyunk a nyaraláson, a munka sem volt most annyira sok, hogy ne tudjak erre időt szánni, úgyhogy összeállt minden.
A VFTS itt áll már egy éve, felkészítve, rendbe rakva és várja, hogy menjünk vele. Eljött a pillanat, hogy autózzunk egy jót.
 
A gumimérnökeid milyen tanácsokkal láttak el?
Hógumit ajánlottak a hétvégére! :)
Az új hógumi még jobban csúszik, mint a használt, kopott hógumi. 
Sikerült beszereznünk a célra tökéletesen alkalmas, kínai gyártmányú új gumikat, ebből van nyolc darab, ezt szánjuk erre a versenyre.

just_for_fun_3
 
Milyen guminyomással?
Ez a motorerőtől függ, ahogy ezt már Te is tapaszthattad anno :)
Bízom benne, hogy most semmilyen technikai probléma nem lesz, úgyhogy 2.5-ös guminyomással tervezzük a futamot. A kínai mérnök nem tudott jönni, úgyhogy a saját tapasztalataimban kell bíznom :) :)
 
A navigátor?
Frankó Jani kollégám. A jobb kezem a cégnél és a TBR élelmezési felelőse volt az elmúlt pár évben. Már régóta ígérgetem neki, hogy egyszer majd összehozzuk ezt a történetet és most jött el az ideje. Navigált már Rallye2-ben 95-98-ig Rektenwald Zsolti mellett, nyertek is a Mecsekben.


Just for fun?
Abszolút! Nem gondolunk az órára és így lesz ezzel Jana barátom is.
Még a navigátoroknak is megtiltottuk, hogy hozzanak órát! :)
Csak és kizárólag a saját és a nézők szórakoztatása miatt megyünk. Nem versenyezni! Egy csapatépítő programnak tekintjük, hiszen egy éve nem voltunk együtt. Azért is találtuk ki ezt az egészet.
 
Folyamatosan bombázlak azzal, hogy indulj a Rallylegenden a fekete bajorral...
Igen, ez így van, állhatatos vagy...
De még mindig NEM a válaszom :) Egyelőre.
Annyi időt most nem akarok erre szánni és igazából pénzt sem, mint amennyibe ez kerül.
Az a baj, hogy eddig akárhányszor mentem a VFTS-sel, minimális volt az az idő, amit hibamentesen tudott megtenni a gépjármű. Teljesen más Komlóról hazajönni pár kihagyott gyors után, mint a Legendről hazajönni. A nevezési díj, a szállás tekintetében is más költségvetést igényel és ekkora rizikót most nem szeretnék vállalni.
 
Egyértelmű a videók és a fotók alapján, hogy maga a verseny hatalmas közönséget vonz, ténylegesen nem lehet egy magyar versennyel összehasonlítani, hiszen olyan szurkolótábor gyűlik oda koncentráltan, ami doppingolja az embert, de még nem jött el a mi időnk ott :)

just_for_fun_5
 
Ha sikerül összerakni egy jó, megbízható kis autót ebből a VFTS-ből és kapna 40-50 lóerőt, akkor biztosan jobban érdekelne, de most még nem érzem, hogy ott a helyem.
 
Viszont úgy tudom, a pécsi verseny tervben van...
Készül a régi-új projektünk :)
Igazából kíváncsian várom, hogy hogyan fog sikerülni... És igazából azzal az autóval szívesebben mennék a Rallylegenden is. Talán jövőre... Kopott gumikkal, csak a látványra... Annak látom inkább létjogosultságát.
 
Ne csigázzuk az Olvasókat, mondd el, miről is van szó, pontosan?!
Próbáljuk összerakni az erősebb autót. Marha lassan haladunk vele, hiszen a csapat kicsit szétesett, hiszen mindenkinek lett új munkahelye, van saját hobbyja, családja. Kevés időt tudunk rászánni, de szép lassan megjöttek az alkatrészek, de még nagyon sok munka van vele...
 
Robi! Én tudom, de sokan nem...
Jaa, szóval a Mitsubishi Evo X-est fejlesztjük! :)
De már most szeretném leszögezni, hogy a Mecseken sem a visszatérést fogjuk ünnepelni, hanem továbbra is örömautózás a cél!
Mielőtt bárki félreértené: bírom a versenyzés nélküli életet, jól érzem magam, nem szándékozom visszatérni. Ha megyek Mecseken, nem akarom megnyerni a versenyt, sőt harcolni sem az idővel. Szeretnék egy jó autóval egy jót autózni. Nincs elvonási tünetem és visszatérési szándékom. Csak a hobby és a jókedv, ami érdekel ebből a történetből.

just_for_fun_4
 
Vettem bele egy szekvencionális váltót, ami mindenképp előrelépés. A súlyából is tudtunk faragni egy keveset és motorerő is lesz plusszban, úgyhogy összességében egy élvezhető, jól autózható autót szeretnénk belőle csinálni a P csoportos szabályok keretein belül. Még minden darabokban van és van vele munka bőven...

just_for_fun_2
 
Akkor Komlón mindenki és a saját örömötökre autóztok egyet...
Igen! Ott találkozunk! Remélem sokan eljönnek!
 
Ez a hír most jelenik meg 4363. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
1617 18 19202122
23 24 25 26 272829
30 31 01 02030405
0607 08 09101112
13 14 15 16171819
2022.05.27-29.

részletes infóink

2022.05.27-29.

részletes infóink

2022.06.02.

részletes infóink

2022.06.11-12.

részletes infóink

2022.06.23-25.

részletes infóink

2022. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k