|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Régen beszéltem Bútor Robival interjúkészítés apropóján. Tavaly Pécset ment utoljára a népszerű pilóta, de akkor megígérte, ha lesz olyan futam, ami jó időben, jó pályákon lesz és lesz rá ideje, akkor előhúzza a VFTS-t...
Most a Baranya Kupa nevezési listáján az előfutók között olvashatjuk Robi nevét...
Szerencsésen jött a verseny, semmilyen családi programmal nem esett egybe. Túl vagyunk a nyaraláson, a munka sem volt most annyira sok, hogy ne tudjak erre időt szánni, úgyhogy összeállt minden.
A VFTS itt áll már egy éve, felkészítve, rendbe rakva és várja, hogy menjünk vele. Eljött a pillanat, hogy autózzunk egy jót.
A gumimérnökeid milyen tanácsokkal láttak el?
Hógumit ajánlottak a hétvégére! :)
Az új hógumi még jobban csúszik, mint a használt, kopott hógumi.
Sikerült beszereznünk a célra tökéletesen alkalmas, kínai gyártmányú új gumikat, ebből van nyolc darab, ezt szánjuk erre a versenyre.
![]() Milyen guminyomással?
Ez a motorerőtől függ, ahogy ezt már Te is tapaszthattad anno :)
Bízom benne, hogy most semmilyen technikai probléma nem lesz, úgyhogy 2.5-ös guminyomással tervezzük a futamot. A kínai mérnök nem tudott jönni, úgyhogy a saját tapasztalataimban kell bíznom :) :)
A navigátor?
Frankó Jani kollégám. A jobb kezem a cégnél és a TBR élelmezési felelőse volt az elmúlt pár évben. Már régóta ígérgetem neki, hogy egyszer majd összehozzuk ezt a történetet és most jött el az ideje. Navigált már Rallye2-ben 95-98-ig Rektenwald Zsolti mellett, nyertek is a Mecsekben.
Just for fun? Abszolút! Nem gondolunk az órára és így lesz ezzel Jana barátom is.
Még a navigátoroknak is megtiltottuk, hogy hozzanak órát! :)
Csak és kizárólag a saját és a nézők szórakoztatása miatt megyünk. Nem versenyezni! Egy csapatépítő programnak tekintjük, hiszen egy éve nem voltunk együtt. Azért is találtuk ki ezt az egészet.
Folyamatosan bombázlak azzal, hogy indulj a Rallylegenden a fekete bajorral...
Igen, ez így van, állhatatos vagy...
De még mindig NEM a válaszom :) Egyelőre.
Annyi időt most nem akarok erre szánni és igazából pénzt sem, mint amennyibe ez kerül.
Az a baj, hogy eddig akárhányszor mentem a VFTS-sel, minimális volt az az idő, amit hibamentesen tudott megtenni a gépjármű. Teljesen más Komlóról hazajönni pár kihagyott gyors után, mint a Legendről hazajönni. A nevezési díj, a szállás tekintetében is más költségvetést igényel és ekkora rizikót most nem szeretnék vállalni.
Egyértelmű a videók és a fotók alapján, hogy maga a verseny hatalmas közönséget vonz, ténylegesen nem lehet egy magyar versennyel összehasonlítani, hiszen olyan szurkolótábor gyűlik oda koncentráltan, ami doppingolja az embert, de még nem jött el a mi időnk ott :)
![]() Ha sikerül összerakni egy jó, megbízható kis autót ebből a VFTS-ből és kapna 40-50 lóerőt, akkor biztosan jobban érdekelne, de most még nem érzem, hogy ott a helyem.
Viszont úgy tudom, a pécsi verseny tervben van...
Készül a régi-új projektünk :)
Igazából kíváncsian várom, hogy hogyan fog sikerülni... És igazából azzal az autóval szívesebben mennék a Rallylegenden is. Talán jövőre... Kopott gumikkal, csak a látványra... Annak látom inkább létjogosultságát.
Ne csigázzuk az Olvasókat, mondd el, miről is van szó, pontosan?!
Próbáljuk összerakni az erősebb autót. Marha lassan haladunk vele, hiszen a csapat kicsit szétesett, hiszen mindenkinek lett új munkahelye, van saját hobbyja, családja. Kevés időt tudunk rászánni, de szép lassan megjöttek az alkatrészek, de még nagyon sok munka van vele...
Robi! Én tudom, de sokan nem...
Jaa, szóval a Mitsubishi Evo X-est fejlesztjük! :)
De már most szeretném leszögezni, hogy a Mecseken sem a visszatérést fogjuk ünnepelni, hanem továbbra is örömautózás a cél!
Mielőtt bárki félreértené: bírom a versenyzés nélküli életet, jól érzem magam, nem szándékozom visszatérni. Ha megyek Mecseken, nem akarom megnyerni a versenyt, sőt harcolni sem az idővel. Szeretnék egy jó autóval egy jót autózni. Nincs elvonási tünetem és visszatérési szándékom. Csak a hobby és a jókedv, ami érdekel ebből a történetből.
![]() Vettem bele egy szekvencionális váltót, ami mindenképp előrelépés. A súlyából is tudtunk faragni egy keveset és motorerő is lesz plusszban, úgyhogy összességében egy élvezhető, jól autózható autót szeretnénk belőle csinálni a P csoportos szabályok keretein belül. Még minden darabokban van és van vele munka bőven...
![]() Akkor Komlón mindenki és a saját örömötökre autóztok egyet...
Igen! Ott találkozunk! Remélem sokan eljönnek!
Ez a hír most jelenik meg 4779. alkalommal
![]() 2014.08.08-10.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |