SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
Karcag előtt mondták
2009-07-08
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
773648234
Napi oldal:
50519
Jelenleg:
1466
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Karcagra először látogat a GREPTON Rali-Túra Bajnokság mezőnye. Az előző verseny menői meséltek arról, hogy mit várnak a hétvégén, és mire számítanak az Alföldön...


Szabó Norbert (Lada VFTS, Rutin Baranya Kupa: H1 1. hely)
: "Megnéztem a pályaajánló videókat, és nekem nagyon tetszenek a szakaszok. Bízom benne, hogy jó és látványos hétvégénk lesz. Főleg az első szakasz tűnik a nézők szempontjából is élvezhetőnek. Bár hallottunk róla hideget-meleget: szerintem jó lesz. Alapvetően azt gondolom, hogy akkor jó egy verseny, ha vannak gyors és technikás részei is: most úgy tűnik, hogy mindkettőből kapunk. Nem hiszem, hogy hiányozni fog, hogy nincs fel, meg le, mert nem ez a legfontosabb része: lesznek nehéz és szűk részek. Ott fognak majd leginkább kijönni a vezetéstechnikai különbségek. Komlón nem volt semmilyen technikai problémánk, úgyhogy komolyabb szerelésünk nem volt a verseny előtt, csak átnéztük az autót, és már rajtra készek is vagyunk."

Rábl Tibor (Suzuki Swift, Rutin Baranya Kupa N1 1. hely): "Még nem néztem meg a videókat, de most, hogy mondod...:) Viszont hallottam róla egyrészt, hogy nagyon rossz verseny lesz, de hallottam azt is,  hogy nagyon jó lesz: így azt gondoltam, elmegyünk, és megnézzünk, eldöntjük mi magunk.:) Egyébként is fontos, hogy ott legyünk, mert nagyon kellenek a pontok, másrészt mert örülök, hogy új pályákon mehetünk, nem a megszokottakon. A mi kategóriánkban szerintem örülünk is annak, hogy nincsen sok fel, meg le: lendületben tudunk maradni. Nem töri meg azt például egy J6, ami után csak nyomjuk, és várjuk, hogy újra felgyorsuljunk... Ez sokat számít majd."

Bartha Aurél (Honda Civic, Rutin Baranya Kupa: N2 1. hely): "Az első szakasz, a kétsávos az autópálya jellegűnek tűnik, bízunk benne, hogy nem lesz olvadós aszfalt, és a hőmérséklet is megfelelő lesz. Nagy tempót lehet rajta autózni: már csak az a kérdés, hogy hány lassító lesz a gyorson. A másik, a reptéri Cigi ajánlásával úgy első kicsit dudvás, kicsit sóderos, kicsit betonos, de remélem, hogy jó lesz. A nézők biztos, hogy élvezik majd, ha kijönnek, mert nagyon jól nézhető szakasz lesz. A mi autónk nem VTi, hanem egy sima V-Tech motor, ami lóerőben jelent hátrányt, de nagyon remélem, hogy helyt tudunk állni. Ez életem első rali szezonja, korábban ralicrossoztam egy Audi S2-es Quattro-val és még sosem versenyeztem esőben: bevallom, egy kicsit tartok tőle. Bízom benne, hogy elkerülnek a felhők a hétvégén, de azért gumival fel vagyunk rá készülve..."

Zoltán József (BMW 320i, Rutin Baranya Kupa: N3 1. hely): "Néztem én is a videókat, és szerintem az egyes gyors nagyon jó lesz, nagyon tetszik. A másodikon, a reptéri betontól egy picit félek, hogy nagy lesz a dilatáció, és ez majd hogy tetszik az autónak... Jobban szeretem a gyors pályákat, ez a verseny pedig ilyennek tűnik, bár a legfontosabb szempont a minőség: remélem, Karcagon ezzel sem lesz baj. A kategóriánk még nem indult be igazán, de nagyon remélem, hogy a számunk egyre csak nőni fog. Év elején voltak érdeklődők, talán többen mondták, hogy indulnának, mint ahogyan valóban rajthoz állunk, de szeretném, ha a jövőben ez majd másképp lenne."

Végh Dávid (BMW M3, Rutin Baranya Kupa: abszolút 1. hely): "Megnéztem a videókat, és azt gondolom, hogy nekem igazából mindegy, milyen a pálya, csak mehessek, és ne essen az eső.  Lehet, hogy talán egyszerűbb lesz felírni a pályát, kevesebb információ lesz, de a navigátor tuti nem fog pihenni a verseny alatt, mert megpróbálok olyan gyorsan menni, hogy ne tudjon lazsálni...:)"

Bedő Imre (Mitsubishi EVO IX, Rutin Baranya Kupa: abszolút 2. hely): "A videó alapján abban biztos vagyok, hogy nem lesz egy olyan nagyon-nagyon izgalmas verseny, mert ahogy Finnországban nem lehet dinnyét termeszteni, úgy az Alföldön sem lehet igazi ralit csinálni... Mindenesetre kíváncsian várjuk: reméljük, a rendezők rácáfolnak erre. A kanyarok fognak a legjobban hiányozni, mert szerintem az a sava-borsa egy versenynek. A reptéritől pedig őszinte leszek: kicsit félek tőle. Elég ápolatlannak tűnik az a rész, tehát nem tudom, mennyire lesz defekt-veszélyes... De nem igazán merek semmit mondani, mert az is lehet, hogy egy nagyon jó kis verseny lesz. Kérdezz meg inkább utána, jó? :) Az mindenesetre látszik, hogy a rendező próbál mindent megtenni azért, hogy a helyi adottságokból kihozza a maximumot, utcabál lesz, fürdő lesz, prológ lesz, tehát próbálja kiszolgálni a versenyzőket - ezt mindenképpen nagyon becsülöm benne."

Lovász Pál (Mitsubishi EVO IX, Rutin Baranya Kupa: abszolút 3. hely): "Megnéztem a videót, kielemeztem, de túl sokat nem ad vissza nekem. Nem fog hiányozni itt az Alföldön az, amit a hegyekben megszoktunk, úgyhogy szerintem semmi baj nem lesz ezzel a versennyel. Egy technikai problémánk volt az évben: a váltó, ami azért kihatott két versenyünkre is. Az elmúlt években nem nagyon volt ilyen: úgy tűnik, most mindet megkapjuk egyben. De nagyon bízom benne, hogy vége van a sorozatunknak, és nyugodtabb versenyek állnak előttünk."

Ez a hír most jelenik meg 2297. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k