KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Karcag előtt mondták
2009-07-08
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
685989102
Napi oldal:
2086
Jelenleg:
684
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Karcagra először látogat a GREPTON Rali-Túra Bajnokság mezőnye. Az előző verseny menői meséltek arról, hogy mit várnak a hétvégén, és mire számítanak az Alföldön...


Szabó Norbert (Lada VFTS, Rutin Baranya Kupa: H1 1. hely)
: "Megnéztem a pályaajánló videókat, és nekem nagyon tetszenek a szakaszok. Bízom benne, hogy jó és látványos hétvégénk lesz. Főleg az első szakasz tűnik a nézők szempontjából is élvezhetőnek. Bár hallottunk róla hideget-meleget: szerintem jó lesz. Alapvetően azt gondolom, hogy akkor jó egy verseny, ha vannak gyors és technikás részei is: most úgy tűnik, hogy mindkettőből kapunk. Nem hiszem, hogy hiányozni fog, hogy nincs fel, meg le, mert nem ez a legfontosabb része: lesznek nehéz és szűk részek. Ott fognak majd leginkább kijönni a vezetéstechnikai különbségek. Komlón nem volt semmilyen technikai problémánk, úgyhogy komolyabb szerelésünk nem volt a verseny előtt, csak átnéztük az autót, és már rajtra készek is vagyunk."

Rábl Tibor (Suzuki Swift, Rutin Baranya Kupa N1 1. hely): "Még nem néztem meg a videókat, de most, hogy mondod...:) Viszont hallottam róla egyrészt, hogy nagyon rossz verseny lesz, de hallottam azt is,  hogy nagyon jó lesz: így azt gondoltam, elmegyünk, és megnézzünk, eldöntjük mi magunk.:) Egyébként is fontos, hogy ott legyünk, mert nagyon kellenek a pontok, másrészt mert örülök, hogy új pályákon mehetünk, nem a megszokottakon. A mi kategóriánkban szerintem örülünk is annak, hogy nincsen sok fel, meg le: lendületben tudunk maradni. Nem töri meg azt például egy J6, ami után csak nyomjuk, és várjuk, hogy újra felgyorsuljunk... Ez sokat számít majd."

Bartha Aurél (Honda Civic, Rutin Baranya Kupa: N2 1. hely): "Az első szakasz, a kétsávos az autópálya jellegűnek tűnik, bízunk benne, hogy nem lesz olvadós aszfalt, és a hőmérséklet is megfelelő lesz. Nagy tempót lehet rajta autózni: már csak az a kérdés, hogy hány lassító lesz a gyorson. A másik, a reptéri Cigi ajánlásával úgy első kicsit dudvás, kicsit sóderos, kicsit betonos, de remélem, hogy jó lesz. A nézők biztos, hogy élvezik majd, ha kijönnek, mert nagyon jól nézhető szakasz lesz. A mi autónk nem VTi, hanem egy sima V-Tech motor, ami lóerőben jelent hátrányt, de nagyon remélem, hogy helyt tudunk állni. Ez életem első rali szezonja, korábban ralicrossoztam egy Audi S2-es Quattro-val és még sosem versenyeztem esőben: bevallom, egy kicsit tartok tőle. Bízom benne, hogy elkerülnek a felhők a hétvégén, de azért gumival fel vagyunk rá készülve..."

Zoltán József (BMW 320i, Rutin Baranya Kupa: N3 1. hely): "Néztem én is a videókat, és szerintem az egyes gyors nagyon jó lesz, nagyon tetszik. A másodikon, a reptéri betontól egy picit félek, hogy nagy lesz a dilatáció, és ez majd hogy tetszik az autónak... Jobban szeretem a gyors pályákat, ez a verseny pedig ilyennek tűnik, bár a legfontosabb szempont a minőség: remélem, Karcagon ezzel sem lesz baj. A kategóriánk még nem indult be igazán, de nagyon remélem, hogy a számunk egyre csak nőni fog. Év elején voltak érdeklődők, talán többen mondták, hogy indulnának, mint ahogyan valóban rajthoz állunk, de szeretném, ha a jövőben ez majd másképp lenne."

Végh Dávid (BMW M3, Rutin Baranya Kupa: abszolút 1. hely): "Megnéztem a videókat, és azt gondolom, hogy nekem igazából mindegy, milyen a pálya, csak mehessek, és ne essen az eső.  Lehet, hogy talán egyszerűbb lesz felírni a pályát, kevesebb információ lesz, de a navigátor tuti nem fog pihenni a verseny alatt, mert megpróbálok olyan gyorsan menni, hogy ne tudjon lazsálni...:)"

Bedő Imre (Mitsubishi EVO IX, Rutin Baranya Kupa: abszolút 2. hely): "A videó alapján abban biztos vagyok, hogy nem lesz egy olyan nagyon-nagyon izgalmas verseny, mert ahogy Finnországban nem lehet dinnyét termeszteni, úgy az Alföldön sem lehet igazi ralit csinálni... Mindenesetre kíváncsian várjuk: reméljük, a rendezők rácáfolnak erre. A kanyarok fognak a legjobban hiányozni, mert szerintem az a sava-borsa egy versenynek. A reptéritől pedig őszinte leszek: kicsit félek tőle. Elég ápolatlannak tűnik az a rész, tehát nem tudom, mennyire lesz defekt-veszélyes... De nem igazán merek semmit mondani, mert az is lehet, hogy egy nagyon jó kis verseny lesz. Kérdezz meg inkább utána, jó? :) Az mindenesetre látszik, hogy a rendező próbál mindent megtenni azért, hogy a helyi adottságokból kihozza a maximumot, utcabál lesz, fürdő lesz, prológ lesz, tehát próbálja kiszolgálni a versenyzőket - ezt mindenképpen nagyon becsülöm benne."

Lovász Pál (Mitsubishi EVO IX, Rutin Baranya Kupa: abszolút 3. hely): "Megnéztem a videót, kielemeztem, de túl sokat nem ad vissza nekem. Nem fog hiányozni itt az Alföldön az, amit a hegyekben megszoktunk, úgyhogy szerintem semmi baj nem lesz ezzel a versennyel. Egy technikai problémánk volt az évben: a váltó, ami azért kihatott két versenyünkre is. Az elmúlt években nem nagyon volt ilyen: úgy tűnik, most mindet megkapjuk egyben. De nagyon bízom benne, hogy vége van a sorozatunknak, és nyugodtabb versenyek állnak előttünk."

Ez a hír most jelenik meg 2253. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k