LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Kazár Miki újabb aranya
És még egy kupának van hely az idei vitrinben...
2011-12-14
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
770233585
Napi oldal:
12265
Jelenleg:
975
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

A legtöbben csupán év végi levezető futamnak szánják a Mikulás Rallye-t, de vannak – szerencsére – olyanok is, akik itt is vérre menő küzdelmet remélnek, és kőkeményen harcolnak az elsőségért. Kazár Miki már a verseny előtt is a győzelmet remélte, amit sikeresen meg is valósított.

kazar_miki_ujabb_aranya_3

Hogyan értékelnéd a Mikulás Rallye-t?
Abszolút csak pozitívumokat tudok mondani róla, hiszen egy nagyon jól szervezett rendezvény volt ez, Lakatos Robi és csapata nagyon kitett magáért. Nagyon jól éreztük magunkat, alig volt csúszás, jó helyen volt a szervizpark, jó minőségűek voltak a pályák, és így, hogy csak kétszer ment át rajta a mezőny, nem is romlott a minőségük… tényleg minden jó volt! Rengeteg néző állt a pálya szélén, nagyon régen láttam már ilyet, pedig ez azért erőt ad a versenyzőknek.

Verseny előtt azt mondtad, hogyha nem lesz eső, akkor van egy jó taktikátok. Mi volt az?
Amit a második körben alkalmaztunk! Az első kör nem úgy sikerült, ahogy szerettük volna, nem mondom, hogy rosszul ment a kocsi, de jól sem! Az ALS-szel voltak gondok, de ezt a szervizben az első kör után orvosolták, és itt megváltoztattuk a gumitaktikánkat is. A korábbi gumiválasztásunk rossz volt, mert mi sokkal tisztább pályákra számítottunk, én ilyet még nem is éreztem, mint az első gyorson, amikor átváltottam kettesbe és még mindig egyhelyben álltunk. Miután változtattunk, látszott is az eredménye, hiszen tudtunk gyorsulni.

kazar_miki_ujabb_aranya_6

Olyannyira, hogy végül megnyertétek a versenyt!
Korábban úgy gondoltuk, hogy elrontottuk az év végét, de ezt beleszámítva már azt mondhatom, hogy nem, nem rontottuk el! :-) Itt most bírtuk a terhet, korábban pedig nem bírtuk. Jobban odafigyeltünk, a navigátorom, Feri is nagyon odatette magát, mint ahogyan szokás szerint a csapatvezetőm is. A második körtől a gumik is jól működtek, és ez nagyon fontos volt, hiszen a pályák jellegéből adódóan sokszor kellett 200 km/h fölötti tempóval autózni. Nem is tudom pontosan, hogy mennyi lehetett a vége, mert rá sem mertem nézni az órára! :-) Végsebességgel kellett murvagumival lassítóban féktávot venni, vagy 200 km/h körüli tempóval murvagumival aszfalton fordulni… és ezek hihetetlenül jó élmények, de egyben nagyon kemény dolgok is!

Folytatás?
Szilveszter Rallye! Mi csak a magyar részen fogunk indulni, versenyeztem már korábban a szlovák ringen, nagyon jó pályának tartom, de mi most mégsem megyünk rajta… elég volt már erre az évre, versenyeztünk már mindenhol!

kazar_miki_ujabb_aranya_5

Mered azt mondani, hogy Szilveszter Rallye-n az első helyért indulsz?
Persze, hogy merem! Miért ne merném! :-) A Mikulás Rallye-n is nagyon jó érzés volt megmérettetni magam, olyan versenyzőkkel, mint például Turi Tomi, akit nagyon nagy talentumnak tartok. Nagyon gratulálok neki, hiszen ő egész évben nem versenyzett, és ahhoz képest mégis nagyon gyors volt! Vagy például Turán Frici szintén egy mérce volt számunka, bár őt ezúttal műszaki probléma hátráltatta… de szerintem anélkül is meg tudtuk volna verni.
Ha ugyanazok a feltételek és szinte ugyanolyan autókkal megyünk, akkor versenyek alakulnak ki, mert ugye ez a verseny és nem az, amikor az egyik WRC-vel megy, a másik meg Wartburggal! :-) Nagyon jót tesz az ilyen verseny a rallye-nak!

Végezetül pedig…
Köszönöm a csapatomnak, navigátoraimnak, Nándinak és Ferinek a közös munkát, Asinak és csapatának az egész évi segítséget! Köszönöm azt a sok jót, amit ad ez a sport, a Yokohama gumiknak amik repítettek, a partnereinknek, akik nélkül nem élhettük volna meg ezeket az élményeket! Remélem, ha MAFI fentről nézett minket, elégedett volt a teljesítményünkkel, mert ezt a győzelmünket neki szeretnénk ajánlani!

kazar_miki_ujabb_aranya_1

 

Kazár Miki ezúttal sem egyedül ült az autóban, így Dallos Ferit is megkérdeztük, milyen volt ez az egész a jobb oldalról nézve?

Hogyan érezted magad az autóban?

Megmondom őszintén, hogy sokszor ültem már versenyautóban, nem túl lassú pilóták mellett, mindig mentem, mert úgy gondoltam, hogy ez jó, de most, ezen a versenyen éreztem azt először – és most is az 5. gyorson – hogy húúú, ez aztán borzasztóan jó dolog! Nagyon szeretem ezt, de nem tudnám megfogalmazni, hogy miért csak most, és most is csak az 5. gyorson éreztem így? De az biztos, hogy ennyire még sosem jött át! Talán benne van az is, hogy abszolút győzelmet is arattunk, nem „csak” versenyeztünk.

kazar_miki_ujabb_aranya_8

Milyen volt a verseny?
Nagyon jó volt ott lenni, nagyon élveztem a versenyt! Mióta megyek ezeken a Mikulás Rallye-kon, mindig úgy láttam, hogy ez egy jól szervezett, jó hangulatú verseny, de ez a valaha volt legjobb Mikulás Rallye volt! Ami még fontos volt számunkra, hogy nagyon frappánsan lezavarták a díjkiosztót, mert sokszor elég "csehszlovák" volt. :-)

Elég gyorsan mentetek, nem féltél? :-)
Nem! Endurózom, búvárkodom... szóval csinálok egy-két olyan sportot, ami az adrenalinról szól, így most tényleg abszolút nem féltem. Sőt, ha megnézitek a belsőt, akkor én azért a padlókat mindig hangsúlyoztam, hogy még véletlenül se legyen egy picit sem elvéve! :-)

Következő Mikuláson is te fogsz abban az ülésben ülni?
Ha van rá lehetőség, akkor igen! Mondhatnám úgy is, hogy kötöttünk egy vérszerződést Mikivel, hogy ez a Mikulás Rallye az enyém... és igazából ez engem ki is szolgál egész évre.

kazar_miki_ujabb_aranya_4

Tényleg igaz, hogy ígéretet tettél arra, hogy a jövő évi Mikulás Rallye-ra fogyni fogsz? :-)
Fogytam most is! Csak nem látszik! :-) Miki nagy hangsúlyt fektet erre a témára, az ülés súlyára, meg minden ilyenre... gondoltam, akkor rajtam már ne múljon! Múlthéten vettem egy Fiat 500-ast, és a kislányom rögtön meg is jegyezte, hogy „Apa, ez biztos, hogy nem a tiéd, mert te ebbe nem férsz bele!” :-) Mint ahogyan azt is megjegyezte, hogy úgy nézek ki, mint aki lenyelt egy zsák krumplit... majd még biztosított róla, hogy „de ne aggódj, szeretem én a kövér királyfikat is!” :-) Úgyhogy, ha nem is Kazár Miki kedvéért, de a kislányom kedvéért le kell fogynom!

kazar_miki_ujabb_aranya_9

 

Ez a hír most jelenik meg 6386. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k