SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
KÁRAI TRANS World RX of Hungary - 2025.07.19-20. - Nyiråd Racing Center
Kékre verték a zöld trabit...
Kőváry és a Clio
2007-02-27
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
774100497
Napi oldal:
21411
Jelenleg:
964
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Barna elhívott egy új Renault Clio mellé...
Nem volt nehéz kitalálni: ebből lesz a versenyautó...
A 2007-es évről beszélgettünk:

Zöld Trabant helyett??
Kék Renault Clio!

Mentél Te már kék Clioval három évet…
Igen… Megint csak az jut erről szembe, hogy semmi sincs véletlenül.
Már régóta hiszek abban, hogy véletlenek márpedig nincsenek. Ezek szerint ez a három év pálya Cliozás sem volt alaptalan, hiszen amikor most 2006 év végén komolyan belefolytam az idei szezon összerakásába, akkor ugyan gondolkoztunk még a Pumában is, hiszen Faltusz Peti barátomból és a 2003-as sikerekből kiindulva még bármi is lehetett volna, végülis így-úgy alakultak a dolgok és eljutottunk oda, hogy az életet a szélvédőből nézzük és ne a visszapillantó tükörből és ne egy 6 éves konstrukciójú autóba üljünk be, hanem valami újdonságba, aminek van hírértéke, van mögötte importőri háttér és van jövője.

És így jutottunk el az új R3-as Cliohoz.
Mivel három éves projektet szeretnénk csinálni, így első évben még nem egy R3-as autó lesz belőle, hanem egy A-s - N-es, amivel A7-be fogunk nevezni. Ez nem egy gyári R3-as kit, hanem egy magyarországi tesztautóból épített, magyar rendszámú autó, általunk összerakva…

Ahogy hallgatom a lelkesedésed, jól érzem, hogy nem elégített ki kellőképpen a pályaautózás? :)
Hiánypótlásnak és szinten tartásnak teljesen jó volt.
Nagyon sokat tanultam a 3 év pályázás alatt, de lássunk tisztán: nem az a szívem csücske.
Amúgy is más dimenzióban kell ott autózni és a kézifékre ha csak ránézel, már akkor csúnyán az utolsó előtti, teljesen laikus autóversenyző is eléd kerül, nem beszélve Soós Szilviről, aki sokszor alázott…
:)

A lényeg az, hogy Pintérrel újból visszatérünk…
De ez akkor biztos, ha már elmúlt az Eger Rallye…

Hívtál engem is navigálni, de aztán megbeszéltük, hogy még mindig van gumijelölés, úgyhogy dobtuk a dolgot, de ezúton is köszönöm a megkeresést…
Tehát Ricsi továbbra is…
Azt azért látni kell, hogy 2002 óta eltelt öt év, sokat dolgoztam én is, Ricsi is.
Talán még kicsit komolyodtunk is…
És fel tudunk nőni ehhez a feladathoz.
Azért ez már nem trabantozás, különböző VIP vendégeket kell vinnünk magunkkal a versenyekre, komoly hátteret tudtunk összerakni, komoly támogatók is állnak mögöttünk, tehát nincs bulizás, megcsúszás.
Ezt előrevetítettem a Pintérnek is, aki egy másodperc gondolkodás nélkül azonnal rávágta: de hát ott a tréning…

Szóval nem hazudtoljuk meg magunkat, de a versenyen kő keményen egy profi csapatot fogunk felépíteni.
És csak azért nem mondjuk el a támogatókat, hogy még Egerig ne húzzák le rólunk, hiszen ismerjük a magyar mentalitást…
De van gumiszponzorunk, van importőri szponzorunk, van kereskedőnk, van energiaitalunk, van számítógépes támogatónk és azt hiszem itt a mondat vége.

Ha Ti nem is, de azért az autó csak meg fog néha csúszni, ugye??
Az a mázlink, hogy a támogatóknak egy közös kérése van:
a vízbefecskendező legyen bekötve…

Akkor nem kell Tárnok Tomiékkal életre-halálra küzdeni a kategóriában??
Dehogy! Az autó nem is lenne alkalmas erre, hiszen például még nincs homologizálva hozzá speer… Tehát egy széria hajtásláncú autóval fogunk menni. A lényeg az, hogy úgy nézzen ki, mintha R3-as lenne, hogy a Renault bele tudjon minket venni a marketingtervébe.
Remélem, hogy meg fogjuk tudni állni a helyünket.
Hozzuk a régi formánkat!!!

 

Ez a hír most jelenik meg 7661. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203
-

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k