Kékre verték a zöld trabit...
Kőváry és a Clio
2007-02-27
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
765565980
Napi oldal:
14871
Jelenleg:
1086
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Barna elhívott egy új Renault Clio mellé...
Nem volt nehéz kitalálni: ebből lesz a versenyautó...
A 2007-es évről beszélgettünk:

Zöld Trabant helyett??
Kék Renault Clio!

Mentél Te már kék Clioval három évet…
Igen… Megint csak az jut erről szembe, hogy semmi sincs véletlenül.
Már régóta hiszek abban, hogy véletlenek márpedig nincsenek. Ezek szerint ez a három év pálya Cliozás sem volt alaptalan, hiszen amikor most 2006 év végén komolyan belefolytam az idei szezon összerakásába, akkor ugyan gondolkoztunk még a Pumában is, hiszen Faltusz Peti barátomból és a 2003-as sikerekből kiindulva még bármi is lehetett volna, végülis így-úgy alakultak a dolgok és eljutottunk oda, hogy az életet a szélvédőből nézzük és ne a visszapillantó tükörből és ne egy 6 éves konstrukciójú autóba üljünk be, hanem valami újdonságba, aminek van hírértéke, van mögötte importőri háttér és van jövője.

És így jutottunk el az új R3-as Cliohoz.
Mivel három éves projektet szeretnénk csinálni, így első évben még nem egy R3-as autó lesz belőle, hanem egy A-s - N-es, amivel A7-be fogunk nevezni. Ez nem egy gyári R3-as kit, hanem egy magyarországi tesztautóból épített, magyar rendszámú autó, általunk összerakva…

Ahogy hallgatom a lelkesedésed, jól érzem, hogy nem elégített ki kellőképpen a pályaautózás? :)
Hiánypótlásnak és szinten tartásnak teljesen jó volt.
Nagyon sokat tanultam a 3 év pályázás alatt, de lássunk tisztán: nem az a szívem csücske.
Amúgy is más dimenzióban kell ott autózni és a kézifékre ha csak ránézel, már akkor csúnyán az utolsó előtti, teljesen laikus autóversenyző is eléd kerül, nem beszélve Soós Szilviről, aki sokszor alázott…
:)

A lényeg az, hogy Pintérrel újból visszatérünk…
De ez akkor biztos, ha már elmúlt az Eger Rallye…

Hívtál engem is navigálni, de aztán megbeszéltük, hogy még mindig van gumijelölés, úgyhogy dobtuk a dolgot, de ezúton is köszönöm a megkeresést…
Tehát Ricsi továbbra is…
Azt azért látni kell, hogy 2002 óta eltelt öt év, sokat dolgoztam én is, Ricsi is.
Talán még kicsit komolyodtunk is…
És fel tudunk nőni ehhez a feladathoz.
Azért ez már nem trabantozás, különböző VIP vendégeket kell vinnünk magunkkal a versenyekre, komoly hátteret tudtunk összerakni, komoly támogatók is állnak mögöttünk, tehát nincs bulizás, megcsúszás.
Ezt előrevetítettem a Pintérnek is, aki egy másodperc gondolkodás nélkül azonnal rávágta: de hát ott a tréning…

Szóval nem hazudtoljuk meg magunkat, de a versenyen kő keményen egy profi csapatot fogunk felépíteni.
És csak azért nem mondjuk el a támogatókat, hogy még Egerig ne húzzák le rólunk, hiszen ismerjük a magyar mentalitást…
De van gumiszponzorunk, van importőri szponzorunk, van kereskedőnk, van energiaitalunk, van számítógépes támogatónk és azt hiszem itt a mondat vége.

Ha Ti nem is, de azért az autó csak meg fog néha csúszni, ugye??
Az a mázlink, hogy a támogatóknak egy közös kérése van:
a vízbefecskendező legyen bekötve…

Akkor nem kell Tárnok Tomiékkal életre-halálra küzdeni a kategóriában??
Dehogy! Az autó nem is lenne alkalmas erre, hiszen például még nincs homologizálva hozzá speer… Tehát egy széria hajtásláncú autóval fogunk menni. A lényeg az, hogy úgy nézzen ki, mintha R3-as lenne, hogy a Renault bele tudjon minket venni a marketingtervébe.
Remélem, hogy meg fogjuk tudni állni a helyünket.
Hozzuk a régi formánkat!!!

 

Ez a hír most jelenik meg 7655. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k