Keleten a helyzet változatlan
Hideg Krisztiánék lett futama nem úgy sikerült, ahogy szerették volna
2015-02-12
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763333966
Napi oldal:
71423
Jelenleg:
861
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

keleten_a_helyzet_valtozatlan_1

Hideg Krisztián Kerék István navigálása mellett a második ERC futamát teljesítette Lettországban. A kaposvári pilóta nem volt teljesen elégedett:


Teljesen új volt számotokra ez a verseny. Hogy tetszettek a pályák?
Itthon megnéztünk belső felvételeket, akkor egyszerűnek tűnt. Aztán mikor odaértünk, akkor rájöttünk, hogy nagyon bonyolult pályák, az ’egyszer felírod - egyszer leellenőrzöd’-ből nem lett igazán jó az itinerünk. Ha ugyanazok lettek volna az időjárási viszonyok, akkor nem lett volna gond. A versenyre teljesen megváltoztak a körülmények. A korábbi tökéletes, hó borította jeges szakaszokból szombatra latyak, vasárnapra igai baltikumi hószakadás esett ránk és Rád is.
 
Sokkal többet vártam ettől a versenytől. Élményben mindenképp.
De ahogy korábban is, most is Keleten a helyzet változatlan.

keleten_a_helyzet_valtozatlan_4
 
A shakedown-on jól szerepeltetek. Abszolút 11. időt mentetek.
1.1-es turbónyomással… Ez csak másnap reggel derült ki, amikor leloggoltuk a Mitsubishi computerét. Nekem nem tűnt fel, hogy gyengébb az autó, pedig 50-60 lóerő hiyánzott. Ezt én is észre vehettem volna. Nem ültem benne a Jänner óta. Utolsó pillanatban lett kész, elvittük futómű állításra. Otthon megnéztük, ott még meg volt a maximális turbónyomás. Érthetetlen számomra. Amire a tesztre odaértünk, addigra egy csatlakozóról lecsúszott a vezeték. Vagy a gépátvételen csúszott le, vagy lehúzta valaki. Ezt már sosem tudjuk meg.

keleten_a_helyzet_valtozatlan_2
 
Nem Nektek kellett volna elöl indulnotok a kvalifikációs eredményetek alapján, mégis Ti söpörtétek az utat…
Emiatt nagy köszönettel tartozunk Neked is… Ott álltál, végigfotóztad a rajthelyválasztót és látod, hogy nem vagyunk ott, de nem dobtál ránk egy SMS-t…

keleten_a_helyzet_valtozatlan_3
 
Elöl álltam, azt gondoltam ott vagytok valahol a tömegben. Amikor a neveteket szólították, csak akkor derült ki számomra, hogy nem vagytok ott. Ne haragudj, ha így gondolod, hogy az én hibám.
Elkerülte a figyelmünket. Azt hittük, hogy majd a rajceremónián lesz. Kicsit jobban oda kell figyelnünk a dolgokra.
Nagyon nagy hendikep volt elöl menni, az már egyszer biztos. Jobb lett volna kizáratni magunkat a kvalifikációról, mint Duduék és akkor kaptunk volna mi is egy nagy büntetést, hogy hátrébb megyünk, az összkerekesek végén.
 
Keleten a helyzet változatlan. Sok furcsaság volt ezen a futamon.
 
Folyamatosan jöttetek föl. A második körben, mikor már nem kellett takarítani, elfogadható időket írtak a nevetek mellé.
Amikor az első három gyorson kapsz 3 és fél percet a kategóriától, akkor szar érzés látni azt, hogy a végén másfél perccel mennek már csak előtted. Ez van. Verebek voltunk. Hibáztunk és a körülöttünk lévő emberek is.
 
A negyedik gyorstól már jót tudtunk autózni, az rendben volt. Az ötödik szakaszon ránk szakadt egy hóvihar, a sötétben ez életveszélyes volt. Így alakult ki a kategória 7.helye az első nap végére. Innét kellett  feljönnünk.

keleten_a_helyzet_valtozatlan_5
 
A turbónyomás sem volt a legjobb. Elsőnek menni és 60 lóerővel kevesebb volt a kocsink a kelleténél. Ezzel a két dologgal már nem tudtunk mit kezdeni.
 
Ha csak a másnapot nézzük csak, akkor egy kategória 3. idővel kezdtünk, aztán negyedik-ötödik időket autóztunk. A helyiek nagyon képben voltak, főleg ez a Plangi srác. Ott valami nagyon nem volt oké, vagy nagyon oké volt.

keleten_a_helyzet_valtozatlan_6
 
Már volt rendes turbónyomásunk vasárnapra, nem nekünk kellett takarítanunk, de már nagyon csak a Kabacinski volt előttünk látótávolságon belül, őt meg is előztük, Duduék több, mint két percre voltak. Arra már nem volt esélyünk, hogy őket elkapjuk, nem is kellett kiautóznunk magunkat. Még így is elég jó időket tudtunk menni.
Igazából ezek már csak itthon derültek ki, amikor elkezdtem elemezni a versenyt. Ott el voltunk keseredve, de nem volt ez annyira rossz. Nem vagyunk annyira esélytelenek, mint ahogy ezt a verseny mutatta. Sikerült jól alkalmazkodni a versenyhez.
 
Az északír futam előtt teszteltek?
A Jänneren összetörtük, ezért sem tudtunk most menni a futam előtt az autóval. De szerintem az ír futam előtt sem tesztelünk. 15 éve versenyzek már Mitsubishivel. Nincs rajta mit tesztelni. Nem a teszt hiánya volt ezen a versenyen sem a probléma forrása.

a csapat partnerei:

Keleten_a_helyzet_valtozatlan_1
 
Ez a hír most jelenik meg 2879. alkalommal
Share |
2015-02-06
Lettország, Liepaja • külföldi rally
2015.02.06-08.
European Rally Championship 2015
Rally Liepaja 2015
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k